fonQ reviews & ervaringen

www.fonq.nl
 
3.3 (107)
fonQ ervaringen

107 fonQ reviews

 
(9)
 
(3)
 
(9)
 
(25)
 
(64)
Terug naar overzichtspagina
Heeft u al een account?
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.
100 resultaten - getoond 1 - 20
1 2 3 4 5
Volgorde

Duidelijke omschrijving en reviews dragen bij aan begrip

Beoordeling 
 
9.5

Fonq doet zijn best om trendy spullen te verkopen. Wat ik heb gekocht is echter ook van uitstekende kwaliteit. Daarnaast geeft de uitgebreide informatie en reviews van kopers een goed beeld van wat je mag verwachten.
De bestelling was eenvoudig, het product is op tijd bezorgd bij mijn afhaalpunt. Gewoon prima.

M
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Goede service

Beoordeling 
 
9.5

Snel contact gehad en gekregen met de klantenservice via mail en chat. Uitstekende oplossing gevonden voor ons probleem. Snelle levering. Geweldige service, want ze hadden ons wettelijk gezien niet hoeven helpen. Bestelproces is makkelijk, ook via telefoon. Qua prijs zijn ze wel wat aan de dure kant. Het verwerken van de retour duurde zo'n 2 weken, maar gezien de drukte die ze nu hebben is dat niet gek. Via de track & trace kon ik zien dat ze de retour ontvangen hadden. Dus dat gaf wat zekerheid tijdens het wachten op reactie.

J
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

klantenservice

Beoordeling 
 
7.8

Super snelle levering maar retourneren is een ramp na dagen nog steeds geen retourlabel!
Klantenservice 2 keer gebeld, deze is zeer slecht bereikbaar 40 min in de wacht tot twee keer toe en vervolgens geen actie willen onder nemen.
Volgende keer geen Fonq meer voor mij!

M
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Super klacht/garantie afhandeling Fonq.nl

Beoordeling 
 
9.8

Ik had een Simple Human prullenbak aangeschaft bij Fonq.nl. Hier had ik helaas 2x over pech mee gehad omdat de deksel krom ging staan. De eerste keer mocht ik de prullenbak gewoon omruilen en een tweede keer deden ze ook alles behalve moeilijk. Bij de tweede omruiling ging er helaas vanalles mis maar Fonq.nl heeft constant gezorgd voor een goede afhandeling in de eerste instantie via hun goede en snelle klantenservice en later via Simple Human zelf waarbij hun tussenpersoon bleven. Kan niet anders zeggen dat ik ontzettend tevreden ben en absoluut weer eens bij hun ga online shoppen! Mocht Fonq.nl zelf ook recensies lezen, het betrof ticketnummer 5401527.

SG
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

Snel mijn moederdagcadeau geregeld

Beoordeling 
 
9.8

Ik had nog een cadeautje nodig. 's avonds besteld en de volgende ochtend netje in gepakt al in huis. Netjes ingepakt ook.

M
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
9.5

Bij Fonq.nl een dure droogmolen van Brabantia besteld. 3 maanden nadat ik die besteld had ging er iets kapot waardoor ik hem niet meer kon gebruiken. Fonq gebeld.
Zonder enig probleem kreeg ik een nieuwe droogmolen thuis afgeleverd, de oude namen ze mee terug.
GEWELDIGE service, heel vriendelijk aan de telefoon toen ik erover belde. Prima service.
De bezorger van de nieuwe droogmolen belde s`ochtends op hoe laat hij zou komen. Nog nooit meegemaakt.
Hij vertelde dat hij dat altijd moest doen bij bestellingen van Fonq.
Een en al lof voor Fonq. Dit was de eerste keer dat ik iets bestelde bij Fonq, na deze ervaring zal dat zeker niet de laatste bestelling zijn!!!!!!
Ik beveel iedereen Fonq aan.

M
Was deze beoordeling nuttig? 3 0
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
10.0

Gisteravond een Brabantia strijkplank besteld en vandaag voor 12 uur bezorgt.
Netjes verpakt en goed op de hoogte gehouden via mail.
FANTASTISCH!

M
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

Slechte service

Beoordeling 
 
7.0

Betreft order 42775292
Bij het uitpakken en monteren van de bbq tafel bleek het rvs bovenblad op 2 hoeken te zijn ingedeukt.
Op 17 juni verschillende keren gebeld; geen contact; na lange tijd wachten wordt telkens e verbinding verbroken. OP 18 juni een mail gestuurd, waarop reactie kwam dat het erg druk is en dat het langer kan duren dan gebruikelijk. Op 21 juni een reminder gestuurd; geen reactie ontvangen. Inmiddels is het 26 juni en nog niets gehoord. Jammer dat het vaderdagkado nog steeds niet in orde is.

M
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

fonQ op 02 Juli 2019

Beste Maja,

Hartelijk dank voor uw review.

Wat vervelend dat het blad van uw bbq tafel beschadigd bij u is geleverd en dat u geen reactie heeft ontvangen op uw berichten. Wij zijn momenteel inderdaad moeilijk telefonisch te bereiken en hebben een kleine achterstand in het verwerken van de binnengekomen berichten.

Wij zien terug dat u inmiddels een reactie heeft ontvangen op uw e-mail.

Wij excuseren ons voor het ontstane ongemak en wensen u in ieder geval nog een mooie dag toe.

Met vriendelijke groet,
fonQ

Reageer op deze review

PRIMA SERVICE!!!!!!!!!

Beoordeling 
 
8.5

Prima service,klein probleempje met besteld product overleg via mail verliep snel en netjes.
Sturen ze nieuw product op terwijl ik het oude nog in huis had.Dus prima opgelost!!!!Zal zeker weer iets bestellen bij Fonq.

JV
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Blij met fonq

Beoordeling 
 
9.3

Bij bestelling gaf men aan"levering binnen 4 dagen. Na 2 dagen had ik mijn bestelling binnen. Voor de beste internetprijs.?

A
Was deze beoordeling nuttig? 1 2
Reageer op deze review

Altijd zeer tevreden

Beoordeling 
 
9.3

Deze shop heeft een ruim assortiment en een snelle levering. Kortom een shop waar ik bijzonder graag shop.

M
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Service...oordeel zelf

Beoordeling 
 
6.0

Vorig jaar heb ik inotober een Skagen Falster 2 smartwatch gekregen. Ik wilde graag een iets duurder model en omruilen was geen probleem. In augustus dit jaar viel zonder enige aanleiding de achterkant achter het horloge weg. Na enig telefoonverkeer met Fonq over en weer mocht ik het horloge opsturen. Ik heb dit begin september gedaan. Toch maar het originele doosje en opladersnoer meegestuurd opdat er geen discussies ontstaan. Na 4x bellen vandaag het horloge gerepareerd terug gekregen....2 1/2 maand later. Gerepareerd ? In een plastic zakje in een doos met opladersnoer zonder doosje en een kaartje van Ewout met "Batterij vervangen, apparaat getest". Het blijkt echter een "nieuw exemplaar" ??!!! of toch een gerepareerd exemplaar van een ander. Met mijn batterij was nl. niets mis en alle instellingen waren ook verdwenen. Ik vermoed dat ik een gerepareerd exemplaar van een ander heb gekregen(iig niet mijn horloge) en dat het doosje niet meer voorhanden is.

Oh ja, door de lange reparatieperiode is de garantietermijn nu een maand verlopen.......
Nooit meer FONQ.

In der Service zeigt sich der Laden, verkopen kan iedereen....

(vrij vertaald naar Freud)

OF
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Klantenservice onbereikbaar, vreselijk slecht

Beoordeling 
 
5.3

Bestelling werd ze snel geleverd allemaal tiptop. Nu blijkt het artikel niet te voldoen en probeer ik het terug te sturen, dat is een ramp. De leverancier zou contact met mij opnemen , na dagen nog niets gehoord. Iedere keer als ik de klantenservice probeer te bereiken zit ik heel lang aan de telefoon te wachten en kom niet aan de beurt, dan geef ik het maar weer op en hang op. Ook al drie keer een e-mail naar de klantenservice gestuurd dan krijg ik een e-mail terug zonder enige tekst met allerlei vreemde tekens waarin staat dat het de klanten service nummer dat er iets veranderd is aan dit nummer maar dat is het dan ook. Ik weet bij god niet wat er loopt. Slechtst bereikbare klantenservice die ik ooit heb meegemaakt.

GV
Was deze beoordeling nuttig? 3 0
Reageer op deze review

Waardeloze!!!

Beoordeling 
 
4.5

Slechte service! Het bestellen en leveren gaat heel snel en goed.
Camping gas kookplaat gekocht onderdelen zijn kapot gegaan, kleur is weg binnen drie weken was de camping gas kookplaat kapot.
Contact opgenomen met klantservice, maar volgens Fonq valt plastic onderdelen niet onder de garantie.
Je koopt een camping gas en die is niet brandbestendig.
Waarbij men belooft de retour producten in behandeling te nemen. Komen afspraken niet na. Waardeloze....
Nog steeds geen reactie, we zijn 4 weken bezig. Zeer slecht ervaring

S
Was deze beoordeling nuttig? 6 0
Reageer op deze review

ZEER SLECHTE AFTERSALES

Beoordeling 
 
5.3

Zeer slechte klantenservice, ben al dagen aan het wachten voor een dekbed retour te sturen en krijg maar geen reactie.
Ook telefonisch niet bereikbaar.
Belabberde aftersales!!!!

P
Was deze beoordeling nuttig? 2 0

fonQ op 13 Juni 2017

Beste Patricia,

Wat vervelend dat u ons niet kunt bereiken en dat u nog steeds aan het wachten bent op de retoursinstructies.

Zou u uw ordernummer kunnen sturen naar webcare@fonq.nl? Uiteraard maken wij dit dan direct in orde.

Met vriendelijke groet,

Het team van fonQ.

Reageer op deze review

Onbereikbare klantenservice als je wil reourneren

Beoordeling 
 
5.8

Ik wilde een deel van mijn bestelling terugsturen. Je kan dit eenvoudig doen als je ingelogd bent, denk je. Je hoeft slecht een aantal dingen aan te klikken. Daarna zal je een email ontvangen, zodat je het pakket kan retourneren. Helaas niet ontvangen. Na een dag wachten, hieover een email naar klantenservive gestuurd. Als reactie een email dat ze zo snel mogelijk zullen reageren op mijn emaill. Niets meer op gehoord. Gisteren maar eens gebeld. Na een kwartier in de wacht te hebben gestaan, maar opgehangen, want mijn lunchpauze was bijna om. En op moment van schrijven sta ik om precies te zijn al weer 13.34 min in de wacht... wordt vervolgd.. maar dit was de laatste keer bij Fonq voor mij!!

C
Was deze beoordeling nuttig? 3 0
Reageer op deze review

Giftcard = waardeloos

Beoordeling 
 
3.5

In de zomet van 2019 heb ik 2 ligbedden besteld, maar helaas ging 1 ligbed naar 1 dag al kapot. Dit viel onder garantie en FonQ heeft het ligbed netjes omgeruild, maar helaas ging het nieuwe ligbed ook direct kapot. Oftewel kwalitatief ondeugdelijke producten. In overleg met de klantenservice heb ik een giftcard geaccepteerd. Dit omdat het einde zomer was en er online bij FonQ nog zeer beperkt ligbedden verkrijgbaar waren. Wij willen nu met het aanstaande voorjaar nieuwe ligbedden bestellen, maar de ligbedden die wij graag zouden willen bestellen worden enkel aangeboden door partners van FonQ. Dit betekent dat de giftcard dan niet ingewisseld kan worden. Het is dus zo dat wij nu met een giftcard van 250€ zitten en hier dus helemaal niks mee kunnen. De klantenservice van FonQ zegt dat ze niks voor ons kunnen betekenen en dat wij geen geld terug kunnen krijgen. Mijn advies voor jou (mocht je in een vergelijkbare situatie komen) is om NOOIT een giftcard te accepteren! Enkel geld terug vragen indien je aankoop een ondeugdelijk product betreft.

DR
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

fonQ op 13 Mei 2020

Beste Dennis Ruth,

Bedankt voor uw review en excuses voor de verlate reactie.

Wat vervelend om te horen dat de ligbedden zo snel kapot zijn gegaan, dat lijkt ons inderdaad niet de bedoeling. Het klopt dat een giftcard enkel gebruikt kan worden op producten die door ons worden aangeboden, wij zijn het wel met u eens dat u hiervan op de hoogte gebracht had moeten worden, onze excuses dat dit niet is gebeurd. Hopelijk kunt u nog een geschikt product vinden in onze webshop.

Mocht u verder nog vragen en/of opmerkingen hebben, stuur dan gerust een e-mail naar webcare@fonq.nl. Wij kijken dan zo snel mogelijk met u mee.

Ondanks deze ervaring willen wij u nog een fijne dag wensen.

Met vriendelijke groet,
fonQ

Reageer op deze review

Gevaarlijke producten voor kinderen

Beoordeling 
 
3.5

Ik heb 4 weken geleden een bestelling bij Fonq gedaan. Een picknick tafel voor de kindjes.

Zojuist opengemaakt en in elkaar gezet.
Er zit schimmel op.
Schroeven zit roest op.
Het hout splijt en heeft super scherpe randen.

Na contact met de klantenservice krijg ik het advies dat schimmel erbij hoor en ik het schoon kan maken met een borstel en wat zeep.
Of dat ik het item retour kan zenden. Dus demonteren, een nieuwe verpakking regelen en op de fiets met een picknick tafel naar het postkantoor.

Waardeloze service en let op!! Onveilige producten voor kinderen. Koop dit niet voor je kindjes!
De service is top zolang er niets mis is met je product.

V
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

fonQ op 16 April 2020

Beste Fleur,

Hartelijk bedankt voor het achterlaten van uw review en excuses voor de late reactie.

Allereerst, het is niet de bedoeling dat u een product in deze staat ontvangt, dat is absoluut niet de kwaliteit waar fonQ voor staat. Wij betreuren het dan ook dat u de tafel op deze manier heeft ontvangen.

Een product dient inderdaad gedemonteerd te worden als het geretourneerd wordt, dit neemt niet weg dat we ons kunnen voorstellen dat hier veel werk in zit en dat het een lastige opgave kan zijn. Wij willen u dan ook bedanken voor uw medewerking.

Mocht u wensen dat wij nog een keer met u meekijken, stuur dan gerust een e-mail naar webcare@fonq.nl. Mocht uw order nog niet gecrediteerd zijn, dan zal dit snel wel het geval zijn.

Onze excuses voor het ontstane ongemak en wij wensen u nog een prettige dag verder.

Met vriendelijke groet,
fonQ

Reageer op deze review

slechte service

Beoordeling 
 
3.5

Had een pedaalemmer van Wesco besteld voor 138 euro.
Dan verwacht je dus kwaliteit.
Hij zag er goed uit , maar door verhuizing pas een paar weken later in gebruik genomen.
Het verwisselen van de zak was een ramp.
Emmer gaat er moeilijk uit, zak blijft hangen bij het eruit halen en scheurt dan, deksel gaat met harde klap dicht.
Toen pas reviews gelezen en bleek dat er heel veel mensen ontevreden waren.
Fonq had de emmer uit het assortiment moeten halen.
Ik werd met een paar gebruikerstips het bos in gestuurd.
Pedaalemmer staat nu bij het grof vuil.
Bedankt Fonq voor de "goeie"service

MH
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

fout

Beoordeling 
 
4.3

Slechte afhandeling van mijn klacht. Verkeerde kleur van product gekregen. De kleur die op website stond hebben ze helemaal niet. Moest het dus nu zelf terugsturen en ter compensatie na vragen 5 euro korting op volgende bestelling. Afgeslagen want ik heb geen vertrouwen meer in Fonq. Ik bestel via internet omdat ik geen tijd heb om naar winkels te gaan dus ook niet om het terug te sturen. Bestel alles via internet dus ze lopen heel wat geld mis van mij.

T
Was deze beoordeling nuttig? 4 0
Reageer op deze review
100 resultaten - getoond 1 - 20
1 2 3 4 5

Wij zijn benieuwd naar jouw fonQ ervaring

fonQ is het online warenhuis op het gebied van wonen, koken en lifestyle. Op fonQ.nl vind je meer dan 60.000 verrassende en inspirerende producten voor in en om het huis. Ook ben je bij fonQ aan het juiste adres voor mooie cadeaus en gadgets. Op zoek naar de finishing touch voor je interieur of juist een handig keukenhulpje? Vind jouw mooi bij fonQ!

fonQ Inspiratie Showroom

Het is ook mogelijk om je bestelling af te halen bij de fonQ Inspiratie Showroom in Utrecht. Hier vind je een mooie selectie aan banken, tafels, stoelen, vloerkleden en verlichting. De deskundige medewerkers van fonQ geven je graag persoonlijk advies.

Wat is uw ervaring met fonQ? Of bent u nieuwsgierig naar de ervaringen van anderen die bij fonQ hebben besteld? Op deze pagina kunt u een groot aantal fonQ reviews lezen.

Telefoonnummer: 030 - 24 75 015

Algemene informatie

Keurmerken
Thuiswinkelwaarborg
Verzendkosten
€ 5,95 bij bestellingen tot € 30,- - € 3,95 bij bestellingen tot € 50,- - GRATIS bij bestelling boven de € 50,-
Levertijd
Voor 22:00u besteld, de volgende dag geleverd (indien op voorraad)
Productgroepen
  • Gereedschap
  • Speelgoed
  • Tuin
  • Wonen
  • Cadeauartikelen
  • huishoud
  • koken
  • tafelen
  • wellness
Afhalen mogelijk
ja
Betaalmethodes
  • Ideal
  • overboeking
  • pin
  • eenmalige machtiging
  • achteraf betalen
  • Visa
  • Mastercard
  • giftcards