RolgordijnenExpert.nl reviews & ervaringen

www.rolgordijnenexpert.nl
 
8.1 (247)
RolgordijnenExpert.nl

247 RolgordijnenExpert.nl reviews

 
(141)
 
(57)
 
(18)
 
(15)
 
(18)
Terug naar overzichtspagina
Heeft u al een account?
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.
235 resultaten - getoond 1 - 20
« 1 2 3 4 5 6 7 8 ... »
Volgorde

Herstelling

Beoordeling 
 
9.8

Rolgordijnen met cassette geleverd. Na enkele weken begon er eentje wat scheef op te rollen waardoor de zijkant begon uit te rafelen. Even vermeld en foto ervan genomen. Zijn de rolgordijn komen ophalen en hadden een nieuwe bij die Ok was dus wij content met deze oplossing.

C
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

Carina op 30 November 2017

Dag Lisa. Dank je wel hoor !

Lisa England op 01 December 2017

Geachte mevrouw Carina,

Wat fijn om te horen dat u blij was met de oplossing. Het is erg belangrijk voor ons om te weten of klanten tevreden zijn of niet.

Wij hopen dat u nog veel plezier heeft van uw rolgordijn.

Met vriendelijke groet,

Lisa England
Customer Service.

Reageer op deze review

Goede kwaliteit

Beoordeling 
 
9.5

Mijn ouders moesten rolgordijnen hebben voor hun nieuwe huisje. Op maat laten maken is vrij prijzig dus maar rondgekeken op Internet. We hebben een paar sites met rolgordijnen vergeleken en kwamen uit bij Rolgordijnen expert. Bestellen ging eest wat moeizaam. Maar nadat er betaald was via ideal ging de bestelling goed. Gisteren werden de rolgordijnen geleverd. Precies op maat en een mooie en goede kwaliteit. Als ik zelf ooit nieuwe rolgordijnen nodig ben zal ik ze ook zeker bij deze site gaan bestellen

J
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

Lisa England op 09 November 2017

Geachte heer/mevrouw Hammings,

Hartelijk bedankt voor uw review. Fijn om te horen dat u en uw ouders tevreden zijn over de rolgordijnen. Mocht u in de toekomst bij ons willen bestellen en het bestellen gaat moeizaam, kunt u altijd contact met ons opnemen voor hulp en advies.

Wij wensen u nog veel plezier van uw nieuwe rolgordijnen.

Met vriendelijke groet,

Lisa England
Customer Service

Reageer op deze review

rolgpordijnen

Beoordeling 
 
8.8

Super mooie rolgordijnen voor een leuke prijs.
zien er echt super uit, perfect op maat !! Tevreden klant

SV
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

Daphne van der Bruggen op 16 Oktober 2017

Geachte mevrouw Van Zoeren,

Hartelijk bedankt voor uw review. Wij vinden het altijd fijn om te horen wanneer klanten tevreden zijn.

Wij wensen u nog veel plezier van uw nieuwe rolgordijnen.

Met vriendelijke groet,

Daphne van der Bruggen
Customer Service

Reageer op deze review

geweldige service, zelfs na verlopen van de garantie

Beoordeling 
 
9.0

Ik heb 4 jaar geleden 3 rolgordijnen besteld,
ben er altijd heel blij meer geweest.

Vorige maand constateerde ik een klein mankement bij een van de gordijnen.
Omdat de garantietermijn al ruim 2 jaar was heb ik contact opgenomen met rolgordijnenexpert.nl en gevraagd om advies hoe ik het eventueel zou kunnen repareren.

Advies kreeg ik niet ;o)
Wel een retourbon, ze hebben het gordijn kosteloos thuis opgehaald, gerepareerd en een week later geretourneerd!!

Ze wilden geen kosten in rekening brengen.

Petje af voor deze service!
Deze webshop streeft naar 100% tevreden klanten.
Als er iets niet naar wens is, dan nemen ze volledige verantwoordelijkheid,
ook 2 jaar nadat de garantie verlopen is.

M
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

Gina dela Rosso op 26 September 2017

DIT IS DE SLECHTE NEPSTE ZAAK OOIT. KWANTUM BRENGT NIEUWE NAAR U TOE DEZELFDE DAG

Marijn op 02 Oktober 2017

Graag gedaan Daphne,

Ik schrijf zeer zeer zelden reviews over webshops,
Absurd dat ik ervan word beticht een oneigenlijke reactie te plaatsen.

- kosteloos transport en reparatie na 2jaar verloop v/d garantie..
Mag ik aub een positief review achterlaten?


Gina lijkt gefrustreerd, maar wordt correct benaderd.

Gina refereert aan de Kwantum (?!?)
Daar heb ik dan weer heel andere ervaringen mee...
Suit yourself Gina

Daphnevan der Bruggen op 03 Oktober 2017

Geachte mevrouw Dela Rosso ,

Wat vervelend om te horen dat u onze service en onze producten zo ervaart. Ik kan helaas geen order in ons systeem vinden op uw achternaam. Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw ordernummer aan ons door te geven zodat wij kunnen kijken wat er precies mis is gegaan en hoe wij u verder kunnen helpen.

In afwachting van uw antwoord.

Met vriendelijke groet,

Daphne van der Bruggen
Customer Service

Daphne van der Bruggen op 03 Oktober 2017

Geachte Marijn,

Bedankt voor uw positieve review. Wij vinden het altijd fijn om te horen als onze klanten tevreden zijn met de geleverde producten en onze service.

Wij hopen dat u nog lang van uw rolgordijnen kunt genieten.

Met vriendelijke groet,

Daphne van der Bruggen
Customer Service

Reageer op deze review

Rolgordijn verduisterend op maat

Beoordeling 
 
9.5

Snelle levering, makkelijk te monteren. Top product. Dit is de tweede levering en wederom een zeer goed product geleverd

B
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

Miranda van Elst op 30 Juni 2017

Geachte Bianca,

Hartelijk bedankt voor uw positieve review. Wat fijn om te horen dat u zeer tevreden bent over het product en dat u een tweede bestelling heeft geplaatst!

Wij wensen u veel plezier met uw raamdecoratie!

Met vriendelijke groet,

Miranda van Elst
Customer service

Reageer op deze review

Goede service

Beoordeling 
 
10.0

Ik had verduisterende rolgordijnen nodig. RolgordijnenExpert was online de goedkoopste, en het bleek achteraf ook nog eens van zeer goede kwaliteit.

Ook de bezorging met eigen vrachtauto viel me positief mee.

R
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

Miranda van Elst op 30 Juni 2017

Geachte Rob,

Hartelijk bedankt voor uw review! Fijn om te horen dat u tevreden bent en de kwaliteit van het product zeer goed vindt. Wij wensen u veel plezier met uw raamdecoratie!

Met vriendelijke groet,

Miranda van Elst
Customer Service

Reageer op deze review

2e bestelling

Beoordeling 
 
10.0

Na een eerste bestelling ook een tweede geplaatst .
deze bestelling is naar volle tevredenheid afgehandeld.
Makkelijk te bestellen, op de afgesproken dag en tijd geleverd.
In een woord "FANTASTISCH"

L
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

Daphne van der Bruggen op 21 Juni 2017

Geachte heer/mevrouw,

Hartelijk bedankt voor uw review. Wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent over onze producten en service!

Met vriendelijke groet,

Daphne van der Bruggen
Customer Service

Reageer op deze review

Budget Line rolgordijn

Beoordeling 
 
9.0

??

UB
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

Miranda van Elst op 15 Juni 2017

Geachte heer/mevrouw,

Hartelijk bedankt voor uw positieve beoordeling. Wij wensen u veel plezier met uw raamdecoratie!

Met vriendelijke groet,

Miranda van Elst
Customer Service

Reageer op deze review

eerste bestelling

Beoordeling 
 
9.8

Snel, correct en goed afgewerkt, ook de ondersteuning via de telefoon verliep vlekkeloos. Nu in het volste vertrouwen een nieuwe bestelling geplaatst.

L
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

Miranda van Elst op 01 Juni 2017

Geachte heer Louis,

Hartelijk bedankt voor uw positieve review. Wat fijn om te horen dat u tevreden bent over onze service en u inmiddels een tweede bestelling heeft geplaatst.

Mocht u nog vragen hebben over uw bestelling dan horen wij het uiteraard graag van u.

Wij wensen u veel plezier met uw raamdecoratie

Met vriendelijke groet,

Miranda van Elst
Customer Service

Reageer op deze review

super tevreden

Beoordeling 
 
9.8

Er ging iets mis met de betaling, waar ik niet meteen achter kwam, dus toen het wat lang duurde gebeld. De order bleek (door een verkeerde manoeuvre van mij) geannuleerd. Direct weer besteld en prompt 5 dagen later ontvangen. Mooi product! Blij mee. Ik wilde ook een review over het product invullen, maar kon bij Reactie niets ingevuld krijgen, dus daar kan ik helaas niets over schrijven. Ik ben erg tevreden over het rolgordijn.

MW
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

Lisette Verhagen op 26 Mei 2017

Geachte mevrouw Wentzel,

Hartelijk dank voor uw review. Wat vervelend om te horen dat het mis ging met de betaling, maar goed om te horen dat de bestelling toch spoedig geleverd werd en dat u tevreden bent over het product. Wij gaan nog even kijken hoe het zit met de product review, erg vreemd dat deze niet geplaatst wordt. Wij wensen u verder veel plezier met uw rolgordijn.

Met vriendelijke groet,

Lisette Verhagen
Customer Service

Reageer op deze review

super tevreden !!

Beoordeling 
 
10.0

Een prachtige heel gebruiksvriendelijke website.
Prima geholpen bij het maken van de juiste keuze en om de bestelling te plaatsen.
Heel correct verloop van de bestelling en perfecte levering.
Van 1 rolgordijn was de ketting te kort, maar heb onmiddellijk een nieuwe ketting ontvangen, dus prima service ook !
Meer dan een aanrader dus !!!!

KD
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

Daphne van der Bruggen op 26 Mei 2017

Geachte mevrouw Dobbelaere,

Hartelijk dank voor uw review. Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over de website en onze service.

Wij wensen u nog veel plezier met uw bestelling.

Met vriendelijke groet,

Daphne van der Bruggen
Customer Service

Reageer op deze review

Zeer tevreden!

Beoordeling 
 
10.0

Duidelijke site om te bestellen. Handige inmeetconstructies en montagehandleidingen.

Ik heb mijn rolgordijn besteld en vond de levering wat lang duren, gezien de gemiddelde levertijd van de website. (Wat doorgaans heel snel is) Door een technische storing is mijn bestelling wat vertraagd, maar dit kan elk bedrijf overkomen. Mijn vraag aan de klantenservice werd snel opgepakt en beantwoord. Ik kreeg keurig bericht dat er een storing was en of ik de bestelling alsnog wilde hebben met spoed of dat ik de bestelling kosteloos wilde annuleren.

Na enkele werkdagen kreeg ik al bericht dat mijn rolgordijn klaar is en geleverd word. De bezorger was vriendelijk en legde hem zelfs keurig in de huiskamer voor me, omdat ik het zelf niet mocht tillen.

De montage handleiding was eigenlijk overbodig, want het systeem was dusdanig duidelijk en gemakkelijk te monteren.
Het rolgordijn is prachtig. De casette is een mooi strak design en sluit goed aan op de muur/plafond. Ondanks de licht roze kleur die we hebben gekozen is het gordijn super verduisterend!

Kortom ik ben helemaal blij met mijn aankoop!

S
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

Daphne van der Bruggen op 26 Mei 2017

Geachte mevrouw Suzanne,

Hartelijk bedankt voor uw review.

Wat fijn om te horen dat u zo positief bent over onze service! Nogmaals onze excuses voor de vertraging.

Wij wensen u veel plezier van uw nieuwe rolgordijn.

Met vriendelijke Groet,

Daphne van der Bruggen
Customer Service

Reageer op deze review

Uitstekende service

Beoordeling 
 
8.5

Ik heb de afgelopen jaren meerdere plisségordijnen besteld bij plissegordijnenexpert.nl. Sommige met, en sommige zonder zijgeleiding. Bestellen is niet zo heel eenvoudig - je moet eerst begrijpen waar je allemaal uit te kiezen hebt, welke oplossingen bij elkaar passen en welke niet, en hoe je moet opmeten. Het staat er allemaal wel, maar je moet er wel je tijd voor nemen om het te snappen en dan te kiezen. Maar goed, als je dat allemaal niet zelf wil doen moet je naar een (veel duurdere) winkel gaan.

Ik ben bijzonder tevreden over de kwaliteit, de gordijnen zijn mooi en de techniek is robuust. Ik heb een enkele keer om advies gevraagd (over opmeten) en een keer een servicevraag gehad (omdat er steunen ontbraken bij de levering) en in beide gevallen ben ik snel, vriendelijk en adequaat geholpen. Ik ben erg onder de indruk van de goede service van dit bedrijf. Al met al een dikke voldoende en een 10 voor service en levering.

A
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

Miranda van Elst op 05 Mei 2017

Geachte heer Alex,

Hartstikke bedankt voor uw positieve review. Wij vinden het fijn om te horen dat u onze service als behulpzaam heeft ervaren. Ook zijn wij blij dat u bijzonder tevreden bent over de geleverde rolgordijnen.

Wij wensen u veel plezier met uw raamdecoratie!

Met vriendelijke groet,

Miranda van Elst
Customer Service

Reageer op deze review

Verduisterend gordijn voldoet aan mijn verwachtingen

Beoordeling 
 
9.0

De bestelling ging wat stroefjes, mijn paypal betaling werd eerst niet gevonden, de levering verliep hierna uitstekend. Het terugsturen, oplossen en retourneren van mijn verduisterden rolgordijn, met een naderhand vastgestelde afrol ongelijkheid, is zeer netjes opgelost. Prachtige aftersale service,

W
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

Miranda van Elst op 21 April 2017

Geachte heer Dankfort,

Hartelijk bedankt voor uw review. Nogmaals excuus voor het ongemak. Fijn om te horen dat u onze service alsnog als behulpzaam heeft ervaren en dat uw klacht goed is behandeld en opgelost.

Wij wensen u nog veel plezier met uw rolgordijn.

Met vriendelijke groet,

Miranda van Elst
Customer Service

Reageer op deze review

Geweldige service

Beoordeling 
 
8.0

Na wat moeite met het vervangen van de rolgordijn ketting liep ik een beetje vast.
één mailtje gestuurd naar de service balie en ontzettend goed, vriendelijk en professioneel geholpen.
geholpen door een vriendelijke Mvr, M. en constant het zelfde contactpersoon gehad!

ontzettend goede ervaring met de service van dit bedrijf!

J
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

Miranda van Elst op 14 April 2017

Geachte heer Kroot,

Hartelijk dank voor uw review. Wat fijn om te horen dat u tevreden bent over onze service.

Wij wensen u nog veel plezier met uw rolgordijn.

Met vriendelijke groet,

Miranda van Elst
Customer Service

Reageer op deze review

Perfecte plise gordijnen

Beoordeling 
 
10.0

Snelle service. En super mooie plise gordijnen.

H
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Zeer goede service!

Beoordeling 
 
8.8

Bestelling en maatname ging heel vlot,zeer duidelijke website. Leveringstermijn kort en duidelijke afspraken tijdstip levering. Helaas ging de levering iets minder vlot door externe firma. Na levering en bij nazicht bleek het rolgordijn beschadigd en onbruikbaar. Contact opgenomen en de zaak werd zeer vlot en zonder problemen afgehandeld. Binnen de week werd een nieuw rolgordijn geleverd door de firma zelf en het beschadigde werd meegenomen. Puike service, zeer vlotte afhandeling en een zeer vriendelijke klantenservice!

DV
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

Stephanie Meijer op 17 Maart 2017

Geachte heer/mevrouw De Vrieze,

Hartelijk dank voor uw review. Wat jammer om te horen dat de levering met de vervoerder niet helemaal goed is gegaan en dat het rolgordijn beschadigd geleverd is. Onze eerste prioriteit ligt bij het leveren van kwalitatief goede rolgordijnen. Op het moment dat dit niet het geval is, doen wij ons uiterste best om de klacht zo spoedig mogelijk op te lossen. Soms moet het rolgordijn eerst opgehaald worden, soms is het mogelijk om, net als in uw situatie, direct een nieuw rolgordijn te leveren.

Wij wensen u veel plezier met uw rolgordijn.

Met vriendelijke groet,

Stephanie Meijer
Customer Service

Reageer op deze review

Even was daar een twijfel....

Beoordeling 
 
9.0

Nadat ik via Google op plissegordijnenexpert terecht kwam ben ik gelijk aan de slag gegaan om 12 gordijnen te bestellen. Helaas gaat het bewaren niet geheel makkelijk. Na het aanmaken van een account al een stuk beter, echter zou een titel/ omschrijving al helpen bij grote bestellingen om het geheel overzichtelijker te houden.
Uiteraard heb ik eerst wat kleurstalen aangevraagd. Deze waren de volgende dag al binnen. Top!!
Ook het telefonisch contact hierna betreffend een vraag over de kleurstalen werd prima beantwoord.

Tijdens mijn bestelling kwam ik al snel tegen een probleem betreft de sponningdiepte. Hiervoor contact gezocht. Ik werd heel vriendelijk te woord gestaan. Helaas duurde het een aantal dagen voordat mijn vraag beantwoord was. Hierdoor dacht ik de korting te gaan mislopen. Gelukkig werd mij na contact per mail verteld dat deze verlengt was.

Nu, zo'n 6 weken later, is deze ' aambieding' nog steeds geldig en in de tussentijd had ik toch het gevoel gekregen te snel mijn bestelling te willen doen/ gedaan te hebben.
Het voelde op een gegeven moment aan als een soort ' misleiding'.

Hoe dan ook was de bestelling geplaatst. Na een werkweek kreeg ik een mail dat mijn bestelling gereed was en over 2 dagen afgeleverd zou zijn. Ruim binnen de aangegeven tijd. Top!!

2 dagen later krijg ik ook een telefoontje van de bezorger dat hij onderweg was. Hele goede service!!
De betreffende man bracht netjes alles naar binnen en ik ging enthousiast met de plissegordijnen aan de slag.
Helaas kreeg ik de smartfix niet in de bijbestelde clips geklikt.
Na contact werd mij gevraagd een servicemelding, met foto's , aan te maken. Het leek er erg op dat mijn clips niet de juiste waren. Dat kan ik denk ik alleen aan mijzelf wijten.
Gelukkig doet plissegordijnenexpert hier niet moeilijk over en werden mij nieuwe, grotere clips toegestuurd. Geheel uit service!!! Top!!

Na een week waren de clips binnen, kon ik mijn gordijnen ophangen en zelfs nadat ik geconstateerd had dat er nog een aantal kleinere clips meegeleverd waren werden er WEER nieuwe clips gestuurd....Zelfs extra!!!
Goed...Het heeft bij elkaar 2 weken extra geduurd voordat alles nu echt goed hangt, maar ze hebben het wel opgelost. Geen gezeur, geen gedoe. Er wordt in oplossingen gedacht, niet in problemen. Top!!
Ik ben erg tevreden over plissegordijnenexpert.nl.
Hieronder nog wat tips voor mensen die ook gebruik gaan maken van de smartfix lijsten. Let wel op dat ik het nu over mijn situatie heb. Dit kan voor iedereen verschillen.

* De lijsten zijn flexibel in de hoogte. Heb je, net als ik, ventilatieroosters dan kan je er voor kiezen dit een stuk over de rubbers onder de roosters te laten vallen voor een mooiere afwerking.in mijn geval was de lijst meer dan een cm van het raam af en zit het rubber dus niet in de weg.let er wel op dat je ze nog open en dicht moet kunnen doen.

* Tik de clipjes, na het volgen van de instructies onder en boven aan, zodat de uitsparringen tegen het einde aan zitten. Hierdoor zal de lijst niet bewegen als je de gordijnen omhoog of omlaag doet. Voorzichtig omhoog duwen of tikken als je de clips hebt geplaatst. Zorg er wel voor dat je gordijnen aan de andere kant zitten dan dat je werkt, anders kun je er niet goed bij of richt je schade aan je gordijnen. Dus tik je ze onder aan, doe je gordijnen dan omhoog.
Een bankpasje bij het plaatsen is een goede 1ste stap, maar in mijn geval was er dan nog teveel beweging.

Plissegordijnenexpert.nl nogmaals bedankt voor de goede service en prima gordijnen!!!
Mijn huis is nu geheel voorzien van plissegordijnen, echter houd dit niet in dat ik jullie niet kan aanbevelen bij anderen. Dat ga ik zeker doen!
En mocht ik toch nog een plissegordijn nodig hebben, dan klop ik bij jullie aan. Mijn twijfel is helemaal weg.

JM
Was deze beoordeling nuttig? 1 0

Stephanie Meijer op 10 Maart 2017

Geachte heer/mevrouw Meivogel,

Hartelijk dank voor uw review.

Het klopt inderdaad dat de kortingsactie verlengd is. Door leverproblemen van een deel van onze stalen, heeft de afdeling marketing besloten dat deze verlengt wordt. Helaas durf ik niet te zeggen hoe lang dit zal zijn.

Uw feedback betreffende de lange periode die over het bestellen en ontvangen van de juiste clips heen is gegaan nemen wij intern mee om te zorgen dat deze doorlooptijd kleiner wordt.

Ook uw tips betreffende de Smartfit plissés nemen wij graag mee.

Mocht u nog eens plissés nodig hebben dan zien wij u graag terug. Voor nu wens ik u veel plezier met de geleverde plissés.

Met vriendelijke groet,

Stephanie Meijer
Customer Service

Reageer op deze review

Rolgordijn

Beoordeling 
 
10.0

Goede kwaliteit en levering.Perfect er wordt een dagdeel aangegeven wanneer geleverd wordt.
Goede prijs ivh met kwaliteit en gemakkelijk te monteren

J
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

stephanie@theshopfactory.nl op 10 Maart 2017

Geachte heer/mevrouw Caris,

Bedankt voor uw review. Fijn te lezen dat u onze leverservice als goed heeft ervaren en dat u tevreden bent met het geleverde product.

Wij wensen u nog veel plezier met uw bestelling.

Met vriendelijke groet,

Stephanie Meijer
Customer Service

Reageer op deze review

Goede service

Beoordeling 
 
8.5

Ik heb vorig jaar 4 op maat gemaakte verduisterende plissegordijnen besteld.
Ik kreeg een probleempje met een scheefhangend gordijn. Via mail konden zij mij uitleggen, hoe ik dit kon verhelpen.
Kort geleden knapte een draadje in de casette waardoor het gordijn niet meer gebruikt kon worden.
Ik heb gemailed en kreeg direct antwoord: ze hebben het gordijn opgehaald, hersteld en teruggebracht.
Dat noem ik nou goede service. Ik zou een volgende keer weer via deze site mijn gordijnen bestellen en zal ze aanbevelen bij anderen.

KV
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

Stephanie Meijer op 10 Maart 2017

Geachte mevrouw Van Beveren,

Bedankt voor uw review. Als u problemen heeft met uw rolgordijn, zullen wij altijd proberen dit op te lossen. Als het probleem te wijten is aan een mechanisch defect kunnen wij het rolgordijn kosteloos ophalen en onder de garantie in onze werkplaats herstellen.

Voor nu gaan wij er vanuit dat u geen problemen meer zult hebben met uw rolgordijnen.

Met vriendelijke groet,

Stephanie Meijer
Customer Service

Reageer op deze review
235 resultaten - getoond 1 - 20
« 1 2 3 4 5 6 7 8 ... »

Wij zijn benieuwd naar jouw RolgordijnenExpert.nl ervaring

Voordelige rolgordijnen op maat vindt u bij RolgordijnenExpert.nl. De rolgordijnen zijn leverbaar in alle soorten, kleuren en maten, met montageprofiel, ronde cassette, vierkante cassette en/of zijgeleiding. Ook duo rolgordijnen vindt u in het assortiment van RolgordijnenExpert. De rolgordijnen worden precies op maat geleverd. De levertijd bij deze webwinkel is ongeveer 5 tot 10 werkdagen.

Wat is uw ervaring met RolgordijnenExpert.nl? Of bent u nieuwsgierig naar de ervaringen van anderen die bij RolgordijnenExpert.nl hebben besteld? Op deze pagina kunt u een groot aantal RolgordijnenExpert.nl reviews lezen.

Telefoonnummer: 0207073933

Algemene informatie

Keurmerken
Webshop Keurmerk
Verzendkosten
€9,- en boven de €500,- gratis
Levertijd
5 - 10 werkdagen
Productgroepen
  • rolgordijnen
  • duo rolgordijnen
Merken
Verano
Afhalen mogelijk
nee
Betaalmethodes
  • Ideal
  • Paypal
  • rembours
  • Vooraf overmaken