Details van de beoordeling

gsm loket
GSM Webshops

Commercieel

(`Bijgewerkt: September 28, 2015)
Beoordeling 
 
2.0

GSMloket geeft geld voor oude mobiele telefoons. Een zoekopdracht vertelt mij dat ik exact €50 kan krijgen voor een ongebruikte mobiele telefoon, die nog in de doos zit. Opsturen, en tot mijn verbazing krijg ik veel minder, onder het mom van 'gebruikssporen'. Het plastic laagje zat er nog op! Ik stuur dus een email, en krijg een reactie terug met een foto met mijn 'gebruikssporen'. Blijkbaar hadden ze niet goed gekeken, want de foto was van een ander model. Ik kon de telefoon wel terugkrijgen als ik €12.50 betaalde, maar de krasjes zouden blijven zitten.

A
Was deze beoordeling nuttig? 1 1

GSMLoket op 08 Oktober 2015

Beste anoniem,

Bedankt voor uw review. Wij proberen er alles aan te doen om de de verkoop zo goed mogelijk af te handelen. Uit uw review kunnen wij helaas niet opmaken over welke verkoop het gaat. Zou u wellicht contact met ons op kunnen nemen onder vermelding van uw bonnummer op info@gsmloket.nl? Dan kunnen we bekijken wat er mis gegaan is bij uw verkoop en het probleem zo snel mogelijk oplossen.

Met vriendelijke groet,

Team GSMLoket

anoniem op 08 Oktober 2015

Om jullie klantenservice te quoten, nadat een klachtenprocedure gestart was: "Begrijp dat zulke dingen gevolgen hebben! Ook bij andere bedrijven!".
Het idee is dat deze reviews anoniem zijn, zodat de uiteindelijke klant beschermd is.

Reageer op deze review