Wehkamp reviews & ervaringen

www.wehkamp.nl
 
3.9 (362)
Wehkamp reviews

362 Wehkamp reviews

 
(22)
 
(36)
 
(58)
 
(85)
 
(171)
Terug naar overzichtspagina
Heeft u al een account?
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.
358 resultaten - getoond 1 - 20
« 1 2 3 4 5 6 7 8 ... »
Volgorde

Bagger klantenservice ??‍♂️

Beoordeling 
 
7.8

Margreet erin, klant eruit ??‍♂️
Jammer dat er geen mogelijkheid is, om geen sterren te selecteren. Want wat een amateuristisch bedrijf is dit zeg, met een arrogant klantenservicemedewerkster Margreet. Die doet er gewoon lacherig over, om een serieus probleem, waar ik een klacht over heb. “Als u de oplossing heeft, solliciteert u dan bij Wehkamp” zou ik zeggen! ??‍♂️

Nou dan heb ik ook een advies voor jou/jullie Margreet, met zo een houding kunnen jullie blijven staken tot je een ons weegt! ?

S
Was deze beoordeling nuttig? 3 0

Webcareteam Wehkamp op 05 Augustus 2020

Goedemorgen,

Deze review hebben wij in behandeling genomen via een ander forum. Graag zien we via die weg uw reactie tegemoet!

Met vriendelijke groet,

Webcareteam Wehkamp

Reageer op deze review

Topservice

Beoordeling 
 
10.0

Tot twaalf uur in de avond telefonisch bereikbaar, snel en netjes geholpen.
Klacht meteen opgelost! Ik zeg: topservice!

FV
Was deze beoordeling nuttig? 3 1

Webcareteam Wehkamp op 01 April 2020

Goedenavond,

Dankjewel voor je positieve review! Fijn om te horen dat we je naar tevredenheid hebben kunnen helpen.

Met vriendelijke groet,

Webcareteam Wehkamp

Reageer op deze review

Product onaangetast niet retour, ook niet op eigen kosten

Beoordeling 
 
5.5

Heb niet goed gezien dat ik studioline txt 1 (gel) bestelde terwijl ik txt 2 nodig had. Had dit wel bij google ingevuld maar niet gecheckt in mijn bestelling naar Wehkamp. Mijn schuld. Levering ging keurig op tijd. Er zitten 6 doosjes verpakt in een neutrale kartonnen verpakking. Doordat ik deze open maakte (er zit een soort zegel stikker op van Wehkamp zelf) zag ik dat ik het verkeerde besteld had. Heb gebeld met servicedesk (kreeg ze meteen te pakken) en uitgelegd dat ik op mijn kosten graag het doosje retourneer en txt 2 ontvang.
Is onmogelijk volgens de medewerker. Zegel is verbroken dus "nee". Maar echtwaar het doosje waar het inzit is een neutraal kartonnen doosje, alle doosjes met het merk erop zijn onaangetast. Paar keer uitgelegd. Wat ontzettend onbegrijpelijk dat dit niet mogelijk is. Ik snap het als er een originele doos met zegel opengemaakt is maar dit is echt erg klantonvriendelijk.

Wehkamp bestelling
Wehkamp bestelling
Wehkamp bestelling
MR
Was deze beoordeling nuttig? 2 0

Webcareteam Wehkamp op 20 Maart 2020

Goedenavond,

We kijken graag voor je na wat er eventueel nog te regelen is voor de retourvoorwaarden van dit artikel. Zou je daarvoor via de mail je klantgegevens op willen sturen, samen met een link/verwijzing naar deze klacht, en foto's van de gel-verpakking(en)? Dit mag naar socialmedia@wehkamp.nl.

Met vriendelijke groet,

Webcareteam Wehkamp

Reageer op deze review

Klachtenafhandeling / retourneren

Beoordeling 
 
9.5

Tot nu toe alleen maar top ervaringen gehad met de klantenservice van Wehkamp en het bestellen bij Wehkamp. Klacht met betrekking tot toiletborstel+houder wordt zonder tegenwerking direct verwerkt en opgehaald bij mij thuis. Geld netjes terug gekregen. Ook een artikel dat wel retour was gestuurd maar niet als zodanig online verwerkt werd na een telefoontje bij de klantenservice direct verwerkt als wel geretourneerd. Een harde schijf met gebreken na een jaar tijd, werd na een telefoontje direct opgenomen in hun systeem, ophaalafspraak direct ingepland. De harde schijf kon niet meer gerepareerd worden en het geld kreeg ik netjes en snel retour. Daarbij krijg ik altijd direct iemand aan de lijn, wachttijden nog niet meegemaakt en erg vriendelijke klantenservice medewerkers.

JP
Was deze beoordeling nuttig? 1 2

Webcareteam Wehkamp op 26 Maart 2019

Goedenavond,

Wat fijn om al je prettige ervaringen met onze klantenservice zo te lezen!

Bedankt voor het delen van deze mooie review.

Met vriendelijke groet,

Webcareteam Wehkamp

Reageer op deze review

Enige grote concern die nog een echte klantenservice heeft.

Beoordeling 
 
9.3

Alle andere grote bedrijven proberen je bij klachten af te poeieren. De klantenservice is vaak ingehuurd en moet zoveel mogelijk telefoontjes aannemen, klacht afhandelen is niet belangrijk.
Wehkamp daarintegen, is nog steeds niet meegesleurd in t onpersoonlijke verhaal.
Je wordt hier altijd super vriendelijk geholpen en er is altijd overal een oplossing voor.
Hoop dat dit zo blijft!!!
Want zo hoort het!

W
Was deze beoordeling nuttig? 1 2
Reageer op deze review

Goede service.

Beoordeling 
 
9.5

Vorig jaar een leuke tuinsetje gekocht en heel blij mee. Op een vrijdag in juli brak de rugleuning af maandag gebeld. Volgens de telefoniste viel het buiten de garantie maar ze vond dat dit niet mocht gebeuren. Dinsdag had ik een nieuwe tuinstoel. Geweldig

J
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Goede service van Wehkamp.nl

Beoordeling 
 
10.0

Aantal jaren geleden een slechte ervaring gehad met wehkamp.nl waardoor ik tot 2 maanden geleden geen bestellingen/aankopen meer bij wehkamp.nl had gedaan. Ik heb nu de afgelopen 2 maanden meerdere aankopen bij wehkamp gedaan en ik ben zeer te spreken over de service. De medewerkers van de klantenservice zijn zeer klantvriendelijk.
Vergeleken met een aantal jaar geleden heeft wehkamp.nl naar mijn mening een hele grote positieve vooruitgang geboekt in de klantvriendelijkheid en service..Ik ben weer een tevreden vast klant van wehkamp.nl geworden.

L
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Bestelgemak, gratis ophalen & makkelijke communicatie

Beoordeling 
 
9.5

Eigenlijk heb ik niets anders dan lof over de webshop.
Bestellen gaat super simpel en kan ook met afterpay. Verzending is gratis vanaf €20,-.
Daarnaast kunnen spullen gratis teruggestuurd worden en kan er gekozen dat de spullen thuis opgehaald worden.
Contact met de klantenservice is zeer makkelijk via de app, mail of bellen.

Met al deze gemakken zal ik vaker voor Wehkamp kiezen.

S
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Zeer tevreden

Beoordeling 
 
9.3

Ik ben zeer tevreden met Wehkamp. Snelle leveringen, goede retour informatie en keurig geld terug binnen termijn. Vergeleken met aantal andere bedrijven steekt Wehkamp er voor mij met kop en schouders bovenuit!

K
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Uitstekend en betrouwbaar

Beoordeling 
 
10.0

Uiterst goeie telefonische service. Heel behulpzaam. Spullen werden op tijd bezorg en naar boven gedragen. Ik ben heel blij met de service van wehkamp het is altijd betrouwbaar.

PB
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Tot twee keer toe een slechte ervaring met laptop van Wehkamp

Beoordeling 
 
5.5

Hallo,

Tot twee keer toe een slechte ervaring met een laptop van Wehkamp.
De eerste laptop Acer die ik kocht kon ik na een jaar weggooien omdat mijn harde schijf 32 gb vol zat met windows updates.
Hiervoor heb ik de laptop twee keer na laten kijken bij een pc reparatie winkel. Die konden niets meer voor mij doen.

Dit zal me nooit meer overkomen dacht ik. Dus bestelde ik bij Wehkamp een nieuwe laptop van het merk HP met 500 gb geheugen. Maar daar deed een nieuw probleem zich voor. De speakers van de laptop haperen. Het afspelen van youtube muziek is niet mogelijk zonder haperingen. Hiervoor heb ik contact gezocht bij HP zelf maar tot nu toe is er nog geen oplossing gekomen.

Graag hoor ik van Wehkamp wat zij daar aan gaan doen. Heeft me dus veel geld gekost.

JK
Was deze beoordeling nuttig? 1 1

webcareteam wehkamp op 04 Augustus 2017

Goedenavond,
Wat vervelend om te lezen dat je slechte ervaring heb gehad met de laptops, ik zou graag met je mee willen kijken wat er precies gebeurd is.

ik ontvang graag je gegevens via socialmedia@wehkamp.nl, zodra we je bericht hebben ontvangen, kijken wij even met je mee.

Met vriendelijke groet,

webcareteam wehkamp

Mariele op 11 Januari 2018

Je hebt twee jaar garantie op elektronica en aan jou verhaal te lezen heb jij nooit eerder contact opgenomen met de klantenservice van wehkamp zelf en hiemee heb jij dus uberhaupt geen recht van spreken. Een acer laptop weggooien na 1 jaar klinkt nogal dom, had je hem wel als klacht gemeld dan was deze gerepareerd geweest en als het dan al een blijvend probleem zou blijven, dit betekend dus meerdere keren gerepareerd door de geautoriseerde reparatiedienst, dus niet bij de de locale reparatiewinkel! dit is inderdaad zonde van je geld ivm garantieperiode! dan zou je een vervangende toestel hebben onvangen...

Reageer op deze review

negatieve beoordelingen plaatsen ze niet!

Beoordeling 
 
7.7

Eerste keer in mijn leven heb ik iets bij Wehkamp gekocht. Samen bij elkaar 6 spulletjes. Slechts 1 was acceptabel, de rest helaas voldeed niet aan mijn verwachtingen (gebaseerd op afbeelding en omschrijving).
Op alle kledingstukken heb ik een beoordeling geschreven, maar alleen die enige positieve was geplaatst, de rest geïgnoreerd. Ik heb heel nette tekst daarover geschreven, maar die was niet afgekeurd en niet goedgekeurd - gewoon geïgnoreerd door Wehkamp.
Desondanks dat alle (tot nu toe) ingediende retouren waren netjes verwerkt, heb ik geen plannen (meer) daar iets te kopen: moeilijk bepalen de maat en nog meer probleem met het bepalen van kwaliteit: heel mooi op de afbeelding, en iets totaal anders in realiteit. Recensies van andere kopers ontbreken, want negatieve recensies plaatsen ze niet...

L
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

webcareteam wehkamp op 03 Februari 2017

Goedemorgen,

Ik vind het vervelend om te horen dat je bestelling niet naar wens was. Ik kijk graag voor je na waarom je reviews niet zijn geplaatst. Wil je je klantnummer en adresgegevens sturen naar socialmedia@wehkamp.nl?

Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,


webcareteam wehkamp

Gé Bruikersnaam op 07 Maart 2017

Jammer dat je bestelling niet naar wens was...Als je je klantnummer, adresgegevens en creditcardgegevens even doorstuurt naar bovenstaand emailadres?

Reageer op deze review

de enige waar ik wél durf te bestellen

Beoordeling 
 
8.0

Twee keer iets besteld en het was er al de volgende dag. Na negatieve internet ervaringen her en der is Wehkamp de enige waar ik wél durf te bestellen.

JF
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Gebruikte telefoon geleverd gekregen

Beoordeling 
 
7.8

Zatedag een samsung galaxy s6 geleverd gekregen tot mijn verbazing was de verpakking al eerder open geweest en was het dicht geplakt met een witte sticker.
Het bleek gewoon eem 2e handse telefoon zonder bescherming op met volop een scherm onder stof en daar de volle prijs voor betaald? Ik wil graag de s6 maar wel een nieuwe daar betaal ik tenslotte voor

LK
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Bestellen en ontvangen gaan snel, retourneren en geld terug,drama

Beoordeling 
 
5.5

Bestellen, ontvangen en facturen ontvangen gaan snel en prima.
Maar wanneer je iets retour stuurt en geld terug krijgt, moet je heel veel geduld hebben..
Ik wacht nu al meer dan 2 weken op mijn geld.
Terwijl ze reclame maken met binnen 2 weken alles verwerkt... niet dus!!
Ik wacht nog steeds.
Op email wordt ook niet al te snel gereageerd...

C
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Retouren vermist

Beoordeling 
 
7.8

Ik ben pakweg 3 jaar geleden begonnen met het nu en dan bestellen bij wehkamp. Voorheen had het bij mij de status wat burgerlijk te zijn. Deze status is wehkamp ver voorbij met het frisse imago van nu.
Snelle levering, dat is consequent en erg netjes!
Helaas wel verzendkosten. Ik vraag mij af waarom dit ' nodig' is, waar concurrenten geen verzendkosten hanteren. Maar goed.
De laatste maanden eigenlijk gaat het hier en daar mis bij het retourneren van items. Ik bestel flink wat in 1 keer, gezien de verzendkosten en het willen passen van meerdere maten.
Het duurt lang eer alle items uit zo'n flinke order ( + 6 artikelen ong.) zijn verwerkt.
Ook zijn er artikelen zoekgeraakt, waardoor ik een heksentoer uit moest halen om een onderzoek te starten. Je voelt je op zo'n moment bijna een fraudeur en moet een enorm lange adem hebben wil men het item aan hebben gemerkt als retour ( of, helaas, vermist )
Je zou bijna denken dat er in het proces artikelen achterover worden gedrukt, maar laat ik geen aannames doen ;)
Ik betaal om die reden liever achteraf, wanneer ik heb besloten welke artikelen ik houden wil.

Uiteindelijk lost het zich allemaal op maar jammer dat dit zo'n omvangrijk probleem is.

M
Was deze beoordeling nuttig? 5 0

webcareteam wehkamp op 28 April 2016

Goedenavond,

Vervelend om te horen dat je retourzending niet tijdig is verwerkt. Wij starten dan inderdaad een onderzoek waarbij wij onze klanten vragen een formulier in te vullen. Dit is nodig voor onze eigen administratie en doen we uiteraard niet om jou een vervelend gevoel te geven. Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

webcareteam wehkamp

Aggie op 02 Mei 2016

Ja, dit gebeurd vaker, als klant voel je je inderdaad een fraudeur :S

Mijn dochter en ik hebben dit ook ervaren! Nu had mijn dochter één artikel in 2 maten besteld en één maat was niet geleverd, nu moest zij wéér een onzinnig formulier invullen en na een week navraag kreeg ze een telefoontje dat het bewuste formulier zoek was, of we er wéér eentje willen opsturen?! Niet alleen kleding raakt zoek bij Wehkamp maar ook de formulieren om notabene de fouten van Wehkamp opgelost te krijgen en ondertussen ben je weken en tig aanmaningen verder!
Wehkamp heeft de slechtste service ooit, 98% spreekt geen fatsoelijk woord Nederlands en praat ook nog eens binnensmonds (men leest alles van het scherm af) en kan daardoor ook geen problemen/fouten van Wehkamp oplossen. Klanten moeten vechten om de fouten gemaakt door Wehkamp opgelost te krijgen en ondertussen tig betalingsherinneringen sturen terwijl men NIETS verschuldigd is aan dat vreemde bedrijf!
Ik krijg steeds meer waardering voor de H&M!
Bij Wehkamp is shoppen pure frustratie en ik ben gelukkig al klant af!

Reageer op deze review

Snelle levering, waardeloze service

Beoordeling 
 
4.3

Slechte service, redelijk hoge prijzen. Ik snap niet dat ik hier nog een product gekocht heb. Ik raad iedereen hetzelfde te dken. Zodra je problemen hebt, weet wehkamp nergens van af! Product nog geen 2 dagen in bezit en is al "kapot". Hierna duurt het 2 weken om het te onderzoeken. Dan nog eens 3 weken om te repareren. Dit is gewoon weg schandalig!

B
Was deze beoordeling nuttig? 4 0

webcareteamwehkamp.nl op 04 Maart 2016

Goedemorgen,

Vervelend om te lezen dat je niet tevreden bent. Het is uiteraard niet de bedoeling dat een product na 2 dagen niet meer naar behoren werkt.

Voor een artikelklacht duurt het proces inderdaad iets langer. We snappen dat het vervelend is, maar hebben geen mogelijkheid om dit proces te versnellen. Graag ontvangen we je klantnummer per mail, zodat we het vanaf daar verder op kunnen pakken. Je mag het mailen naar: socialmedia@wehkamp.nl.

Excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

webcareteam wehkamp

Reageer op deze review

Super goede service helemaal blij met Wehkamp

Beoordeling 
 
10.0

Ik ben meer dan tevreden met de service van Wehkamp. Half jaar geleden bij hun een wasmachine gekocht, word netjes uitgepakt op zijn plaats gezet en aangesloten. Helaas ging de machine na 5 maanden kapot dus de Wehkamp gebeld voor garantie monteur geweest, trommel was los geschoten waardoor er vanalles stuk gegaan was, hij moest een aantal onderdelen bestellen. Contact opgenomen met de Wehkamp en mijn verhaal gedaan. I.p.v. repareren kreeg ik een nieuwe machine, deze bleek bij levering de volgende dag transportschepen te hebben dus ging gelijk weer terug.Wederom gebeld met de Wehkamp bleek dit type uitverkocht, vonden het zo rot dat ik een andere uit mocht uitkiezen zonder bijbetaling uit coulance. Ik vind dat ze meer dan coulance geweest zijn het heeft een paar weken geduurd maar ik ben helemaal blij met Wehkamp.

P
Was deze beoordeling nuttig? 1 5
Reageer op deze review

Snelle levering

Beoordeling 
 
9.5

Ik ben zeer te spreken over whekamp en je hebt je bestelling al de volgende dag in huis supersnel dus.

J
Was deze beoordeling nuttig? 1 2
Reageer op deze review

retour zending

Beoordeling 
 
7.0

ik heb een crosstrainer besteld en meteen een retour geplaatst ,zou de volgende dag worden op gehaald, kreeg meteen netjes een mail van Wehkamp dat alles oke was en zou 2 dec worden opgehaald, niet gebeurd, gemaild, gebeld maar de hele dag voor niets thuis .
savonds gebeld en excuses e.d maar de volgende dag (vandaag )kwamen ze echt, smorgens geen telefoontje dus gebeld en ja hoor echt ze kwamen,intussen een mevrouw van de klantenservice me gebeld naar aanleiding van een mail van mij hierover, excuses e.d en of ik en cadeaubon wilde, nee dat wil ik niet ik wil het pakket kwijt, dat kwam in orde.
om 15.20 nog maar een keer gebeld ,en het tel nr gekregen van de transporteur ,niet bereikbaar ,maar Wehkamp had niet de behoefte om er iets aan te doen.
16.45 maar weer gebeld en ja nu is het te laat ,morgen belt de transporteur u, nu is het zo dat ik het zelf blijkbaar moet gaan regelen,een chef te spreken krijgen of doorverbonden worden met de transporteur werd botweg geweigerd
dus morgen voor de derde dag weer de hele dag thuis zitten want gebeld worden hoe laat ze komen gebeurt niet.
kortom Wehkamp is een brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr bedrijf en al kan ik de spullen cadeau krijgen ,nooi,nooit van mijn leven meer iets bij dit ,ja hoe noem je deze mensen nu? een bedrijf kan ik voor goed fatsoen niet neer zetten toch ,als je je zo gedraagt

D
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

webcareteam wehkamp op 02 December 2015

Goedenavond,

Vervelend dat de vervoerder nog niet langs is geweest.

Ik wil graag nagaan of ik iets voor je kan betekenen, kun je contact met ons opnemen via Facebook of Twitter? Als je ons in een privebericht je klantnummer of postcode+huisnummer kunt sturen, zullen wij het oppakken en je zo goed mogelijk van dienst zijn.

Mijn excuses voor het ervaren ongemak, als je ons contact zullen we opzoek naar een passende oplossing.

Met vriendelijke groet,
webcareteam wehkamp

Reageer op deze review
358 resultaten - getoond 1 - 20
« 1 2 3 4 5 6 7 8 ... »

Wij zijn benieuwd naar jouw Wehkamp ervaring

WEHKAMP: Het online warenhuis van Nederland is een begrip in Nederland. Van oudsher is Wehkamp bekend van haar geprinte catalogus. Momenteel genereert Wehkamp echter het merendeel van haar verkopen via haar webshop. Het assortiment is in de loop der jaren flink uitgebreid. Het productassortiment is groot. De voornaamste productgroepen zijn Mode, Elektronica en Wonen. Een volledig overzicht van alle producten vindt u op Wehkamp.nl.

Bestellen bij Wehkamp

Uiteraard heeft Wehkamp haar webwinkel goed op orde. Vele duizenden consumenten shoppen dagelijks bij het online warenhuis. Alle gangbare betaalmogelijkheden zijn actief en uiteraard is het Thuiswinkelwaarborg keurmerk in het bezit! Grote concurrenten van Wehkamp zijn Bol.com en Zalando.

Wat is uw ervaring met Wehkamp? Of bent u nieuwsgierig naar de ervaringen van anderen die bij Wehkamp hebben besteld? Op deze pagina kunt u een groot aantal Wehkamp reviews lezen.

Thuiswinkel Waarborg
Telefoonnummer: 0900 9809
Meer info over Wehkamp op Wikipedia

Veelgestelde vragen

Hoe werkt gratis retour sturen naar Wehkamp?

Retourneren naar Wehkamp kan gratis bij een DHL ServicePoint. Je hebt 30 dagen bedenktijd, waarin je het artikel mag passen en bekijken zoals je dat in een winkel zou doen. Je dient het artikel wat je retour wilt sturen wel eerst aan te melden op de website van Wehkamp.

Is bezorgen bij Wehkamp gratis?

Bestellingen vanaf € 20.- worden door Wehkamp gratis bezorgd, zowel grote als kleine artikelen. Voor bestellingen onder de € 20,- betaal je € 2.95 bezorgkosten bij Wehkamp.

Algemene informatie

Keurmerken
Thuiswinkel Waarborg
Verzendkosten
Gratis voor enkele producten. Rest afhankelijk van gewicht en grootte.
Levertijd
indien mogelijk volgende werkdag
Productgroepen
  • kleding
  • Mode
  • Speelgoed
  • Wonen
  • electronica
  • verzorging
  • badmode
  • Interieur
  • etc.
Merken
Teveel om op te noemen
Afhalen mogelijk
ja
Betaalmethodes
  • Ideal
  • credit card
  • vooruitbetaling
  • gespreid betalen