Wehkamp reviews & ervaringen

www.wehkamp.nl
 
3.9 (362)
Wehkamp reviews

362 Wehkamp reviews

 
(22)
 
(36)
 
(58)
 
(85)
 
(171)
Terug naar overzichtspagina
Heeft u al een account?
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.
330 resultaten - getoond 1 - 20
« 1 2 3 4 5 6 7 8 ... »
Volgorde

Bagger klantenservice ??‍♂️

Beoordeling 
 
7.8

Margreet erin, klant eruit ??‍♂️
Jammer dat er geen mogelijkheid is, om geen sterren te selecteren. Want wat een amateuristisch bedrijf is dit zeg, met een arrogant klantenservicemedewerkster Margreet. Die doet er gewoon lacherig over, om een serieus probleem, waar ik een klacht over heb. “Als u de oplossing heeft, solliciteert u dan bij Wehkamp” zou ik zeggen! ??‍♂️

Nou dan heb ik ook een advies voor jou/jullie Margreet, met zo een houding kunnen jullie blijven staken tot je een ons weegt! ?

S
Was deze beoordeling nuttig? 3 0

Webcareteam Wehkamp op 05 Augustus 2020

Goedemorgen,

Deze review hebben wij in behandeling genomen via een ander forum. Graag zien we via die weg uw reactie tegemoet!

Met vriendelijke groet,

Webcareteam Wehkamp

Reageer op deze review

Topservice

Beoordeling 
 
10.0

Tot twaalf uur in de avond telefonisch bereikbaar, snel en netjes geholpen.
Klacht meteen opgelost! Ik zeg: topservice!

FV
Was deze beoordeling nuttig? 3 1

Webcareteam Wehkamp op 01 April 2020

Goedenavond,

Dankjewel voor je positieve review! Fijn om te horen dat we je naar tevredenheid hebben kunnen helpen.

Met vriendelijke groet,

Webcareteam Wehkamp

Reageer op deze review

Extreem slechte ervaring met Wehkamp.

Beoordeling 
 
5.5

Extreem slechte ervaring met Wehkamp. Afgelopen week wasmachine besteld die zaterdag geleverd werd. Vervolgens bleek die kapot te zijn, wat ik nog best kan begrijpen. Gelijk Wehkmap gebeld, werd mij verteld dat die dinsdag wordt opgehaald en nieuwe wordt afgeleverd en als tegemoetkoming kregen wij 25euro tegoed bon. Dinsdag werd wasmachine opgehaald, maar er is helemaal geen nieuwe ingepland! Terwijl zaterdag ons beloofd werd, dat ze die inplannen voor dinsdag voor ophalen van oude en levering van nieuwe. Daarbij heb ik het nog nagevraagd of ik zeker niks meer voor hoefde te doen, werd mij verzekerd dat hun alles zouden regelen. Dinsdag bel ik dus nogmaals Wehkamp op, vanwege slechte service en krijg ik de heer Denzel aan de lijn die van alles bij elkaar liegt. Hij verteld mij dat vanuit hun niet mogelijk is om tijdvak in te plannen, wat achteraf blijkt wel te kunnen. Zogenaamd is er op dat moment geen hogere persoon dan hem aanwezig, terwijl dat onmogelijk is. Bij elke organisatie moet ik er altijd een leidinggevende of supervisor aanwezig zijn i.v.m. veiligheid. En het mooiste er van is hij heeft mij ook al beloofd levering voor woensdag in te plannen. Wat achteraf ook helemaal niet gedaan was toen ik transport bedrijf belde om tijdvak in te laten plannen. Waardoor ik geneigd was om nog een keer te bellen en toen kreeg ik mevrouw die eindelijk iets wist van het bedrijf af, maar helaas vanuit hun kwam er geen tegemoetkoming meer. WIJ BESTELLEN NOOIT MEER BIJ WEHKAMP.

D
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

webcareteamwehkamp.nl op 21 Juni 2019

Goedemiddag,

Onze excuses voor de late reactie op je review!

Mochten we op dit moment nog iets voor je kunnen betekenen laat het dan gerust weten. Dit mag via de mail, op socialmedia@wehkamp.nl .

Met vriendelijke groet,
Webcareteam Wehkamp

Reageer op deze review

Wehkamp discutabele praktijken

Beoordeling 
 
5.5

op 4 juli via ordernr. 14414056 een loungeset Lyon besteld en met creditcard euro 629,-- betaald.
Op 10 juli belt de vervoerder Dynalogics dat ze de order niet kunnen afleveren omdat de zending zwaar beschadigd zou zijn.
Zending is dus nimmer door ons ontvangen.
Volgende dag belt Wehkamp over deze kwestie en met de vraag of we nog een andere onbeschadigde loungeset willen ontvangen.
Uiteraard wilden we dat en met ordernummer 144670847 is de loungeset op 13 juli bij ons afgeleverd.
Echter wat schetst onze verbazing?
Wehkamp claimt nu nog een betaling van ons van 629,-- eyro terwijl de set al reeds met creditcard betaald is, en uiteraard al lang en breed van onze rekening afgeschreven.
Ach, dachten wij, even belletje naar Zwolle en dan is dat ook weer geregeld.
Zou allemaal in orde komen.
Echter, diverse aanmaningen liggen nu bij ons in de mail voor betaling van die 629,-- euro.
Telefoontjes, diverse mailtjes hebben tot nu toe nog geen enkel effect gehad.
Dus wij beginnen ons hier behoorlijk aan te ergeren en zullen in de toekomst dus nooit meer iets bij deze malafide onderneming bestellen!

I
Was deze beoordeling nuttig? 2 1

wehkamp op 14 Augustus 2018

Goedemorgen,

Wat ontzettend vervelend dat dit nog steeds niet in je account is aangepast. Ik begrijp dat dat ergernis veroorzaakt. Onze excuses hiervoor.
We kijken graag met je mee wat we hiervoor kunnen doen. Zou je een e-mail willen sturen naar socialmedia@wehkamp.nl met je klantgegevens?

Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,

webcareteam wehkamp

Reageer op deze review

Goede service van Wehkamp.nl

Beoordeling 
 
10.0

Aantal jaren geleden een slechte ervaring gehad met wehkamp.nl waardoor ik tot 2 maanden geleden geen bestellingen/aankopen meer bij wehkamp.nl had gedaan. Ik heb nu de afgelopen 2 maanden meerdere aankopen bij wehkamp gedaan en ik ben zeer te spreken over de service. De medewerkers van de klantenservice zijn zeer klantvriendelijk.
Vergeleken met een aantal jaar geleden heeft wehkamp.nl naar mijn mening een hele grote positieve vooruitgang geboekt in de klantvriendelijkheid en service..Ik ben weer een tevreden vast klant van wehkamp.nl geworden.

L
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Uitstekend en betrouwbaar

Beoordeling 
 
10.0

Uiterst goeie telefonische service. Heel behulpzaam. Spullen werden op tijd bezorg en naar boven gedragen. Ik ben heel blij met de service van wehkamp het is altijd betrouwbaar.

PB
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Super goede service helemaal blij met Wehkamp

Beoordeling 
 
10.0

Ik ben meer dan tevreden met de service van Wehkamp. Half jaar geleden bij hun een wasmachine gekocht, word netjes uitgepakt op zijn plaats gezet en aangesloten. Helaas ging de machine na 5 maanden kapot dus de Wehkamp gebeld voor garantie monteur geweest, trommel was los geschoten waardoor er vanalles stuk gegaan was, hij moest een aantal onderdelen bestellen. Contact opgenomen met de Wehkamp en mijn verhaal gedaan. I.p.v. repareren kreeg ik een nieuwe machine, deze bleek bij levering de volgende dag transportschepen te hebben dus ging gelijk weer terug.Wederom gebeld met de Wehkamp bleek dit type uitverkocht, vonden het zo rot dat ik een andere uit mocht uitkiezen zonder bijbetaling uit coulance. Ik vind dat ze meer dan coulance geweest zijn het heeft een paar weken geduurd maar ik ben helemaal blij met Wehkamp.

P
Was deze beoordeling nuttig? 1 5
Reageer op deze review

waardeloze service bij kapotte droger.

Beoordeling 
 
7.8

16 juni droger gekocht. 28 augustus defect. Gebeld en toen werd mij medegedeeld dat monteur over 3 weken zou komen want INDESIT had het druk. Na veel bellen a €1,00
Werd monteur gestuurd na 1,5 week. ( nog lang vond ik) . Komt monteur binnen hij kijkt 40 sec. En geeft aan dat het artikel niet op vooraad was. Levertijd 1 week minimaal. Als het artikel real-time binnen is maken wij nieuwe afspraak. Hond u wel rekening met een wachttijd van ongeveer 2-3 weken. Totale ffuur 5-6 weken Wehkamp doet er niks aan. Jammer!!

RJ
Was deze beoordeling nuttig? 1 0

webcareteam@wehkamp.nl op 10 September 2015

Goedenmorgen,

wat balen dat je zo lang moet wachten op een nieuwe droger. Zou je je klantnummer of postcode/huisnummer samen met je klacht willen sturen naar socialmedia@wehkamp.nl? Dan kijken we met je mee.

Met vriendelijke groet,

wehkamp.nl webcareteam

webcareteam@wehkamp.nl op 10 September 2015

Goedenmorgen,

wat balen dat je zo lang moet wachten op een nieuwe droger. Zou je je klantnummer of postcode/huisnummer samen met je klacht willen sturen naar socialmedia@wehkamp.nl? Dan kijken we met je mee.

Met vriendelijke groet,

wehkamp.nl webcareteam

webcareteam@wehkamp.nl op 10 September 2015

Goedenmorgen,

wat balen dat je zo lang moet wachten op een nieuwe droger. Zou je je klantnummer of postcode/huisnummer samen met je klacht willen sturen naar socialmedia@wehkamp.nl? Dan kijken we met je mee.

Met vriendelijke groet,

wehkamp.nl webcareteam

Reageer op deze review

Topper!

Beoordeling 
 
10.0

Ik koop maandelijks bij Wehkamp. Voor de hele familie! Voornamelijk kleding en niets valt tegen. Echt zelden dat er iets retour gaat (overigens erg makkelijk ook). Ook de service is perfect. Ik had een maand een spijkerbroek die al kapot ging. Opgestuurd en zonder vragen is deze vergoed incl. verzendkosten!

M
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

korting

Beoordeling 
 
8.3

Had een router gekocht de Dlink 868 zelfs twee stuks. Deze routers waren twee dagen later 5.95 goedkoper. Had daarover gemaild en zou het verschil teruggestort krijgen. Dit is inmiddels na zes mailen nog steeds niet gebeurt en dit vinden wij een slechte zaak sterker ze laten niets van zich horen. Zo ga je toch niet met je klanten om.

RV
Was deze beoordeling nuttig? 3 1
Reageer op deze review

al 10 jaar zeer tevreden over Wehkamp

Beoordeling 
 
9.5

Ik zie veel negatief berichten en begrijp 100% wat dat met je doet.
Ik heb dat ook wel een paar keer meegemaakt bij andere bedrijven.
Ik ben bijna vaste klant bij Wehkamp en koop er al 10 jaar alles wat ik nodig heb. Rede: Ik vertrouw Wehkamp voor 100%.

Het enige wat ik wel wil aanmerken, dat je soms lang moet wachten voor je iemand aan de lijn krijgt maar uiteindelijk is bij mij alles altijd opgelost. Soms krijg ik ook wel het gevoel (bij bellen) dat de persoon met het verkeerd been uit bed is gestapt. Maar ja, weet ik veel wat die persoon die dag over zich heen heeft gekregen.
Is geen reden maar begrijpelijk. Je zou ook kunnen zeggen, zoek een andere baan omdat je niet geschikt bent en het bedrijf schade toebrengt.

Voor mij is Wehkamp perfect.
Bestellingen zijn voor 99,9% altijd op tijd geleverd.
Als in de zichttermijn de prijs daalt krijg je het verschil terug in een cadeaubon.
Is mij ook al een paar keer overkomen en dat is wel prettig.
Prijzen bij Wehkamp zijn geregeld het goedkoopste in Nederland, ik check altijd eerst bij kieskeurig vooraleer ik bestel.

Heb waarschijnlijk al ± 100 producten besteld in de afgelopen 10 jaar.
En buiten 1 keer (wat ik niet erg vindt omdat ik al zoveel besteld heb) zijn al die 99 andere keren perfect verlopen.

Ik zou zeggen geeft Wehkamp altijd een tweede kans.
Als je er niet direct door komt met bellen is zeer vervelend maar dat maak je op veel plaatsen mee.

Er zitten al veel keuzen in de menu's als je belt, ze mogen er van mij nog 1 toevoegen en dat is dat ik het herhalen kan uitschakelen en de muziek. Ten tweede zouden ze het verplicht moeten maken dat je vooraf weet hoelang je ongeveer moet wachten. Nu vertellen ze, er zijn nog zoveel wachten voor u, het is dit moment zeer druk, het kan wel 10 min duren.
Dat laatste zou overal een standaard moeten zijn.

VD
Was deze beoordeling nuttig? 1 7
Reageer op deze review

FIFA 15 levering

Beoordeling 
 
5.0

Weken van te voren FIFA besteld bij Wehkamp omdat de prijs er het best was. Ik hoopte fifa op de releasedatum binnen te hebben... tot op heden niks ontvangen! Tegenvaller!!

K
Was deze beoordeling nuttig? 11 0

webcareteamwehkamp.nl op 27 September 2014

Hoi Karsten,

Balen zeg! Ik kan me voorstellen dat je daar echt op zit te wachten. Wil je me je klantnummer en deze klacht sturen naar socialmedia@wehkamp.nl? Dan ga ik er voor je achteraan.

Met vriendelijke groet,
Webcareteam wehkamp.nl

Reageer op deze review

Iets besteld maar geen bevestiging mail gekregen.

Beoordeling 
 
3.5

Hallo ik heb net een netwerkkaart besteld via Ideal maar ik heb nooit een mail gekregen dat het bevestigt is. En het staat ook niet bij mijn bestelling, Maar het is wel afgeschreven van mijn rekening.


gr nick

N
Was deze beoordeling nuttig? 4 0

webcareteamwehkamp op 22 Augustus 2014

Hoi Nick,

Wat vervelend dat het mis is gegaan. Wil je je klantnummer of postcode/huisnummer sturen naar socialmedia@wehkamp.nl. Dan kijk ik wat ik voor je kan doen.

Jolanda Kers
webcareteamwehkamp

Reageer op deze review
Beoordeling 
 
5.5

Wat was ik blij met de bestelling van de sandalen die ik dolgraag wilde maar die ik nergens anders meer kon krijgen dan bij de wehkamp. Ik kon goed aangeven wanneer ik ze wilde ontvangen dus wist zeker dat ik ze heel snel in mijn bezit zou hebben. Met een leuke korting er ook nog op. Helaas zoals ik inmiddels terug heb gelezen op verschillende forums is de samenwerking met Selektvracht (DHL) niet erg nauw. Op de aangegeven datum dat ik de bestelling geleverd zou willen hebben was ik de hele tijd thuis, niets gehoord of gezien. De dag er na zou het weer aangeboden zijn en toen was ik dus niet thuis. De bestelling is terug gestuurd naar de wehkamp. Contact met de wehkamp over hoe en wat. Blijkt? De bestelling is niet meer leverbaar dus ze kunnen het niet terug sturen! Mijn betaalde bestelling die nu terug gestuurd wordt kan de wehkamp dus zelf niet retouren. Wat een super super slechte zaak! Echt DE reden dat ik in het vervolg geen bestellingen meer zal plaatsen bij de wehkamp! Echt te belachelijk voor woorden. Het is de fout van de bezorger en de wehkamp kan hier niets aan doen krijg ik te horen van de mevrouw die ik spreek bij de klantenservice. Als je klanten wil behouden dan zou ik hier toch eens aan gaan werken hoor. Wat een zure ervaring dit...

NM
Was deze beoordeling nuttig? 1 0

webcareteamwehkamp.nl op 03 Juli 2014

Goedemorgen Nicole,

Wat vervelend dat je ervaring met Wehkamp niet goed was. Ik wil hier graag een positieve draai aan geven. Graag ontvang ik je klantnummer en de klacht in een mail. Deze mail mag je sturen naar socialmedia@wehkamp.nl. Wij zullen dan kijken of wij nog wat voor je kunnen betekenen.

Met vriendelijke groet,

webcareteam wehkamp.nl

webcareteamwehkamp.nl op 03 Juli 2014

Goedemorgen Nicole,

Wat vervelend dat je ervaring met Wehkamp niet goed was. Ik wil hier graag een positieve draai aan geven. Graag ontvang ik je klantnummer en de klacht in een mail. Deze mail mag je sturen naar socialmedia@wehkamp.nl. Wij zullen dan kijken of wij nog wat voor je kunnen betekenen.

Met vriendelijke groet,

webcareteam wehkamp.nl

Jan Hendrik Schurink op 07 Juli 2014

Wehkamp
Is verantwoordelijk tot de levering bij de klant is
Vind het dan ook belachelijk van Wehkamp
Zo ga je niet met klanten om

Reageer op deze review
Beoordeling 
 
10.0

Ik bestel al jaren bij Wehkamp en kan niet anders zeggen dan dat ik heel tevreden ben. Het tijdsblok wat je kunt kiezen wordt ook altijd netjes gehaald. Ook heb ik via de mail wel eens contact gehad, en altijd snelle reactie. Ik vind het ideaal met (kleine)kinderen dat je een heel aantal kledingstukken besteld, thuis op je gemakje kunt passen, en eventueel ruilen of retourneren.
Het retour sturen is ook gemakkelijk. Soms breng ik het na het postkantoor om het via hen terug te sturen, of als ik direct
een nieuwe bestelling bij Wehkamp plaats geef ik het pakketje mee retour aan de bezorger.
Wat ik wel een beetje vreemd vind is het volgende. Soms heb ik bijvoorbeeld 3 zakken van de Wehkamp die ik terugstuur.
Dan krijg ik 3 van die kleine bonnetjes als bewijs van het ophalen. Maar het komt ook voor dat de bezorger (en die wisselen nog al eens) zegt dat ze niet voldoende bonnetjes hebben. Ik stuur dan bijvoorbeeld 2 of 3 zakken terug, maar krijg maar 1 bonnetje als bewijs. Ik vind dat best een beetje griezelig, mag dat wel? Gebeurt echt met regelmaat.
Gelukkig is het in al die jaren wel goed gegaan.
Ik zag vandaag dat mijn retourzending van een week of 2/3 geleden helemaal verwerkt was. Ik had een behoorlijke bestelling van broeken en shirtjes gedaan omdat ik een bruiloft had. Ik heb echter maar 1 broek gehouden, en de rest in (ik dacht 2) zakken retour gestuurd. Nu zag ik dat alles netjes verwerkt is, op 1 shirtje na, dat staat gewoon als "geleverd" terwijl ik dat echt niet gehouden heb. Er zaten wel 6 broeken en een stuk of 3/4 shirtjes in 1 zak, en ik ben bang dat er 1 over het hoofd gezien is bij het uitpakken bij Wehkamp. Ik heb Wehkamp zojuist gemaild om te vragen hoe of wat. Het gaat maar om 29,95 maar toch..Ik vind het erg vervelend. Ik heb het teruggestuurd, dus hoop niet dat ik voor de kosten moet opdraaien aangezien ik het netjes heb teruggestuurd. In ga er van uit dat ze morgen contact met mij opnemen. Ik hoop dat het netjes opgelost word.

Ik ben tot nu toe in ieder geval erg tevreden over Wehkamp

S
Was deze beoordeling nuttig? 2 2
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
10.0

Een goede webshop, bestelling is altijd de volgende dag in huis/op het servicepunt van mijn keuze. Kortom, ideaal en makkelijk retourbeleid. Tot nu toe nog maar 1 keer een artikel dat niet geleverd was (dit is bij H&M wel anders) hiervoor een formulier per mail gestuurd en de volgende dag al een credit bedrag op mijn overzicht staan. Ook een artikel dat binnen 1 week al kapot was teruggestuurd, werd ook zonder moeite gecrediteerd. Top!!

K
Was deze beoordeling nuttig? 0 3
Reageer op deze review

Waardeloos

Beoordeling 
 
5.0

Ten eerste kreeg ik de verkeerde schoenen. Toen moest ik zelf de juiste weer bestellen, die konden niet achteraf betaald worden. Vervolgens vergeet ik mijn kortingscode, dus ik mail en krijg na 8 dagen nog geen reactie. WAARDELOOS!!

S
Was deze beoordeling nuttig? 0 1

webcareteamwehkamp.nl op 11 November 2018

Goedemiddag,

Ik vind het erg vervelend om te lezen dat de verkeerde schoenen geleverd zijn en dat het vervolgens ook niet is gelukt om de kortingscode te verzilveren. Graag helpen we je hierbij verder.

Ik wil je vragen om je gegevens en een korte omschrijving van je klacht op te sturen naar socialmedia@wehkamp.nl, wij zullen de klacht binnen 24 uur in behandeling nemen.

Met vriendelijke groet,

Webcareteam Wehkamp

Reageer op deze review

Met recht klantenSERVICE

Beoordeling 
 
9.0

Er is hier veel veranderd de laatste jaren. Dit bedrijf is veel klantgerichter geworden en beter bereikbaar. Menselijke benadering en met focus op klantrelatie, top!

E
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Al jaren perfecte service !

Beoordeling 
 
9.5

Ik bestel al jaren naar volle tevredenheid bij Wehkamp. Altijd snelle en goede service, betaalgemak en snelle aflevering en retourneren. Ik lees vol verbazing de andere reviews...

Ik ben heel tevreden!

D
Was deze beoordeling nuttig? 0 2
Reageer op deze review

Klantenservice is niet behulpzaam

Beoordeling 
 
4.8

Afgelopen donderdag ging mijn droger kapot.
We kunnen niet zonder en zagen op Wehkamp een mooie aanbieding..
Na bestelling geplaatst te hebben werdt er bezorg afspraak gemaakt voor zaterdag.
Geen track and trace van het bedrijf.Op zaterdag alleen een mailtje met oeps sorry.Uw tijdvak kan niet geleverd worden.Misschien komen we nog vandaag langs.Daarna helemaal niks meer.Contact opgenomen met klantenservice omdat we geen telnr van vervoersbedrijf en geen track and trace hadden.
Deze mevrouw was superonvriendelijk.Niet Wehkamps probleem kwam het op neer.Advies om tot acht uur in de avond te wachten of ze misschien kwamen.Uiteindelijk is de levering op Maandag gezet..Tussen 1 en 5.Droger werdt om elf uur geleverd.Ik had al snel een was gedraaid omdat mijn wasgoed flink was opgestapeld.Bezorging heeft wasdroger naar zolder gebracht en bij uitpakken bleek dat er hele stukken van het rooster van de droger af zijn.
Stukken lagen in de droger.
Weer gebeld.En weer was klantenservice niet behulpzaam of vriendelijk.Er werdt gevraagd of de bezorging al weg was.Die blijven niet eens staan om uit te pakken.En we hebben ze geld gegeven om de droger naar boven te brengen.Dan moesten we klachtformulier invullen.
Droger was ook niet meer voorradig.Er werdt niet gevraagd hoe groot de schade was.Of een reparateur de schade kon maken.Of we met een korting de droger wilden houden.Echt verbazingwekkend hoe de klantenservice daar werkt.We hebben aangegeven van aankoop af te zien en om geld terug gevraagd.Helaas is Wehkamp wel heel snel met vooruitlazen betalen.Maar niet met terug storten.Dit is erg vervelend aangezien we per Direkt bij Bcc een andere droger moesten bestellen en ook vooruit betalen.Dynalogic is een slechte bezorger.Ik heb de reviews gelezen en het verbaasd me dat Wehkamp hier nog zaken mee doet.Maar de klantenservice bij Wehkamp is niet vriendelijk.Denkt niet mee en is te beroerd om te helpen bij klachten.Twee verschillende medewerkers en allebei bot en onvriendelijk.Duidelijk niet geïnteresseerd in hun klanten en kunnen niet begrijpen dat als je drie dagen vrij moet regelen van je werk een droger bestellen een nachtmerrie voor je wordt.Zeker als die nog kapot blijkt te zijn.
Geen Wehkamp voor ons meer.
Heb track and trace van Bcc al binnen.Morgen ochtend tussen 9 en 11 zonder bezorgkosten.Terughalen droger staat op 08.00 tot 20.00.Was op zaterdag ook en toen kwamen ze ook niet opdagen.Mijn vrije dagen zijn op.

TM
Was deze beoordeling nuttig? 1 0

Willemien op 01 September 2016

Ons is deze week hetzelfde overkomen. Heb vanmiddag telefonische geannuleerd(is alleen nog steeds niet zichtbaar in mijn account:-(). We hebben er hier vanavond 1 in de buurt gekocht, en heeft al een wasje gedroogd....nooit meer zulke dingen bij Wehkamp bestellen....1 drama en vele vrije uren op het werk kwijt!!

Reageer op deze review
330 resultaten - getoond 1 - 20
« 1 2 3 4 5 6 7 8 ... »

Wij zijn benieuwd naar jouw Wehkamp ervaring

WEHKAMP: Het online warenhuis van Nederland is een begrip in Nederland. Van oudsher is Wehkamp bekend van haar geprinte catalogus. Momenteel genereert Wehkamp echter het merendeel van haar verkopen via haar webshop. Het assortiment is in de loop der jaren flink uitgebreid. Het productassortiment is groot. De voornaamste productgroepen zijn Mode, Elektronica en Wonen. Een volledig overzicht van alle producten vindt u op Wehkamp.nl.

Bestellen bij Wehkamp

Uiteraard heeft Wehkamp haar webwinkel goed op orde. Vele duizenden consumenten shoppen dagelijks bij het online warenhuis. Alle gangbare betaalmogelijkheden zijn actief en uiteraard is het Thuiswinkelwaarborg keurmerk in het bezit! Grote concurrenten van Wehkamp zijn Bol.com en Zalando.

Wat is uw ervaring met Wehkamp? Of bent u nieuwsgierig naar de ervaringen van anderen die bij Wehkamp hebben besteld? Op deze pagina kunt u een groot aantal Wehkamp reviews lezen.

Thuiswinkel Waarborg
Telefoonnummer: 0900 9809
Meer info over Wehkamp op Wikipedia

Veelgestelde vragen

Hoe werkt gratis retour sturen naar Wehkamp?

Retourneren naar Wehkamp kan gratis bij een DHL ServicePoint. Je hebt 30 dagen bedenktijd, waarin je het artikel mag passen en bekijken zoals je dat in een winkel zou doen. Je dient het artikel wat je retour wilt sturen wel eerst aan te melden op de website van Wehkamp.

Is bezorgen bij Wehkamp gratis?

Bestellingen vanaf € 20.- worden door Wehkamp gratis bezorgd, zowel grote als kleine artikelen. Voor bestellingen onder de € 20,- betaal je € 2.95 bezorgkosten bij Wehkamp.

Algemene informatie

Keurmerken
Thuiswinkel Waarborg
Verzendkosten
Gratis voor enkele producten. Rest afhankelijk van gewicht en grootte.
Levertijd
indien mogelijk volgende werkdag
Productgroepen
  • kleding
  • Mode
  • Speelgoed
  • Wonen
  • electronica
  • verzorging
  • badmode
  • Interieur
  • etc.
Merken
Teveel om op te noemen
Afhalen mogelijk
ja
Betaalmethodes
  • Ideal
  • credit card
  • vooruitbetaling
  • gespreid betalen