Wehkamp reviews & ervaringen

www.wehkamp.nl
 
3.9 (362)
Wehkamp reviews

362 Wehkamp reviews

 
(22)
 
(36)
 
(58)
 
(85)
 
(171)
Terug naar overzichtspagina
Heeft u al een account?
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.
349 resultaten - getoond 1 - 20
« 1 2 3 4 5 6 7 8 ... »
Volgorde

Bagger klantenservice ??‍♂️

Beoordeling 
 
7.8

Margreet erin, klant eruit ??‍♂️
Jammer dat er geen mogelijkheid is, om geen sterren te selecteren. Want wat een amateuristisch bedrijf is dit zeg, met een arrogant klantenservicemedewerkster Margreet. Die doet er gewoon lacherig over, om een serieus probleem, waar ik een klacht over heb. “Als u de oplossing heeft, solliciteert u dan bij Wehkamp” zou ik zeggen! ??‍♂️

Nou dan heb ik ook een advies voor jou/jullie Margreet, met zo een houding kunnen jullie blijven staken tot je een ons weegt! ?

S
Was deze beoordeling nuttig? 3 0

Webcareteam Wehkamp op 05 Augustus 2020

Goedemorgen,

Deze review hebben wij in behandeling genomen via een ander forum. Graag zien we via die weg uw reactie tegemoet!

Met vriendelijke groet,

Webcareteam Wehkamp

Reageer op deze review

Topservice

Beoordeling 
 
10.0

Tot twaalf uur in de avond telefonisch bereikbaar, snel en netjes geholpen.
Klacht meteen opgelost! Ik zeg: topservice!

FV
Was deze beoordeling nuttig? 3 1

Webcareteam Wehkamp op 01 April 2020

Goedenavond,

Dankjewel voor je positieve review! Fijn om te horen dat we je naar tevredenheid hebben kunnen helpen.

Met vriendelijke groet,

Webcareteam Wehkamp

Reageer op deze review

Extreem slechte ervaring met Wehkamp.

Beoordeling 
 
5.5

Extreem slechte ervaring met Wehkamp. Afgelopen week wasmachine besteld die zaterdag geleverd werd. Vervolgens bleek die kapot te zijn, wat ik nog best kan begrijpen. Gelijk Wehkmap gebeld, werd mij verteld dat die dinsdag wordt opgehaald en nieuwe wordt afgeleverd en als tegemoetkoming kregen wij 25euro tegoed bon. Dinsdag werd wasmachine opgehaald, maar er is helemaal geen nieuwe ingepland! Terwijl zaterdag ons beloofd werd, dat ze die inplannen voor dinsdag voor ophalen van oude en levering van nieuwe. Daarbij heb ik het nog nagevraagd of ik zeker niks meer voor hoefde te doen, werd mij verzekerd dat hun alles zouden regelen. Dinsdag bel ik dus nogmaals Wehkamp op, vanwege slechte service en krijg ik de heer Denzel aan de lijn die van alles bij elkaar liegt. Hij verteld mij dat vanuit hun niet mogelijk is om tijdvak in te plannen, wat achteraf blijkt wel te kunnen. Zogenaamd is er op dat moment geen hogere persoon dan hem aanwezig, terwijl dat onmogelijk is. Bij elke organisatie moet ik er altijd een leidinggevende of supervisor aanwezig zijn i.v.m. veiligheid. En het mooiste er van is hij heeft mij ook al beloofd levering voor woensdag in te plannen. Wat achteraf ook helemaal niet gedaan was toen ik transport bedrijf belde om tijdvak in te laten plannen. Waardoor ik geneigd was om nog een keer te bellen en toen kreeg ik mevrouw die eindelijk iets wist van het bedrijf af, maar helaas vanuit hun kwam er geen tegemoetkoming meer. WIJ BESTELLEN NOOIT MEER BIJ WEHKAMP.

D
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

webcareteamwehkamp.nl op 21 Juni 2019

Goedemiddag,

Onze excuses voor de late reactie op je review!

Mochten we op dit moment nog iets voor je kunnen betekenen laat het dan gerust weten. Dit mag via de mail, op socialmedia@wehkamp.nl .

Met vriendelijke groet,
Webcareteam Wehkamp

Reageer op deze review

Klachtenafhandeling / retourneren

Beoordeling 
 
9.5

Tot nu toe alleen maar top ervaringen gehad met de klantenservice van Wehkamp en het bestellen bij Wehkamp. Klacht met betrekking tot toiletborstel+houder wordt zonder tegenwerking direct verwerkt en opgehaald bij mij thuis. Geld netjes terug gekregen. Ook een artikel dat wel retour was gestuurd maar niet als zodanig online verwerkt werd na een telefoontje bij de klantenservice direct verwerkt als wel geretourneerd. Een harde schijf met gebreken na een jaar tijd, werd na een telefoontje direct opgenomen in hun systeem, ophaalafspraak direct ingepland. De harde schijf kon niet meer gerepareerd worden en het geld kreeg ik netjes en snel retour. Daarbij krijg ik altijd direct iemand aan de lijn, wachttijden nog niet meegemaakt en erg vriendelijke klantenservice medewerkers.

JP
Was deze beoordeling nuttig? 1 2

Webcareteam Wehkamp op 26 Maart 2019

Goedenavond,

Wat fijn om al je prettige ervaringen met onze klantenservice zo te lezen!

Bedankt voor het delen van deze mooie review.

Met vriendelijke groet,

Webcareteam Wehkamp

Reageer op deze review

Enige grote concern die nog een echte klantenservice heeft.

Beoordeling 
 
9.3

Alle andere grote bedrijven proberen je bij klachten af te poeieren. De klantenservice is vaak ingehuurd en moet zoveel mogelijk telefoontjes aannemen, klacht afhandelen is niet belangrijk.
Wehkamp daarintegen, is nog steeds niet meegesleurd in t onpersoonlijke verhaal.
Je wordt hier altijd super vriendelijk geholpen en er is altijd overal een oplossing voor.
Hoop dat dit zo blijft!!!
Want zo hoort het!

W
Was deze beoordeling nuttig? 1 2
Reageer op deze review

Goede service.

Beoordeling 
 
9.5

Vorig jaar een leuke tuinsetje gekocht en heel blij mee. Op een vrijdag in juli brak de rugleuning af maandag gebeld. Volgens de telefoniste viel het buiten de garantie maar ze vond dat dit niet mocht gebeuren. Dinsdag had ik een nieuwe tuinstoel. Geweldig

J
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Wehkamp discutabele praktijken

Beoordeling 
 
5.5

op 4 juli via ordernr. 14414056 een loungeset Lyon besteld en met creditcard euro 629,-- betaald.
Op 10 juli belt de vervoerder Dynalogics dat ze de order niet kunnen afleveren omdat de zending zwaar beschadigd zou zijn.
Zending is dus nimmer door ons ontvangen.
Volgende dag belt Wehkamp over deze kwestie en met de vraag of we nog een andere onbeschadigde loungeset willen ontvangen.
Uiteraard wilden we dat en met ordernummer 144670847 is de loungeset op 13 juli bij ons afgeleverd.
Echter wat schetst onze verbazing?
Wehkamp claimt nu nog een betaling van ons van 629,-- eyro terwijl de set al reeds met creditcard betaald is, en uiteraard al lang en breed van onze rekening afgeschreven.
Ach, dachten wij, even belletje naar Zwolle en dan is dat ook weer geregeld.
Zou allemaal in orde komen.
Echter, diverse aanmaningen liggen nu bij ons in de mail voor betaling van die 629,-- euro.
Telefoontjes, diverse mailtjes hebben tot nu toe nog geen enkel effect gehad.
Dus wij beginnen ons hier behoorlijk aan te ergeren en zullen in de toekomst dus nooit meer iets bij deze malafide onderneming bestellen!

I
Was deze beoordeling nuttig? 2 1

wehkamp op 14 Augustus 2018

Goedemorgen,

Wat ontzettend vervelend dat dit nog steeds niet in je account is aangepast. Ik begrijp dat dat ergernis veroorzaakt. Onze excuses hiervoor.
We kijken graag met je mee wat we hiervoor kunnen doen. Zou je een e-mail willen sturen naar socialmedia@wehkamp.nl met je klantgegevens?

Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,

webcareteam wehkamp

Reageer op deze review

Goede service van Wehkamp.nl

Beoordeling 
 
10.0

Aantal jaren geleden een slechte ervaring gehad met wehkamp.nl waardoor ik tot 2 maanden geleden geen bestellingen/aankopen meer bij wehkamp.nl had gedaan. Ik heb nu de afgelopen 2 maanden meerdere aankopen bij wehkamp gedaan en ik ben zeer te spreken over de service. De medewerkers van de klantenservice zijn zeer klantvriendelijk.
Vergeleken met een aantal jaar geleden heeft wehkamp.nl naar mijn mening een hele grote positieve vooruitgang geboekt in de klantvriendelijkheid en service..Ik ben weer een tevreden vast klant van wehkamp.nl geworden.

L
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Bestelgemak, gratis ophalen & makkelijke communicatie

Beoordeling 
 
9.5

Eigenlijk heb ik niets anders dan lof over de webshop.
Bestellen gaat super simpel en kan ook met afterpay. Verzending is gratis vanaf €20,-.
Daarnaast kunnen spullen gratis teruggestuurd worden en kan er gekozen dat de spullen thuis opgehaald worden.
Contact met de klantenservice is zeer makkelijk via de app, mail of bellen.

Met al deze gemakken zal ik vaker voor Wehkamp kiezen.

S
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Zeer tevreden

Beoordeling 
 
9.3

Ik ben zeer tevreden met Wehkamp. Snelle leveringen, goede retour informatie en keurig geld terug binnen termijn. Vergeleken met aantal andere bedrijven steekt Wehkamp er voor mij met kop en schouders bovenuit!

K
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

geen bezorging

Beoordeling 
 
6.5

een tijdje geleden een bestelling gedaan maar tot nu toe steeds falende paketten bezorgen of ze komen te laat of helemaal niet steeds niets ontvangen inmiddels klantenservice gebeld en gemeld dat ze hun product mogen houden ik ga voortaan maar zelf halen dan heb ik het veel sneller online bestellen niet voor mij meer wehkamp neem ik niks kwalijk maar dit duurt te lang met dhl

MS
Was deze beoordeling nuttig? 1 0

wehkamp op 14 December 2017

Goedemorgen,

Wat vervelend dat de pakketten niet op tijd geleverd worden. Vriendelijk wil ik je vragen om je klantgegevens op te sturen naar socialmedia@wehkamp.nl, zodat wij met je kunnen meekijken.

Met vriendelijke groet,
webcareteam wehkamp

Reageer op deze review

Uitstekend en betrouwbaar

Beoordeling 
 
10.0

Uiterst goeie telefonische service. Heel behulpzaam. Spullen werden op tijd bezorg en naar boven gedragen. Ik ben heel blij met de service van wehkamp het is altijd betrouwbaar.

PB
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Tot twee keer toe een slechte ervaring met laptop van Wehkamp

Beoordeling 
 
5.5

Hallo,

Tot twee keer toe een slechte ervaring met een laptop van Wehkamp.
De eerste laptop Acer die ik kocht kon ik na een jaar weggooien omdat mijn harde schijf 32 gb vol zat met windows updates.
Hiervoor heb ik de laptop twee keer na laten kijken bij een pc reparatie winkel. Die konden niets meer voor mij doen.

Dit zal me nooit meer overkomen dacht ik. Dus bestelde ik bij Wehkamp een nieuwe laptop van het merk HP met 500 gb geheugen. Maar daar deed een nieuw probleem zich voor. De speakers van de laptop haperen. Het afspelen van youtube muziek is niet mogelijk zonder haperingen. Hiervoor heb ik contact gezocht bij HP zelf maar tot nu toe is er nog geen oplossing gekomen.

Graag hoor ik van Wehkamp wat zij daar aan gaan doen. Heeft me dus veel geld gekost.

JK
Was deze beoordeling nuttig? 1 1

webcareteam wehkamp op 04 Augustus 2017

Goedenavond,
Wat vervelend om te lezen dat je slechte ervaring heb gehad met de laptops, ik zou graag met je mee willen kijken wat er precies gebeurd is.

ik ontvang graag je gegevens via socialmedia@wehkamp.nl, zodra we je bericht hebben ontvangen, kijken wij even met je mee.

Met vriendelijke groet,

webcareteam wehkamp

Mariele op 11 Januari 2018

Je hebt twee jaar garantie op elektronica en aan jou verhaal te lezen heb jij nooit eerder contact opgenomen met de klantenservice van wehkamp zelf en hiemee heb jij dus uberhaupt geen recht van spreken. Een acer laptop weggooien na 1 jaar klinkt nogal dom, had je hem wel als klacht gemeld dan was deze gerepareerd geweest en als het dan al een blijvend probleem zou blijven, dit betekend dus meerdere keren gerepareerd door de geautoriseerde reparatiedienst, dus niet bij de de locale reparatiewinkel! dit is inderdaad zonde van je geld ivm garantieperiode! dan zou je een vervangende toestel hebben onvangen...

Reageer op deze review

Al jaren perfecte service !

Beoordeling 
 
9.5

Ik bestel al jaren naar volle tevredenheid bij Wehkamp. Altijd snelle en goede service, betaalgemak en snelle aflevering en retourneren. Ik lees vol verbazing de andere reviews...

Ik ben heel tevreden!

D
Was deze beoordeling nuttig? 0 2
Reageer op deze review

Gebruikte telefoon geleverd gekregen

Beoordeling 
 
7.8

Zatedag een samsung galaxy s6 geleverd gekregen tot mijn verbazing was de verpakking al eerder open geweest en was het dicht geplakt met een witte sticker.
Het bleek gewoon eem 2e handse telefoon zonder bescherming op met volop een scherm onder stof en daar de volle prijs voor betaald? Ik wil graag de s6 maar wel een nieuwe daar betaal ik tenslotte voor

LK
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Bestellen en ontvangen gaan snel, retourneren en geld terug,drama

Beoordeling 
 
5.5

Bestellen, ontvangen en facturen ontvangen gaan snel en prima.
Maar wanneer je iets retour stuurt en geld terug krijgt, moet je heel veel geduld hebben..
Ik wacht nu al meer dan 2 weken op mijn geld.
Terwijl ze reclame maken met binnen 2 weken alles verwerkt... niet dus!!
Ik wacht nog steeds.
Op email wordt ook niet al te snel gereageerd...

C
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Lege doos ontvangen

Beoordeling 
 
5.5

Op 22/3/16 een telefoon besteld bij weh kamp. Op 23 /3 een lege doos ontvangen zonder het mobieltje dat een waarde heeft van 344 euro.meteen de politie gebeld en die zegt wehkamp moet de bezorger achterhalen.wat nu?

SR
Was deze beoordeling nuttig? 3 0

webcareteam@wehkamp.nl op 24 Maart 2016

Beste,

Wat vervelend dat je telefoon niet geleverd is. Zou je ons een mail kunnen sturen?
Je kunt een mail sturen naar socialmedia@wehkamp.nl

Zou je daarin je klantnummer kunnen vermelden, zodat we kunnen kijken wat we voor je kunnen doen.

Met vriendelijke groet,

Webcareteam Wehkamp

Reageer op deze review

Wasmachine niet naar boven gebracht

Beoordeling 
 
5.0

Helaas mochten de bezorgers de wasmachine niet naar zolder brengen omdat deze ingepakt er niet door paste en uitgepakt mochten ze hem niet plaatsen. We hadden wehkamp speciaal uitgezocht op de service van het plaatsen en zitten nu dus met een wasmachine op de eerste verdieping die wij zelf niet omhoog krijgen (te zwaar)...

R
Was deze beoordeling nuttig? 4 0

webcareteam wehkamp op 25 Februari 2016

Goedemiddag Rosa,

Wat vervelend om te horen dat de wasmachine niet is geplaatst op de eerste verdieping. Zou je mij de klacht samen met je klantgegevens willen sturen? Je mag het mailen naar socialmedia@wehkamp.nl. We zullen dan kijken wat we voor je kunnen doen.

Met vriendelijke groeten,
webcareteam wehkamp

Rosa op 26 Februari 2016

Helaas na verspilde moeite van mailen is de oplossing van wehkamp om hem dan maar retour te zenden. En dan maar hopen dat ze hem uitgepakt willen meenemen.

Reageer op deze review

Super goede service helemaal blij met Wehkamp

Beoordeling 
 
10.0

Ik ben meer dan tevreden met de service van Wehkamp. Half jaar geleden bij hun een wasmachine gekocht, word netjes uitgepakt op zijn plaats gezet en aangesloten. Helaas ging de machine na 5 maanden kapot dus de Wehkamp gebeld voor garantie monteur geweest, trommel was los geschoten waardoor er vanalles stuk gegaan was, hij moest een aantal onderdelen bestellen. Contact opgenomen met de Wehkamp en mijn verhaal gedaan. I.p.v. repareren kreeg ik een nieuwe machine, deze bleek bij levering de volgende dag transportschepen te hebben dus ging gelijk weer terug.Wederom gebeld met de Wehkamp bleek dit type uitverkocht, vonden het zo rot dat ik een andere uit mocht uitkiezen zonder bijbetaling uit coulance. Ik vind dat ze meer dan coulance geweest zijn het heeft een paar weken geduurd maar ik ben helemaal blij met Wehkamp.

P
Was deze beoordeling nuttig? 1 5
Reageer op deze review

Snelle levering

Beoordeling 
 
9.5

Ik ben zeer te spreken over whekamp en je hebt je bestelling al de volgende dag in huis supersnel dus.

J
Was deze beoordeling nuttig? 1 2
Reageer op deze review
349 resultaten - getoond 1 - 20
« 1 2 3 4 5 6 7 8 ... »

Wij zijn benieuwd naar jouw Wehkamp ervaring

WEHKAMP: Het online warenhuis van Nederland is een begrip in Nederland. Van oudsher is Wehkamp bekend van haar geprinte catalogus. Momenteel genereert Wehkamp echter het merendeel van haar verkopen via haar webshop. Het assortiment is in de loop der jaren flink uitgebreid. Het productassortiment is groot. De voornaamste productgroepen zijn Mode, Elektronica en Wonen. Een volledig overzicht van alle producten vindt u op Wehkamp.nl.

Bestellen bij Wehkamp

Uiteraard heeft Wehkamp haar webwinkel goed op orde. Vele duizenden consumenten shoppen dagelijks bij het online warenhuis. Alle gangbare betaalmogelijkheden zijn actief en uiteraard is het Thuiswinkelwaarborg keurmerk in het bezit! Grote concurrenten van Wehkamp zijn Bol.com en Zalando.

Wat is uw ervaring met Wehkamp? Of bent u nieuwsgierig naar de ervaringen van anderen die bij Wehkamp hebben besteld? Op deze pagina kunt u een groot aantal Wehkamp reviews lezen.

Thuiswinkel Waarborg
Telefoonnummer: 0900 9809
Meer info over Wehkamp op Wikipedia

Veelgestelde vragen

Hoe werkt gratis retour sturen naar Wehkamp?

Retourneren naar Wehkamp kan gratis bij een DHL ServicePoint. Je hebt 30 dagen bedenktijd, waarin je het artikel mag passen en bekijken zoals je dat in een winkel zou doen. Je dient het artikel wat je retour wilt sturen wel eerst aan te melden op de website van Wehkamp.

Is bezorgen bij Wehkamp gratis?

Bestellingen vanaf € 20.- worden door Wehkamp gratis bezorgd, zowel grote als kleine artikelen. Voor bestellingen onder de € 20,- betaal je € 2.95 bezorgkosten bij Wehkamp.

Algemene informatie

Keurmerken
Thuiswinkel Waarborg
Verzendkosten
Gratis voor enkele producten. Rest afhankelijk van gewicht en grootte.
Levertijd
indien mogelijk volgende werkdag
Productgroepen
  • kleding
  • Mode
  • Speelgoed
  • Wonen
  • electronica
  • verzorging
  • badmode
  • Interieur
  • etc.
Merken
Teveel om op te noemen
Afhalen mogelijk
ja
Betaalmethodes
  • Ideal
  • credit card
  • vooruitbetaling
  • gespreid betalen