Details van de beoordeling

Azalp
Wonen, huis & tuin

Slechte service

Beoordeling 
 
1.0

k had dringend een saunabesturing nodig voor m'n vakantiewoning, dat ik verhuur. Op hun website stond er vermeld: 2 tot 5 werkdagen. Na 6 werkdagen neem ik contact op om te melden dat ik nog steeds niets had ontvangen.

Men ging opzoeken waar het zich bevond. Zo goed als elke dag gebeld om te vragen waar het pakketje zich bevond. Na 1 week krijg ik doodleuk antwoord dat het 1 week in een Parcel shop heeft gelegen en dat ik het niet ben gaan halen, zodat ik retourkosten moest betalen. Echter zo ver is het niet gekomen... Ik heb opnieuw gevraagd om het te verzenden, wederom niets ontvangen..

Azalp kon blijkbaar zelf geen tracking nummer geven ,... Zelf contact opnemen met mij was blijkbaar ook zeer moeilijk (met uitzondering van 1 keer).

In tussentijd heb ik een nieuwe saunabesturing gekocht en was deze overbodig. Ik heb hen dit gemeld dat ik ze wou annuleren. Maar dit was niet mogelijk, aangezien ik de bestelling 'handmatig' heb ingegeven (gewoon via de webshop besteld).

Na 4 weken heb ik het nu ontvangen (door zelf contact met de transporteur op te nemen). Echter heb ik de saunabesturing nu niet meer nodig.

Ik heb gevraagd achter een compensatie of alsnog een annulering, maar eigenlijk ligt men er niet wakker van..

Kortom: hier kan je beter niets kopen.

S
Was deze beoordeling nuttig? 1 2
Reageer op deze review