Details van de beoordeling

Wehkamp reviews
Warenhuizen

Volautomatische koffieapparaat Philips EP 4050

Beoordeling 
 
5.8

Alles is goed gegaan tot het apparaat hier stond, en niet goed werkte na een aantal weken.
De melk beleef stromen of gaf maar een beetje.
We hebben dit van onze kinderen gekregen, maar ik had van het begin problemen om de inzet eruit te krijgen voor schoonmaak. Daar kwam onze zoon voor langs 1 x per week.
Dit omdat daar een heel ritueel aan vooraf moest gaan, en het mij dan nog niet lukte.
Op de video (you tube) ziet het er zo easy uit?? vergeet het maar.
Wij zijn beperkt met onze handen,en kunnen niet kracht zetten of tillen.
Nu moest het apparaat terug voor reparatie,ik kon de inzet niet schoonmaken omdat ik het er niet uit kreeg.
Mijn zoon was er niet.
Dus het apparaat is verder schoongemaakt en de koffiebonen eruit, maar er bleven een paar bonen achter omdat ik het apparaat niet op de kop kon zetten.
Contact opgenomen met Wehkamp facebook,en echt vriendelijk geholpen hoor om dit door te geven.
Maar nu kan dat dus een probleem worden,omdat de reparatieafdeling "waarschijnlijk" geen rekening met a technische mensen met een beperking houdt?
Het gaat dus om een paar koffiebonen en de inzet die niet afgespoeld is?
Ik zou het echt erg vinden als hierom de reparatie niet doorgaat,afwachten?
Maar alleen dit "mogelijke"scenario naar klanten vind ik al niet getuigen van service!
Daarom mijn service weet je het zeker??

S
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

wehkamp op 14 April 2018

Goedenavond,

Wat vervelend dat de koffiemachine al zo snel kapot is gegaan en niet de verdere afhandeling niet duidelijk is.
Graag kijken we met je mee wat we hierin voor je kunnen betekenen. Zou je jouw klantgegevens willen sturen naar socialmedia@wehkamp.nl?

Met vriendelijke groet,
webcareteam wehkamp

Reageer op deze review