T-mobile reviews & ervaringen

www.t-mobile.nl
 
4.4 (3)
T Mobile

3 T-mobile reviews

9-10 punten
 
(0)
7-9 punten
 
(0)
5-7 punten
 
(1)
3-5 punten
 
(2)
1-3 punten
 
(0)
Bezoek website
Heeft u al een account?
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.
Beoordeling 
 
3.3

t mobile van November is niet in staat om internet te activeren op abonnement.en ik heb niets meer toe te voegen

L
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
6.5

-Mobile ? denk goed na voor je bij deze club ga!!!
Zakelijk afgesloten 2 jr abn. met verzekering best duur,maar met een eigen zaak een must,mijn i-Phone 5 gaat nu kapot na 9 maanden,kan gebeuren gelukkig verzekering,
want wat was de afspraak? telefoon kapot,direct dezelfde ochtend of middag een vervangend toestel !! MIS na lang wachten bij T-Mobile zakelijke helpdesk,kreeg ik te horen dat mijn imei nummer niet aangemeld was bij de verzekering, 48 uur wachten voordat er wat gaat gebeuren.Schandalig niemand heeft mij gezegd dat ik mijn imei nummer moest aanmelden.je denk als je een abn. neemt en verzekering dat alles geregeld is,toch? De medewerker vertelde mij dat T-Mobile geen zaken meer deed met deze verzekering vanwege de vele klachten,leuk voor mij om te horen als klant ,moet nog 16 mnd.

Wat ik flauw vind van T-Mobile,dat als je hier bij trust pilot een review neerzet,je wel ineens reactie krijgt van T-Mobile, maar op de normale manier(de klantvriendelijke manier niet !!!!) De medewerker lacht je nog net niet uit,uw probleem Meneer!!

Ook ben ik zo sportief om zeker de reactie van T-Mobile hier op te zetten.

JAMMER DAT HET ZO MOET,DURE RECLAME, MEN KAN BETER AAN KLANTEN BINDING/SERVICE WERKEN.

Een ondernemer zonder 06 bedankt T-Mobile.

Na 2,5 dag contact, wat denk je?vervangend toestel een oude i-Phone 4
we kunnen weer zaken doen wel een gedoe met mijn i-Phone 5 sim kaart
adapter stukje, maar helaas deze i-Phone doet het niet ! KAPOT !!!!!
Weer afwachten,Einde van de middag we hebben een telefoon!!!
Een oude samsung minimaal van 4 jaar oud,internet met wazige display.
Erg, erg, Ondanks extra verzekering.(en belofte op een i-Phone)

O,JA ik heb zelf al gemaild naar, Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
dat is het vaste antwoord hier,van T-Mobile.

Derde dag Reactie van T-Mobile gehad vonden het vervelend,of ik zelf maar even de verzekering wilde bellen,op mijn verzoek of T-Mobile zelf niet kon bellen kon dit niet.Ok zelf gebeld nou dit was een verfrissend gesprek met pro-assist,
Ik had helemaal geen recht op een i-Phone ,ook had ik geen recht op een internet telefoon.
Wel een telefoon die belt en sms't, Je voelt je echt BEDONDERD!


Dit door gemailt naar webcare@t-mobile DIT WAS HET ANTWOORD:

Ik vind het een hele vervelende situatie. Zoals al eerder aangegeven; T-Mobile staat geheel los van Pro-Assist en we hebben geen invloed op de bedrijfsvoering. Ik kan hierin dus helaas niets voor je betekenen. Er zijn dus geen ‘afspraken’ tussen Pro-Assist en T-Mobile, alleen de verzekeringsvoorwaarden van Pro-Assist zelf. Wanneer je niet tevreden bent over de geboden oplossing dien je daarom een klacht in te dienen bij de verzekeraar. Ik hoop dat je jouw iPhone snel weer thuis ontvangt!


Laatste Reactie op hun antwoord:

Als ik een verzekering afsluit via T-Mobile, dan vertrouw ik erop dat het een goede verzekering is.

de verzekering is een verlengstuk van het contract van T-Mobile. ik vindt dat de verzekering dus wel degelijk ook de verantwoording is van T-Mobile. Het afschuiven van verantwoordelijkheden is wel heel makkelijk op deze manier,Ik vindt dat T-Mobile achter hun klanten moet staan en hun verantwoording moeten nemen om hun klanten tevreden te houden.

Advies: SLUIT NOOIT EEN VERZEKERING AF, BIJ T-Mobile !!!!

R
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
3.5

T Mobile heeft een waardeloze klantenservice. Ik heb bij T Mobile 4 nokia lumia's aangeschaft. Allemaal waren ze niet in orde. Ik kreeg elke keer een gereviseerde gsm. Uiteindelijk mocht ik van T Mobile een ander toestel uitkiezen en toen kreeg de iphone 4. Ook die had weer gebreken en beschadigingen.

Weer gebeld met T Mobile en na een half uur moeten wachten kreeg ik te horen dat ze dat toestel voor reparatie zouden opsturen. Sorry?! Ik zeg dan ben ik dat toestel weer kwijt... Ik wil gewoon een nieuw toestel niet een gebruikte met gebreken. 3 maanden geleden inmiddels dat ik een nieuw T Mobile abonnement heb afgesloten en alleen maar gezeik met hen.

J
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Wij zijn benieuwd naar jouw T-mobile ervaring

T-Mobile is een van de allergoedkoopste gsm + abonnement aanbieders in Nederland. Op de website van T-Mobile worden vaak fantastische kortingen aangeboden. Indien u op zoek bent naar een nieuwe GSM, een SIM Only abonnement of een regulier gsm abonnement dan is T-Mobile.nl zeker een bezoek waard.

In de webwinkel van T-Mobile worden losse gsm's, abonnementen, en p[prepaid tegoed online aangeboden. Bestellen gaat zeer eenvoudig en de producten worden de volgende dag uitgeleverd (indien voorradig). Online opwaarderen kan ook direct op www.t-mobile.nl.

 

Wat is uw ervaring met T-mobile? Of bent u nieuwsgierig naar de ervaringen van anderen die bij T-mobile hebben besteld? Op deze pagina kunt u een groot aantal T-mobile reviews lezen.

Algemene informatie

Productgroepen
  • sim only abonnement
  • gsm + abonnement
  • prepaid abonnement
  • online opwaarderen
Merken
  • Sony
  • Nokia
  • Samsung
  • BlackBerry
  • LG
  • Apple
  • HTC
  • T-Mobile
  • Emporia
Afhalen mogelijk
ja