Details van de beoordeling

fonQ ervaringen
Warenhuizen

Hele slechte webwinkel

Beoordeling 
 
2.3

Twee keer iets bij fonQ besteld en beide keren ging het mis. Eerst was het een koffiezetapparaat dat vlgs de site op voorraad was en binnen 1-2 dagen geleverd zou worden (de mijne was stuk gegaan) en die pas na 3 weken kwam. De tweede keer een waterkoker die binnen 3-9 werkdagen bezorgd zou moeten worden. Op deze zit ik al ruim 2 weken te wachten zonder dat er vanuit fonQ enige vorm aan informatie komt. In beide gevallen werden de levertijden op de site niet aangepast. In beide gevallen heb ik een cadeaubon verzilverd en ca. €100,- bijbetaald. Uiteraard werd het geld drect van mijn rekening afgeschreven (ha, het geld hebben wij binnen!) en vervolgens gebeurde er niets. Wat doen ze in de tussentijd met al dat ontvangen geld? Want ik kan het me voorstellen dat ik niet de enige bent die op deze manier wordt behandeld. Lekker een kapitaal om er mee te speculeren (fonQ=fondsen voor speculatie?). Geen woord excuses of wat dan ook. Eigenlijk is men van een webwinkel zulke slechte service niet meer gewend. Mensen, aub, zadel niemand op met een cadeaubon van fonQ!

Y
Was deze beoordeling nuttig? 1 0

fonQ op 05 Februari 2018

Beste heer, mevrouw,

Bedankt voor het achterlaten van uw review.

Wat vervelend om te horen dat uw bestelling tot twee maal toe later is geleverd dan in eerste instantie is aangegeven. Het kan voorkomen dat de levertijd inderdaad wat langer is wanneer een levering vanuit de leverancier is vertraagd. Wij brengen iedereen dan altijd direct op de hoogte. Wat jammer dat dit bij u niet gebeurd is.

Om na te gaan wat hier gaande is, verzoeken wij u vriendelijk om uw ordernummers te mailen naar webcare@fonq.nl.

Wij zien uw reactie met belangstelling tegemoet.

Met vriendelijke groet,
fonQ

Reageer op deze review