Details van de beoordeling

bol.com ervaringen
Warenhuizen

Bol.com weigert geld van verkoop-account uit te betalen

Service 
 
2.0

Door privé-omstandigheden is het me jarenlang ontgaan dat er een opgeheven rekeningnummer aan mijn Bol.com verkoop-account gekoppeld is geweest. En hoewel ik al die jaren allerlei boeken verkocht, gaf Bol.com geen enkel signaal en stak de verkoopbedragen al die jaren gewoon in eigen zak. Een paar maanden geleden kreeg ik, nadat ik weer een boek verkocht had, een berichtje van Bol.com dat ik het betreffende bedrag binnenkort op mijn rekening kon verwachten. En dat gebeurde maar niet. Toen ik vervolgens in mijn verkoopaccount keek, viel mij dus ineens dat opgeheven rekeningnummer op. Nu zou je zeggen: dat lost Bol.com netjes voor je op, maar nee. Het komt er op neer dat ze ofwel beweren dat er in bepaalde jaren géén inkomsten uit verkoop zijn geweest, terwijl dat bij eigen controle dus wel degelijk zo is (in dit geval een totaalbedrag van +/- 150 euro!), ofwel ze zeggen dat ze niet verder dan april 2011 in hun administratie kunnen kijken, terwijl ik aan de recensies die ik heb ontvangen kan zien dat er vanaf het moment dat het rekeningnummer is opgeheven (augustus 2009) tot april 2011 nog zeker 6, zo niet (veel) méér verkopen gesloten zijn. Feitelijk is dit een vorm van diefstal. Ik heb een klacht ingediend.

Antwoord klantenservice

Beste SWS,

Via meerdere websites hebben wij de melding gelezen en er wordt spoedig contact met u opgenomen.

Met vriendelijke groet,
Roos van bol.com

S
Was deze beoordeling nuttig? 0 1
Reageer op deze review