Blokker

 
4.1 (26)

Blokker online groeit momenteel hard. Blokker is met méér dan 600 fysieke Blokker winkels een hele grote speler. Blokker heeft in het assortiment o.a. huishuidelijke apparatuur, woon accessoires, keuken artiklen, persoonlijke verzorging producten, speelgoed- en tuinartikelen. Ook online op Blokker.nl worden deze producten aangeboden met dezelfde Blokker service welke u in de winkel gewend bent.

Blokker heeft op haar website ook dagaanbiedingen welke tegen bodemprijzen worden aangeboden. Mocht u bij Blokker online bestellen dan heeft u de mogelijkheid voor thuisbezorging en afhalen in één van de 600 winkels, altijd bij u in de buurt te kiezen. Indien u vóór 14u besteld, heeft u het product morgen in huis!

Blokker ervaringen

26 reviews voor Blokker

 
(4)
 
(3)
 
(2)
 
(4)
 
(14)
Gemiddeld 
 
4.1
 
4.9
 
3.2
 
2.9
 
5.4
Bekijk alle reviews Meest gewaardeerde reviews
Heeft u al een account?
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Bestellen
Levering
Service
Prijs
Extra info
Welk(e) product(en) (of dienst) heeft u besteld?
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.
Gemiddeld 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0

Waardeloze services

Donderdag 25 mei jl. heb ik een bestelling gedaan. ordernummer 34827648. deze zou de 27e geleverd worden. Op de site waar ik de bestelling heb gedaan stond een levertijd van 2 werkdagen. Op de mail met de bevestiging stond de 27e en met hele kleine lettertjes Besteld bij vidaXL, levertijd 4 werkdag(en).
Zaterdag en maandag voor niks zitten wachten. Om er achter te komen wanneer er geleverd zou worden heb ik geprobeerd de klantenservice te bellen. 08009131. Maandagmorgen na 20 minuten in de wacht heb ik opgehangen. Dinsdag idem dito. De derde keer werd er na 18 minuten opgenomen. Vervolgens was de adviseur 6 minuten bezig om uit zoeken wat er aan de hand was en werd ik door verwezen naar VidaXl. Die melde mij dat het pakket vandaag bezorgt zou worden. Deze melde ook dat Blokker.nl niet met track en tracecode werkt.

Conclusie, Ik vind de gang van zaken echt schandalig. De klant zit een paar dagen in onzekerheid voor wat betreft z’n bestelling. Op het internet staan 2530 klachten betreffende de levertijd en service.
Reden voor mij om nooit meer iets bij Blokker.nl te kopen. Ik raad het mijn familie en vrienden zeker niet aan.

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Gemiddeld 
 
4.0
Bestellen 
 
7.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
7.0

Ontevreden over oplossing klacht

Normaal heb ik geen problemen met Blokker; niet in de winkel en niet online.
Ben normaal ook geen klager, maar er moet mij op dit moment wel wat van het hart. Ik ben namelijk zwaar teleurgesteld en in zekere mate ook boos.

Ik ga hier de hele situatie niet herhalen, omdat ik er vanuit ga dat wanneer ik hier het ordernummer vermeld (31346614), Blokker precies weet waar het over gaat.

Maar om u toch een idee te geven, komt het samengevat erop neer dat :
1) Blokker niet waarmaakt wat zij beloofd;
2) Blokker je de hele dag (en avond) laat wachten totdat de beloofde bestelling wordt afgeleverd, maar er uiteindelijk niets wordt afgeleverd. Zelfs nadat ik op de betreffende bezorgdag om 17:00 uur met de Blokker klantenservice had gebeld, werd mij meegedeeld dat de bestelling was opgehaald door de bezorger en dat deze zelfs nog na 18:00 uur kon komen dus ik moest geduld hebben. Heb tevergeefs tot 21:00 uur gewacht;
3) Blokker je belooft een nalevering op een andere dag te doen (nadat je zelf met de klantenservice hebt gebeld en kenbaar hebt gemaakt dat op de voorgenomen bezorgdag niets geleverd was), maar dit een uur later m.b.v. een mail (niet eens telefonisch) laat weten dit niet waar te kunnen maken omdat er "ineens" geen voorraad meer is (tussen de bestelling en voorgenomen levering zit 14 dagen dus dit had ook veel eerder kunnen worden gecommuniceerd). Daarnaast weet ik dat een collega van mij hetzelfde artikel een dag later dan mezelf heeft besteld en dit gewoon geleverd heeft gekregen (ik krijg dus het idee dat Blokker niet de waarheid spreekt);
4) Blokker je opscheept met extra kosten (omdat je tevergeefs een vrije dag hebt op moeten nemen om de hele dag thuis te kunnen zijn voor de bezorging en omdat je je oude spullen (2 tuinsets) reeds hebt weggedaan omdat deze door de nieuwe bestelling zou worden vervangen);
5) Blokker naar mijn mening de klachten van haar klanten (ook al zijn dit trouwe klanten) niet serieus neemt, niet komt met een passende oplossing en je afscheept met standaard zinnen in de hoop dat je niet meer reageert.

Ik hoop echt dat Blokker serieus op zoek gaat naar een passende oplossing en dat is voor mij niet het terugstorten van het geld, maar dat is het nakomen van de beloofde nalevering zodra de bestelde artikelen weer op voorraad zijn (overigens zijn deze zelfde artikelen nog steeds voorradig bij Leenbakker.nl wat ook onderdeel is van de Blokker Holding).

Besteld product
Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review

geen onderdelen verkrijgbaar

Ik heb bij Blokker een kruimelzuiger gekocht, maar na een tijdje was de adapter stuk.
Blokker wilde geen nieuwe adapter bestellen, daar konden ze niet aan beginnen, zei men.
Toen heb ik Black&Decker benaderd, maar die zei dat ik toch echt bij de winkel moest zijn.
Wat is dit een SLECHTE SERVICE van Fa. Blokker.
Bij de Gamma bestelt men wel zó een nieuw onderdeel voor je.

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Gemiddeld 
 
3.8
Bestellen 
 
5.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
8.0

Doe wat je belooft

Belofte: vóór 2200 besteld volgende dag in huis.
Niet nagekomen vertaging
Belofte: vanaf 09:00 klantenservice bereikbaar
Niet nagekomen nummr is tijdelijk niet bereikbaar.

Goed bezig Blokker. Volgende keer iets minder geld uitgeven aan reclame met Jessica en meer aan klantenservice en ordercentra.
Ik bestel weer gewoon bij bol.com of Cool blue

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Gemiddeld 
 
2.5
Bestellen 
 
7.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Niet leveren product

Producten betaald niet ontvangen slechten afhandeling
1 groot drama

Besteld product
Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Gemiddeld 
 
9.0
Levering 
 
10.0
Service 
 
9.0
Prijs 
 
8.0

topservice!

Ik kocht teveel spulletjes om mee te nemen op mijn scootmobiel, ik vroeg of dit tegen betaling thuis gebracht Kon worden. Geen enkel probleem, na sluitingstijd werd alles netjes thuis geleverd, zonder kosten! Blokker Terneuzen verdient een dikke pluim!!

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Gemiddeld 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

VAN HET KASTJE NAAR DE MUUR

Op 29 september 2016 koop ik een rijstkoker bij de Blokker in Leidschendam. Deze rijstkoker blijkt niet voorradig te zijn, dus een collega besteld deze via het bestelpunt in de winkel. Hierdoor zou de rijstroker worden verstuurd naar de Weimarstraat. Dit was namelijk een stuk dichterbij, leveringsdatum; eerstvolgende dag. Aangezien Maurits vrij nieuw was met het bestelpunt besloot ik hem te helpen met mijn bestelling, wat ik zelf al raar vond, maar goed. Tot mijn verbazing moest ik direct betalen, nav hiervan ontvang ik een reguliere bon zonder extra opschriften, dit zou mijn afhaalbewijs moeten zijn. Een aantal dagen later leg ik een bezoek af aan de Blokker op de Weimarstraat, hier wordt ik te woord gestaan door ene Maxim, waarschijnlijk de bedrijfsleider. Hij heeft tot mijn verbazing geen rijstkoker op voorraad. Hij belt vervolgens het filiaal in Leidschendam op en komt tot de conclusie dat de verkoper uit Leidschendam niet aanwezig is. Hierdoor leek het net of ik de rijstkoker al in bezit had, dus een leugen vertelde. Of dat er een fout is gemaakt die niet direct te achterhalen was. Een half uur later sta ik nog steeds in de winkel, Maxim vertelt mij het volgende; ik bel je morgen middag met een concrete oplossing, maar doet nog geen toezeggingen. De volgende dag wordt ik niet teruggebeld en besluit zelf te bellen naar het filiaal op de Weimarstraat. In dit gesprek wordt ik doorverbonden met Maxim, hij geeft aan de zaak te zijn vergeten, wat een zeer kwalijke zaak is voor een trouwe Blokker klant. Hij belt het filiaal op in Leidschendam en belt mij vervolgens terug met het volgende nieuws; de situatie is opgehelderd, je hebt inderdaad een aankoop gedaan in Leidschendam, je rijstkoker ligt in dat filiaal.. Je kunt hem ophalen of laten bezorgen. Vanwege een overvolle werkweek is bezorgen geen optie, dus ik heb besloten om te kiezen voor de ophaalmogelijkheid. Anno nu, een aantal liters benzine verder, een aantal dagen/maaltijden later, zit ik nog steeds zonder rijstkoker, een product waar ik nota bene al langer voor heb betaald. Ik bel vervolgens met het filiaal in Leidschendam, op de hoop een dubbele bevestiging ontvangen voor ik nog meer kosten maak voor deze fout van Blokker. Een persoon neemt op, Goedemiddag Blokker, ik stel mij mezelf voor en vraag nav de voorgaande situaties met wie ik het genoegen heb. Deze meneer wou echter geen naam verstrekken en bleef maar volhouden dat hij dit niet verplicht is. Hij bleef maar vragen stellen zoals waarom wil je me naam weten, waar ik als antwoord opgaf; ik heb een langlopende zaak en wil graag weten met wie ik spreek. Na en hele verklaring en discussie verstrekte Lars zijn naam. Hij had totaal geen medeleven, dit hebben de nodige irritaties opgewekt. Lars bleek slechts een medewerker te zijn, dit verklaart veel, maar toch. Lars is de finale reden geweest om dit verhaal te delen. Het is schandalig om te denken dat ik weer naar Leidschendam moet reizen voor een rijstkoker die ik al een week bezit kon hebben. Het communicatieniveau van de Blokker ligt aanzienlijk laag, van filiaalbeheerder tot medewerker. Van een bestel punt waar men niet mee weet te werken tot medewerkers die klanten niet te woord weten te staan. Hier is de klant uiteindelijk de dupe van. Ik ben zeer ontevreden, één keer, nooit meer.

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review

Slechte passing

Aanschaf gedaan deze week eengrill Bourgini travel plate.
Stekker past niet in grill.
Grill werkt vetder goed.
Stekker uitelkaar gehaalt,20 minuten werk,gaten van stekker groter gemaakt.

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Gemiddeld 
 
1.8
Bestellen 
 
2.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
3.0

Onvolledige levering

Blokker lever onvolledig uit. Hiervan melding gemaakt. Na een week zit ik nog te wachten op antwoord.

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Gemiddeld 
 
8.8
Bestellen 
 
8.0
Levering 
 
10.0
Service 
 
10.0
Prijs 
 
7.0

zeer goede service

Zeer goede service.
Ik heb in mei een Tomado koffiezetter on line gekocht, deze ging vandaag kapot.
Ben vandaag met de koffiezetter naar de Blokker winkel gegaan en kreeg zonder vragen te stellen een nieuwe koffiezetter mee.
Bij deze krijgt blokker van nij eeen zeer hete douche, gewoonweg KLASSE.

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Service 
 
1.0

Zeer slechte service

Met onze Senseo van 2 maanden oud ga ik terug naar de plaatselijke Blokker winkel waar deze gekocht is, omdat deze defect is. U kunt hem achterlaten en bent hem 6 weken kwijt wordt mij medegedeeld. Hoe zet ik in die 6 weken dan koffie vraag ik? Dat is helaas pindakaas en hebben ze bij Blokker geen boodschap aan! Als je bij een internetwinkel een dergelijk apparaat koopt, sturen ze binnen de kortste keren gewoon een nieuwe op. Wij kopen dus NOOIT geen electrische apparaten meer bij BLOKKER. Dit is de zoveelste slechte ervaring bij Blokker en erg klant-onvriendelijk!! Service kennen ze daar echt niet.

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Gemiddeld 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0

zeer slechte service

Mijn eerlijke ervaring! Vorig jaar met sinterklaas heb ik spullen 3 weken van te voren besteld. Deze kwamen dus te laat binnen waardoor ik 2 dagen voor sinterklaas nog op pad moest om nieuwe spullen te halen. Blokker zei geen probleem, u kunt alles terug sturen en het geld wordt terug gestort. Daarvoor heb ik een bon van 10 euro gekregen die ik vandaag in wilde leveren, Deze werden dus niet meer in de winkel aangenomen en ik moest maar een brief gaan sturen met alle gegevens en dan kreeg ik een andere waardebon. In de winkel heb ik na veel stennis toch de klantenservice aan de lijn gekregen, die vroegen dus al mijn gegevens waar ik op een gegeven moment mee gestopt ben. De hele winkel hoort mijn naam adres telefoonnummer email adres...... Sorry voor mij geen Blokker meer op deze manier. Ik hoop dat Blokker zelf nog van zich laat horen, ze hebben mijn naam en adres, ik neem aan dat dat genoeg is, om dit probleem nog goed te maken.

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Gemiddeld 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Gewoon niet leveren

Leuk, speciale actie en ook op de webwinkel. Je bestelt als een van de eersten en dan heb je beet. Vervolgens krijg je een email dat het even wat langer duurt met korting op de volgende aankoop. Lijkt erg vriendelijk tot je de mail krijgt dat het artikel niet op voorraad is. Niet op voorraad ? Wat doet die teller dan op de webwinkel ? Ik denk dat het personeel geshopped heeft en de klant het nakijken heeft. Moet ik ook nog op mijn geld wachten uiteraard, kan deze tent niet gewoon bij een bank lenen ? Waarschijnlijk niet met zo'n service, daar zou ik mijn centen niet in willen stoppen.

Ballentent !

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Gemiddeld 
 
1.3
Bestellen 
 
2.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

wel betalen niet leveren

op 30 oktober in pannenset besteld en met visa betaald volgens de site van blokker moest ik die op 31 oktober thuis krijgen,maar niets op zaterdag 31 oktober en ook vandaag nog niet op 2 november.
maar wel mijn geld afgeschreven van mijn visa card.
morgen maar eens bellen met die slechte klantenservice,ik krijg er alweer een slecht gevoel bij.
wat is er toch aan de hand je zou toch denken dat dit een goede winkelketen is maar niets is minder waar ze doen daar maar wat.en ik spreek uit ervaring want dit is niet de eerste keer.

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Gemiddeld 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Webshop

Ik bestel een ion platen speller all in een van op de site vermelden prijs van €149,00 dus besteld krijg van Blokker vermeld op m’n email dat de bestelling in
Goede orde is ontvangen en dat het op 20-10-2015 zou bezorg worden maar tot verbazing kreeg ik de 21-10-2015 dat het product niet meer leverbaar was terwijl er nog 2 op voorraad waren!!!!! Tot mijn verbazing kijk ik 22-10-2015 weer op de site van Blokker en stond het product wat ik graag wilde hebben gewoon weer op de site en nog steeds 2 op voorraad maar alleen voor de prijs van €199,00 dat is toch niet netjes ben er zo boos over vindt het zo niet netjes van Blokker!!!!!

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Gemiddeld 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

arrogantie

voor de tweede keer weer een blokker fout,ben er nu klaar mee,nooit meer naar blokker,echt nooit meer.
webshop werkt niet,beloven van alles,wordt niet nageleefd.
in de winkel kopen.art. kapot? niet omruilen,ze doen alsof het jou schuld is,arrogantie ten top
telefoneren met klanten service?? niet doen ,je wordt behandeld als een kind.
wat een bud zaak.....ga wel ergens anders heen ,betaal liever iets meer dan heb ik tenminste service.

blokker......luister naar je klanten,je houdt er weinig over zo

Was deze beoordeling nuttig? 

marlies op Oktober 13, 2015

Je hebt helemaal gelijk! Het is een waardeloos bedrijf, en met name de vestiging in Made... Alleen maar aardig als je er voor 1500 euro aan tuinmeubelen koopt, maar ga niet met een klacht terug, want de arrogante filiaalhouder en zijn vader weigeren je te helpen en geven alleen maar domme antwoorden...zeer klantonvriendelijk....je kan er beter niets kopen!!

Reageer op deze review

niet retour

Ik had bij de blokker een wastafelkastje gekocht voor onder de wastafel in de badkamer. Helaas bij thuiskomst paste het niet. omdat we de volgende dag op vakantie gingen bracht ik een week later de kast terug. Maar aangekomen in het filiaal werd mij verteld dat ze geen artikelen retour nemen van niemand op het moment omdat ze nu midden in een verbouwing zitten. Dat ik maar naar een ander filiaal moest gaan. Ik vind dit gewoon echt niet kunnen. Die doos is onwijs groot en onhandig sjouwen. Ik moest met openbaar vervoer gaan met mijn kindje. En dan aangekomen krijg ik doodleuk te horen dat ik ergens anders heen moet. Ik vind dit echt hele slechte service.

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review

Ontevreden klant

Ik vind Blokker Online kopen geen aanrader je kan de spullen niet terug brengen omdat je de rekening zelf moet uitprinten ik heb geen printer dus nemen ze het in de winkel niet terug.
In de winkel werd ik heel slecht behandeld door het personeel ook door de Bedrijfsleider totaal geen begrip voor mij.
Dus weer terug naar huis toen alles in orde gemaakt om het per post terug te sturen na een week nog steeds mijn geld niet terug gemaild kreeg antwoord dat het nog wel 3 weken kan duren voor dat ik mijn geld terug krijg(ALS IK HET KRIJG BEN ER BANG VOOR).
Eens maar nooit meer dat ik nog iets bij Blokker koopt Online of in hun Winkels een schande is het want ze hebben hun artikel terug waarom krijg ik niet mijn geld terug het is mijn geld en niet van Blokker dus wees gewaarschuwd.

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Gemiddeld 
 
5.3
Bestellen 
 
10.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
2.0
Prijs 
 
8.0

Cuisson Braadpan 28cm in BLAUW

Op 2 juli een BK braadpan Cuisson besteld in blauw. Intussen is hij al 2 keer geleverd helemaal omstickerd met een rode BK Cuisson pan. Inmiddels heb ik zo'n 5 uur intussen aan de telefoon gehangen, want er zijn gemiddeld zo'n 12 wachtenden telkens voor je, en zowat alle medewerkers van de klantenservice aan de telefoon gekregen, die wel heel vriendelijk zijn en het echt ook niet snappen, maar de laatste toezegging is, dat hij van zusteronderneming Cook & Co af moet komen. Toch staat hij nog steeds in de website leverbaar! "ER ZIJN ER ZELFS NOG 9 IN VOORRAAD" dus ik hoop maar dat het opgelost word, maar ik begin er zo'n beetje aan te twijfelen. Mocht hij geleverd worden, ben ik heel dankbaar, en zal ik het meteen hier laten weten. BLOKKER a. u. b. Help mij.......?..

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Gemiddeld 
 
2.3
Bestellen 
 
2.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
5.0

Klantonvriendelijk

Mijn ervaring met Blokker webshop en de klantenservice is ronduit slecht. De service laat te wensen over, er wordt slecht gecommuniceerd, gemaakte afspraken worden niet nagekomen en de dames en heren die je aan de telefoon krijgt van de klantenservice zijn onvriendelijk, niet behulpzaam en ongeïnteresseerd. Ik zal werkelijk nooit en te nimmer meer iets kopen via de webshop en zal het ook een ieder sterk afraden.

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Gemiddeld 
 
2.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
5.0

Slechte klantenservice !!

Echt vertrouwen in Blokker kwijt. Bestelling is niet geleverd, wel de factuur!
Klantenservice is niet te bereiken, ca 25 minuten wachten en dan je nog tot tweemaal aan toe gewoon de telefoon neerleggen! Waardeloos.
E- mailberichten worden niet beantwoord. Na een week wel bericht gehad dat klantenservice je berichten nog niet kan afhandelen. Maar nog steeds geen ontvangstbevestiging, terugkoppeling gehad! Als er een bedrijf is die een koude douche moet krijgen, is het wel Blokker.
Ze hebben hun logistiek en klantenservice niet op orde! Koop er nooit meer!

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Gemiddeld 
 
10.0
Bestellen 
 
10.0
Levering 
 
10.0
Prijs 
 
10.0

Prima. Snel geleverd.

Ik heb bij Blokker.nl een waterkoker gekocht van de folderaanbieding omdat ze in de lokale Blokker-winkel geen voorraad hadden. Op internet hadden ze hem wel en ik kon hem zonder verzendkosten laten opsturen naar de Blokker-winkel. Dinsdagavond besteld, woensdag bezorgd en opgehaald. Netjes verpakt ook. Prima shop. Klantenservice heb ik (nog) niet nodig gehad.

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Gemiddeld 
 
3.5
Bestellen 
 
6.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
6.0

Hele slechte webshop

Ik heb op 24 november 2014 een hometrainer besteld en gelijk betaald. Wat kan er mis gaan bij z'n grote zaak zou je denken. De hometrainer zou de volgende dag geleverd worden. Een track en trace nummer van PostNL werd mij toegezonden. De bestelling zou de volgende dag tussen 11 en 14 uur bezorgt worden. De volgende dag geen bestelling ontvangen maar wel een email dat het een dag later zou zijn. vanaf dat moment niets meer gehoord van Blokker en de bestelling bleef uit. Op 15 dec kreeg ik bericht dat er iets mis was gegaan met de aflevering aan PostNL er was iets mis gegaan met de logistiek en dat ze het geld zouden terug storten. Waarom leveren ze niet het product. Allemaal heel dubieus. Op 30 dec gevraagd waar het geld bleef. Antwoordt van Blokker was dat de retour betaling was klaar gezet en het onderweg was. Nu op 7 jan 20015 nog steeds geen geld ontvangen.

Ik moet constateren dat Blokker een onbetrouwbaar bedrijf is en op de zwart lijst van web shops geplaatst moet worden.

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Gemiddeld 
 
1.5
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
3.0

Ongelooflijk slechte service

Actie artikel niet bekend in de webshop. Naar aanleiding van mijn mail wordt dat aangepast. Bestelling wordt niet bezorgd. Naar aanleiding van mijn mail: oeps er is iets fout gegaan bij de bestelling, de bestelling wordt door hun handmatig ingebracht. 3 artikelen besteld maar bij hun staan er maar 2 op de bestelbon. Er worden 2 artikelen geleverd. Naar aanleiding van mijn mail krijg ik het bericht dat het wordt uitgezocht. Na 3 weken komen ze tot de ontdekking dat het artikel niet meer op voorraad is. Ik krijg het geld terug, maar 0,75 euro te weinig. Nu heb ik er wel genoeg van. Ik dien een klacht in via klachtenkompas.nl. Ik krijg antwoord dat ik korting heb gekregen en daarom die 0,75 euro niet terug krijg. Wat een onzin. Ik heb helemaal geen korting gekregen op dit artikel. Ik stel voor om hun voor de tweede keer mijn bestelling en factuur toe te zenden. Uiteindelijk het hele bedrag betaald gekregen. Blokker maakt keer op keer fouten en doet alsof de klant het zelf schuld is. Bij ieder mail sluiten ze af met de zin: onze welgemeende excuses voor het ongemak. Of het zo welgemeend is betwijfel ik ten zeerste.

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Gemiddeld 
 
5.3
Bestellen 
 
10.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
9.0

e denkt soms dat je bij een betrouwbaar en bekend bedrijf beter af bent als klant, dit is bij blokker absoluut niet waar. De service is barrrrr slecht en van het kastje naar de muur heeft een heel nieuw level bereikt hier. Levering te laat, vervolgens het product teruggestuurd en na ruim een maand heen en weer mailen nog geen terugbetaling van het aankoopbedrag. Allemaal verschillende mensen die lang elkaar heen werken. Nu, 10 mailtjes verder, een klacht bij klacht nl en 2 keer een half uur telefoongesprek verder, eindelijk voor elkaar gekregen dat IK MIJN geld terugkrijg. Excuses? tegemoetkoming? DRAMA, nooit weer!!

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Lees meer reviews

Vergelijk webshop reviews en koop betrouwbaar online

Reviewspot verzamelt webwinkel beoordelingen en geeft in een handig overzicht de review score per webshop weer. U kunt dus snel en eenvoudig zien of een webwinkel betrouwbaar en bestellen veilig is. In de categorie gsm staan de belangrijkste Nederlandse gsm webshops. Bekijkt u de belsimpel ervaringen en mobiel.nl reviews van die grote gsm shops maar eens of ontdek of Cool Blue en simpel.nl betrouwbaar zijn. U kunt verschillende aspecten van deze webshops bekijken. Eenvoudig kunt u bijvoorbeeld de betaalmogelijkheden van mode webwinkels zoals wehkamp, pabo of amazon.nl bekijken. U kunt reviews en beoordelingen van Nederlandse aanbieders van een goede opleiding zoals nha opleidingen of Laudius danwel reviews over elektronica shop bax shop lezen. Maar natuurlijk kunt u ook zelf een webshop beoordelen en uw positieve ervaringen of klachten delen. Online winkels kunnen gratis hun shop aanmelden op Reviewspot en een onbeperkt aantal reviews en beoordelingen verzamelen. Online winkels kunnen daarnaast gratis gebruik maken van de review widgets. Het beste advies, betrouwbare beoordelingen, recensies, klantbeoordelingen & ervaringen met Nederlandse webshops, u vindt het op Reviewspot.nl! - Copyright © 2010 - 2016.