Details van de beoordeling

phonehouse
GSM Webshops

Belachelijk slechte winkel

Beoordeling 
 
1.0

Op 8 oktober een iPhone 7 plus black besteld bij The Phone House, deze stond op hun website op voorradig. Dat leek mij sterk, dus hierover gebeld en toen werd mij gezegd dat de site "niet betrouwbaar" is. Maar goed, overal was er een wacht tijd dus toch maar de bestelling geplaatst.

Toen kreeg ik een mailtje van AMP, dat mijn bestelling op 11-10-16 zou worden geleverd. Echter werd ik op dezelfde dag gebeld door AMP dat de levering niet door gaat, omdat The Phone House het pakketje niet heeft aangeleverd.

13-10-16, werd de volgende levering ingepland.
Toen de bezorger was aangekomen, gaf hij al meteen aan dat er geen mobiel in het pakketje zat maar alleen een sim kaart en adviseerde mij om het pakketje niet in ontvangst te nemen (omdat ik ook de eenmalige kosten voor het toestel moest betalen). Dus heb ik het pakketje niet in ontvangst genomen.

Daarna na 1 uur in de wacht hebben gestaan, kreeg ik te horen dat ik toch het bedrag moest betalen bij de levering van enkel de sim kaart en dat de sim kaart en de telefoon niet tegelijk geleverd konden worden. Anders zou de bestelling namelijk geannuleerd worden en zou ik weer achteraan in de "wachtrij" staan voor de iPhone.

Ondertussen kreeg ik ook al een factuur van T-Mobile, voor de eerste maand. Dit verhaal aan hen uitgelegd en zij vonden het ook vreemd, alleen zij konden er niks aan veranderen omdat het via The Phone House ging.

18-10-16 werd de sim kaart geleverd, deze heb ik betaald en in ontvangst genomen.

Toen kreeg ik weer een mailtje van AMP dat mijn telefoon eindelijk geleverd zou worden op 27-10-16. Echter was dit weer niet zo, de levering kon niet doorgaan omdat AMP wel een aantal iPhones had binnen gekregen van The Phone House maar daar zat die van mij niet bij.

De dag daarna kreeg ik een mailtje van AMP dat mijn iPhone dan toch op 31-10-16 geleverd zou worden. Toen ik een tijdsvak wilde kiezen voor de levering, zag ik dat de eenmalige kosten nogmaals vermeld stonden. Hierover gebeld naar AMP, deze gaven aan dat enkel The Phone House hier verandering kon brengen door een simpel mailtje te sturen. Hierna gelijk The Phone House gebeld en deze vertelde mij herhaaldelijk dat het waarschijnlijk niet om het gehele bedrag zou gaan, maar over een klein bedrag voor het bezorgen. Omdat ik hier niet van overtuigd was toch een aantal keer gevraagd of zij alsnog een mailtje zouden willen sturen, alleen dit was teveel gevraagd voor hen. Ik moest maar afwachten hoe het zou gaan.

31-10-16, kwam de bezorger MET de bestelde iPhone. Echter bleken mijn vermoedens te kloppen, en kon hij de iPhone niet meegeven omdat ik niet bereid was om nogmaals voor de eenmalige kosten te betalen.

Daarna gelijk The Phone House gebeld en toen konden het simpele wat ik ze vroeg opeens wel.

02-11-16 werd de nieuwe leveringsdatum. Opnieuw een tijdvak aangegeven en ook zag ik dat ik geen kosten meer hoefde te betalen! Ik keek er al naar uit, een levering zonder problemen. Echter is de bezorger van AMP niet komen opdagen, en toen ik naar de status van mijn levering keek bij AMP zag ik dat mijn bestelling blijkbaar is geannuleerd.

Nog nooit zoveel problemen gehad met het bestellen van een telefoon, en nog nooit zo'n slechte service gehad. The Phone House heeft voor mij nog niks goeds gedaan tijdens deze bestelling. Al zou ik graag willen annuleren, is dit nu niet meer mogelijk omdat de 14 dagen bedenktijd al zijn verstreken. Een ding is wel zeker, ik zal het iedereen afraden om ooit nog bij The Phone House te bestellen.


D
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review