Mango Shop

www.mango.com/NL
 
3.5 (74)

Sinds niet al te lang heeft de Mango shop online een verfrissende nieuwe look and feel. Bij Mango kunt u online de mooiste kledij kopen voor redelijke prijzen. Mango heeft veel fillialen door het hele land en staat bekend om haar trendy producten tegen lage prijzen. Indien u de Mango outlet bezoekt heeft u kans geweldige koopjes te vinden. Het loont dus de moeite om de aanbiedingen pagina van Mango shop online regelmatig te bekijken omdat de leukste koopjes bij Mango shop vaak snel uitverkocht zijn. Mago shop online heeft een wat ander segment kleding als bijvoorbeeld C&A. De webwinkel van Mango online shop is eenvoudig te doorzoeken en afrekenen en bestellen is een peulenschil!

Mango Shop ervaringen

74 reviews voor Mango Shop

 
(1)
 
(4)
 
(11)
 
(24)
 
(36)
Gemiddeld 
 
3.5
 
4.7
 
3.0
 
1.5
 
4.8
Bekijk alle reviews Meest gewaardeerde reviews
Heeft u al een account?
Beoordeel alleen die aspecten waar u een mening over heeft:
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Extra info
Welk(e) product(en) (of dienst) heeft u besteld?
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.
Monique
Gemiddeld 
 
4.5
Bestellen 
 
10.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
6.0

Bestelling zoek geraakt

na 2 weken is mijn bestelling er nog niet. volgens de track en trace ligt het pakket al 6 dagen geleden bij DPD parcel delivery centre, maar nooit afgeleverd. Eerst naar DPD gebeld en DPD verwijst mij contact op te nemen met Mango outlet zelf. Logisch zou je denken dat het pakketje al daar bij DPD ligt, waarom moet ik dan nog Mango outlet bellen? Ik heb de Mango outlet toch gebeld en gesproken met Anna Nera. Ze verwijst mij om contact op te nemen met DPD. Huh ik word letterlijk van het ene kastje naar het anders kastje gestuurd. Dus ik leg haar uit dat ik al contact heb genomen met DPD, maar zonder resultaat. Eindelijk zegt ze dat ze contact gaat opnemen met DPD, maar dat zal een paar dagen duren voordat ze iets weten. Ik vraag me af: als de klanten niet zelf achteraan gaan bellen voor hun bestelling, komt de bestelling wel ooit aan??? Ik dacht eerst lekker voordelig shoppen bij Mango outlet, maar als ik niet zelf had gebeld, komt dat pakketje misschien nooit aan. By the way, ik heb dat pakketje nog niet ontvangen en ook geen bericht gekregen of die ooit zal aankomen....

Was deze beoordeling nuttig? 

Floor op Augustus 13, 2017

Hoi, is er al nieuws over je pakketje ? Ik wil graag bestellen maar dan wel met de zekerheid dat het aankomt...

Monique op Augustus 16, 2017

Krijg vandaag een mailtje van Mango dat de zoektocht in gang is gezet. Het wordt vervolgd..

Reageer op deze review
Kim
Gemiddeld 
 
2.5
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
7.0

Pakket niet ontvangen

Ik heb in het verleden nooit problemen gehad met het bestellen bij Mango of Mango Outlet. 2 weken geleden iets besteld maar het pakket is nooit aangekomen. Ik kreeg steeds melding dat het pakket geweigerd was door de geadresseerde. Het transportbedrijf Aramex waarmee gewerkt werd is telefonisch slecht bereikbaar. Ondertussen meerdere malen contact gehad met de klantenservice waarbij beloofd werd dat dit geregeld werd. Uiteindelijk na weer een mail van mijn kant uit bevestiging gekregen dat het bij de parcelshop was aangekomen. Ik er gauw naar toe gefietst maar nee geen pakket. Erg jammer want ik was altijd erg fan van de Mango. Mij kunnen ze uit hun klanten bestand schrappen. Nu maar hopen dat ik mijn geld ook echt terug krijg of dat dit weer een valse belofte is...

Besteld product
Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Demi
Gemiddeld 
 
4.8
Bestellen 
 
7.0
Levering 
 
2.0
Service 
 
3.0
Prijs 
 
7.0

Lange levertijd

Ik heb meerdere malen bij zowel Mango als Mango Outlet besteld. Mango is oke. In vergelijking met andere webshops lpoen ze wel nog ver achter wat betreft de webservice. Levertijd is lang, verzendkosten relatief hoog, niet betalen op factuur en retouren is niet gratis. Indien je bij de Outlet besteld mag je je instellen op nog veel langer wachten. Zodra jij een mail krijgt dat jouw pakket is verzonden, bestaat de meegestuurde volglink de komende week sowieso niet. Het is maar afwachten en geen idee hebben waar jouw geld (want ja, je moet van te voren betalen) op dat moment is.

Producten zijn verder helemaal prima, maar wat (web)service betreft valt er nog veel te leren.

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Snizhana
Gemiddeld 
 
2.0
Levering 
 
1.0
Prijs 
 
3.0

Deception!

I payed the money and don't received my order! The store don't answer when I contact them! Terrible service, I'm disappointed!

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Lilian Kok
Gemiddeld 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0

Ik wil mijn geld terug

Mijn ervaring is precies hetzelfde als alle reacties hieronder. Ten eeste werd miijn bestelling in de verkeerde shop bezorgd zo'n 10 km van mijn huis. Na vele omzwervingen kreeg ik mijn pakket alsnog. Op 20 december geretourneerd en wacht nog steeds op mij geld. Verschillende malen gemaild naar klantenservice maar wordt aan het lijntje gehouden. Ze vragen bv mijn tel.nr om contact met me op te nemen maar bellen niet. Het is toch te achterlijk dat je je geld pas krijgt als het pakket in Spanje is gearriveerd? Want zijn dit voor vooroorlogse praktijken??? Heb dit nog nooit meegemaakt bij geen enkele webshop. Echt schandalig. Voor mij nooit meer Mango!! Heb inmiddels een klacht ingediend bij de consumentenbond. Overweeg nog mijn.rechtsbijstandverzekering en Kassa en Radar te raadplegen. Ze beschikken nu dus al een maand ( bestelling is van 9 dec.2016) over min geld. Dat mag volgens mij helemaal niet.

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review

Hanneke
Gemiddeld 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Bestelling niet ontvangen

De levertijd van de bestelling wordt ruim overschreden. Heb de jeans nog steeds niet ontvangen. Wel betaald. Dat een winkelketen als deze zo met hun klanten omgaat vind ik ook onbegrijpelijk. Had het ook nooit verwacht! NIET BESTELLEN BIJ MANGO dus.

Besteld product
Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Alies
Gemiddeld 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Mango boycotten

In juli 2 shorts besteld en vervolgens geretourneerd. Deze zijn op 2 augustus bij Mango in Katwijk ontvangen (staat op het track & trace bewijs) en tot op heden heb ik mijn geld (€ 60,=) niet ontvangen! Na verschillende e-mailberichten en 1x telefonisch contact is het nog steeds niet opgelost. Eenmaal kreeg ik het antwoord dat de goederen nog niet zijn aangekomen in Spanje. Wat heb ik daar aan, de goederen zijn immers al ontvangen in Katwijk. Dit staat op hun site: “De termijn voor de terugbetaling kan variëren van 3 tot 12 werkdagen vanaf het moment waarop we je retournering IN ONS MAGAZIJN ontvangen". Het zijn een stel oplichters, NIETS meer bij MANGO kopen!!

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Jamina
Gemiddeld 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0

Bestelling niet binnen

Op 13 juni jl een bestelling gedaan ad EUR 89,97. Tot op heden niets ontvangen. Wel een email ontvangen met een bericht uw pakket is verzonden. Echter geen track and trace nummer. Ook nog een SMS ontvangen.
Quote 'Je MANGO bestelling B8FRZB00 is nu klaar! Hij wordt vandaag verzonden. Je kunt je bestelling traceren via de sectie Mijn rekening of Orders op Mango.com'. Het nummer gebeld en SMS is verstuurd vanuit Cambodja. Als ik instructies volg zoals vermeld in SMS, kom ik via Mijn rekening terecht bij mijn factuur. Hierin staat ook keurig 'verzonden'.

Probeer contact te zoeken, helaas...

Heeft iemand nog tips, voordat ik de rechtsbijstand inschakel?

Mvg,
Jamina

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Lilly
Gemiddeld 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Schandalig

Geen pakket, niet te traceren, geen geld retour tot op heden (175 euro!!!) Bestel nooit bij MANGO
6 telefoontjes klantenservice, 1 mail, er gebeurt niets.....

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Fabienne

Bestelling tot heden niet ontvangen

10 januari 2016 heb ik een jas besteld bij Mango. Levertermijn 3 a 6 werkdagen. Tot heden nog niets ontvangen we zijn 03/02/2016. Heb contact opgenomen via mail pas na 3 dagen een antwoord dat mijn pakket onderweg was, heb er een tracking nr bijgekregen van bpost zij beweerde dat het DHL was dus fout het was van Bpost. Bpost gecontacteerd blijkt dat zij het pakket nog nooit ontvangen hebben van Mango. Ik heb al een paar mails gestuurd want telefonisch zijn ze niet bereikbaar. Ondertussen bijna een maand later nog geen antwoord. Ik ben 79.95 € kwijt zonder uitleg of zonder jas te ontvangen hebben. Vind dit schandalig, heb al veel via internet besteld maar dit heb ik nog nooit meegemaakt.

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review

van Basten
Gemiddeld 
 
2.5
Bestellen 
 
3.0
Levering 
 
3.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
3.0

Klacht retour en geld terug!

20 december 2015 een aangetekend retour pakket aan Mango in Katwijk gestuurd, deze is op 22 december 2015 om 13:05 getekend en dus aangekomen. Wacht nog steeds op mijn geld! Diverse mailtjes gestuurd en ik heb 1 antwoord teruggekregen. Dat het naar Spanje waarschijnlijk is gestuurd en dat het bedrag met 2 a 3 weken op mijn rekening kan verwachten. Op de site staat dat dit 3 tot 12 werkdagen zal duren, nu weer 2 a 3 weken, Deze termijnen zijn beide gigantisch overschreden en heb nog steeds niets, inmiddels is het 28 januari 2016. Wat kunnen we hier tegen doen!!! Rechtsbijstand inschakelen zou een optie zijn of een tv programma gaan inlichten, dat we behoorlijk bedondert worden en dat Mango de lachende derde is in deze, want wij staan machteloos. Zij hebben ons geld en wij hebben geen product of niets meer....

Was deze beoordeling nuttig? 

Alies op Oktober 06, 2016

Hallo, jouw verhaal is precies hetzelfde wat mij overkomen is, zie mijn review van 19 september 2016. Ik heb SBS6 een bericht gestuurd en hoop nu dat Alberto Stegeman zich vast gaat bijten in dit probleem. Ongelofelijk, dat een bekend bedrijf dit allemaal kan flikken.

Reageer op deze review
Marthe
Gemiddeld 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0

Verschrikkelijk slechte service

Ik heb 4 weken geleden iets besteld bij mango, ik kon dit pakket niet online traceren en ben daar voor naar de winkel gegaan om te vragen hoe dit kwam. Zij verzekerden mij dat mijn bestelling nog zou aankomen. Na 3 weken had ik nog altijd niks ontvangen, ik heb toen op een week tijd 2 mails naar de klantendienst gestuurd maar heb hier geen antwoord op gehad. Een paar dagen geleden kreeg ik een smsje van een krantenwinkel in mijn buurt om te zeggen dat mijn pakket daar al een tijdje lag maar ik wist dus van niks! Ben het toen snel gaan halen en heb het terug gebracht naar de winkel waar ze mij vertelden dat ik juist op tijd was om mijn geld terug te krijgen!!! Als ik die sms van de krantenwinkel niet gekregen had wist ik nu nog altijd niet waar mijn pakket zich bevond en had ik ook mijn geld niet kunnen terug krijgen. Ik vind dit echt een regelrechte schande! Nog nooit zo een slechte service meegemaakt. Ik raad dus ook iedereen af om ooit iets te bestellen bij de mango!!!

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
YL
Gemiddeld 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Verzendkosten voor koper

Een verkeerde aanname, dat het retouringsbeleid van Mango Outlet.com idem zou zijn als Mango.com heeft mij geleidt tot 6.95 pakketkosten!!
Klacht per mail naar de klantenservice met verzoek om alternatieve oplossingen zoals retour in de Mango Outlet winkel te Den Haag of per eigen transport naar Katwijk heeft geen resultaat. Enkel een mail gekregen met algemene info!
Het zou ook duidelijker aangegeven moeten worden, TIJDENS het bestelproces. Dit is zó niet van deze tijd en zeer klantonvriendelijk!
De twijfelgevallen stuur ik naast de niet passende artikelen ook terug. Bestel nooit meer op Mango outlet.

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Danique
Gemiddeld 
 
1.7
Bestellen 
 
3.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0

Retouneren

Vest besteld bij Mango bij ontvangst bleek er een gat in te zitten.
ik moest € 6,95 betalen om het product te kunnen ruilen. na een week heb ik contact gezocht via de mail om te vragen of het vest was aangekomen in Katwijk. Het enige wat ze me konden vertellen is dat het nog niet in Spanje was aangekomen en dat het 2 tot 3 weken kan duren voordat het daar arriveert omdat ze pakketten opsparen en dan pas verzenden. Je krijgt ook geen update dat het pakket in Katwijk is aangekomen.

Dan moet de order daar verwerkt worden om vervolgens weer naar Katwijk te zenden en dan weer naar mijn adres.
Dit is zo niet van deze tijd, een ongelooflijke slechte, slechte service. Een week ervoor had ik een jeans gekocht na 1,5 week wachten op het pakket was het geld ineens teruggestort op mijn rekening, zonder dat er een mail verstuurd is met informatie.
Tip!!!!! Koop in de winkel, controleer op gaatjes (was niet mijn eerste keer) maar koop nooit via de website. zeker niet als je een planning hebt voor wanneer je je aangekochte item wil dragen.

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
J. van der Loop
Gemiddeld 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Wat een slechte service!

Bestel nooit bij Mango!
Afgelopen 18 juni een broek en shirts besteld.
Bij de verwachte levertijd stond maximaal 12 dagen.
Inmiddels zijn we ruim 3 weken verder, 3 telefoontjes en een schriftelijke klacht.
Resultaat, product uitverkocht, een giechelende juffrouw van de klantenservice en geen
adequate oplossing.
Waardeloos bedrijf, ik zal er nooit meer iets bestellen!

Was deze beoordeling nuttig? 

Greta op Oktober 06, 2015

Zaterdag vest besteld .
met 20 procent korting.
Dinsdag al in de bus
SERVICE

Reageer op deze review

Tineke
Gemiddeld 
 
3.5
Bestellen 
 
5.0
Levering 
 
4.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
4.0

Dubbele kosten retourneren

Ik heb iets online gekocht bij Mango en wilde een deel ervan terugsturen of brengen. Mijn dochter is speciaal naar een Mango-winkel gegaan 30 kilometer verderop, maar daar accepteerden ze 1 artikel niet omdat ze dit niet in de winkel verkochten. Moest dit dus apart opsturen, ook nog met ontvangstbevestiging. Dubbele kosten dus voor retouren. Ik koop NOOIT meer iets bij Mango.

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Anne-Sofie
Gemiddeld 
 
2.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
5.0

Slecht

Voor het eerst bij Mango online besteld en ook gelijk de laatste keer.

Ik heb gewacht op een order die niet kwam, betaling was binnen maar mijn order zelf was nergens te vinden? Hier moest ik zelf voor gaan bellen, want ik werd niet ingelicht dat er iets fouts was gegaan. Dit werd voor mij geregeld en zou een kortingscode ontvangen.

Kortingscode nooit ontvangen.
Als je dingen beloofd, kom deze dan ook na...

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
de Jong
Gemiddeld 
 
7.7
Bestellen 
 
8.0
Levering 
 
7.0
Prijs 
 
8.0

Tevreden

Een trui en vestje besteld, zijn nu (twee dagen later) binnen. Er stond geen huisnummer bij het bestellen, bij opmerkingen in Paypal nogmaals het adres gezet.
De trui is iets wijder dan de aangegeven maten op de website, maar die dienen als referentie. Ik ben tevreden.

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Leon
Gemiddeld 
 
5.0
Bestellen 
 
9.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
2.0
Prijs 
 
8.0

Lang wachten op mijn order en maar niets ontvangen

Heb 11 mei deze order geplaatst. Er staat 2-4 werkdagen levertijd vermeld op jullie website. Nog steeds heb ik niets. De leverdatum is al meerdere keren uitgesteld. Gisteren heb ik al een aantal uur vrijgenomen om het pakket in ontvangst te nemen en ook die werd weer uitgesteld. Wat is dat voor onzin? Wanmeer wordt het nu geleverd? Duurt veel te lang.

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Rosa
Gemiddeld 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

In het zak gezet!

Een cadeaubon van 50€ online gekocht. Ik kreeg enkel een factuur en geen mooie cadeaucheque om te printen. Niet leuk maar bon, maar de factuur met de code geprint en geschonken. De code om de voucher te gebruiken heeft nooit gewerkt, gereclameerd, nieuwe links ontvangen, werkten ook niet. Na enkele telefoontjes en mails, heb ik gevraagd dat ze het geld terug zouden storten, het vertrouwen was weg. Er volgden minstens 20 rappels en telefoontjes. We hebben gedreigd en hen maanden later een deadline gegeven, we hadden een advocaat al gecontacteerd.
Toen mijn man uiteindelijk ongelofelijk kwaad belden en eens goed riep, naast de mededeling dat er een advocaat op zat, kregen we het geld, nota bene via krediet kaart terug betaald zodat het nog eens 3 weken duurde eer we het ontvingen.
NIET SERIEUS, FRAUDELEUS EN BEDRIEGELIJK: zo zou ik Mango beschrijven.

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review

Sarah
Gemiddeld 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Belazerd door Mango

Bij een retourneren moet je verzendkosten betalen! In een tijd van online shoppen kan je dit eigenlijk al niet meer maken. De artikelen kunnen wel gratis in de winkel worden afgegeven. Tenminste dit dacht ik! Het merk Violetta mag helaas NIET in de winkel afgegeven worden. Maar dit staat natuurlijk in de allerkleinste lettertjes! Als je vaak besteld en je altijd gewoon kunt afgeven bij de winkel ga je er niet vanuit dat het die ene keer niet kan. Heb nu €6,95 moeten betalen voor een schoen van €30,-!! Mango misleid klanten, ik zal hier nooit meer bestellen.

Daarnaast vind ik de kwaliteit van kleding (vooral truien) erg bagger. Ik ben nu al twee keer terug naar de winkel geweest omdat een trui handgewassen moest worden en er 30 graden op stond. Tjah daar kom je snel achter, als de trui als kindermaat uit de was komt. Gelukkig hebben ze toen wel toegegeven dat ze fout zaten.

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
rachel
Gemiddeld 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

BESTEL NOOIT MEER VIA MANGO!

Ik bestel nooit meer online via mango !

Ik heb me jasje van 70euro 22 december terug gestuurd.
vervolgens een paar keer gebeld.
werd saggie aangesproken door de meneer die ik al 3x had gesproken

Mijn pakketje+derest was naar een verkeerd magazijn verzonden,
En moest daar maar op wachten totdat het in spanje was aangekomen
Nu heb ik gister gebeld, en werd er verteld dat er handmatig alle bedragen werden terug gestort.
Ik heb nu nog niks binnen!!!
Ben woedend,het liefst klaag ik ze aan,maar er word nooit naar om gekeken.

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Adrie
Service 
 
1.0

Omgaan met klachten

Beste Mango, allemaal leuk en aardig dit delen van ervaringen over de Mango Shop ervaringen, maar ondertussen regent het hier van de klachten, en zo veel dat jullie er wel een boekwerk over kunnen schrijven. Jullie reacties hierop schitteren intussen door afwezigheid. De gemiddeld behaalde cijfers zijn van een treurig niveau en vooral 'service' heeft een dieptepunt bereikt. Zou dat komen omdat jullie niets doen met deze klachten? Er zelfs niet op reageren?
Van mij scoren jullie nog eens een extra dikke 1 op service.

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Ohemaa
Gemiddeld 
 
1.5
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
3.0

bad customer service

I returned a defect coat during november and up to today still waiting of the postal charges to be returned,I emailed mango customers service numerous time without a reply, I am so disappointed....if you know you are not refunding postal charges then let the stores accept the exchange/return of the violeta collection in the store!!!

Was deze beoordeling nuttig? 

Adrie op Januari 30, 2015

Mango's customer services department never replies to anything. It's bloody rude. Phone calls don't help, because the employees know nothing, can't do anything, can't connect you with other people, et cetera, et cetera. I'm also still waiting for my money, but my credit card company is helping me out at the moment.

Reageer op deze review
Adrie
Gemiddeld 
 
3.5
Bestellen 
 
3.0
Levering 
 
3.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
7.0

Genept door Mango

Een waarschuwing voor iedereen die bij Mango wil bestellen! Voor het eerst iets bij deze winkelketen besteld, maar dit zal nooit meer gebeuren. Op de eerste plaats duurde de levering (ondanks dat de kleding op voorraad was) al enkele weken. Op het moment dat de kleding naar mij onderweg was, bleken diverse pantalons inmiddels behoorlijk te zijn afgeprijsd met kortingen van maar liefst 44% tot 50%. Na een mail met Mango bleek de korting niet voor mijn bestelling te gelden, omdat die al eerder was geplaatst. Hierop heb ik alles teruggestuurd. Porto idioot genoeg voor eigen rekening omdat kleding van hun merk Violeta maar bij enkele Mango winkels kan worden ingeleverd, terwijl er een Mango-winkel bij mij om de hoek zit!! Ik heb de twee pakketten op 5 januari 2015 teruggestuurd, maar nog steeds geen terugstorting van mijn al op 19 december 2014 betaalde geld gezien. Nu had ik in de voorwaarden gelezen dat terugbetaling wel 3-12 werkdagen na terugkomst in het magazijn kan duren, rijkelijk laat als je van 12 dagen uitgaat, maar okay, dat wist ik als het tegen zou zitten. Op 26 januari, ruim over de 12 werkdagen heen, maar eens gebeld met de klantenservice waar mijn geld bleef. Blijkt het geld pas te worden teruggestort als de goederen in het magazijn in SPANJE zijn gearriveerd en aldaar gecheckt. Spanje staat nergens in hun voorwaarden. Ik ben door de telefoon zowat door het lint gegaan van woede. De klantenservice kon niets doen, alleen maar een ingestudeerd vaag verhaal opdissen, noch me doorverbinden met de verantwoordelijke persoon of afdeling, want dat is allemaal heel slim afgeschermd. Mango profiteert van de goeder trouw van de klant, maar pikt ook nog eens flink wat rente in van vooraf betaalde sommen geld die veel te laat worden teruggestort. Bovendien vertellen ze in hun voorwaarden niet de waarheid over welk magazijn wordt bedoeld, noch hoelang levering van retourgezonden kleding naar dit magazijn in Spanje duurt. Het kan wel met de postkoets gebeuren, bij wijze van spreken. In ieder geval ga ik hier werk van maken. En mijn korte klantenrelatie met Mango was voor eens maar nooit weer.

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review

Lees meer reviews

Vergelijk webshop reviews en koop betrouwbaar online

Reviewspot verzamelt webwinkel beoordelingen en geeft in een handig overzicht de review score per webshop weer. U kunt dus snel en eenvoudig zien of een webwinkel betrouwbaar en bestellen veilig is. In de categorie gsm staan de belangrijkste Nederlandse gsm webshops. Bekijkt u de belsimpel ervaringen en mobiel.nl reviews van die grote gsm shops maar eens of ontdek of Cool Blue en Simpel betrouwbaar zijn. U kunt verschillende aspecten van deze webshops bekijken. Eenvoudig kunt u bijvoorbeeld de betaalmogelijkheden van mode webwinkels zoals wehkamp, pabo of amazon bekijken. U kunt reviews en beoordelingen van Nederlandse aanbieders van een goede opleiding zoals nha opleidingen of Laudius danwel reviews over elektronica shop baxshop lezen. Maar natuurlijk kunt u ook zelf een webshop beoordelen en uw positieve ervaringen of klachten delen. Online winkels kunnen gratis hun shop aanmelden op Reviewspot en een onbeperkt aantal reviews en beoordelingen verzamelen. Online winkels kunnen daarnaast gratis gebruik maken van de review widgets. Het beste advies, betrouwbare beoordelingen, recensies, klantbeoordelingen & ervaringen met Nederlandse webshops, u vindt het op Reviewspot.nl! - Copyright © 2010 - 2016.