Large Online

www.large.nl
Large

Large Online Popmerchandising is een postordershop waar je vele producten vindt van kleding tot sieraden. Het assortiment bestaat uit producten voor mannen, vrouwen en kinderen. U kunt bij Large op verschillende manieren betalen en er zijn bij Large Online vaak aanbiedingen in de online webshop te vinden.

Large Online ervaringen

33 beoordelingen voor Large Online

 
(3)
 
(2)
 
(1)
 
(8)
 
(21)
Gemiddeld 
 
3.5
 
4.1
 
3.1
 
1.9
 
4.7
Bekijk alle reviews Meest gewaardeerde reviews
Heeft u al een account?
Uw beoordeling (optioneel)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Extra info
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.
Bas
Gemiddeld 
 
2.0

Slechte service

In november een trui terug gestuurd omdat de kwaliteit niet goed was, het geld zou terug gestort worden. Nu is het 8 december en het blijft akelig stil vanuit de kant van Large.
Telefonisch niet te bereiken, op mailtjes wordt niet gereageerd.
Ben zeer benieuwd of het verschuldigde bedrag nog op mijn rekening wordt bijgeschreven.

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
De Lobelle
Gemiddeld 
 
1.0

Kiss Poppen !!!! wat een klucht


Beste,

Op 23 November 2017 deed ik een bestelling bij jullie, het betreft een set KISS poppen bestelnummer 101400853693. --- 399,99 euro
Twee dagen later krijg ik een enorme doos thuis met de set poppen dacht ik maar bij het openen was dit wel een ontgoocheling want er zat maar 1 van de 4 poppen in de doos samen met nog een tshirt .
Ik heb direct telefonische contact met jullie opgenomen (wel 20 minuten wachttijd) na mijn uitleg te hebben gedaan zei de man aan de lijn dat iets verkeerd was gelopen en dat de poppen waarschijnlijk uit de doos gestolen waren. Na overleg moest ik de doos met complete inhoud terug sturen en gingen jullie dan een volledige set opsturen, en de man aan de lijn zei me dat hij de set persoonlijk opzij gezet had omdat er maar 1 set meer over was. Ik was gelukkig daar mee en heb dan de dag nadien het pakket op de post gedaan.
Er ging meer dan een week voorbij en ik hoorde niets meer van mijn pakket, ik vond dit wel al een beetje verdacht. Ik heb jullie dan op alle mogelijke manieren proberen te bereiken telefonisch (maar na 25 minuten wachten wordt er doodleuk ingehaakt) dan per mail….. tevergeefs, dan heb ik via facebook messenger , daar kreeg ik na enig tijd een antwoord -“Bedankt! Ik heb je retour ingeboekt en de nieuwe set KISS poppen komt zo snel mogelijk naar je toe. Fijne dag verder.”
2 dagen nadien terug een enorm pakket , ik heb meteen het pakket gefotografeerd omdat ik terug nattigheid voelde omdat de doos super licht aan voelde en om zeker aan te tonen dat de doos zeker geen inbraak pogingen aantoonde. Er zat terug maar 1 pop in het pakket.!!!!! Ik heb dan terug telefonisch contact opgenomen terug 20 minuten wachttijd om dan terug mijn zelfde verhaal te doen.
De mevrouw aan de lijn is gaan checken in het magazijn om nadien dan te melden dat ze geen volledig set meer hadden en dat het probleem was, maar daar heb ik mijn bedenkingen bij want 2 dagen voordien melden ze mij dat ze het set met 4 poppen klaar staan en gaan opsturen om dan een pakket te vullen met 1 pop en wetende dat het een set moet zijn ???? Raar ???
De Mevrouw zei dan dat er niets meer anders opzit dan het pakket terug te sturen om dan mijn geld terug te storten maar daar ging ik niet met akkoord en werd ik een beetje woest (waarvoor mijn excuses) Ik zei ik ben geen koerier dienst die iedere week naar de post rijdt om iets terug te sturen en vond dat jullie eerst mijn geld moest terug sturen en dan zou ik jullie pakket opsturen en dat ik geen tijd heb daarvoor, ik heb ook een zaak met 18 personeel leden en als ik zoveel van die blunders maak dat ik rap failliet zou zijn.
Terug 2 dagen na dit voorval terug een pakket aan mijn deur met een enorm pakket maar wel een zwaarder dus de 4 poppen zaten erin !!!!!!!!! Oef !!!!!!!! Maar dan bij het uit pakken zat er 1 pop in die gebroken is !!!! Terug een domper !!!!!!! Wat een Fiasco !!!!!!! en dit voor een slordige 400 euro, mooie service !!!!!!!!! Vinden jullie ook niet ?????? Er zat zelfs geen tshirt meer bij in het pakket , zelf bij de bestelling op 23 November was er een actie van 20 % korting op alles dus dat heb ik ook nog eens misgelopen. Je zou voor minder kwaad worden hé of niet ??
Ik ga dit pakket nu houden en de kapotte pop plakken en bij mijn collectie plaatsen maar met tegenzin en geen goed gevoel.
Ik ben nu benieuwd of jullie daar nu een gevolg aan gaan geven of dat het voor jullie nu opgelost is ???
Met vriendelijke groeten
De Lobelle Gino

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
me
Gemiddeld 
 
1.0

41 dagen + soort van oplossing

Had een sjaal besteld voor een cadeau, na het bestellen kreeg ik geen bevestiging maar was wel geld van de rekening af gehaald. Heb direct een mail gestuurd naar Large, maar naar nog eens 3 mails 2 keer geprobeerd te bellen en 3 weken wacht geen bericht van Large. Heb toen een klacht in gediend bij thuiswinkel.org waar large bij aangesloten is. Binnen twee dagen reageert Large vraag om een screenshot van mij betaling, ik stuur dat naar hen en vraag of het voor de kerst nog binnen komt. Krijg weer geen reactie beslis om de sjaal ergens ander maar te bestellen, en mail weer richting large dat ik me geld terug wil. Krijg weer geen reactie terug, ga weer via thuiswinkel.org en vraag of ze mij mail willen door sturen naar large want dan reageren ze wel kennelijk. En idd na twee dagen reageren ze weer met de vraag of ik mij rekening willen sturen (ter wel ze dat gewoon hebben). Zo gaat het weken door krijg uiteindelijk het verzoek om niet via hun normale mailadres te vragen maar via een speciaal mailadres waar ze kennelijk wel op reageren.

Heb uiteindelijk na 41 dagen mailen/bellen me geld terug.

Dus ik ga nooit meer iets bestellen bij Large en raad ook iedereen af om dit te doen!!!
Als je wil dat ze reageren op je mail ga dan of via thuiswinkel.org of gebruik hun mail adres: reviews @ large .nl die ze gebruiken als er een klacht binnen komt van thuiswinkel.org.

Ik hoop dat dit helpt.

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review

Iris
Gemiddeld 
 
1.0

Koop niet meer bij Large

Ik heb op 13-07-2017 een bestelling gedaan van enkele Supernatural artikelen. Op 20-08-2017 gebeld waar de producten bleven. Ik zou binnen een week de artikelen ontvangen. Op 20-09-2017 weer gebeld. Nu zou het eind oktober geleverd worden. Op 05-11-2017 gemaild dat ik de order wil annuleren. Op 16-11-2017 kreeg ik een mail terug dat de reactie op mijn mail wat langer kan duren dan normaal. Op 23-11-2017 krijg ik een mail dat mijn pakket wordt afgeleverd. Ik weer bellen. Na lang wachten wordt er gezegd dat ik het pakje kan weigeren aan de deur en dat mijn geld teruggestort wordt. Vervolgens krijg ik een mail dat mijn pakketje niet afgeleverd kon worden, of ik wil aangeven wat er met mijn bestelling moet gebeuren. Op 7-12-2017 weer bellen. weer lang moeten wachten. Er wordt beloofd dat geld gestort wordt. Op 04-01-2018 maar weer gebeld. Dit maal 34! minuten in de wacht gestaan. Er wordt een mail naar een afdeling gestuurd die de terugbetaling doet en tussen nu en 14 dagen zou ik mijn geld terug moeten hebben. Ik verwacht er niks van. Uiteindelijk 45 min aan de telefoon gehangen. Ik ben blij dat ik gratis kan bellen. Ik koop NOOIT meer bij Large. Wat is dit een slecht bedrijf geworden.

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Bart
Gemiddeld 
 
9.0

CD/DVD Linkin Park

Op 24 December 2017 CD/DVD van Linkin Park besteld en op 2 januari 2018 na volle tevredenheid de CD/DVD ontvangen

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
P.K.
Gemiddeld 
 
1.0

Wel geld vangen maar niet leveren en niet terugbetalen

Begin december heb ik een jas besteld en betaald, de dag erna kreeg ik een mail dat hij toch niet leverbaar was en of ik mijn bankrekeningnummer door wilde geven voor terugbetaling.
Dit direct gedaan en ze er diverse keren aan herinnerd, helaas worden mails niet gelezen/beantwoord, telefonisch duurt het wachten veel te lang.
De order staat gek genoeg wel op “voltooid”
NIET DUS!!!

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review

Martijn KLeiboer
Gemiddeld 
 
1.8

Onbetrouwbaar en nemen hun klanten niet serieus!

Slecht bedrijf, niet kopen!
Telefoon, mail, whatsapp, brief geen gehoor. Retouren worden niet verwerkt, Klarna wordt niet op de hoogte gebracht dat het retour is. Hebben wel tijd om onzin op Facebook te plaatsen maar klanten helpen ho maar, niet reageren, nergens op!

Onbetrouwbare bedrijf en de wet kopen op afstand laten ze aan hun laars!

Je bent gewaarschuwd, NIET KOPEN!

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Kels
Gemiddeld 
 
10.0

Het kost wat moeite (van beide kanten) maar dan heb je ook wat! :)

Eerlijk is eerlijk, het heeft flink wat moeite gekost maar het is gelukt! Ik had 11 December een flinke berg aan spullen besteld, ik ben al jaren klant en heb nooit problemen gehad, nu na een week begon ik me toch wel zorgen te maken dus klantenservice gebeld, ja het duurde lang en ha ik heb zeker wel 10 keer gebeld maar omdat ik gratis kan bellen bleef ik gewoon geduldig aan de lijn. 
Steeds als er werdt opgenomen werd ik netjes geholpen en gerust gesteld.
Mijn pakjes (12 van 16 ) waren er voor kerstmis!! Ik was helemaal blij! Ik miste er 4 dus even snel gebeld en hoppa weer netjes geholpen en gerust gesteld! Vandaag kwamen de overige 4 aan en heb ik dus toch netjes alles perfect gekregen! 
De goede maat, precies de spullen die ik besteld had en geen extra kosten! 
Ik ben hartstikke blij en blijf zeker klant! Ik was ook geinformeerd over het feit dat ze wat technische problemen hadden gehad dus ookal koste het eat moeite (van beide kanten) ik ben zeer tevereden met hoe ik geholpen ben en dat ik nu netjes alles in mijn bezit heb! 
Top!

Was deze beoordeling nuttig? 

piet op Januari 05, 2018

dit is van Large zelf
zit dit zelfde bericht op verschillede review sites.
dit is altijd enigste posetiefe bericht in de laatse maanden, en het is ook nog eens altijd zeer posetief.
dus daarom denk ik of deze persoon heeft heel veel geluk en is de enigste waar large wel op reageert of is dit large zelf.

Reageer op deze review
Kurt Dijkhuis
Gemiddeld 
 
4.8

Niks meer bestellen bij large!

3 weken geleden een trui en een shirt bij large besteld. Op de dag dat ik de bestelling binnen kreeg werd er op de bestel pagina opeens aangegeven dat het shirt niet meer leverbaar was. En inderdaad zat er in het pakket alleen de trui. Paar dagen gewacht, geen geld terug van het shirt. Gebeld, 15 minuten in de wacht gestaan, eindelijk een bijna niet hoorbare persoon die totaal ongeïnteresseerd klinkt aan de lijn. Weer 2 dagen gewacht. Nog niks. Nog 4 keer gebeld over 2 weken, elke keer meer dan 15 minuten in de wacht. Eindelijk na 2 weken er weer door gekomen. Weer zo'n bijna onhoorbare, totaal ongeïnteresseerde persoon aan de lijn.

Het "wordt weer doorgegeven aan de financiële afdeling" maar heb er maar weinig vertrouwen in. Dit is nu al de 3de keer achter elkaar dat er wat mis gaat met m'n bestellingen. En de laatste keer dat ik ooit wat bij hun bestel. Ik ga liever naar Attitude Holland, die minder assortiment heeft maar nog wel goede service geeft.

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review

Jonneke
Gemiddeld 
 
4.0

Weer een klant minder!!

Ik bestel regelmatig bij Large, leuk assortiment en goede service. Maar sinds een half jaar is het toch een ramp bij Large. Zo nu ook weer. Mijn zoon is gek merchandise van een computerspel en had zijn oog laten vallen op een aantal artikelen die Large aanbiedt. Een artikel was niet voorradig en zou tijdig voor de kerst weer beschikbaar zijn. Helaas tot op heden niks vernomen. Nu staat er plots op de site dat de pakketten pas in januari worden verstuurd!!! Ik heb meermaals gebeld, althans geprobeerd te bellen, want je staat vreselijk lang in de wacht. Ik heb meerdere mailtjes gestuurd, maar ook daar geen reactie op. Ik ga de hele boel maar annuleren en ga mijn zoon maar iets anders kopen voor kerst. Ik ga het er niet op wagen dat mijn zoon geen cadeau onder de kerstboom heeft liggen. Foei Large!!! Waar zijn jullie in vredesnaam mee bezig!!! Ik bestel hier niet meer, ik heb er genoeg van!!
Overal kan het wel eens mis gaan, maar bij jullie is het tegenwoordig standaard dat er iets fout gaat.

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Lees meer reviews

Algemene informatie

Merken
Popmerchandising
Productgroepen
t-shirts
Levertijd
1 tot 3 werkdagen
Verzendkosten
-
Afhalen mogelijk
nee
Betaalmethodes
Ideal
Telefoonnummer
-

Vergelijk webshop reviews en koop betrouwbaar online

Reviewspot verzamelt webwinkel beoordelingen en geeft in een handig overzicht de review score per webshop weer. U kunt dus snel en eenvoudig zien of een webwinkel betrouwbaar en bestellen veilig is. In de categorie gsm staan de belangrijkste Nederlandse gsm webshops. Bekijkt u de belsimpel ervaringen en mobiel.nl reviews van die grote gsm shops maar eens of ontdek of Cool Blue en Simpel betrouwbaar zijn. U kunt verschillende aspecten van deze webshops bekijken. Eenvoudig kunt u bijvoorbeeld de betaalmogelijkheden van mode webwinkels zoals wehkamp, pabo of amazon bekijken. U kunt reviews en beoordelingen van Nederlandse aanbieders van een goede opleiding zoals nha opleidingen of Laudius danwel reviews over elektronica shop baxshop lezen. Maar natuurlijk kunt u ook zelf een webshop beoordelen en uw positieve ervaringen of klachten delen. Online winkels kunnen gratis hun shop aanmelden op Reviewspot en een onbeperkt aantal reviews en beoordelingen verzamelen. Online winkels kunnen daarnaast gratis gebruik maken van de review widgets. Het beste advies, betrouwbare beoordelingen, recensies, klantbeoordelingen & ervaringen met Nederlandse webshops, u vindt het op Reviewspot.nl! - Copyright © 2010 - 2016.