Details van de beoordeling

Wehkamp reviews
Warenhuizen

een paar maanden kleine inleg over een redelijk gemiddeld bedra gespreid betalen, ruim 300e Rente!!!

Beoordeling 
 
5.3

Sinds jaar en dag klant van Wehkamp. Altijd netjes besteld en tijdig betaald. Met gespreid betalen nu 3 x de laagste inleg gedaan. De rente hiervoor was in drie maanden tijd 300 euro. Op een bedrag van 260. Dat vind ik stuitend! Na het afbetalen hiervan ben ik geen klant meer van Wehkamp.

Verder bestelde ik vorig jaar een kleine boxspring, werkelijk een lichtgewicht, met enkel net aanschroeven van de pootjes. Echter, de bezorgers kwamen het bed brengen, maar wilden niet de trap op naar de slaapkamer (wel vermeld met bestellen!). Ik heb uiteindelijk een bon gekregen voor het gebeuren, maar daar zat ik wel mooi met acute rugonsteking waarvoor fysio en een nieuw bed nodig waren, maar niemand die het bed dus omhoog bracht!

Ook kocht ik vorig jaar een stofzuiger goedkoper dan 40e klasse, waar zogenaamd ook zakken bij zouden zitten. Ook deze zaten er niet bij!

Jammer dat op de facebookpagina van Wehkamp zelf geen waardering kan worden gegeven ook b.v.

S
Was deze beoordeling nuttig? 1 0

Wehkamp op 05 Maart 2018

Goedemiddag,

Ik lees dat er een aantal dingen niet goed verlopen is. Onze excuses hiervoor. We willen dat alles graag nakijken en hulp bieden waar nodig. Hiervoor hebben we wel je gegevens nodig. Zou je deze willen sturen naar socialmedia@wehkamp.nl? Dan gaan we voor je aan de slag.

Met vriendelijke groet,
webcareteam wehkamp

Reageer op deze review