Details van de beoordeling

bol.com ervaringen
Warenhuizen

Slechte Servers Bol.com! (Elke jaar weer opnieuw gepost) (2015) (2016) (2017) (2018)

Beoordeling 
 
1.0

Ik heb een paar jaar geleden bij Bol.com een wekker radio gekocht. Bleek de wekker door een externe verkoper gekocht te zijn. Dat was niet duidelijk aan gegeven door Bol.com. na een week en 3 dagen wachten vanwaar er stond 4 dagen binnen te zijn vond ik vreemd. Ik belde Bol.com en hij legde uit dat het een externe verkoper was. En dat het pakket niet leverbaar meer was via de externe verkoper. Bol.com zei dat ze het gingen annuleren omdat het pakket niet meer leverbaar was. En ik ook al zei door het lange wachten had ik die dag ervoor al de wekker radio bij een ander bedrijf besteld. Ik ging er van uit dat hij niet meer aankwam van Bol.com want er werd niks geleverd. Ik vroeg nog aan Bol.com, Vragen jullie ook bij de externe verkoper dat ik het pakket niet meer wil als jullie hem annuleren? Dat ze het wel even door geven. Bol.com hun antwoord was, Ja wij cancelen het pakket en geven het door aan de externe verkoper. Enkele dagen kwam er twee pakketten binnen. Een van de Externe verkoper en een van het bedrijf waar ik die besteld had.



Waarom krijg ik toch het pakket binnen als Bol.com hem zouden annuleren? Nu vroeg ik aan Bol.com, Kunnen jullie de verzendkosten betalen voor het pakket die ik terug moest sturen naar België. (Naar de externe verkoper) Want Bol.com zouden het pakket annuleren van de externe verkoper, En toch sturen ze het pakket op? Bol.com wilde de hele tijd me afschepen met een cadeau bon. Ik ging daar niet akkoord mee! Als hun de verzendkosten betalen was alles netjes afgehandeld. Nu totaal niet! Ik heb nu weken niks meer van Bol.com vernomen. Volgens mij speelt Bol.com een spelletje, om je telkens af te schepen met een cadeau bon. Ik heb opgegeven moment gevraagd aan Bol.com om me account te willen verwijderen. En ik zal daar nooit meer weer iets willen kopen.

Servers hebben ze me niet gegeven en de klanten staan toch wel voorop! Ze hebben me niet als klant behandeld en geholpen. Klant onvriendelijk vind ik. Ik raad Bol.com snel aan om hun klant vriendelijkheid en de servers goed op orde te krijgen want zo verlies je veel klanten op deze wijze.

Stephan

S
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

Imro van bol.com op 01 Maart 2018

Beste Stephan,

Goed dat je hier een melding van maakt. Ik wil graag in contact met je komen om een gepaste oplossing te bespreken. Ik kan helaas geen klantgegevens van je vinden.

Zou je een e-mail willen sturen naar klantenservice@bol.com en verwijzen naar deze review? Er wordt dan zo spoedig mogelijk contact met je opgenomen. Alvast bedankt!

Groet,
Imro
bol.com

Reageer op deze review