Details van de beoordeling

greetz
Cadeaus

Waardeloze bezorging

Beoordeling 
 
1.0

Vandaag zou ik een pakket ontvangen, Greets werkt samen met koeriersbedrijf Packscenter. Dit bedrijf dumpt gewoon kaartjes in brievenbussen, dat ze Een pakket hebben aangeboden, terwijl je de hele dag thuis bent en er letterlijk niemand heeft aangebeld.Vervolgens laten ze jouw pakket ergens in de straat bij iemand achter.Dus overduidelijk niet bij jouw gebouw is geweest om het pakket aan te bieden, omdat ze anders het pakket bij je directe buren had achtergelaten, die ook thuis waren.
Slechte zaak voor Greetz, aangezien zij voor een groot gedeelte afhankelijk zijn van voor zieken, die logischerwijs niet makkelijk ter been zijn en niet de hele wijk kunnen aflopen om een pakket op te halen. Klantenservice bellen voor een klacht heeft geen toegevoegde waard, Greetz doet hier helemaal niks mee, wast zijn handen in onschuld en wijst alles naar haar koeriersbedrijf. Slechte ervaring service, zou dit dus nooit aan iemand aanbevelen, probeer een andere website bol.com ofzo om iemand te verrassen.Nooit dit soort bullshit problemen met hun gehad.

K
Was deze beoordeling nuttig? 1 0

Jet op 22 Januari 2018

Ik heb ook een klacht geprobeerd in te dienen over Packscenter. Dit bedrijf levert bij ons in de buurt alleen in de ochtend. Daar ik elke ochtend werk en mijn buren wat verder weg wonen en ik daar niet veel contact mee heb, ik het daar niet wil laten bezorgen, gaat het dus gebeuren dat de bos bloemen die op maandag bezorgd zouden moeten worden, pas op zaterdag bezorgd zouden kunnen worden. Zal een mooi bosje bloemen zijn na 5 dagen in een doos gezeten te hebben. Gelukkig heb ik donderdag vrij en kunnen ze dan bezorgd worden.
Heb Greetz 2x gecontacteerd, je krijgt excuses maar het ligt niet aan hen maar aan het koeriersbedrijf zeggen ze. Volgens mij maak je als opdrachtgever afspraken met een leverancier. Als ik Greetz was zou ik afscheid nemen van dit bedrijf, ze willen/kunnen niet leveren van 8.00 tot 22.00 uur, wat wel gezegd wordt.
Ik raad niemand aan om via Greetz bloemen te laten bezorgen, er zijn zat andere bedrijven die hier in gespecialiseerd zijn en het veel beter kunnen regelen. Persoonlijk zal ik hier dus nooit iets bestellen.
Het is nog een verrassing voor mij wie er zo attent is geweest om een bos bloemen te laten bezorgen, maar zodra ik het weet zal ik hem/haar een klacht in laten dienen bij Greetz.

Reageer op deze review