Details van de beoordeling

Azalp
Wonen, huis & tuin

balabberde aftersales

Beoordeling 
 
5.5

Kunstof schuur besteld bij Azalp, Keter factor 811. Heb zelf moeten na 5 dagen bellen wanneer ze gingen leveren en toen ineens binnen een half uur werd ik gebeld voor een afspraak. Ze hadden blijkbaar dus gewoon voorraad dus waarom dan 5 dagen wachten? Toen bij uitpakken en assembleren bleek dat keter 3 rechtse dak randen en 1 linkse in de door had gedaan ipv 2 rechtse en twee linkse. Azalp gebeld en die zouden een linkse dakrand bestellen. na een week niets gehoord. gebeld met Azalp, kreeg als antwoord dat ze er achteraan zouden gaan... toen een mail dat ze in de week daarop zouden leveren. Maar in de week niets! vrijdag maar weer gebeld, 'ze zouden er achteraan gaan'. Hoorde weer niets... maandag weer gebeld, 'ze zouden er achteraan gaan... Ik werd het zat, heb uiteindelijk Keter gebeld. Die hadden idd de bestelling staan en dat zou 7 dagen duren om de 'order te pikken, verpakken en versturen'! 7 dagen??? voor een stukje plastic??? Ik zit nu al 3 weken met een half afgemaakte schuur. Ben NIET blij met de service van Azalp. Betaal liever meer voor betere service bij een ander. Schuur zelf is prima. Daar ligt het niet aan. Maar als er problemen zijn worden zeer traag opgelost.

FS
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review