Details van de beoordeling

Wehkamp reviews
Warenhuizen

Reparatie

Beoordeling 
 
1.0

Ik kocht eind december een stofzuiger bij Wehkamp, maar die was begin januari al defect.
Nu zegt Wehkamp dat het buiten de fabrieksgarantie valt, terwijl het een mechanisch defect is en moet ik 79 euro betalen op een stofzuiger van 99 euro. Volgens mij valt een defect binnen 1 jaar sowieso onder de garantie tenzij er sprake is van schuld door gebruik. Ik vind dit schandalig!

F
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

webcareteam wehkamp op 13 Februari 2018

Goedenavond,

Vervelend om te horen dat de stofzuiger defect is!
Om dit verder te bekijken heb ik gegevens nodig. Zou je klantnummer of e-mail kunnen sturen naar socialmedia@wehkamp.nl ? Dan zoeken we naar een oplossing. Alvast bedankt!

Ik hoop je hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
webcareteam wehkamp

Reageer op deze review