Vandaag zou ik een pakket ontvangen, Greets werkt samen met koeriersbedrijf Packscenter. Dit bedrijf dumpt gewoon kaartjes in brievenbussen, dat ze Een pakket hebben aangeboden, terwijl je de hele dag thuis bent en er letterlijk niemand heeft aangebeld.Vervolgens laten ze jouw pakket ergens in de straat bij iemand achter.Dus overduidelijk niet bij jouw gebouw is geweest om het pakket aan te bieden, omdat ze anders het pakket bij je directe buren had achtergelaten, die ook thuis waren.
Slechte zaak voor Greetz, aangezien zij voor een groot gedeelte afhankelijk zijn van voor zieken, die logischerwijs niet makkelijk ter been zijn en niet de hele wijk kunnen aflopen om een pakket op te halen. Klantenservice bellen voor een klacht heeft geen toegevoegde waard, Greetz doet hier helemaal niks mee, wast zijn handen in onschuld en wijst alles naar haar koeriersbedrijf. Slechte ervaring service, zou dit dus nooit aan iemand aanbevelen, probeer een andere website bol.com ofzo om iemand te verrassen.Nooit dit soort bullshit problemen met hun gehad.