fonQ reviews & ervaringen

www.fonq.nl
 
3.3 (107)
fonQ ervaringen

107 fonQ reviews

 
(9)
 
(3)
 
(9)
 
(25)
 
(64)
Terug naar overzichtspagina
Heeft u al een account?
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.
97 resultaten - getoond 1 - 20
1 2 3 4 5
Volgorde

Duidelijke omschrijving en reviews dragen bij aan begrip

Beoordeling 
 
9.5

Fonq doet zijn best om trendy spullen te verkopen. Wat ik heb gekocht is echter ook van uitstekende kwaliteit. Daarnaast geeft de uitgebreide informatie en reviews van kopers een goed beeld van wat je mag verwachten.
De bestelling was eenvoudig, het product is op tijd bezorgd bij mijn afhaalpunt. Gewoon prima.

M
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Goede service

Beoordeling 
 
9.5

Snel contact gehad en gekregen met de klantenservice via mail en chat. Uitstekende oplossing gevonden voor ons probleem. Snelle levering. Geweldige service, want ze hadden ons wettelijk gezien niet hoeven helpen. Bestelproces is makkelijk, ook via telefoon. Qua prijs zijn ze wel wat aan de dure kant. Het verwerken van de retour duurde zo'n 2 weken, maar gezien de drukte die ze nu hebben is dat niet gek. Via de track & trace kon ik zien dat ze de retour ontvangen hadden. Dus dat gaf wat zekerheid tijdens het wachten op reactie.

J
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Slecht bedrijf

Beoordeling 
 
5.5

Wat een verschrikkelijk bedrijf zeg , van de week wat besteld wat op voorraad is. Aangegeven dit vandaag te laten bezorgen. Vandaag geen bericht , dus dacht laat ik bellen , 17 minuten later na in de wacht te hebben gestaan vriendelijk te woord gestaan door een dame . Ze ging het uitzoeken en me mailen want kon even duren , inmiddels 4 uur later niks steeds niks gehoort maar wel speciaal thuis gebleven voor de bestelling, ddus dacht laat ik maar weer eens bellen inmiddels 7 x gebeld lang in de wacht gezeten elke keer de lijn er uit geknikkerd , vind dit geen goede communicatie naar de klant toe klant kan gewoon niet terecht en na hier wat te lezen is mij idee dat hun standaard antwoordt sorry we hebben het erg druk is, lijkt me wel een makkelijk antwoord om je achter te verschuilen

SA
Was deze beoordeling nuttig? 1 0

fonQ op 26 November 2019

Beste Stefan Ariesen,

Bedankt voor het achterlaten van uw review.

Wat vervelend om te horen dat u de bestelling niet op tijd ontvangen heeft, dat is absoluut niet onze bedoeling geweest. Mocht u de bestelling nog niet ontvangen hebben, stuur dan gerust een e-mail naar webcare@fonq.nl. Wij kijken dan zo snel mogelijk met u mee.

Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,
fonQ

Reageer op deze review

klantenservice

Beoordeling 
 
7.8

Super snelle levering maar retourneren is een ramp na dagen nog steeds geen retourlabel!
Klantenservice 2 keer gebeld, deze is zeer slecht bereikbaar 40 min in de wacht tot twee keer toe en vervolgens geen actie willen onder nemen.
Volgende keer geen Fonq meer voor mij!

M
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Super klacht/garantie afhandeling Fonq.nl

Beoordeling 
 
9.8

Ik had een Simple Human prullenbak aangeschaft bij Fonq.nl. Hier had ik helaas 2x over pech mee gehad omdat de deksel krom ging staan. De eerste keer mocht ik de prullenbak gewoon omruilen en een tweede keer deden ze ook alles behalve moeilijk. Bij de tweede omruiling ging er helaas vanalles mis maar Fonq.nl heeft constant gezorgd voor een goede afhandeling in de eerste instantie via hun goede en snelle klantenservice en later via Simple Human zelf waarbij hun tussenpersoon bleven. Kan niet anders zeggen dat ik ontzettend tevreden ben en absoluut weer eens bij hun ga online shoppen! Mocht Fonq.nl zelf ook recensies lezen, het betrof ticketnummer 5401527.

SG
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

Levert niet volgens afspraak / geen contact met klantenservice

Beoordeling 
 
9.0

Bestelling met 2 artikelen besteld, had ik echt dit weekend nodig voor een grote BBQ. Zodoende donderdag om 13.30 uur besteld (was levering per transporteur - gasflessen) en zou dan uiterlijk vrijdag geleverd worden.

Ik ontving geen orderupdates per e-mail, geen trackingnummer (zoals wel beloofd) vrijdag werd maar 1 van de 2 artikelen geleverd. 2x mail naar klantenservice verzonden, wacht nog steeds op reactie. Telefonisch kom ik ook niet verder. Order staat nog steeds op "in behandeling".

Zeer slecht voor zo'n groot bedrijf, ik kom hier niet meer terug en mag hopen dat het 2e artikel ooit nog geleverd gaat worden.

Heb je iets snel binnen 2 dagen nodig, bestel dan niet hier en verwacht ook geen snelle reactie via de klantenservice!!

J
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Snel mijn moederdagcadeau geregeld

Beoordeling 
 
9.8

Ik had nog een cadeautje nodig. 's avonds besteld en de volgende ochtend netje in gepakt al in huis. Netjes ingepakt ook.

M
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Altijd zeer tevreden

Beoordeling 
 
9.3

Deze shop heeft een ruim assortiment en een snelle levering. Kortom een shop waar ik bijzonder graag shop.

M
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
9.5

Bij Fonq.nl een dure droogmolen van Brabantia besteld. 3 maanden nadat ik die besteld had ging er iets kapot waardoor ik hem niet meer kon gebruiken. Fonq gebeld.
Zonder enig probleem kreeg ik een nieuwe droogmolen thuis afgeleverd, de oude namen ze mee terug.
GEWELDIGE service, heel vriendelijk aan de telefoon toen ik erover belde. Prima service.
De bezorger van de nieuwe droogmolen belde s`ochtends op hoe laat hij zou komen. Nog nooit meegemaakt.
Hij vertelde dat hij dat altijd moest doen bij bestellingen van Fonq.
Een en al lof voor Fonq. Dit was de eerste keer dat ik iets bestelde bij Fonq, na deze ervaring zal dat zeker niet de laatste bestelling zijn!!!!!!
Ik beveel iedereen Fonq aan.

M
Was deze beoordeling nuttig? 3 0
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
10.0

Gisteravond een Brabantia strijkplank besteld en vandaag voor 12 uur bezorgt.
Netjes verpakt en goed op de hoogte gehouden via mail.
FANTASTISCH!

M
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

Verkeerde levering

Beoordeling 
 
5.5

Nadat ik een trampoline besteld heb en ik een verkeerd model geleverd heb gekregen, is fonq niet in staat geweest de juiste, bestelde, trampoline te leveren voor hetzelfde bedrag. De argumentatie was dat deze uit hun assortiment ging. Echter via fonq was deze nog steeds te bestellen. Ik was genoodzaakt deze bij een andere winkel te kopen.

J
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

Slechte service

Beoordeling 
 
7.0

Betreft order 42775292
Bij het uitpakken en monteren van de bbq tafel bleek het rvs bovenblad op 2 hoeken te zijn ingedeukt.
Op 17 juni verschillende keren gebeld; geen contact; na lange tijd wachten wordt telkens e verbinding verbroken. OP 18 juni een mail gestuurd, waarop reactie kwam dat het erg druk is en dat het langer kan duren dan gebruikelijk. Op 21 juni een reminder gestuurd; geen reactie ontvangen. Inmiddels is het 26 juni en nog niets gehoord. Jammer dat het vaderdagkado nog steeds niet in orde is.

M
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

fonQ op 02 Juli 2019

Beste Maja,

Hartelijk dank voor uw review.

Wat vervelend dat het blad van uw bbq tafel beschadigd bij u is geleverd en dat u geen reactie heeft ontvangen op uw berichten. Wij zijn momenteel inderdaad moeilijk telefonisch te bereiken en hebben een kleine achterstand in het verwerken van de binnengekomen berichten.

Wij zien terug dat u inmiddels een reactie heeft ontvangen op uw e-mail.

Wij excuseren ons voor het ontstane ongemak en wensen u in ieder geval nog een mooie dag toe.

Met vriendelijke groet,
fonQ

Reageer op deze review

PRIMA SERVICE!!!!!!!!!

Beoordeling 
 
8.5

Prima service,klein probleempje met besteld product overleg via mail verliep snel en netjes.
Sturen ze nieuw product op terwijl ik het oude nog in huis had.Dus prima opgelost!!!!Zal zeker weer iets bestellen bij Fonq.

JV
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Blij met fonq

Beoordeling 
 
9.3

Bij bestelling gaf men aan"levering binnen 4 dagen. Na 2 dagen had ik mijn bestelling binnen. Voor de beste internetprijs.?

A
Was deze beoordeling nuttig? 1 2
Reageer op deze review

FonQ: nooit meer, te traag, te omslachtig, zlef overal achteraan

Beoordeling 
 
3.0

Tweetal giftcards ontvangen in december als kerstgeschenk van mijn baas. Dus enthousiast ben ik bij FonQ gaan bestellen in januari. Het bestelproces ging gemakkelijk. Product werd snel bezorgd. Ik wilde omruilen, en dan begint de ellende.
Het begint dus dat je op de website moet aangeven dat je wilt omruilen. Vervolgens moet je wachten op een email met een retouradres en ticketnummer. Persoonlijk vind ik dit al wat omslachtig, maar ok. De e-mail met gegevens duurde een paar dagen. Toen kreeg ik wel een ticketnummer, maar geen retouradres. Dus maar even een e-mailtje sturen. De reactie hierop duurde weer twee dagen. Ok so far gaat het. En dan kan je blijven wachten…en wachten…en wachten… dus ik denk, ik ga maar eens FonQ contacten. Dan krijg je eerst excuses dat zij zelf niets hebben laten horen. Wat blijkt, ik heb 2 producten besteld en 1 was niet op voorraad. Die wordt over een week verwacht, vanaf 1 febr, “zou u het andere product dan alvast willen ontvangen?” Ja hèhè, ik wacht al twee weken. Nou het ene product heb ik binnen gehad. Maar 4 weken later wacht ik nog steeds op het andere product. Wederom maar weer FonQ gemaild met de vraag hoe lang ik nog moet wachten of wat een alternatieve oplossing is (ik ben het een beetje zat dat ik begin maart nog steeds zit te wachten op een product besteld eind januari). Reactie FonQ: excuses en het duurt nog even en we weten niet hoe lang. Dus blijkbaar geen oplossing.
Ik heb daarop maar gevraagd of ik mijn geld teruggestort kan krijgen en of ze in het vervolg ook het juiste emailadres willen gebruiken (reacties stuurde steeds naar een ander e-mailadres). Je raadt het al, op het verkeerde e-mail adres wordt er gereageerd, en ze zeggen het terug te storten op mijn rekening of de giftgard waarmee de betaling is gedaan. Hierop heb ik gereageerd dat ze ten eerste mijn correcte e-mailadres moeten gaan gebruiken en ten tweede dat ik inmiddels absoluut geen zaken meer wil doen met FonQ en gewoon mijn geld teruggestort wil hebben. Dit kan niet, betaalt met giftcard is terugstorten op giftcard. “Wij storten het betaalde bedrag terug op de rekening of giftcard waarmee de betaling is gedaan. De verwerking van een terugstorting kan enkele werkdagen in beslag nemen.” Dit was op 1 maart. Vandaag is het 25 maart en ik heb nog steeds niets terugontvangen.

L
Was deze beoordeling nuttig? 5 0
Reageer op deze review

Levertermijn niet accuraat

Beoordeling 
 
5.0

Wij hebben ondervonden dat de levertermijn niet accuraat zijn, 4 dagen vertraging, en dat de uiteindelijk track & trace waarbij je de levering kan volgen niet 100% correct is.
Daarnaast is de compensatie die we kregen voor de laattijdige levering als sinds 21 jan'16 "onderweg"...

DF
Was deze beoordeling nuttig? 4 0
Reageer op deze review

Service...oordeel zelf

Beoordeling 
 
6.0

Vorig jaar heb ik inotober een Skagen Falster 2 smartwatch gekregen. Ik wilde graag een iets duurder model en omruilen was geen probleem. In augustus dit jaar viel zonder enige aanleiding de achterkant achter het horloge weg. Na enig telefoonverkeer met Fonq over en weer mocht ik het horloge opsturen. Ik heb dit begin september gedaan. Toch maar het originele doosje en opladersnoer meegestuurd opdat er geen discussies ontstaan. Na 4x bellen vandaag het horloge gerepareerd terug gekregen....2 1/2 maand later. Gerepareerd ? In een plastic zakje in een doos met opladersnoer zonder doosje en een kaartje van Ewout met "Batterij vervangen, apparaat getest". Het blijkt echter een "nieuw exemplaar" ??!!! of toch een gerepareerd exemplaar van een ander. Met mijn batterij was nl. niets mis en alle instellingen waren ook verdwenen. Ik vermoed dat ik een gerepareerd exemplaar van een ander heb gekregen(iig niet mijn horloge) en dat het doosje niet meer voorhanden is.

Oh ja, door de lange reparatieperiode is de garantietermijn nu een maand verlopen.......
Nooit meer FONQ.

In der Service zeigt sich der Laden, verkopen kan iedereen....

(vrij vertaald naar Freud)

OF
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Een prima webwinkel - matig sub-leverancie

Beoordeling 
 
4.0

Een prima webwinkel, efficiënt bestel- en betaalproces, klantvriendelijke customer service.
We hebben een Buitenkeuken Grandhall Premium GT3 Island set ten ere van afstudeer feest besteld. De product was keurig op tijd afgeleverd maar helaas na het uitpakken is gebleken dat we niet de juiste product mogen hebben ontvangen. Contact met de klantservice opgenomen, we waren goed geholpen maar jammer genoeg fonQ.nl heeft onvoldoende invloed op hun leverancier om de levering probleem op tijd op te lossen. Dus we zijn benieuwd naar de afloop van onze bestelling en afstudeer feest….. review wordt vervolg..

ER
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

ZEER SLECHTE AFTERSALES

Beoordeling 
 
5.3

Zeer slechte klantenservice, ben al dagen aan het wachten voor een dekbed retour te sturen en krijg maar geen reactie.
Ook telefonisch niet bereikbaar.
Belabberde aftersales!!!!

P
Was deze beoordeling nuttig? 2 0

fonQ op 13 Juni 2017

Beste Patricia,

Wat vervelend dat u ons niet kunt bereiken en dat u nog steeds aan het wachten bent op de retoursinstructies.

Zou u uw ordernummer kunnen sturen naar webcare@fonq.nl? Uiteraard maken wij dit dan direct in orde.

Met vriendelijke groet,

Het team van fonQ.

Reageer op deze review

slechte service

Beoordeling 
 
4.0

Leveringstijd was overschreden.
Trappetje kwam aan, is op 3 plekken beschadigd tot op het blanke staal.
Gisteren en vandaag klantenservice gebeld eindeloos in de wacht gestaan 2x 16 minuten. Bandje gisteren ingesproken om te worden terug gebeld maar dat is niet gebeurd.
2 x Retourformulier met fotoś ingevuld. Maar bij verzending werd het formulier niet geaccepteerd (access to forms netivity.nl was denied)
Dit is voor mij de eerste en de laatste keer dat ik bij FonQ besteld heb.

P
Was deze beoordeling nuttig? 3 0
Reageer op deze review
97 resultaten - getoond 1 - 20
1 2 3 4 5

Wij zijn benieuwd naar jouw fonQ ervaring

fonQ is het online warenhuis op het gebied van wonen, koken en lifestyle. Op fonQ.nl vind je meer dan 60.000 verrassende en inspirerende producten voor in en om het huis. Ook ben je bij fonQ aan het juiste adres voor mooie cadeaus en gadgets. Op zoek naar de finishing touch voor je interieur of juist een handig keukenhulpje? Vind jouw mooi bij fonQ!

fonQ Inspiratie Showroom

Het is ook mogelijk om je bestelling af te halen bij de fonQ Inspiratie Showroom in Utrecht. Hier vind je een mooie selectie aan banken, tafels, stoelen, vloerkleden en verlichting. De deskundige medewerkers van fonQ geven je graag persoonlijk advies.

Wat is uw ervaring met fonQ? Of bent u nieuwsgierig naar de ervaringen van anderen die bij fonQ hebben besteld? Op deze pagina kunt u een groot aantal fonQ reviews lezen.

Telefoonnummer: 030 - 24 75 015

Algemene informatie

Keurmerken
Thuiswinkelwaarborg
Verzendkosten
€ 5,95 bij bestellingen tot € 30,- - € 3,95 bij bestellingen tot € 50,- - GRATIS bij bestelling boven de € 50,-
Levertijd
Voor 22:00u besteld, de volgende dag geleverd (indien op voorraad)
Productgroepen
  • Gereedschap
  • Speelgoed
  • Tuin
  • Wonen
  • Cadeauartikelen
  • huishoud
  • koken
  • tafelen
  • wellness
Afhalen mogelijk
ja
Betaalmethodes
  • Ideal
  • overboeking
  • pin
  • eenmalige machtiging
  • achteraf betalen
  • Visa
  • Mastercard
  • giftcards