Details van de beoordeling

Wonen, huis & tuin

Werk niet samen rolgordijnenexpert.nl

Beoordeling 
 
1.0

Wij hebben 4 rolgordijnen met somfy motor besteld, afstandsbedieningen + bijbestelde Telis4RTS. Levering tnt : 4 beschadigde rolgordijnen, geen afstandsbedieningen. Retour tnt van 4 rolgordijnen, tnt slaagt erin 2 rolgordijnen terug te sturen en bij onze buren af te leveren, de andere 2 rolgordijnen zijn verdwenen. Reactie Lisa : contacteer tnt.
Ik mocht de rolgordijnen niet zelf opgestuurd hebben. Lisa : tnt vindt in hun computersysteem bewijs dat de retour goedgekeurd werd vanuit Nederland !
Mijn opmerking dat ik als klant aan tnt de opdracht niet kan geven voor retour halen niets uit. The shop factory heeft beslist om met tnt samen te werken, zij moeten het risico van beschadiging en verlies dragen. Na 1 maand nog altijd geen beloofde afstandsbedieningen, geen retour 2 rolgordijnen, geen oplossing 2 verdwenen rolgordijnen. TNT treft hier alle schuld ! Jullie helpen de klant niet verder, we moeten het zelf oplossen. Als jullie opdracht enkel is verkopen, verkopen, verkopen. Als jullie de klanten niet mogen, willen of kunnen helpen ! Geef dan de klant zijn geld terug !

B
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review