Details van de beoordeling

Vidaxl reviews
Wonen, huis & tuin

zeer slechte ervaring met Vidaxl

Beoordeling 
 
1.0

Ruim 2 maanden geleden een lamp besteld,bij in elkaar zetten bleek dat het voetstuk ontbrak.Gebeld en er werd me verteld dat het ontbrekende stuk bezorgd zou worden. Verpakking weggegooid en na paar dagen kwam het ontbrekende onderdeel. Helaas weer het verkeerde onderdeel. weer gebeld,onderdeel zou weer bezordg worden. En ja hoor weer het verkeerde onderdeel. weer gebeld,onderdeel zou op vrijdag bezorgd worden,weer wachten,geen onderdeel. Weer bellen,o ja onderdeel komt a.s maandag. Maandag wachten op het onderdeel en ondertussen mijn mail lezen: onderdeel is niet op voorraad en wordt over 6 weken of langer bezorgd. Weer bellen maar helaas ik moet maar afwachten. O ja ik moet wel de rekening betalen want anders moet ik incasso kosten betalen. Snapt u dit nog? Er werd gezegd dat ik de zending terug kan sturen maar hoe? Verpakking heb ik inmiddels weggegooid en hoe kom ik aan stukken van 2 meter karton om de lamp weer in te pakken? Klacht ingediend bij het klachtenkompas maar hier heeft de firma xl niet op gereageerd helaas. Krijg wel telkens telefoon/mails van het incasso buro. Echt heel erg vervelend. O ja,ik heb een kortingsbon aangeboden gekregen van de firma xl van 10 euro. Echt te zot voor woorden,al minstens 5x thuis gebleven om zendingen te ontvangen,wacht al ruim 2 maanden op de complete zending en dan nog bedreigd worden met incasso kosten. Fout ligt niet bij mij maar bij Vidaxl. Vidaxl schaam je diep. Sorry incassoburo maar ik ga echt niet opdraaien voor fouten Vidaxl, wat heb ik spijt dat ik hier ooit iets besteld heb. Stom,stommer,stomst!!!!!

A
Was deze beoordeling nuttig? 5 0

anita op 05 December 2015

echt een verschrikking vidaxl

yv op 05 December 2015

hoor hier graag meer over!

Reageer op deze review