Shoeby

www.shoeby.nl
 
4.4 (16)
Shoeby

Shoeby is een alsmaar bekender wordende kleding webshop. Shoeby biedt in Nederland hippe, betaalbare en leuke kleding aan tegen lage prijzen. Shoeby verkoopt dameskleding, herenkleding en kinderkledij in haar webshop Shoeby.nl.

Kies Shoeby want:

• Thuiswinkel.org lid
• Bestelling worden door Shoeby thuisbezorgd of kunnen gratis worden afgehaald in een van de 200 winkels.
• Retourneren is gratis en kan bij alle Shoeby winkels of per post.
• Snel wisselende nieuwe kleding

U koopt wel eens wat bij Shoeby.nl? Ging dat goed? Deel uw Shoeby beoordeling online.

Shoeby ervaringen

16 reviews voor Shoeby

 
(3)
7-9 punten
 
(0)
 
(1)
 
(6)
 
(6)
Gemiddeld 
 
4.4
 
4.6
 
3.1
 
3.7
 
6.4
Bekijk alle reviews Meest gewaardeerde reviews
Heeft u al een account?
Uw beoordeling (optioneel)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Extra info
Welk(e) product(en) (of dienst) heeft u besteld?
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.
Daisy

Betaalt, niets ontvangen!!!

21/11 twee bestellingen gedaan, verscheidene mails gestuurd zonder reactie, geen kleding ontvangen, kortom schandalig! Gaat om bedrag van maar liefst 240 euro!

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
JO
Gemiddeld 
 
1.7

SLECHT

Al 2 dagen bezig om iets te bestellen, lukt niet(vorige week nog wel) Live chat vanmorgen, na 3 kwartier nog geen reactie. Via de mail krijg ik nu te horen dat de site nieuw is en dat ik geduld moet hebben. Nou leuke reactie, inmiddels 1 artikel al uitverkocht na die 2 dagen in mijn mandje en dat het niet lukt.

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Marjon
Gemiddeld 
 
10.0

Geweldige service

Ik was een ceintuur verloren behorend bij een jas. Zonder erom te vragen boden ze aan om een nieuwe te versturen. Gratis. Geweldige service!

Besteld product
Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Diana

Geen geld terug bij te laat retour

Heb bij shoeby in Diemen een broek geretourneerd die ik door de vakantie 2 weken te laat heb teruggebracht. Met bon en alle kaartjes eraan. Helaas zei de verkoopster u krijgt niet uw geld terug maar zoek maar iets anders uit. Nou ben ik een zeer goede klant die hier regelmatig flinke bedragen spendeert. Ik wilde eigenlijk mijn geld terug of een tegoedbon, nu moest ik maar net wat zien te vinden en tijd had ik er eigenlijk ook niet voor. Uiteindelijk ga je dan toch de winkel uit met meer dan het tegoed want daar zat je of net onder of boven. Maar wat ik nog het ergste vond is dat die verkoopster dan zegt had dan even gebeld (uit het buitenland?) want dan had ik het blijkbaar wel te laat mogen terugbellen ??? Wat een slechte service niet echt enthousiast om weer naar deze zaak terug te gaan! bij h&m en veel meer winkels is het 30 dagen!

Besteld product
Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
bisde
Gemiddeld 
 
2.0

SLECHT

Weken lang word ik al geteisterd met aanmaningen van Shoeby.
Terwijl ik netjes de gehele bestelling terug verzonden heb.
Ik word er helemaal gek van, de kosten van de aanmaningen lopen maar op!
Al meerdere malen proberen contact met ze op te nemen maar zonder resultaat, voor mij nooit meer een bestelling bij Shoeby's!!!
Tevens verwachten ze ook nog dat je de bestelling gewoon gaat betalen, in en in trieste organisatie!!!

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
inge
Gemiddeld 
 
3.5

slechte klantenservice en receptioniste van hoofdkantoor shoeby

Kleren besteld via internet van de shoeby. 1week later nog niks binnengekregen. Gebeld, krijg ik zn domme receptioniste aan de lijn. Ik mijn klacht aan haar vertelt krijg ik als antw. Ik verbindt u door. Kreeg ze niemand te pakken van de webshop. Zet u in de wacht. 15min later, ik krijg echt niemand te pakken. Ging zij voor mij in het systeem kijken. Als ze dat nu eerder had gedaan. Echt waardeloos en heb de factuur al wel binnengekregen. Echt waardeloos!!

Was deze beoordeling nuttig? 

Michelle op December 02, 2015

Zelfde verhaal hier ook. Tijdje terug wat in de winkel van Shoeby gekocht (Maarssen) liep binnen en er werd me niet eens gedag gezegd. Heb er om precies te zijn 25 minuten gelopen en er kwam maar niemand naar me toe lopen heb mezelf vanaf die dag gezworen om nooit meer geen enkele Shoeby binnen te lopen of om er uberhaud geld aan uit te geven. Liep er een huppelkutje naar me toe op het moment dat ik de deur uit liep, moet ik je helpen! Echt waar donder op mens en ga terug naar dat hokje waar je uit kwam!

Reageer op deze review
LauraM01
Gemiddeld 
 
1.8

Wat een bende!!!

28 april bestelde ik een bolero via de webshop. Deze zou binnen één tot drie werkdagen bij de winkel in Den Bosch (Rompert) bezorg zijn. Een dikke week later kreeg ik een vage mail over verzending van mijn product. Ik mailde de servicedesk met de vraag of de bolero inmiddels binnen was. Dit bleek zo te zijn. Hierna vroeg ik via de mail hoe lang het product bij de winkel zou blijven liggen omdat ik pas de vrijdag erop (4 werkdagen later) in de gelegenheid was deze op te halen. Hierop ontving ik geen antwoord. Wel ontving ik een betalingsherinnering. Ik heb die vrijdag het filiaal gebeld en zij bevestigden mij dat de bolero er nog lag.

Vrijdag heb ik een half uur gereden (enkele reis) om de bolero op te halen. Toen ik hem paste in de winkel bleek de verkeerde maat verzonden te zijn: L ipv M. De bolero was veel te groot en M blijkt inmiddels niet meer te bestellen. Zeer teleurstellend en zonde van mijn uur reistijd voor een verkeerd product.

Samengevat werkt de webshop niet zoals zou moeten. Ik bestel wekelijks bij H&M, Zalando en BonPrix en heb daar nooit problemen. De Servicedesk van Shoeby reageert traag of niet en er is in dit geval ook nog eens een verkeerde maat verzonden. Ik heb dus 1 uur (!) gereden voor een verkeerde maat. Hoe is dit mogelijk! Ik bestel juist online om makkelijk en snel aan leuke kleding te komen. Ik heb mijn klacht 17 mei via de mail ingediend bij Shoeby maar tot op de dag van vandaag (18 juni) nog geen reactie. Bestellen via de webshop van Shoeby? NIET DOEN! Dit bedrijf heeft de online kant nog niet op orde. Jammer!

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Y
Gemiddeld 
 
4.3

webshop is ellende, winkel doet het wel goed

Ontzettend leuke kleren besteld bij Shoeby. Mailtje ontvangen dat de bestelling in goede orde is ontvangen.
10 dagen later een mailtje dat de levering geannuleerd is en het geld wordt terug gestort. Vervolgens kijk ik op de site en zijn de kleren wel nog beschikbaar. Waarom wordt er dan geen contact met mij opgenomen om te kijken voor een oplossing, zoals bijv. opnieuw sturen. Nee, ik moest nu wachten tot ik het geld ontvangen had en kon het vervolgens opnieuw bestellen. Dit heb ik dan ook gedaan, bestelling zou weer geleverd worden in de winkel. Vervolgens kom ik in de winkel om mijn kleren op te halen, zijn de helft van artikelen geleverd. Met de webshop gebeld, zij gaven aan dat de rest waarschijnlijk later komt. Mijn vraag, waarom staat er dan alles wordt in één keer geleverd?
Een week later weer contact opgenomen omdat het twee pakketje nog steeds niet geleverd was. Wat bleek, er was weer iets mis gegaan. De oplossing was dat zij weer het geld zouden terug storten en dat ik het weer opnieuw zou bestellen. Dat zou dus de 3e keer zijn!! Schandalig! Er wordt door de webshop niet verder gekeken naar oplossingen.
In ieder geval, nu heb ik deze kleren besteld via de shoeby winkel en hier is de service geweldig! Ze kijken mee naar een oplossing, vinden het oprecht vervelend wat er is gebeurd via de webshop. Dat ze in de winkel zo behulpzaam zijn is dan ook de enige reden dat shoeby een 5 scoort. De shoeby winkels krijgen van mij een 10 voor de service en de webshop een 0
De tip die ik kan meegeven voor iedereen, bestel niets on-line. Het is allemaal een grote ellende. Ga naar de dichtstbijzijnde winkel en zij zorgen ervoor dat de kleren de jij wilt bij hen komt door het intern te regelen.

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review

Jolanda
Gemiddeld 
 
2.5

Webshop: zeer slecht service

Twee keer een paar schoenen besteld via de webshop en twee keer finaal mis gegaan. Hoe goed de service in de fysieke winkels is hoe slecht dat het is in de webshop. Beloftes worden niet nagekomen, administratie en logistieke proces is duidelijk niet in orde. Ik bestel er nooit meer.

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
laila
Gemiddeld 
 
1.0

Slechtste service ooit

Ik had bij Shoeby kleding gekocht ter waarde van 100 euro. Ik was er toch niet van overtuigd, dus besloot het terug te brengen. Ik op mijn fiets naar het dichtstbijzijnde filiaal (toch half uurtje fietsen). Kwam ik daar aan, zeggen ze dat ze mij niet terugbetalen omdat er geen geld in de kas zat. Ze stuurden me weg naar een ander filiaal, weer drie kwartier fietsen voor mij. Kom ik daar aan en ja hoor, wederom hetzelfde smoesje van kastekort! Onvoorstelbaar. Ze stuurde me weg met dezelfde argumenten. Ze zouden al vele retouren hebben gehad en zichzelf willen beschermen tegen criminaliteit. Ik kon natuurlijk wel een cadeaubon krijgen. Dan begrijp je wel als klant dat het hier om een truc gaat om juist zoveel mogelijk in kas te houden. Maar goed, ik bleef rustig en beheerst en besloot een week later terug te gaan. Een halve dag verder en ik kwam dus thuis zonder teruggave van mijn geld. Een week later stond er een andere dame en wat zei ze? Precies, ze had 'helaas' geen geld in de kas om mij het geld van de retour terug te geven. Ze stuurde me weg, maar ik accepteerde het dit keer niet. Ik bleef wel rustig en zei netjes dat ik graag het geld retour wilde hebben en dat ik graag een oplossing van haar hoorde. Ze begon heel moeilijk te doen en weer te neuzelen over een tegoedkaart. Ik gaf aan dat ik die niet wilde. Ze bleef volhouden dat ze niets in kas had en ze vroeg aan mij wat ze dan kon doen. Dit vond ik echt een maffe situatie. Ik heb nog nooit zoiets meegemaakt. Ze zei eerst na lang wikken en wegen dat ze het wel uit de kluis kon halen, maar kwam vervolgens niet in actie. Toen ik daar bleef staan, maakte ze een schijnbeweging en zei vervolgens 'oh nee, dat kan trouwens niet, want ik heb vanochtend alles uit de kluis weggebracht naar de bank'. Ze zei dat ze wel haar baas kon bellen, maar vervolgens zette ze dat niet door totdat ik daar zelf op aandrong. Ze pakte de telefoon en liep naar het magazijn om het telefoontje te plegen, erg geheimzinnig allemaal. Ze kwam uiteindelijk terug met 'goed' nieuws. Ze mocht mij toch het geld teruggeven. Er zat klaarblijkelijk toch iets in de kassa, maar dat mocht ze niet gebruiken voor retouren omdat dit een startbedrag zou zijn. Daarna zei ze meerdere malen dat ze bang was om in de problemen te komen bij haar baas. Ik begreep dit niet, aangezien ze gebeld had. Bovendien legde ze steeds het probleem van Shoeby bij mij als klant neer. Niet erg professioneel en dus ook mijn allerlaatste aankopen. Het heeft me een dag tijd gekost. Dat moet echt niet kunnen. Bij dezen dus de tip: als je iets koopt bij Shoeby, ben dan echt zeker van je aankopen. Of liever nog, koop bij een winkel waar de klant niet van het kastje naar de muur wordt gestuurd.

Was deze beoordeling nuttig? 

Anoniem op December 04, 2014

Helaas heb je dit meegemaakt. Beetje jammer van die verkoopster. Gelukkig zijn er nog heel veel shoeby`s die dit niet zo doen maar gewoon geld terug geven. Ik zou het hoofdkantoor gewoon bellen en je verhaal daar doen en wel melden bij welke shoeby ( plaats ) dit was en dan krijgen ze volgende dag ( of zelfs zelfde dag ) een telefoontje!!!

Reageer op deze review
Lees meer reviews

Algemene informatie

Merken
Shoeby
Productgroepen
schoenen
Levertijd
onbekend
Verzendkosten
-
Afhalen mogelijk
nee
Betaalmethodes
Ideal
Telefoonnummer
-

Vergelijk webshop reviews en koop betrouwbaar online

Reviewspot verzamelt webwinkel beoordelingen en geeft in een handig overzicht de review score per webshop weer. U kunt dus snel en eenvoudig zien of een webwinkel betrouwbaar en bestellen veilig is. In de categorie gsm staan de belangrijkste Nederlandse gsm webshops. Bekijkt u de belsimpel ervaringen en mobiel.nl reviews van die grote gsm shops maar eens of ontdek of Cool Blue en Simpel betrouwbaar zijn. U kunt verschillende aspecten van deze webshops bekijken. Eenvoudig kunt u bijvoorbeeld de betaalmogelijkheden van mode webwinkels zoals wehkamp, pabo of amazon bekijken. U kunt reviews en beoordelingen van Nederlandse aanbieders van een goede opleiding zoals nha opleidingen of Laudius danwel reviews over elektronica shop baxshop lezen. Maar natuurlijk kunt u ook zelf een webshop beoordelen en uw positieve ervaringen of klachten delen. Online winkels kunnen gratis hun shop aanmelden op Reviewspot en een onbeperkt aantal reviews en beoordelingen verzamelen. Online winkels kunnen daarnaast gratis gebruik maken van de review widgets. Het beste advies, betrouwbare beoordelingen, recensies, klantbeoordelingen & ervaringen met Nederlandse webshops, u vindt het op Reviewspot.nl! - Copyright © 2010 - 2016.