fonQ reviews & ervaringen

www.fonq.nl
 
3.3 (107)
fonQ ervaringen

107 fonQ reviews

 
(9)
 
(3)
 
(9)
 
(25)
 
(64)
Terug naar overzichtspagina
Heeft u al een account?
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.
25 resultaten - getoond 1 - 20
1 2
Volgorde

cognacglazen

Beoordeling 
 
3.5

Ik heb een bestelling gedaan die binnen 2 dagen geleverd zou worden. Nu 9 dagen later en nog niets ontvangen. Ondertussen meerdere keren gemaild (geen reactie op ontvangen van Fonq) en 2 keer gebeld. Het enige dat ze doen is een mail sturen naar de verkooppartner maar die reageert niet. Nu aangegeven mijn bestelling te willen annuleren maar ik moet wachten tot de verkooppartner reageert. Die uiteindelijk maar gebeld (hoewel ik in mijn ogen een overeenkomst ben aangegaan met Fonq en niet met de verkooppartner) en die blijkt op vakantie te zijn. Nu maar afwachten wanneer ik mijn geld terug ontvang. Ik vind deze manier van doen echt onacceptabel, voor mijn geen Fonq meer.

AS
Was deze beoordeling nuttig? 1 0

fonQ op 10 Augustus 2022

Beste Annet,

Bedankt voor uw review.

Dat klinkt als een vervelende situatie, onze excuses hiervoor. Wij hebben het nagekeken en zien dat er een reactie is van de betreffende afdeling. Wij zullen dit via de e-mail terugkoppelen. U kunt zo een bericht van ons verwachten.

Met vriendelijke groet,
fonQ

Reageer op deze review

Fonq lamp Forestier

Beoordeling 
 
3.0

In maart een lamp besteld en tegelijk dezelfde lamp bij Flinders als set voor boven de eettafel. Bleek de lamp uit dezelfde stock te komen... Die van Flinders was snel in huis. Die van Fonq had volgens hun website 2-4 weken levertijd. Na die periode zelf maar eens contact opgenomen met Fonq, lamp zou "naar verwachting" de week van 21 april geleverd worden (dus 2 maanden later!) Uiteraard kwam dit door Corona. Aangegeven dat ze hun levertijd op de site -eerlijkheidshave- dan ook maar moesten aanpassen. Vorige week was het de week van 21 april. Woensdag nog geen nieuws dus maar zelf weer (!) contact opgenomen. Er was nog niets bekend. Nog steeds geen bericht vanuit Fonq zelf. Halve lamp systeem staart me aan. Andere lamp retourneren kan nu ook niet meer. Nog eens op de site gekeken; staat nog steeds 2-4 weken levertijd. Zucht. Slechte beurt Fonq.

S
Was deze beoordeling nuttig? 1 0

fonQ op 06 Mei 2021

Beste Sara,

Bedankt voor uw review en excuses voor de verlate reactie.

Dat klinkt niet goed, wat vervelend om te horen dat de levering zo vertraagd is geraakt. Uiteraard moet in dat geval ook de levertijd op de website aangepast worden. Kunt u ons van het ordernummer voorzien? Wij gaan hier dan meteen naar kijken. Ook gaan we uiteraard na of de lamp al bij ons binnen is gekomen.

Graag willen we u vragen om een e-mail naar webcare@fonq.nl te sturen, wij kijken dan zo snel mogelijk verder met u mee.

Onze excuses voor het ontstane ongemak.

Met vriendelijke groet,
fonQ

Reageer op deze review

Giftcard = waardeloos

Beoordeling 
 
3.5

In de zomet van 2019 heb ik 2 ligbedden besteld, maar helaas ging 1 ligbed naar 1 dag al kapot. Dit viel onder garantie en FonQ heeft het ligbed netjes omgeruild, maar helaas ging het nieuwe ligbed ook direct kapot. Oftewel kwalitatief ondeugdelijke producten. In overleg met de klantenservice heb ik een giftcard geaccepteerd. Dit omdat het einde zomer was en er online bij FonQ nog zeer beperkt ligbedden verkrijgbaar waren. Wij willen nu met het aanstaande voorjaar nieuwe ligbedden bestellen, maar de ligbedden die wij graag zouden willen bestellen worden enkel aangeboden door partners van FonQ. Dit betekent dat de giftcard dan niet ingewisseld kan worden. Het is dus zo dat wij nu met een giftcard van 250€ zitten en hier dus helemaal niks mee kunnen. De klantenservice van FonQ zegt dat ze niks voor ons kunnen betekenen en dat wij geen geld terug kunnen krijgen. Mijn advies voor jou (mocht je in een vergelijkbare situatie komen) is om NOOIT een giftcard te accepteren! Enkel geld terug vragen indien je aankoop een ondeugdelijk product betreft.

DR
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

fonQ op 13 Mei 2020

Beste Dennis Ruth,

Bedankt voor uw review en excuses voor de verlate reactie.

Wat vervelend om te horen dat de ligbedden zo snel kapot zijn gegaan, dat lijkt ons inderdaad niet de bedoeling. Het klopt dat een giftcard enkel gebruikt kan worden op producten die door ons worden aangeboden, wij zijn het wel met u eens dat u hiervan op de hoogte gebracht had moeten worden, onze excuses dat dit niet is gebeurd. Hopelijk kunt u nog een geschikt product vinden in onze webshop.

Mocht u verder nog vragen en/of opmerkingen hebben, stuur dan gerust een e-mail naar webcare@fonq.nl. Wij kijken dan zo snel mogelijk met u mee.

Ondanks deze ervaring willen wij u nog een fijne dag wensen.

Met vriendelijke groet,
fonQ

Reageer op deze review

Gevaarlijke producten voor kinderen

Beoordeling 
 
3.5

Ik heb 4 weken geleden een bestelling bij Fonq gedaan. Een picknick tafel voor de kindjes.

Zojuist opengemaakt en in elkaar gezet.
Er zit schimmel op.
Schroeven zit roest op.
Het hout splijt en heeft super scherpe randen.

Na contact met de klantenservice krijg ik het advies dat schimmel erbij hoor en ik het schoon kan maken met een borstel en wat zeep.
Of dat ik het item retour kan zenden. Dus demonteren, een nieuwe verpakking regelen en op de fiets met een picknick tafel naar het postkantoor.

Waardeloze service en let op!! Onveilige producten voor kinderen. Koop dit niet voor je kindjes!
De service is top zolang er niets mis is met je product.

V
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

fonQ op 16 April 2020

Beste Fleur,

Hartelijk bedankt voor het achterlaten van uw review en excuses voor de late reactie.

Allereerst, het is niet de bedoeling dat u een product in deze staat ontvangt, dat is absoluut niet de kwaliteit waar fonQ voor staat. Wij betreuren het dan ook dat u de tafel op deze manier heeft ontvangen.

Een product dient inderdaad gedemonteerd te worden als het geretourneerd wordt, dit neemt niet weg dat we ons kunnen voorstellen dat hier veel werk in zit en dat het een lastige opgave kan zijn. Wij willen u dan ook bedanken voor uw medewerking.

Mocht u wensen dat wij nog een keer met u meekijken, stuur dan gerust een e-mail naar webcare@fonq.nl. Mocht uw order nog niet gecrediteerd zijn, dan zal dit snel wel het geval zijn.

Onze excuses voor het ontstane ongemak en wij wensen u nog een prettige dag verder.

Met vriendelijke groet,
fonQ

Reageer op deze review

Nooit meer

Beoordeling 
 
4.0

Ik heb gekozen voor afterparty, ik had netjes op tijd betaald, krijg ik later bericht van fonq. Uw ticketaanvraag is zojuist bijgewerkt.. “Wij hebben zojuist het aankoopbedrag aan u terug overgemaakt, zodat u de rekening aan afterparty kan betalen” Uhh ? heb ik al gedaan?? Nou mooi 2 weken gewacht op me geld rekening op afterparty hoger met 36€ .. weer later opnieuw overgemaakt.. week geleden. Nu weer hetzelfde. Afterparty gebeld die had storing. Maar dat bedrag was wel gereserveerd .. En nu?? Weer wachten op de bedrag dat steeds hoger en hoger wordt.. blijf bellen, slechte service. Ze zeggen me terug te gaan bellen maar doen ze dat? Nee hoor...

Nooit meer. Verschrikkelijke service. Bestel nooit meer daar.

J
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

fonQ op 13 Maart 2020

Beste Johanna,

Hartelijk bedankt voor het achterlaten van uw review.

Als u voor AfterPay gekozen heeft dan moet het bedrag ook aan hen worden overgemaakt. Wij begrijpen uit uw bericht dat u het bedrag aan ons betaald had. Dit kan uiteraard gebeuren en als het goed is dan heeft u dit bedrag inmiddels weer ontvangen. Het is nu natuurlijk niet terecht dat u extra kosten moet betalen. Wij willen hier uiteraard contact over opnemen met AfterPay.

Zou u uw ordernummer naar webcare@fonq.nl kunnen sturen? Wij kijken dan zo snel mogelijk met u mee.

Alvast bedankt en wij zien uw reactie graag tegemoet.

Met vriendelijke groet,
fonQ

Reageer op deze review

onjuiste levering + niet bereikbaar

Beoordeling 
 
3.5

Van de 3 bestelde producten, zat er maar 1 juist product in de doos...
Na te lang telefonisch in de wacht te hebben gestaan, ben ik er wel klaar mee.
De onjuiste (en duurdere producten) houd ik dan met een ontevreden gevoel toch maar...

J
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

s op 13 Januari 2020

FonQ klantendienst wel bereikbaar, maar op verborgen telefoonnummer

Via hun zakelijk nummer moet je niet wachten en kan je ze onmiddellijk bereiken :-)
0031(0)307600480
3xwPUNTfonqPUNTbe/algemene-voorwaarden-zakelijk/

fonQ op 28 Januari 2020

Beste meneer/mevrouw,

Hartelijk bedankt voor uw review en excuses voor de verlate reactie.

Het is natuurlijk absoluut niet de bedoeling dat u verkeerde producten ontvangt, onze excuses hiervoor. Daarnaast vinden wij het vervelend om te horen dat u zo lang in de wacht heeft gestaan. Hopelijk is de klacht inmiddels voor u opgelost.

Stuur bij vragen en/of opmerkingen gerust een e-mail naar webcare@fonq.nl. Wij kijken dan graag het een en ander voor u na.

Ondanks deze vervelende ervaring willen wij u nog een fijne dag wensen.

Met vriendelijke groet
fonQ

Reageer op deze review

Bij Fonq moet dringend iets gebeuren anders is het over en uit

Beoordeling 
 
3.5

Besteld op 29/11 en nog steeds niets geleverd, wel alles netjes vooraf betaald. Fonq is echt een rampzalig bedrijf om business mee te doen. Niets loopt daar behalve het betaalproces. Ik heb alles geprobeerd om iemand aan de lijn te krijgen maar buiten een antwoordapparaat werkt daar niemand denk ik. Dit is een schande - ik lees in de vele slechte reviews dat ze steeds hetzelfde geautomatiseerd antwoord sturen - 't is druk en we hebben langere wachttijden dan gewoonlijk.....blablabla. Het duurt niet lang meer of dit bedrijf is ten dode opgeschreven en failliet en daar hebben ze zelf hard toe bijgedragen. Begrijp niet dat de directie niet ingrijpt want zo kan het niet langer! Hun imago is compleet om zeep geholpen door deze erbarmelijke klantenservice. bestelnummer 43566519

S
Was deze beoordeling nuttig? 2 0

s op 13 Januari 2020

FonQ klantendienst wel bereikbaar, maar op verborgen telefoonnummer

Via hun zakelijk nummer moet je niet wachten en kan je ze onmiddellijk bereiken :-)

0031(0)307600480

3xwPUNTfonqPUNTbe/algemene-voorwaarden-zakelijk/

fonQ op 28 Januari 2020

Beste meneer/mevrouw,

Bedankt voor uw review en excuses voor de verlate reactie.

Door de drukte waren wij er helaas niet eerder aan toegekomen om op dit bericht te reageren. Wij waren helaas inderdaad minder goed bereikbaar en hier waren/zijn wij absoluut van bewust. Er is ontzettend hard gewerkt om dit probleem op te lossen en inmiddels is de wachttijd dan ook verminderd.

Wij vinden het vervelend om te horen dat u deze ervaring bij ons heeft, mocht er nog iets zijn wat wij voor u kunnen betekenen, dan vernemen we dit graag. U kunt dan het beste een e-mail sturen naar webcare@fonq.nl.

Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,
fonQ

Reageer op deze review

Slecht

Beoordeling 
 
3.0

Een dure zeepdispenser voor wat het is. Na het ophangen zijn we erachter gekomen dat het los hangt en alle kanten op beweegt. Ziet er armoedig uit voor het geld.
Reageren doet Fonq traag, de mail wordt continu doorgestuurd terwijl er gewoon garantie op zit.

JV
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

fonQ op 02 Juli 2019

Beste Joanna,

Bedankt voor uw review.

Wat vervelend dat u niet tevreden bent over de zeepdispenser en dat u geen reactie ontvangt op uw e-mail. Helaas hebben wij een kleine achterstand in het verwerken van alle binnengekomen berichten.

Heeft u inmiddels al een reactie ontvangen op uw bericht? Zo niet, dan willen wij u vragen om uw ordernummer te mailen naar webcare@fonq.nl. Wij kunnen dan een en ander voor u nagaan. Het zou fijn als u in het onderwerp 'reviewspot' zou kunnen vermelden.

Met vriendelijke groet,
fonQ

Reageer op deze review

Het FONQ-spel..........ofwel: hoe Fonq met haar klanten speelt.

Beoordeling 
 
4.8

En toen hadden wij een nieuwe keuken met een inductiekookplaat; dientengevolge hadden wij nieuwe pannen nodig. Even surfen op het internet en uiteindelijk kwamen wij bij Fonq uit. Een overzichtelijke website met duidelijke uitleg. E.e.a. werd door ons besteld/betaald en enige dagen later kwam de levering.......althans, een drietal pannen waren niet op voorraad en zouden "ietsjes" later worden geleverd.

Na enige tijd wachten, hebben we maar eens navraag gedaan en vanaf toen kwamen we in het "Fonq-spel" terecht.

De eerste drie weken waste Fonq haar handen in onschuld, het lag allemaal aan de leverancier. Het heeft dus ook een maand geduurd, voordat Fonq uiteindelijk toegaf dat deze reden niet onze uitdaging zou moeten zijn. Als klant heb je namelijk die verantwoording niet te dragen, ik ben niet de afdeling inkoop van Fonq. Maar toch: het is wel erg gemakkelijk van Fonq om in deze haar verantwoordelijkheid inzake de levering van onze pannen (ze zijn namelijk al door ons betaald) af te schuiven.

Het tweede gedeelte van het "Fonq spel" bestaat uit het aanbieden van een tegemoetkoming zonder ook maar enig uitzicht te bieden op de daadwerkelijke levering van onze goederen. Een gebaar wat nergens op slaat en tussendoor werd ook nog even subtiel aangedragen door Fonq dat we het restant van onze bestelling ook zouden kunnen annuleren. Dat is wel heel erg gemakkelijk om het eigen onvermogen weg te poetsen. Nee Fonq, draag uw verantwoordelijkheid en ben creatief. Na een 6tal weken vertraging voor een aantal pannen zou er ook een (minimaal) gelijkwaardig product kunnen worden aangeboden. En om als tegemoetkoming een pannenlap of €10,00 of zo iets aan te bieden......ik zou me erg beschaamd voelen als ik zo iets zou doen.

Nu zijn we inmiddels aanbeland in "level 3 van het Fonq spel". Fonq hult zich in stilte en reageert niet op ons bericht. Je krijgt het automatisch antwoord en daar blijft het bij, dus dan maar even reclameren. Wij hadden al aangedragen bij Fonq dat we een review zouden schrijven en liefst in samenspraak met hen. Wij krijgen namelijk geen duidelijk antwoord van Fonq wat ze nu eigenlijk zelf van hun performance vinden. Het is schijnbaar en blijkbaar erg moeilijk om een "mea culpa" te uiten. En het belangrijkste: na 2 maanden hebben we de bewuste drie pannen nog steeds niet.

En dan blijkt dat "level 3" het eindspel is bij Fonq. Via een ultiem staaltje "rocketscience" zijn ze er achter gekomen dat de set van 3 pannen niet aanwezig is, maar dat de diverse pannen wel los aanwezig zijn. Via een topstaaltje van creativiteit is men tot de conclusie gekomen dat het misschien wel mogelijk is om.......Maar prijzen worden aan de meet verdeeld, dus wij wachten weer geduldig af of dit sublieme inzicht ten aanzien van de logistiek zal slagen.

En opeens gaat daar de voordeurbel, de bezorger. Vol verwachting klopt ons hart.....Jawel: onze bestelling van begin augustus is nu afgewerkt. Werkelijk subliem gerealiseerd. Inmiddels ook van Fonq doorgekregen dat ze zelf ook niet echt trots op hun prestatie zijn......

Al met al: het leek heel wat, dat Fonq-gebeuren; een website met mooie plaatjes en (wat later blijkt) foute informatie omtrent de leveringstermijn. Op zich zijn de goederen van prima kwaliteit, maar dat kan dan weer niet direct worden toegerekend aan Fonq (zij zijn niet de fabrikant). Maar uiteindelijk blijkt dat ze wel erg gemakkelijk omgaan met hun verantwoording ten aanzien van de koopovereenkomst, zolang ze de betaling van de klant maar "in de pocket hebben". En ze zijn erg goed in het sturen van standaard populistische commerciële prietpraat.....

De kans is erg klein dat wij ooit nog iets bestellen bij Fonq, een rapport cijfer tussen 1 en 10 zou bij ons eindigen in een 4.

Alex

11 oktober 2018


P.s. De in een eerder stadium besproken tegemoetkoming, daar zou Fonq op terugkomen. De medewerker van Fonq deelde onze mede dat dit op maandag zou gebeuren, jammer genoeg stond er niet bij in welk jaar.....na reclamatie en met kleine vertraging is dat alsnog gerealiseerd. En euh, Fonq, stuur aub niet het standaard prietpraat reactiemailtje naar aanleiding van deze review, dat is zo enorm beschamend voor jullie.......("blablabla, dat is uiteraard niet de service waar Fonq voor staat etc, etc, etc)......41833371

A
Was deze beoordeling nuttig? 3 0

fonQ op 29 Oktober 2018

Beste Alex,

Bedankt voor het achterlaten van uw review.

Wat ontzettend vervelend om te horen dat u deze ervaring met ons heeft. De oplossing om de pannen los te leveren in plaats van de complete set hadden wij u direct moeten voorstellen.

Uiteraard zullen wij een en ander intern bespreken om hier een wijze les uit te leren en situaties als deze in de toekomst te voorkomen.

Wij danken u nogmaals voor uw feedback en wensen u, ondanks alles, in ieder geval nog een fijne dag toe.

Met vriendelijke groet,
fonQ

Yung op 16 Januari 2019

Ik ben bij level 2 gestopt, duurde 8 weken dit level. Geld teruggevraagd (niet dat ik het wilde maar zag de bui hangen dat dit maanden zou duren). Dat ging wel snel, dat kan wel?! Anticlimax gevoel. Zielige webshop. Hoop dat ze snel worden opgedoekt. Sjoemelaars.

Reageer op deze review

normann copenhagen spiegel

Beoordeling 
 
4.5

Ruim 1 week geleden een spiegel besteld. opgegeven levertijd 3 - 9 dagen. nu dus 9 dagen verder en niets ontvangen. gisteren zag ik op de site dat de levertijd nu 1 tot 3 weken is.. erg leuk als je op iets zit te wachten wat je op korte termijn nodig hebt. Andere winkels hebben ze wel op voorraad, dat is nog het ergste.. Kortom bij Fonq moet je geen haast hebben en niet verwachten dat ze contact opnemen als het uitloopt..

M
Was deze beoordeling nuttig? 1 0

fonQ op 18 Januari 2018

Beste Michel,

Bedankt voor het achterlaten van uw review.

Wij begrijpen uw reactie en vinden het erg vervelend dat wij niet aan de gedane beloftes hebben voldaan. Dit is uiteraard niet de service waar fonQ voor staat en welke wij proberen na te streven.

Wij nemen uw opmerking zeker mee zodat hier in de toekomst extra aandacht aan kan worden gegeven. Wij wensen u in ieder geval nog een fijne dag toe.

Met vriendelijke groet,

fonQ

Reageer op deze review

Bestelling en levering product

Beoordeling 
 
3.8

Op 1 december bestelling gedaan. Na een week een mail gestuurd over stand van zaken m.b.t. levering product. Tijdelijk niet op voorraad. Week later opnieuw. Excuus over dat er geen contact met mij is opgenomen en dat levering aanstaande is. Nu de 20ste gebeld. Nog steeds geen levering namelijk terwijl op de site van Fonq staat maximaal 9 dagen maar misschien eerder. Uit contact blijkt dat de levering binnen is bij Fonq, geweldig, en dat men een voorrang toekent aan het versturen naar mij. Wat een beloften en wat een praktijk ervaring! Zeer slecht in contact met de klant en waarheid over wanneer een product geleverd kan worden. Erg ontevreden hierover.

W
Was deze beoordeling nuttig? 1 0

fonQ op 21 December 2017

Beste Willem,

Hartelijk dank voor het achterlaten van uw review.

Wat vervelend dat uw bestelling later wordt geleverd dan in eerste instantie is aangegeven en dat u hiervan niet op de hoogte bent gebracht. Dit is uiteraard niet de service waar fonQ voor staat en welke wij proberen na te streven. Het komt helaas wel eens voor dat een product later door ons vanuit de leverancier wordt ontvangen, maar het is uiteraard wel de bedoeling dat u hiervan op de hoogte wordt gebracht. Wij nemen uw opmerking dan ook mee zodat hier in de toekomst extra aandacht aan kan worden gegeven.

Wij wensen u in ieder geval mooie feestdagen toe.

Met vriendelijke groet,
fonQ

Reageer op deze review

Slechte- , niet oplossingsgerichte service

Beoordeling 
 
3.3

Medio aug 2017 Hocker besteld. Bij levering van dit product, vastgesteld dat de kwaliteit niet goed was. Direct telefonisch en per mail melding gemaakt incl. foto. Na toezegging door Fonq (na overleg met leverancier) dat er een omruil zou gaan plaatsvinden, wacht ik nu al 2,5 maand.
Fonq neemt geen contact op met mij, maar moet zelf elke keer bellen of mailen.
Ondertussen meerdere keren per telefoon/mail contact gezocht in deze, maar Fonq verschuilt zich achter leverancier. Aangezien Fonq mijn leverancier is moet zij mij tegemoetkomen en mijn robleem oplossen. Kunnen ze zeker niet zelf bedenken.

PB
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

fonQ op 06 November 2017

Beste Peter Bijen,

Bedankt voor het achterlaten van uw review.

Wat vervelend dat u deze ervaring heeft met ons. Wij betreuren het dat wij niet aan de gedane beloftes hebben voldaan. Dit is uiteraard niet de service waar fonQ voor staat en welke wij proberen na te streven.

Wij zien dat u afgelopen zaterdag nog contact met ons heeft gehad en dat u is toegezegd om morgen, dinsdag 7 november teruggebeld te worden. Wij gaan er vanuit dat er dan een passende oplossing geboden wordt.

Mocht u dan verder nog vragen hebben, dan horen wij dit uiteraard graag.

Met vriendelijke groet,

fonQ

Reageer op deze review

Een prima webwinkel - matig sub-leverancie

Beoordeling 
 
4.0

Een prima webwinkel, efficiënt bestel- en betaalproces, klantvriendelijke customer service.
We hebben een Buitenkeuken Grandhall Premium GT3 Island set ten ere van afstudeer feest besteld. De product was keurig op tijd afgeleverd maar helaas na het uitpakken is gebleken dat we niet de juiste product mogen hebben ontvangen. Contact met de klantservice opgenomen, we waren goed geholpen maar jammer genoeg fonQ.nl heeft onvoldoende invloed op hun leverancier om de levering probleem op tijd op te lossen. Dus we zijn benieuwd naar de afloop van onze bestelling en afstudeer feest….. review wordt vervolg..

ER
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

slechte service

Beoordeling 
 
4.0

Leveringstijd was overschreden.
Trappetje kwam aan, is op 3 plekken beschadigd tot op het blanke staal.
Gisteren en vandaag klantenservice gebeld eindeloos in de wacht gestaan 2x 16 minuten. Bandje gisteren ingesproken om te worden terug gebeld maar dat is niet gebeurd.
2 x Retourformulier met fotoś ingevuld. Maar bij verzending werd het formulier niet geaccepteerd (access to forms netivity.nl was denied)
Dit is voor mij de eerste en de laatste keer dat ik bij FonQ besteld heb.

P
Was deze beoordeling nuttig? 3 0
Reageer op deze review

Komen afspraken niet na. Slechte klantenservice. Lange wachttijden klantenservice

Beoordeling 
 
3.8

Mijn vriendin en ik hadden een trampoline met veiligheidsnet voor onze dochter besteld.
Op woensdag laat in de middag de trampoline ontvangen (1 1/2 later dan ze op de website hadden beloofd), maar het veiligheidsnet bleek de foute afmetingen te hebben (behorend bij een grotere maat trampoline).
Direct donderdag begonnen met bellen. Het duurt 15 minuten voordat je een telefoniste aan de lijn hebt. Deze belooft vervolgens er direct werk van te maken en mij nog dezelfde dag terug te bellen. Om 16:40 diezelfde donderdag toch weer teruggebeld. Het duurt weer 15 minuten, voordat ze tegen mij zeiden: " wij hebben geen tijd meer om uw te woord te staan, u kunt beter ophangen". Waanzin. Vrijdagmorgen vroeg weer gebeld, nu 10 minuten wachten. Vriendin krijgt telefoniste aan de lijn, die zegt we gaan er nu echt direct achter aan. Rond 15:00 uur weer gebeld, want we hadden nog niks gehoord. Antwoord: "we zijn er mee bezig, we laten u nu echt voor 17:00 uur weten wat er gaat gebeuren, onze oprechte excuses, we bellen echt terug…beloofd". Uiteraard hebben ze weer niet teruggebeld. Wat een schandalige manier om met je klanten om te gaan. Jullie zouden je diep moeten schamen. Donderdag moest ik ook nog een trapje bijbestellen bij de trampoline. Voor 24:00 uur besteld volgende dag in huis. Toch maar bij Fonq gedaan, want ze waren de goedkoopste (bah wat een spijt). Ik heb een bestelling tegen 1900 uur geplaats, maar wat doen ze...ze sturen een factuur om 0:12 uur. Net iets over 0:00 uur, zodat het trapje toch niet de volgende dag binnen is, maar een dag later, terwijl ze hadden gezegd voor 24:00 uur besteld, volgende dag in huis. Kortom Fonq beloofd veel, maar komt weinig na. Een zeer onbetrouwbaar bedrijf. Mijn vriendin en ik walgen ervan.

W
Was deze beoordeling nuttig? 3 0
Reageer op deze review

slechte service

Beoordeling 
 
3.5

Had een pedaalemmer van Wesco besteld voor 138 euro.
Dan verwacht je dus kwaliteit.
Hij zag er goed uit , maar door verhuizing pas een paar weken later in gebruik genomen.
Het verwisselen van de zak was een ramp.
Emmer gaat er moeilijk uit, zak blijft hangen bij het eruit halen en scheurt dan, deksel gaat met harde klap dicht.
Toen pas reviews gelezen en bleek dat er heel veel mensen ontevreden waren.
Fonq had de emmer uit het assortiment moeten halen.
Ik werd met een paar gebruikerstips het bos in gestuurd.
Pedaalemmer staat nu bij het grof vuil.
Bedankt Fonq voor de "goeie"service

MH
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

fout

Beoordeling 
 
4.3

Slechte afhandeling van mijn klacht. Verkeerde kleur van product gekregen. De kleur die op website stond hebben ze helemaal niet. Moest het dus nu zelf terugsturen en ter compensatie na vragen 5 euro korting op volgende bestelling. Afgeslagen want ik heb geen vertrouwen meer in Fonq. Ik bestel via internet omdat ik geen tijd heb om naar winkels te gaan dus ook niet om het terug te sturen. Bestel alles via internet dus ze lopen heel wat geld mis van mij.

T
Was deze beoordeling nuttig? 4 0
Reageer op deze review

FonQ: nooit meer, te traag, te omslachtig, zlef overal achteraan

Beoordeling 
 
3.0

Tweetal giftcards ontvangen in december als kerstgeschenk van mijn baas. Dus enthousiast ben ik bij FonQ gaan bestellen in januari. Het bestelproces ging gemakkelijk. Product werd snel bezorgd. Ik wilde omruilen, en dan begint de ellende.
Het begint dus dat je op de website moet aangeven dat je wilt omruilen. Vervolgens moet je wachten op een email met een retouradres en ticketnummer. Persoonlijk vind ik dit al wat omslachtig, maar ok. De e-mail met gegevens duurde een paar dagen. Toen kreeg ik wel een ticketnummer, maar geen retouradres. Dus maar even een e-mailtje sturen. De reactie hierop duurde weer twee dagen. Ok so far gaat het. En dan kan je blijven wachten…en wachten…en wachten… dus ik denk, ik ga maar eens FonQ contacten. Dan krijg je eerst excuses dat zij zelf niets hebben laten horen. Wat blijkt, ik heb 2 producten besteld en 1 was niet op voorraad. Die wordt over een week verwacht, vanaf 1 febr, “zou u het andere product dan alvast willen ontvangen?” Ja hèhè, ik wacht al twee weken. Nou het ene product heb ik binnen gehad. Maar 4 weken later wacht ik nog steeds op het andere product. Wederom maar weer FonQ gemaild met de vraag hoe lang ik nog moet wachten of wat een alternatieve oplossing is (ik ben het een beetje zat dat ik begin maart nog steeds zit te wachten op een product besteld eind januari). Reactie FonQ: excuses en het duurt nog even en we weten niet hoe lang. Dus blijkbaar geen oplossing.
Ik heb daarop maar gevraagd of ik mijn geld teruggestort kan krijgen en of ze in het vervolg ook het juiste emailadres willen gebruiken (reacties stuurde steeds naar een ander e-mailadres). Je raadt het al, op het verkeerde e-mail adres wordt er gereageerd, en ze zeggen het terug te storten op mijn rekening of de giftgard waarmee de betaling is gedaan. Hierop heb ik gereageerd dat ze ten eerste mijn correcte e-mailadres moeten gaan gebruiken en ten tweede dat ik inmiddels absoluut geen zaken meer wil doen met FonQ en gewoon mijn geld teruggestort wil hebben. Dit kan niet, betaalt met giftcard is terugstorten op giftcard. “Wij storten het betaalde bedrag terug op de rekening of giftcard waarmee de betaling is gedaan. De verwerking van een terugstorting kan enkele werkdagen in beslag nemen.” Dit was op 1 maart. Vandaag is het 25 maart en ik heb nog steeds niets terugontvangen.

L
Was deze beoordeling nuttig? 5 0
Reageer op deze review

Waardeloze!!!

Beoordeling 
 
4.5

Slechte service! Het bestellen en leveren gaat heel snel en goed.
Camping gas kookplaat gekocht onderdelen zijn kapot gegaan, kleur is weg binnen drie weken was de camping gas kookplaat kapot.
Contact opgenomen met klantservice, maar volgens Fonq valt plastic onderdelen niet onder de garantie.
Je koopt een camping gas en die is niet brandbestendig.
Waarbij men belooft de retour producten in behandeling te nemen. Komen afspraken niet na. Waardeloze....
Nog steeds geen reactie, we zijn 4 weken bezig. Zeer slecht ervaring

S
Was deze beoordeling nuttig? 6 0
Reageer op deze review

Geen reactie op klacht

Beoordeling 
 
3.8

Tuintafel besteld, volgende dag al melding dat hij onderweg was en het transportbedrijf me zou bellen voor juiste tijd. Echter er kwam niks. Gebeld met Fonq, bleek de order helemaal niet geleverd, sterker het product stond als voorraad op de site maar was er helemaal niet. Uiteindelijk ruim een week later binnengekregen, is het blad echter krom. Inmiddels hier al 2 mails over verzonden maar er komt geen antwoord van Fonq. Op de mail wordt door de klantenservice niet geregeerd, dat was ook al op de mail die ik verzonden had over de levering. Toen ben ik uiteindelijk maar gaan bellen. Maar op de klacht komt geen reactie!!! Het was mijn eerste en tevens laatste bestelling daar!!!

P
Was deze beoordeling nuttig? 3 1
Reageer op deze review
25 resultaten - getoond 1 - 20
1 2

Wij zijn benieuwd naar jouw fonQ ervaring

fonQ is het online warenhuis op het gebied van wonen, koken en lifestyle. Op fonQ.nl vind je meer dan 60.000 verrassende en inspirerende producten voor in en om het huis. Ook ben je bij fonQ aan het juiste adres voor mooie cadeaus en gadgets. Op zoek naar de finishing touch voor je interieur of juist een handig keukenhulpje? Vind jouw mooi bij fonQ!

fonQ Inspiratie Showroom

Het is ook mogelijk om je bestelling af te halen bij de fonQ Inspiratie Showroom in Utrecht. Hier vind je een mooie selectie aan banken, tafels, stoelen, vloerkleden en verlichting. De deskundige medewerkers van fonQ geven je graag persoonlijk advies.

Wat is uw ervaring met fonQ? Of bent u nieuwsgierig naar de ervaringen van anderen die bij fonQ hebben besteld? Op deze pagina kunt u een groot aantal fonQ reviews lezen.

Telefoonnummer: 030 - 24 75 015

Algemene informatie

Keurmerken
Thuiswinkelwaarborg
Verzendkosten
€ 5,95 bij bestellingen tot € 30,- - € 3,95 bij bestellingen tot € 50,- - GRATIS bij bestelling boven de € 50,-
Levertijd
Voor 22:00u besteld, de volgende dag geleverd (indien op voorraad)
Productgroepen
  • Gereedschap
  • Speelgoed
  • Tuin
  • Wonen
  • Cadeauartikelen
  • huishoud
  • koken
  • tafelen
  • wellness
Afhalen mogelijk
ja
Betaalmethodes
  • Ideal
  • overboeking
  • pin
  • eenmalige machtiging
  • achteraf betalen
  • Visa
  • Mastercard
  • giftcards