Details van de beoordeling

Garant-O-Matic Wordt beoordeeld door redactie
Garantomatic
Warenhuizen

Meester in het klanten aan het lijntje houden.

Beoordeling 
 
3.3

Ik moet toegeven: jullie weten de klanten wel aan jullie te binden!....Met prachtige, hoopvolle uitspraken in de trend van:" U ben gegarandeerd rechthebbende van 1 of 2 of 3 checks....ter waarde van 399, 499, 699 of zelfs 799....heb ik al zo vaak zien passeren (speel al sinds 2 jaren, stomme ik!).....maar uitkeren, ho! maar!....Het enige wat ik tot nu toe heb mogen ontvangen is een kortingscheck t.w.v. E 5,00 (in totaal 4 x ontvangen in die 2 jaar) terwijl ik al voor ongeveer E 2.500 aan bestellingen heb uitgegeven!....Ik vind het wel schandalig hoe uw organisatie de klanten weet te bespelen!....En het ergste van alles is dat de klant steeds opgejut wordt om meer te kopen, want steeds is dat de laatste kans om je aan te melden, middels een bestelling plaatsten, om 2 dagen erna weer een opjut brief te ontvangen....alweer de laatste keer dat je kans maakt op die hoofdprijs van E50.000 en nog extra kansen op kleinere prijzen van 6000, of nog iets kleiner, 5000, of 799,599, 399....En elke keer trap ik er nog in ook!...Dom, dom, dom!!...En het allerergste is dat ik niet durf te stoppen, omdat de uitsalg al over 4 weken is....En als ik nu stop, dan was alles voor niets geweest!.....Dus bestel ik nog maar wat......

LW
Was deze beoordeling nuttig? 1 4
Reageer op deze review