Details van de beoordeling

Vidaxl reviews
Wonen, huis & tuin

Slechte kwaliteit en onacceptabele klantenservice

Beoordeling 
 
2.3

Dit is de derde keer dat iets over vidaXL schrijf. Ik heb n.l. in november vorig jaar een badkamermeubel gekocht. Bij aankomst zag ik helaas dat de planken van zeer slechte kwaliteit waren. Een plank was zelfs helemaal beschadigd. Als oplossing voor dit probleem kon ik €20,- terugkrijgen om verf te kopen of nieuwe onderdelen ontvangen. Uiteraard heb ik voor de tweede optie gekozen. Jammergenoeg zitten er op de nieuwe onderdelen ook beschadigingen: het bovenblad heeft een grote kras bovenop, een deuk in een hoek en weer een stukje van een andere hoek af. Verder zitten er ook kleine beschadigingen in de andere nieuw ontvangen onderdelen.

Uiteraard heb ik weer contact opgenomen met vidaXL en een review geplaatst waarop ik het volgende antwoord kreeg:

Beste Klant,

Wij betreuren het zeer dat u een beschadigt radiator heeft ontvangen.
Dit mag u niet van ons verwachten en bieden u hiervoor onze welgemeende excuses aan.

Wij zuillen zo snel mogelijk contact met u opnemen om dit met u te bespreken.
Tevens zullen wij ook kijken naar een passende oplossing.

Bedankt voor uw geduld en onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Team vidaXL

Ik wacht nog steeds op hun telefoontje ...

Dus, mijn advies en zeker na het lezen van alle reacties die ik op diverse website zie, koop hier NIET!

AS
Was deze beoordeling nuttig? 0 1

Sieb op 05 Juli 2018

Wij hebben een hangende toillet gekocht zwarte kleur... Helema beschadigd binnen. Een week. Bleek de pot gewoon zwarte lak overheen gedaan te zijn. Wanneer de boel dus dicht wordt gedaan spat er steefs verf af. We hebben 75,- compensatie gehad mawr zitten met een wc pot met allemaal witte plekken van verf wat afgespat is...in en in slecht!

Reageer op deze review