Wehkamp reviews & ervaringen

www.wehkamp.nl
 
3.9 (362)
Wehkamp reviews

362 Wehkamp reviews

 
(22)
 
(36)
 
(58)
 
(85)
 
(171)
Terug naar overzichtspagina
Heeft u al een account?
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.
397 resultaten - getoond 1 - 20
« 1 2 3 4 5 6 7 8 ... »
Volgorde

Siemens coffee machine

Beoordeling 
 
1.0

I send a unit that is under warrenty, for the second time to Wehkamp. Now after DHL has delivered the unit 2 week ago they say it is lost. Wow! Now they expect me to wait another 2 weeks.

J
Was deze beoordeling nuttig? 1 0

Webcareteam Wehkamp op 13 September 2023

Good afternoon,

How annoying to read that your coffee machine has been lost. Would you like to send an email to socialmedia@wehkamp.nl with your customer number, your address details and a link to this complaint so that we can investigate this further? Thank you in advance.

Kind regards,

Webcareteam Wehkamp

Reageer op deze review

Wasmachine en droger

Beoordeling 
 
3.5

Al jaren kopen wij alle witgoed bij Wehkamp, gewoon direct afrekenen hoor..
Onze ‘nieuwe’ droger gaat op 13 juni stuk. Het is nu 17 augustus en nog steeds hebben we geen oplossing. Wehkamp weigert het product terug te nemen en heeft ‘recht op reparatie ‘. Het apparaat is ondeugdelijk, want binnen zes maanden ernstig defect. Er is een onderdeel in de droger gesmolten. Wat zou jij doen met een brandgevaarlijk apparaat in huis?
Wehkamp beweegt niet en trekt toezeggingen terug. Wat ons rest is het verlies nemen en de 1188 euro afschrijven.
Best schandalig.

Ons advies is in ieder geval nooit meer iets bij hen aan te schaffen.

M
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

Webcareteam Wehkamp op 18 Augustus 2023

Goedenavond,

Wat vervelend dat uw droger een ernstig defect heeft. Wilt u een e-mail sturen naar socialmedia@wehkamp.nl met daarin uw klantnummer, uw adresgegevens en een link van deze klacht zodat wij dit verder kunnen oppakken? Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,

Webcareteam Wehkamp

Reageer op deze review

Een bank

Beoordeling 
 
1.0

Wat een ontzettend slechte service. Bezorger rijdt langs en geeft aan dat wij er niet waren terwijl ik de hele dag thuis aan het werk was. De dag erna was het niet gelukt om de bank in te laden. Klantenservice doet er beide keren niks aan en leg de schuld bij Dynalogic.
Bestellen bij coolblue is de wijze les.

DP
Was deze beoordeling nuttig? 5 0

Webcareteam Wehkamp op 06 Juli 2022

Goedemiddag,

Wij vinden het jammer om te horen dat u uw bestelling nog niet hebt mogen ontvangen.

Zou u ons een mail met uw klantnummer of e-mailadres samen met uw geboortedatum willen sturen naar socialmedia@wehkamp.nl?

Dan nemen we uw klacht zo spoedig mogelijk in behandeling.

Met vriendelijke groet,

Webcareteam Wehkamp

Webcareteam Wehkamp op 06 Juli 2022

Goedenavond,

Vervelend om te moeten horen dat u uw bestelling nog niet hebt mogen ontvangen. Ik neem dan ook graag uw klacht in behandeling. Zou u ons een mail met uw klantnummer of e-mailadres samen met uw geboortedatum willen sturen naar socialmedia@wehkamp.nl?

Dan nemen we uw klacht zo spoedig mogelijk in behandeling.

Met vriendelijke groet,

Webcareteam Wehkamp

Reageer op deze review

kleding

Service 
 
10.0

Zelden zo'n goede service gehad! pakketje was op oude adres geleverd en een heel fijne klantmedewerker die me goed te woord stond, meedacht aan een oplossing en die ook vond. Hier een meer dan blije klant;) Dat deze medewerker maar een voorbeeld mag zijn voor klantgericht werken!

M
Was deze beoordeling nuttig? 2 0

Webcareteam Wehkamp op 30 Mei 2022

Goedemiddag,

Wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent over onze service. Ik wens u nog veel shopplezier.

Met vriendelijke groet,

Webcareteam Wehkamp

Reageer op deze review

Nalatigheid van Wehkamp!

Beoordeling 
 
1.0

Hoi Wehkamp,

Augustus 2020 viel er een factuur van jullie op de mat. Maar na mijn weten had ik niks besteld. Het ging om een product van circa €500,-. Na contact met Wehkamp klantenservice begreep ik dat de bestelling was geplaats met een ander account. Een account waar mijn naam, geboortedatum en adres (als factuuradres) zijn gebruikt. Maar met een fictief emailadres en telefoonnummer. Het bestelde product is gestuurd naar een ander adres dan het mijne. Door Wehkamp werd meteen gesproken over identiteitsfraude. Er is mij aangegeven dat het zou worden opgelost en dat ik niks meer hoefde te doen. Toen bleek dat de “zaak” toch naar incassobureau Intrum was gestuurd was ik stomverbaasd!

Afgelopen jaar heb ik veel contact gehad met zowel Wehkamp als het incassobureau. Telkens ben ik van het kastje naar de muur gestuurd (en terug). Wehkamp kon niks meer voor mij doen omdat het dossier bij het incassobureau lag. En aan de andere kant gaf het incassobureau aan te wachten op “stukken” van Wehkamp (waar Wehkamp dan weer geen weet van had). Lekker zooitje ongeregeld dus.

Het incassobureau gaf mij aan dat ik aangifte moest doen. Na een telefoontje met de politie bleek dat niet ik maar Wehkamp aangifte moest doen van deze kwestie. Dit omdat zij eigenlijk slachtoffer zijn van fraude. Hier gaf zowel Wehkamp als het incassobureau geen gehoor aan. Ik heb dus toch zelf aangifte gedaan (februari). Tijdens de aangifte gaf de agent aan dat dit soort praktijken erg veel voorkomen. Bij een bedrijf als Wehkamp wordt je nog net niet aangemoedigd te frauderen. Je hebt namelijk enkel iemands naam, geboortedatum en adres nodig om dit te kunnen doen. Dit zijn over het algemeen openbare gegevens. Super easy dus.

Maar waar ik nog het meest van schrok was toen ik erachter kwam dat door deze (veel te lang durende) vervelende kwestie ik een BKR registratie op mijn naam had staan! Een BKR registratie met en A2 codering. Kort gezegd betekend deze codering dat je een achterstand hebt opgelopen in een krediet, doordat je niet binnen de betalingstermijn hebt betaald. Na betaling blijft deze code nog vijf jaren zichtbaar! Niet zo fijn als je bijvoorbeeld een hypotheek wilt aanvragen. Het heeft dus ook geen nut om de rekening te betalen om ervan af te zijn, aangezien de codering vijf jaar blijft staan.

Dus even samenvattend is mijn naam, geboortedatum en adres gebruikt (openbare gegevens) om spullen te bestellen welke naar een ander adres zijn verzonden. Wehkamp geeft geen gehoor aan mijn (hun) probleem. En nu ben ik “de pineut” met een BKR registratie aan mijn broek.

Het is nu bijna een jaar later en de “zaak” loopt nog steeds. Ondertussen heb ik circa 63 uur besteed aan telefoontjes, aangiftes en emails. Van Wehkamp hoor ik nog steeds dat ze niks voor me kunnen doen en volgens het incassobureau loopt het “onderzoek” nog.

Beste Wehkamp, ik ben al jaren een trouwe klant van jullie. En na de honderden luiers die ik bij jullie heb besteld (met mijn eigen account) wil ik jullie vragen: kan de BKR registratie worden verwijderd? En wellicht is het slim eens te kijken naar jullie betalingsmogelijkheden. Jullie klanten worden de dupe van jullie fraudegevoelige systeem.

Bedankt.

R
Was deze beoordeling nuttig? 6 0
Reageer op deze review

Walgelijk online winkel.

Beoordeling 
 
3.0

Klantenservice klantvriendelijkheid 0,0.
Maanden aan de lijn gehouden, eerst moest ik een artikel wat binnen anderhalf maand kapot gaat ter reparatie sturen prima deed ik dat, na veel hooploos telefoontjes krijg ik incompleet artikel terug en nog steeds kapot terwijl dat ze aanmelden dat de apparaat gerepareerd is. Dus nu moet weer ter reparatie gestuurd worden zeggen ze slecht dat dit kan niet

V
Was deze beoordeling nuttig? 2 0

Wehkamp Klantenservice op 12 Maart 2021

Goedenavond,

Excuus voor onze late reactie op uw klacht. Vervelend om te moeten horen dat u niet tevreden bent over uw klachtafhandeling. Ik neem dan ook graag uw klacht in behandeling. Zou u ons een mail met uw klantnummer of e-mailadres samen met uw geboortedatum willen sturen naar socialmedia@wehkamp.nl?

Dan nemen we uw klacht zo spoedig mogelijk in behandeling.

Met vriendelijke groet,

Wehkamp Klantenservice

Webcareteam Wehkamp op 12 Maart 2021

Beste Vannessa,

Wat vervelend om te lezen dat u geen fijne ervaring heeft gehad met onze klantenservice. Graag willen wij kijken of wij u verder kunnen helpen. Wilt u hiervoor uw e-mailadres, geboortedatum en korte omschrijving van uw klacht willen mailen naar socialmedia@wehkamp.nl?

Met vriendelijke groet,
webcareteam Wehkamp

Reageer op deze review

WALGELIJK slecht

Beoordeling 
 
1.0

Klantenservice geeft verkeerde informatie die niet klopt en houd je aan het lijntje
Voor weken lang

A
Was deze beoordeling nuttig? 2 1

Webcareteam Wehkamp op 12 Maart 2021

Beste Anon,

Vervelend om te lezen dat u zich niet geholpen voelt door onze klantenservice. Dit is natuurlijk niet de bedoeling. Graag willen wij kijken wat we voor u kunnen betekenen. Zou u uw e-mailadres, geboortedatum en een korte omschrijving van uw klacht willen mailen naar socialmedia@wehkamp.nl?

Met vriendelijke groet,
webcareteam Wehkamp

Reageer op deze review

Gekochte vaatwasser blijft niet meer gereserveerd voor je als bezorgmoment wordt aangepast!!!

Beoordeling 
 
3.5

Eind November vorig jaar vaatwasser bij Wehkamp besteld welke in de aanbieding was. Omstreeks die tijd vele aanbiedingen van vaatwassers maar uiteindelijk voor deze specifieke vaatwasser gekozen en ook om deze bij Wehkamp te kopen. Ik dacht toch dat dat een gerenommeerd bedrijf was en heb niet op dat moment naar reviews gezocht. Had ik dat maar toen wel gedaan. De vaatwasser zou in december geleverd worden maar is op mijn verzoek herpland via de klantenservice naar januari. Tijdens deze Corona tijden is de planning van het plaatsen van de keuken namelijk vertraagd. Daarna nog een keer verplaatst via de mij toegestuurde mails betreffende het aflevermoment. Na de laatste bevestiging van het aflevermoment ineens een vage mail ontvangen dat het bestelde product tijdelijk niet op voorraad is. Meteen weer contact opgenomen met klantenservice en mij werd verzekerd dat dit een hiccup van het systeem was en de vaatwasser gewoon op 17 februari afgeleverd zou worden. 2 dagen later nog een mail met de melding "helaas is je product uitverkocht". Dezelfde hiccup? Het kan toch niet waar zijn. Op de afleverdatum een mail ontvangen dat de levering door een storing niet gaat lukken en dat ik een update over de bezorging zal ontvangen maar niets meer gehoord. Vandaag contact opgenomen en 2 medewerkers van de klantenservice vertelde mij doodleuk dat de vaatwasser er niet meer is en dat EEN PRODUCT NIET MEER GERESERVEERD IS VOOR EEN KLANT ALS HET AFLEVERMOMENT AANGEPAST WORDT! Schokkend om dat te horen. Alle overige apparatuur bij anderen is wel gewoon geleverd na een wijziging van afleverdatum. Medewerkers wilden op geen enkele wijzen een compensatie geven in de geleden schade en ook geen zelfde soort machine alsnog bij leverancier bestellen. Alleen de keuze uit de niet gelijkwaardige machines uit de huidige zeer beperkte webshop met andere inbouwmaten. Ook naar een leidinggevende wilden ze niet doorverbinden en bleven maar hetzelfde herhalen. Zij maken een fout en willen geen oplossing bieden. Ze zijn zelfs zo onbeschoft dat ze niet willen doorverbinden maar uiteindelijk de verbinding verbreken! Uiteindelijk nog een leidinggevende gesproken maar die wilde ook al niet meedenken en tot een goede oplossing komen. Verder dan het woordje vervelend voor u komen ze niet. Dus als ik een volgende keer zeker wil zijn van een levering van waardevolle belangrijke apparatuur op een bepaald tijdstip en mij een vervelend vruchteloos contact met een klantenservice wil besparen zal ik niet meer kiezen voor Wehkamp.Hadden ze maar een postorderbedrijf gebleven met een simpele catalogus. Deze planningsmaterie kunnen ze blijkbaar niet aan en zijn totaal niet oplossing gezind. honderden euro's schade en willen ze alleen een cadeaubon aanbieden van 25 euro. Wat een tent.

B
Was deze beoordeling nuttig? 2 0

Webcareteam Wehkamp op 12 Maart 2021

Beste meneer Benno,

Vervelend om te zien dat u een slechte ervaring met Wehkamp heeft gehad. Wij willen graag kijken of wij u verder kunnen helpen.
Als u uw e-mailadres, geboortedatum en korte omschrijving van uw klacht mailt naar socialmedia@wehkamp.nl, dan pakken wij de klacht daar verder voor u op.

Met vriendelijk groet,
webcareteam Wehkamp

Reageer op deze review

Tevreden

Beoordeling 
 
8.3

Binnen 1 dag in huis, super!

T
Was deze beoordeling nuttig? 3 0

Wehkamp Klantenservice op 12 Maart 2021

Goedenavond,

Mijn excuus voor onze late reactie. Fijn om te horen dat u tevreden over ons bent. Dank u wel!

Wens ik u een fijne avond.

Webcareteam Wehkamp

Webcareteam Wehkamp op 12 Maart 2021

Beste Twan,

Wat fijn om te lezen dat je tevreden bent over de service van Wehkamp. Dit zien wij natuurlijk graag.

Wij wensen u een fijn weekend.

Met vriendelijk groet,
webcareteam Wehkamp

Webcareteam Wehkamp op 12 Maart 2021

Goedenavond,

Dankuwel voor het delen van uw positieve ervaring met onze webshop!

Met vriendelijke groet,

Webcareteam Wehkamp

Reageer op deze review

Wehkamp verkoopt bewust rotzooi

Beoordeling 
 
2.8

Kast gekocht. Wanproduct.
Bij uitpakken overal beschadigingen. Bij het monteren bleek deur gebarsten. Toch kast in elkaar gezet. Begon van alle kanten te scheuren. Slechte spaanplaat. Wankel en scheef. Gevraagd om nieuwe kast. Kreeg als antwoord kast in originele verpakking terug te zenden. Maar bij het uitpakken is de verpakking al onbruikbaar geworden omdat je het materiaal uit de dozen moet scheuren zo strak is het verpakt. Doen zien ze bewust . Hebben ze meer kans dat je het er bij laat zitten. Mijn vrouw zag alle ellende weer aankomen met nieuwe kast. Montage duurde 2 dagen en toen hing hij in elkaar. Dus op haar vverzoek heb ik Wehkamp gevraagd om de helft van het aankoopbedrag ad € 399,00, als schadevergoeding terug te ontvangen en een nieuwe deur navte leveren. Kreeg als antwoord dat nieuwe deur niet meer leverbaar was. Vermoedelijk teveel klachten over de inferieure kwaliteit. Voorstel van Wehkamp €80,00 als schadevergoeding. Na een lange en zeer moeizame koehandel van de kant van Wehkamp kon ik maximaal € 120,00 aan schadevergoeding krijgen. Waar een groot bedrijf klein in kan zijn. Ik heb dit maar geaccepteerd want ik had al wel in de gaten gekregen dat ze weinig met hun kopers hebben. Bij dit soort bedrijven telt alleen winst en omzet. En ik , als kleine afnemer,kan hun geen schade toebrengen. Zijn ze veel te groot en te arrogant voor. Heb wel 2 keer geprobeerd een review te plaatsen maar dat lukt ook niet. Het commentaar wat ik leverde past niet in hun straatje. Hoe v verschrikkelijk kinderachtig.
Wel heb ik hun bericht nooit weer wat bij hun te bestellen omdat ze een onbetrouwbare bedrijf in mijn optiek blijken te zijn zijn. Mijn naam is Ben R woonachtig in Oldenzaal.

B
Was deze beoordeling nuttig? 2 1

Webcareteam Wehkamp op 15 Januari 2021

Goedenavond,

Ik kan mij goed voorstellen dat dit geen fijne ervaring voor u geweest moet zijn. Ik neem uw klacht dan ook graag in behandeling.

Zou u uw klantnummer, geboortedatum en link/omschrijving van uw klacht willen mailen naar socialmedia@wehkamp.nl?

Dan nemen we uw klacht zo spoedig mogelijk in behandeling.

Met vriendelijke groet,

Webcareteam Wehkamp

Reageer op deze review

Betaald-nooit ontvangen, klantenservice kan niet slechter, ronduit belachelijk!!

Beoordeling 
 
1.0

Op 30 november heb ik een bestelling geplaatst en betaald maar niet ontvangen.

Meerdere keren heb ik met de klantenservice contact opgenomen, er werd me onder andere verteld dat het nog nooit is voorgekomen en onverklaarbaar is hoe het kan maar DHL heeft een ander adres doorgekregen dan dat er bij de bestelling staat.

Inmiddels zijn we zo’n 2 weken verder, vrijdag had ik nog contact met iemand van de klantenservice, deze beloofde me het direct op te sturen en ik kon het zaterdagochtend dan alsnog verwachten, u raad het misschien al, niks ontvangen....

Waarop ik zojuist alweer contact met moeten opnemen, dit keer kreeg ik een verhaal over systemen, verschillende bestellingen, retour zendingen en dat het niet mogelijk is om achteraf te betalen.

Nu heb ik maar 1 bestelling geplaatst, ook in 1keer vooraf betaald, niets ontvangen en dus al helemaal niets retour gestuurd!

Het gesprek met de klantenservice zojuist(zondag 13 dec.) hield op met “het systeem heeft besloten dat u niet achteraf kunt betalen” en ik kan er niets aan veranderen.

Waarop ik mezelf moest blijven herhalen, ik wil niet achteraf betalen, ik heb 2 weken geleden al betaald voor iets wat ik niet krijg.

Ik vroeg de mevrouw of het er nu op neer kwam dat ik gewoon mijn bestelling niet krijg, waarop het antwoord bevestigend was.
Komt erop neer, u heeft besteld en betaald maar u krijgt het niet, dit is toch te belachelijk voor woorden??!

Ik begrijp dat de klantenservice aan systemen zijn gebonden maar wat de ene collega wel kan zegt de ander niet te kunnen.
De klantenservice stopt gewoon met antwoorden en daarmee houd het op.
Ik krijg het gewoon niet?.

Update 15 december
We hebben uw retour ontvangen....
WTF ik heb niets retour gestuurd!!!!

Update 15 december
We hebben uw retour ontvangen ggrrrree?.

Update 16-dec.
op deze review, heel vervelend allemaal stuur uw gegevens en een link naar de review naar dit e-mailadres. Dat heb ik dus gedaan. Het was het verwachten, geen ontvangst bevestiging of een reactie en welke vorm dan ook ?. Gewoon helemaal niets!!!!!

Update 18 dec.
We hebben je tegoed teruggeplaatst op je account..... €9,50.dat is MINDER DAN DE HELFT VAN HET TOTALE BEDRAG?

Nogmaals ik bestel EN betaald producten omdat ik die graag wil hebben.

NIET om
Urenlang met de klantenservice bezig te zijn wat resulteert in het meeste van mijn geld kwijt, geen enkel product maar wel veel uren en heel erg frustratie, ongeloof dat jullie zo met mensen kunnen omgaan.
En boos, want nu ben ik uren kwijt aan heen en weer communiceren met onbekwaam klantenservice personeel waarbij de helft niets kan en de andere helft wel maar doen het uiteindelijk niet goed en ik zit hier zonder bestelling en meeste van mijn geld kwijt na weken lang mijn beste doen.
Waardeloos Wehkamp!!! Ronduit WAARDELOOS EN BELACHELIJK!!!

Update 23 december:
Nog steeds geen enkele reactie van de klantenservice, als ik kijk in mijn Wehkamp account staan daar ineens allerlei facturen over deze ene bestelling, met allerlei “terugbetalingen” geannuleerde bestellingen en bestellingen die “nog in verwerking” zijn.
Wat een zooitje zeg! Ik heb 1 bestelling gedaan in 1keer betaald, uren bezig geweest met de klantenservice en nog steeds niets van mijn bestelling (wat maar 2 producten waren)!!!! Ja die bestelling van 30nov. Ja!
Hoe boos kun je je klanten maken??

Update 24 dec.
Zoals in de reactie van Wehkamp hieronder gevraagd word, alle informatie die ze willen
Hebben verzamelt en naar het genoemde adres gestuurd.

Update 28 december:
Uiteraard nog steeds geen woord of ontvangstbevestiging op de op verzoek gestuurde mail van 23 dec.

Update 30 dec.
3x raden...... nog steeds geen woord van Wehkamp, ook nog steeds geen ontvangstbevestiging, na het versturen van alle informatie die ze nodig hadden om “deze voor mij zo vreselijke situatie af te handelen.
Schaam je Wehkamp!



Reactie; Beste mevrouw Van Beest,
Een collega van een andere afdeling was ermee bezig en heeft u proberen te bellen. Daarna een mail gestuurd. Heeft u haar al teruggebeld? De mail bevatte dus de volgende boodschap:

Er is al iemand van een andere afdeling mee bezig en die moet ik ZELF maar voor de 2de keer gaan terug bellen.

Echt..... tuurlijk ik zal voor de 6de keer met iemand van de klantenservice gaan bellen, na 20mails. Ik weet niet hoe het komt dat er zo met klanten word omgegaan maar ik heb geen tijd om uren en uren hieraan te besteden, ik moet namelijk werken voor mijn geld en niet werken is geen geld!
??

Oplossing:
Stuur me de bestelling die ik op 30
November heb besteld EN BETAALD!!!

RV
Was deze beoordeling nuttig? 3 0

Webcareteam Wehkamp op 15 Januari 2021

Goedenavond,

Wat een langslepend en vervelende situatie om te moeten lezen. Ik kan vanuit hier helaas niet zien of het al is opgelost. Anders raad ik u aan om een nieuwe mail te sturen naar socialmedia@wehkamp.nl.

We hebben het momenteel erg druk, maar proberen u dan zo snel mogelijk te helpen.

Met vriendelijke groet,

Webcareteam Wehkamp

Reageer op deze review

Slecht product

Beoordeling 
 
5.5

Ik heb gister een jurkje besteld en hij kwam vandaag binnen. Het gaat om dit jurkje https://www.wehkamp.nl/mango-gebreide-jurk-kaki-16652969/?ref=%7B%22slug%22%3A%22dames-kleding-jurken%22%2C%22params%22%3A%22soort-jurk%3Djurken-met-col%22%7D
Er staat bij dat de jurk groot valt, dus een maatje kleiner is aan te raden. Er was geen S meer beschikbaar, dus ik bestelde een M. Toen ik het binnen kreeg heb ik het meteen gepast. Het is totaal geen jurkje. Het jurkje viel net over mijn kont heen, en als ik bewoog was mijn hele kont te zien. Ik snap dan ook niet waarom je het als een jurkje verkoopt als dat het helemaal niet is. Erg teleurstellend dit. Ga hem meteen retourneren. Ga voorlopig niks meer bestellen bij Wehkamp.

L
Was deze beoordeling nuttig? 3 0

Webcareteam Wehkamp op 21 December 2020

Goedenavond,

Wat vervelend om te horen dat het artikel niet aan uw verwachtingen voldoet. Ik neem uw klacht graag in behandeling, om te kijken of we iets moeten aanpassen op onze site.

Zou u hiervoor uw klantnummer, geboortedatum en link/omschrijving kunnen mailen naar socialmedia@wehkamp.nl?

Dan nemen we uw klacht zo spoedig mogelijk in behandeling.

Met vriendelijke groet,

Webcareteam Wehkamp

Reageer op deze review

Slechte klantenservice

Beoordeling 
 
6.0

Slechte ervaring met de klantenservice van Wehkamp. Vraag of klacht wordt niet goed opgepakt. Ik had een extra code gekregen voor een tegoed ivm verjaardag. Deze code werkte niet, ook al had ik voldaan aan de voorwaarden.
Het ging slechts om €7,50, maar heb nog steeds geen behoorlijk antwoord gekregen.
Ik heb mijn Wehkamp app verwijderd, omdat het me dusdanig ergerde.

I
Was deze beoordeling nuttig? 2 1

Webcareteam Wehkamp op 17 September 2020

Goedemiddag,

Wilt u een e-mail sturen naar socialmedia@wehkamp.nl met uw klantnummer, geboortedatum en een link naar deze melding?
Dan nemen wij dit zo spoedig mogelijk in behandeling.

Met vriendelijke groet,

Webcareteam Wehkamp

Reageer op deze review

Geen beloofde korting gekregen door jullie fout

Beoordeling 
 
1.0

Bestelling geplaatst enkele weken geleden. Helaas was er een stukje afgebroken , afgesproken dat ik €25 korting kreeg. Jullie maken het over naar een rekening nummer uit 2017! Die ik niet meer gebruik. Dus de €25 komt niet bij mij aan..

Contact met jullie gezocht , is het me eigen verantwoording om dit aan te passen in m’n account ? Wat helemaal niet kan volgens de man van de klanten service. Maar hoe je het went of keert het is me eigen fout volgens jullie. Want dit had ik zelf moeten aanpassen, wat ik dus helemaal niet kan doen!!!

Jullie maken het geld over , naar een rekening nummer waar mee ik niet m’n bestelling heb geplaatst en betaald.... ipv dat jullie checken of dit het goeie nummer is? Nee gewoon kwakkeloos het verkeerde nummer overnemen.

Ik heb nu m’n beloofde €25,- niet terug

Er slechte service , jullie beloven iets , maken zelf een fout en komen hier niet eerlijk voor uit ?!

Wij bestellen nooit meer bij jullie!!!

L
Was deze beoordeling nuttig? 3 0
Reageer op deze review

dj controller

Beoordeling 
 
3.8

ik heb 14 augustus mijn dj controller op laten halen om dat die kapot was ,,,tot heden allen gezeik,,,,me dj controller was niet bekend wel aangekomen ,,,toen was de controller zoek ,,,,,toen lag bij Wehkamp het systeem er uit dus konden ze er niet naar kijken ,,,,en nu ligt dat ding op het logistiek serves centrum ,,,en ze doen er niks mee ,,,,,,we worden van het kastje naar de muur gestuurd en weer terug,,,,,laatste keer dat ik hier iets koop wat met elektro heeft te maken ,,,,,,,,2 opdracht nummers uhhhhh heel vaag allemaal ,,,,
nooit en nooit meer !!!!!!!!

EW
Was deze beoordeling nuttig? 4 0

Webcareteam Wehkamp op 31 Augustus 2020

Goedemorgen,

Wat vervelend dat het op z'n zachtst gezegd niet soepel is verlopen met uw artikelklacht. We zouden graag willen kijken wat de status van uw klacht is en of we u hiermee verder kunnen helpen.

Zou u een kopie van uw klacht, tezamen met uw klantgegevens willen mailen naar socialmedia@wehkamp.nl?

Met vriendelijke groet,
Webcareteam Wehkamp

Reageer op deze review

Bagger klantenservice ??‍♂️

Beoordeling 
 
7.8

Margreet erin, klant eruit ??‍♂️
Jammer dat er geen mogelijkheid is, om geen sterren te selecteren. Want wat een amateuristisch bedrijf is dit zeg, met een arrogant klantenservicemedewerkster Margreet. Die doet er gewoon lacherig over, om een serieus probleem, waar ik een klacht over heb. “Als u de oplossing heeft, solliciteert u dan bij Wehkamp” zou ik zeggen! ??‍♂️

Nou dan heb ik ook een advies voor jou/jullie Margreet, met zo een houding kunnen jullie blijven staken tot je een ons weegt! ?

S
Was deze beoordeling nuttig? 3 0

Webcareteam Wehkamp op 05 Augustus 2020

Goedemorgen,

Deze review hebben wij in behandeling genomen via een ander forum. Graag zien we via die weg uw reactie tegemoet!

Met vriendelijke groet,

Webcareteam Wehkamp

Reageer op deze review

Onbetrouwbaar

Beoordeling 
 
2.0

Leveringsafspraken worden herhaaldelijk niet nagekomen.
Wettelijke termijn terugstorten betaling is nu ruim overschreden.
Medewerkers proberen de klant af te schepen en zijn soms zelfs onvriendelijk .
Gesprekken en afspraken worden niet in het systeem gezet.
Kortom onbetrouwbaar.

E
Was deze beoordeling nuttig? 3 0

webcareteam Wehkamp op 04 Juni 2020

Goedemorgen,

Wat vervelend om te lezen dat er nu meerdere dingen misgaan. Wij willen graag ons best doen om jouw klantcontactervaring te verbeteren en uiteraard meekijken naar een oplossing. Wil je ons een e-mail sturen met jouw klantgegevens en een korte omschrijving van de klacht? Deze e-mail mag je versturen naar socialmedia@wehkamp.nl. Wij zien je bericht graag tegemoet.

Alvast bedankt voor je medewerking en wij wensen je een fijne dag toe.

Met vriendelijke groet,
webcareteam Wehkamp

Reageer op deze review

Slecht

Beoordeling 
 
4.3

Hoewel er staat dat je vanaf 20€ gratis verzending krijgt, heb ik voor met mijn bestelling van €19,99 de verzendkosten moeten toch. Na dit voorgelegd te hebben bij de klantenservice hebben, hebben ze mij totaal niet klantvriendelijk behandelt. Erg jammer.

K
Was deze beoordeling nuttig? 3 1

Webcareteam Wehkamp op 26 April 2020

Goedemorgen,

Bij een bestelling van €19,99 zullen er inderdaad automatisch verzendkosten verrekend worden. Vervelend om te horen dat het contact met onze klantenservice over dit onderwerp niet naar wens is verlopen.

Zou je ons hier meer over willen vertellen via de mail? Dit mag naar socialmedia@wehkamp.nl. Graag ook je klantgegevens en een link/omschrijving van deze review erbij plaatsen, zodat wij je zo snel mogelijk van dienst kunnen zijn.

Met vriendelijke groet,

Webcareteam Wehkamp

Reageer op deze review

Niet het voorbestaan waard

Zo wat is Wehkamp een ballentent zeg ,koelkast van nog geen half jaar oud krijgt scheuren in de rubbers. Valt niet onder de gerantie zeggen ze!!!! Zoek het maar uit!!! Nu snappen wij wel waarom die toko zo slecht draait. Hoop dat ze snel failliet gaan. Mij en me familie en kennissen zijn ze zo i zo nu als klant kwijt.

T
Was deze beoordeling nuttig? 3 0

Webcareteam Wehkamp op 26 April 2020

Goedemorgen,

We hebben gereageerd op je review via een ander forum, waarop deze review ook was geplaatst. Graag verwijzen we je naar deze reactie.

Met vriendelijke groet,

Webcareteam Wehkamp

Reageer op deze review

Beroerde klantenservice Wehkamp

Service 
 
1.0

Wij hebben een lounge set gekocht bij Wehkamp en hier in 2019 met veel plezier gebruik van gemaakt. Na het zomerseizoen hebben wij de hele set opgeslagen in onze opslag. Vd week wilden wij de kussenhoezen vast wassen voor het nieuwe zomerseizoen en wat we toen aantroffen was niet best. De vlies die om de vulling heen zit fladderden in groooote getalen uit de hoes en hierdoor viel de vulling ook helemaal uit elkaar. Rugkussens na 1 seizoen dus onbruikbaar. Wehkamp zegt dat mn jaar garantie voorbij is, punt. Gezegd dat het onmogelijk is dat ik de enige ben met deze klachten dit lijkt me een productiefout en dat je hier binnen een jaar bijna nooit achter zal komen omdat je ná het seizoen (of begin nieuw seizoen) je hoezen pas gaat wassen. Geen boodschap aan, garantie voorbij, wordt niet herzien. Schandalig. Rip uit mn lijf die lounge set en nu alle rugkussens al onbruikbaar

IMG-20200317-WA0004
IMG-20200317-WA0006
IMG-20200317-WA0003
M
Was deze beoordeling nuttig? 3 0

webcareteam Wehkamp op 21 April 2020

Goedemiddag,

Dankjewel voor deze feedback. Wat spijtig om te lezen dat de garantie is verlopen. Wij willen je vriendelijk vragen om jouw klacht per e-mail te sturen, samen met jouw gegevens, naar socialmedia@wehkamp.nl. Alvast bedankt voor je medewerking.

Wij wensen je nog een fijne dag toe.

Met vriendelijke groet,
webcareteam Wehkamp

Reageer op deze review
397 resultaten - getoond 1 - 20
« 1 2 3 4 5 6 7 8 ... »

Wij zijn benieuwd naar jouw Wehkamp ervaring

WEHKAMP: Het online warenhuis van Nederland is een begrip in Nederland. Van oudsher is Wehkamp bekend van haar geprinte catalogus. Momenteel genereert Wehkamp echter het merendeel van haar verkopen via haar webshop. Het assortiment is in de loop der jaren flink uitgebreid. Het productassortiment is groot. De voornaamste productgroepen zijn Mode, Elektronica en Wonen. Een volledig overzicht van alle producten vindt u op Wehkamp.nl.

Bestellen bij Wehkamp

Uiteraard heeft Wehkamp haar webwinkel goed op orde. Vele duizenden consumenten shoppen dagelijks bij het online warenhuis. Alle gangbare betaalmogelijkheden zijn actief en uiteraard is het Thuiswinkelwaarborg keurmerk in het bezit! Grote concurrenten van Wehkamp zijn Bol.com en Zalando.

Wat is uw ervaring met Wehkamp? Of bent u nieuwsgierig naar de ervaringen van anderen die bij Wehkamp hebben besteld? Op deze pagina kunt u een groot aantal Wehkamp reviews lezen.

Thuiswinkel Waarborg
Telefoonnummer: 0900 9809
Meer info over Wehkamp op Wikipedia

Veelgestelde vragen

Hoe werkt gratis retour sturen naar Wehkamp?

Retourneren naar Wehkamp kan gratis bij een DHL ServicePoint. Je hebt 30 dagen bedenktijd, waarin je het artikel mag passen en bekijken zoals je dat in een winkel zou doen. Je dient het artikel wat je retour wilt sturen wel eerst aan te melden op de website van Wehkamp.

Is bezorgen bij Wehkamp gratis?

Bestellingen vanaf € 20.- worden door Wehkamp gratis bezorgd, zowel grote als kleine artikelen. Voor bestellingen onder de € 20,- betaal je € 2.95 bezorgkosten bij Wehkamp.

Algemene informatie

Keurmerken
Thuiswinkel Waarborg
Verzendkosten
Gratis voor enkele producten. Rest afhankelijk van gewicht en grootte.
Levertijd
indien mogelijk volgende werkdag
Productgroepen
  • kleding
  • Mode
  • Speelgoed
  • Wonen
  • electronica
  • verzorging
  • badmode
  • Interieur
  • etc.
Merken
Teveel om op te noemen
Afhalen mogelijk
ja
Betaalmethodes
  • Ideal
  • credit card
  • vooruitbetaling
  • gespreid betalen