Blokker

www.blokker.nl
Blokker

Blokker online groeit momenteel hard. Blokker is met méér dan 600 fysieke Blokker winkels een hele grote speler. Blokker heeft in het assortiment o.a. huishuidelijke apparatuur, woon accessoires, keuken artiklen, persoonlijke verzorging producten, speelgoed- en tuinartikelen. Ook online op Blokker.nl worden deze producten aangeboden met dezelfde Blokker service welke u in de winkel gewend bent.

Blokker heeft op haar website ook dagaanbiedingen welke tegen bodemprijzen worden aangeboden. Mocht u bij Blokker online bestellen dan heeft u de mogelijkheid voor thuisbezorging en afhalen in één van de 600 winkels, altijd bij u in de buurt te kiezen. Indien u vóór 14u besteld, heeft u het product morgen in huis!

Blokker ervaringen

28 beoordelingen voor Blokker

 
(4)
 
(3)
 
(2)
 
(4)
 
(16)
Gemiddeld 
 
4.0
 
4.8
 
3.1
 
2.8
 
5.2
Bekijk alle reviews Meest gewaardeerde reviews
Heeft u al een account?
Uw beoordeling (optioneel)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Extra info
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.
Ton
Gemiddeld 
 
1.0

Geval aanbieding

Net bij blokker geweest. Twee tefal pannen willen kopen. Moet ik twee pannen inleveren om tefal korting te krijgen dus 7 kilometer en terug . Stelletje debielen. Nooit meer Blokker

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Isa
Gemiddeld 
 
1.0

Liegen en slechte service

Een week geleden kocht ik een Senseo Viva Café HD7829 bij filiaal Amsterdam Osdorp. Deze Senseo beschikt over een Boost Technologie dat wil zeggen, citaat: ""Deze koffieboosttechnologie zorgt ervoor dat vlak voordat je koffie gaat zetten, het apparaat eerst een beetje heet water doseert. Door de fijnere distributie wordt het warme water optimaal verdeeld over de hele pad. Hierdoor worden alle aroma's en smaken vrijgegeven "" De Senseo hoor je ook even aangaan en dan een pauze maken (stil dus) en dan gaat de koffie echt stromen. Althans...zo hoort het te zijn. Mijn gloednieuwe apparaat deed dit niet. Hij liep meteen door. Dus dat is een mankement in het apparaat meteen bij aankoop!! Ik vandaag naar de winkel ermee.Ik zei duidelijk dat het niet doet wat het moet doen ,geen stoot eerst/geen pauze dus en dat ik ook niet tevreden was over d cremelaag. Eén dame ging met apparaat naar achteren om koffie te zetten.De leidinggevende was er ook bij. Ik vroeg of ik mee mocht,want wilde zelf zien en horen wat het apparaat doet.Of beter gezegd:niet doet. DAT mocht niet. Even later kwam ze met een kop koffie tevoorschijn.Nou dat was goed volgens hun .Ik vroeg TWEE keer aan die dame of het apparaat de stop maakte ( voor de boost) JA zei de dame .Ik kreeg dus geen ander apparaat.Ik naar huis en weer koffie maken.Het boost systeem deed het NIET. Dus de Blokker dame stond glashard te liegen.Ik gebeld.Ze konden het alleen op gaan sturen voor reparatie!!Een NIEUW apparaat dat niet goed werkt bij aankoop moet naar reparatie?? Ik boos,ook om het liegen.Moest ik hoofdkantoor bellen.Gedaan .....Die konden ook niks doen.Ja dat is de regel bij goederen boven de 50 eu.Ik heb het naar de winkel gebracht en ze gaan het opsturen. Maar ik ben woedend.Nu kan het 5 -6 weken duren voor ik het terug heb.Een nieuw apparaat notabene !!Wat een belachelijk slecht service en nog LIEGEN OOK!! NOOIT NOOIT MEER BLOKKER Had ik het maar bij Coolblue besteld. Dat is pas een service. Nu voor altijd klant AF bij Blokker.

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Dirk
Gemiddeld 
 
1.0

Waardeloze services

Donderdag 25 mei jl. heb ik een bestelling gedaan. ordernummer 34827648. deze zou de 27e geleverd worden. Op de site waar ik de bestelling heb gedaan stond een levertijd van 2 werkdagen. Op de mail met de bevestiging stond de 27e en met hele kleine lettertjes Besteld bij vidaXL, levertijd 4 werkdag(en).
Zaterdag en maandag voor niks zitten wachten. Om er achter te komen wanneer er geleverd zou worden heb ik geprobeerd de klantenservice te bellen. 08009131. Maandagmorgen na 20 minuten in de wacht heb ik opgehangen. Dinsdag idem dito. De derde keer werd er na 18 minuten opgenomen. Vervolgens was de adviseur 6 minuten bezig om uit zoeken wat er aan de hand was en werd ik door verwezen naar VidaXl. Die melde mij dat het pakket vandaag bezorgt zou worden. Deze melde ook dat Blokker.nl niet met track en tracecode werkt.

Conclusie, Ik vind de gang van zaken echt schandalig. De klant zit een paar dagen in onzekerheid voor wat betreft z’n bestelling. Op het internet staan 2530 klachten betreffende de levertijd en service.
Reden voor mij om nooit meer iets bij Blokker.nl te kopen. Ik raad het mijn familie en vrienden zeker niet aan.

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review

DeR
Gemiddeld 
 
4.0

Ontevreden over oplossing klacht

Normaal heb ik geen problemen met Blokker; niet in de winkel en niet online.
Ben normaal ook geen klager, maar er moet mij op dit moment wel wat van het hart. Ik ben namelijk zwaar teleurgesteld en in zekere mate ook boos.

Ik ga hier de hele situatie niet herhalen, omdat ik er vanuit ga dat wanneer ik hier het ordernummer vermeld (31346614), Blokker precies weet waar het over gaat.

Maar om u toch een idee te geven, komt het samengevat erop neer dat :
1) Blokker niet waarmaakt wat zij beloofd;
2) Blokker je de hele dag (en avond) laat wachten totdat de beloofde bestelling wordt afgeleverd, maar er uiteindelijk niets wordt afgeleverd. Zelfs nadat ik op de betreffende bezorgdag om 17:00 uur met de Blokker klantenservice had gebeld, werd mij meegedeeld dat de bestelling was opgehaald door de bezorger en dat deze zelfs nog na 18:00 uur kon komen dus ik moest geduld hebben. Heb tevergeefs tot 21:00 uur gewacht;
3) Blokker je belooft een nalevering op een andere dag te doen (nadat je zelf met de klantenservice hebt gebeld en kenbaar hebt gemaakt dat op de voorgenomen bezorgdag niets geleverd was), maar dit een uur later m.b.v. een mail (niet eens telefonisch) laat weten dit niet waar te kunnen maken omdat er "ineens" geen voorraad meer is (tussen de bestelling en voorgenomen levering zit 14 dagen dus dit had ook veel eerder kunnen worden gecommuniceerd). Daarnaast weet ik dat een collega van mij hetzelfde artikel een dag later dan mezelf heeft besteld en dit gewoon geleverd heeft gekregen (ik krijg dus het idee dat Blokker niet de waarheid spreekt);
4) Blokker je opscheept met extra kosten (omdat je tevergeefs een vrije dag hebt op moeten nemen om de hele dag thuis te kunnen zijn voor de bezorging en omdat je je oude spullen (2 tuinsets) reeds hebt weggedaan omdat deze door de nieuwe bestelling zou worden vervangen);
5) Blokker naar mijn mening de klachten van haar klanten (ook al zijn dit trouwe klanten) niet serieus neemt, niet komt met een passende oplossing en je afscheept met standaard zinnen in de hoop dat je niet meer reageert.

Ik hoop echt dat Blokker serieus op zoek gaat naar een passende oplossing en dat is voor mij niet het terugstorten van het geld, maar dat is het nakomen van de beloofde nalevering zodra de bestelde artikelen weer op voorraad zijn (overigens zijn deze zelfde artikelen nog steeds voorradig bij Leenbakker.nl wat ook onderdeel is van de Blokker Holding).

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Maruia Derks

geen onderdelen verkrijgbaar

Ik heb bij Blokker een kruimelzuiger gekocht, maar na een tijdje was de adapter stuk.
Blokker wilde geen nieuwe adapter bestellen, daar konden ze niet aan beginnen, zei men.
Toen heb ik Black&Decker benaderd, maar die zei dat ik toch echt bij de winkel moest zijn.
Wat is dit een SLECHTE SERVICE van Fa. Blokker.
Bij de Gamma bestelt men wel zó een nieuw onderdeel voor je.

Was deze beoordeling nuttig? 

DDanoniem op November 04, 2017

Blokker kan geen lossen adapter bestellen omdat al zou de klant het willen betalen de kosten zo hoog worden dat er beter een ander apparaat besteld kan worden

Reageer op deze review
mjp
Gemiddeld 
 
3.8

Doe wat je belooft

Belofte: vóór 2200 besteld volgende dag in huis.
Niet nagekomen vertaging
Belofte: vanaf 09:00 klantenservice bereikbaar
Niet nagekomen nummr is tijdelijk niet bereikbaar.

Goed bezig Blokker. Volgende keer iets minder geld uitgeven aan reclame met Jessica en meer aan klantenservice en ordercentra.
Ik bestel weer gewoon bij bol.com of Cool blue

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review

Herbert
Gemiddeld 
 
2.5

Niet leveren product

Producten betaald niet ontvangen slechten afhandeling
1 groot drama

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
jeetje
Gemiddeld 
 
9.0

topservice!

Ik kocht teveel spulletjes om mee te nemen op mijn scootmobiel, ik vroeg of dit tegen betaling thuis gebracht Kon worden. Geen enkel probleem, na sluitingstijd werd alles netjes thuis geleverd, zonder kosten! Blokker Terneuzen verdient een dikke pluim!!

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Daryl
Gemiddeld 
 
1.0

VAN HET KASTJE NAAR DE MUUR

Op 29 september 2016 koop ik een rijstkoker bij de Blokker in Leidschendam. Deze rijstkoker blijkt niet voorradig te zijn, dus een collega besteld deze via het bestelpunt in de winkel. Hierdoor zou de rijstroker worden verstuurd naar de Weimarstraat. Dit was namelijk een stuk dichterbij, leveringsdatum; eerstvolgende dag. Aangezien Maurits vrij nieuw was met het bestelpunt besloot ik hem te helpen met mijn bestelling, wat ik zelf al raar vond, maar goed. Tot mijn verbazing moest ik direct betalen, nav hiervan ontvang ik een reguliere bon zonder extra opschriften, dit zou mijn afhaalbewijs moeten zijn. Een aantal dagen later leg ik een bezoek af aan de Blokker op de Weimarstraat, hier wordt ik te woord gestaan door ene Maxim, waarschijnlijk de bedrijfsleider. Hij heeft tot mijn verbazing geen rijstkoker op voorraad. Hij belt vervolgens het filiaal in Leidschendam op en komt tot de conclusie dat de verkoper uit Leidschendam niet aanwezig is. Hierdoor leek het net of ik de rijstkoker al in bezit had, dus een leugen vertelde. Of dat er een fout is gemaakt die niet direct te achterhalen was. Een half uur later sta ik nog steeds in de winkel, Maxim vertelt mij het volgende; ik bel je morgen middag met een concrete oplossing, maar doet nog geen toezeggingen. De volgende dag wordt ik niet teruggebeld en besluit zelf te bellen naar het filiaal op de Weimarstraat. In dit gesprek wordt ik doorverbonden met Maxim, hij geeft aan de zaak te zijn vergeten, wat een zeer kwalijke zaak is voor een trouwe Blokker klant. Hij belt het filiaal op in Leidschendam en belt mij vervolgens terug met het volgende nieuws; de situatie is opgehelderd, je hebt inderdaad een aankoop gedaan in Leidschendam, je rijstkoker ligt in dat filiaal.. Je kunt hem ophalen of laten bezorgen. Vanwege een overvolle werkweek is bezorgen geen optie, dus ik heb besloten om te kiezen voor de ophaalmogelijkheid. Anno nu, een aantal liters benzine verder, een aantal dagen/maaltijden later, zit ik nog steeds zonder rijstkoker, een product waar ik nota bene al langer voor heb betaald. Ik bel vervolgens met het filiaal in Leidschendam, op de hoop een dubbele bevestiging ontvangen voor ik nog meer kosten maak voor deze fout van Blokker. Een persoon neemt op, Goedemiddag Blokker, ik stel mij mezelf voor en vraag nav de voorgaande situaties met wie ik het genoegen heb. Deze meneer wou echter geen naam verstrekken en bleef maar volhouden dat hij dit niet verplicht is. Hij bleef maar vragen stellen zoals waarom wil je me naam weten, waar ik als antwoord opgaf; ik heb een langlopende zaak en wil graag weten met wie ik spreek. Na en hele verklaring en discussie verstrekte Lars zijn naam. Hij had totaal geen medeleven, dit hebben de nodige irritaties opgewekt. Lars bleek slechts een medewerker te zijn, dit verklaart veel, maar toch. Lars is de finale reden geweest om dit verhaal te delen. Het is schandalig om te denken dat ik weer naar Leidschendam moet reizen voor een rijstkoker die ik al een week bezit kon hebben. Het communicatieniveau van de Blokker ligt aanzienlijk laag, van filiaalbeheerder tot medewerker. Van een bestel punt waar men niet mee weet te werken tot medewerkers die klanten niet te woord weten te staan. Hier is de klant uiteindelijk de dupe van. Ik ben zeer ontevreden, één keer, nooit meer.

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review

VanderSloot

Slechte passing

Aanschaf gedaan deze week eengrill Bourgini travel plate.
Stekker past niet in grill.
Grill werkt vetder goed.
Stekker uitelkaar gehaalt,20 minuten werk,gaten van stekker groter gemaakt.

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Lees meer reviews

Vergelijk webshop reviews en koop betrouwbaar online

Reviewspot verzamelt webwinkel beoordelingen en geeft in een handig overzicht de review score per webshop weer. U kunt dus snel en eenvoudig zien of een webwinkel betrouwbaar en bestellen veilig is. In de categorie gsm staan de belangrijkste Nederlandse gsm webshops. Bekijkt u de belsimpel ervaringen en mobiel.nl reviews van die grote gsm shops maar eens of ontdek of Cool Blue en Simpel betrouwbaar zijn. U kunt verschillende aspecten van deze webshops bekijken. Eenvoudig kunt u bijvoorbeeld de betaalmogelijkheden van mode webwinkels zoals wehkamp, pabo of amazon bekijken. U kunt reviews en beoordelingen van Nederlandse aanbieders van een goede opleiding zoals nha opleidingen of Laudius danwel reviews over elektronica shop baxshop lezen. Maar natuurlijk kunt u ook zelf een webshop beoordelen en uw positieve ervaringen of klachten delen. Online winkels kunnen gratis hun shop aanmelden op Reviewspot en een onbeperkt aantal reviews en beoordelingen verzamelen. Online winkels kunnen daarnaast gratis gebruik maken van de review widgets. Het beste advies, betrouwbare beoordelingen, recensies, klantbeoordelingen & ervaringen met Nederlandse webshops, u vindt het op Reviewspot.nl! - Copyright © 2010 - 2016.