Large Online reviews & ervaringen

www.large.nl
 
4.2 (52)
Large

52 Large Online reviews

 
(8)
 
(5)
 
(4)
 
(11)
 
(28)
Terug naar overzichtspagina
Heeft u al een account?
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.
28 resultaten - getoond 1 - 20
1 2
Volgorde

T-Shirt

Beoordeling 
 
2.5

Laatste tijd gaat de kwaliteit hard achteruit. Bestelde regelmatig en altijd wel een maat groter, maar tegenwoordig na eenmaal wassen volstaat een maat groter al niet eens meer. Kleding krimpt erg veel en naden zijn snel rafelig. Al meerdere t-shirts kunnen weggooien na eenmaal dragen.

Voor een shirt van €30 mag je toch wel iets van kwaliteit verwachten.

H
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

T shirts

Beoordeling 
 
1.0

4 april 4 shirts en een deurmat besteld en nog niks ontvangen. Een vaag antwoord via de chat ontvangen.
Ergste is dat ik de shirts voor het Metallica concert had besteld. Jaren tevreden klant geweest, maar nu haak ik af. Ga proberen mijn geld terug te krijgen, maar na het lezen van andere reviews vrees ik het ergste.

C
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

T-Shirt Metallica

Beoordeling 
 
1.0

Ik wilde een nieuwe T-Shirt bestellen voor het concert van Metallica.
Ik heb deze 2 weken voor het concert besteld en helaas werkte de kortingscode niet.
Na 1 week nog niets gehoord en of gezien te hebben ben ik maar gaan bellen met Large, Ik kreeg toen een bandje te horen dat je ze kan bereiken via de mailen en via FB.
Ik heb toen eerst gemaild maar kreeg na 4 dagen nog geen antwoord en heb ze toen via FB een berichten gestuurd, Ze hebben deze wel gelezen maar krijg geen antwoord.
In middels is het concert geweest en zijn we weer een paar dagen verder en Large blijft maar zwijgen.
Large pak je geld maar je krijg niets geleverd, Het is in mijn ogen een grote boeven zooi!

R
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Sieraden

Beoordeling 
 
1.8

Ben niet tevreden over de afhandeling, moet telkens weer achter mijn geld aan voor producten die niet zijn geleverd.

FJ
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Als je van een gok houdt, zit je bij large goed

Beoordeling 
 
1.5

Er staan heel veel dingen op hun website die ze helemaal niet in voorraad hebben. Maar wel de order bevestigen en je geld meteeen van de bankrekening halen. Dat riekt naar oplichterij. De prijzen voor sommige spullen zijn te goed om waar te zijn. Ik ben erin getrapt. Wees slim en bestel ergens anders. Dit zijn bandieten

M
Was deze beoordeling nuttig? 12 6
Reageer op deze review

Slechte service

Beoordeling 
 
1.0

Large, ze nemen je niet serieus en er is geen sprake van professioneel gedrag. Ik heb meerdere keren besteld bij hun, (ook problemen gehad met laat leveren btw), maar ik zelf ga geen gebruik van hun webshop meer maken. De prijzen zijn mij veel te hoog en voor de service hoef je het ook niet te doen. Ik raad mensen aan om dezelfde (soort) spullen gewoon ergens anders te halen en goedkoper.

K
Was deze beoordeling nuttig? 6 1
Reageer op deze review

Slechte klantenservice

Beoordeling 
 
2.5

Release vooraf bestellen geen goed idee, meer maals konden ze het artikel niet leveren ofwel weken na de release datum. Korting te over maar nooit op media, en dan de klantendienst die is totaal niet bereikbaar. Mails worden nooit beantwoord en telefonisch contact met de klantenservice is echt dramatisch. Hunnen medewerkers helpen hun klanten totaal niet.

WG
Was deze beoordeling nuttig? 8 0
Reageer op deze review

Slechte service

Beoordeling 
 
2.0

In november een trui terug gestuurd omdat de kwaliteit niet goed was, het geld zou terug gestort worden. Nu is het 8 december en het blijft akelig stil vanuit de kant van Large.
Telefonisch niet te bereiken, op mailtjes wordt niet gereageerd.
Ben zeer benieuwd of het verschuldigde bedrag nog op mijn rekening wordt bijgeschreven.

B
Was deze beoordeling nuttig? 8 0

Max op 11 Juni 2021

Bij mij is het netjes afgehandeld.

Reageer op deze review

Kiss Poppen !!!! wat een klucht

Beoordeling 
 
1.0


Beste,

Op 23 November 2017 deed ik een bestelling bij jullie, het betreft een set KISS poppen bestelnummer 101400853693. --- 399,99 euro
Twee dagen later krijg ik een enorme doos thuis met de set poppen dacht ik maar bij het openen was dit wel een ontgoocheling want er zat maar 1 van de 4 poppen in de doos samen met nog een tshirt .
Ik heb direct telefonische contact met jullie opgenomen (wel 20 minuten wachttijd) na mijn uitleg te hebben gedaan zei de man aan de lijn dat iets verkeerd was gelopen en dat de poppen waarschijnlijk uit de doos gestolen waren. Na overleg moest ik de doos met complete inhoud terug sturen en gingen jullie dan een volledige set opsturen, en de man aan de lijn zei me dat hij de set persoonlijk opzij gezet had omdat er maar 1 set meer over was. Ik was gelukkig daar mee en heb dan de dag nadien het pakket op de post gedaan.
Er ging meer dan een week voorbij en ik hoorde niets meer van mijn pakket, ik vond dit wel al een beetje verdacht. Ik heb jullie dan op alle mogelijke manieren proberen te bereiken telefonisch (maar na 25 minuten wachten wordt er doodleuk ingehaakt) dan per mail….. tevergeefs, dan heb ik via facebook messenger , daar kreeg ik na enig tijd een antwoord -“Bedankt! Ik heb je retour ingeboekt en de nieuwe set KISS poppen komt zo snel mogelijk naar je toe. Fijne dag verder.”
2 dagen nadien terug een enorm pakket , ik heb meteen het pakket gefotografeerd omdat ik terug nattigheid voelde omdat de doos super licht aan voelde en om zeker aan te tonen dat de doos zeker geen inbraak pogingen aantoonde. Er zat terug maar 1 pop in het pakket.!!!!! Ik heb dan terug telefonisch contact opgenomen terug 20 minuten wachttijd om dan terug mijn zelfde verhaal te doen.
De mevrouw aan de lijn is gaan checken in het magazijn om nadien dan te melden dat ze geen volledig set meer hadden en dat het probleem was, maar daar heb ik mijn bedenkingen bij want 2 dagen voordien melden ze mij dat ze het set met 4 poppen klaar staan en gaan opsturen om dan een pakket te vullen met 1 pop en wetende dat het een set moet zijn ???? Raar ???
De Mevrouw zei dan dat er niets meer anders opzit dan het pakket terug te sturen om dan mijn geld terug te storten maar daar ging ik niet met akkoord en werd ik een beetje woest (waarvoor mijn excuses) Ik zei ik ben geen koerier dienst die iedere week naar de post rijdt om iets terug te sturen en vond dat jullie eerst mijn geld moest terug sturen en dan zou ik jullie pakket opsturen en dat ik geen tijd heb daarvoor, ik heb ook een zaak met 18 personeel leden en als ik zoveel van die blunders maak dat ik rap failliet zou zijn.
Terug 2 dagen na dit voorval terug een pakket aan mijn deur met een enorm pakket maar wel een zwaarder dus de 4 poppen zaten erin !!!!!!!!! Oef !!!!!!!! Maar dan bij het uit pakken zat er 1 pop in die gebroken is !!!! Terug een domper !!!!!!! Wat een Fiasco !!!!!!! en dit voor een slordige 400 euro, mooie service !!!!!!!!! Vinden jullie ook niet ?????? Er zat zelfs geen tshirt meer bij in het pakket , zelf bij de bestelling op 23 November was er een actie van 20 % korting op alles dus dat heb ik ook nog eens misgelopen. Je zou voor minder kwaad worden hé of niet ??
Ik ga dit pakket nu houden en de kapotte pop plakken en bij mijn collectie plaatsen maar met tegenzin en geen goed gevoel.
Ik ben nu benieuwd of jullie daar nu een gevolg aan gaan geven of dat het voor jullie nu opgelost is ???
Met vriendelijke groeten
De Lobelle Gino

DL
Was deze beoordeling nuttig? 5 0
Reageer op deze review

41 dagen + soort van oplossing

Beoordeling 
 
1.0

Had een sjaal besteld voor een cadeau, na het bestellen kreeg ik geen bevestiging maar was wel geld van de rekening af gehaald. Heb direct een mail gestuurd naar Large, maar naar nog eens 3 mails 2 keer geprobeerd te bellen en 3 weken wacht geen bericht van Large. Heb toen een klacht in gediend bij thuiswinkel.org waar large bij aangesloten is. Binnen twee dagen reageert Large vraag om een screenshot van mij betaling, ik stuur dat naar hen en vraag of het voor de kerst nog binnen komt. Krijg weer geen reactie beslis om de sjaal ergens ander maar te bestellen, en mail weer richting large dat ik me geld terug wil. Krijg weer geen reactie terug, ga weer via thuiswinkel.org en vraag of ze mij mail willen door sturen naar large want dan reageren ze wel kennelijk. En idd na twee dagen reageren ze weer met de vraag of ik mij rekening willen sturen (ter wel ze dat gewoon hebben). Zo gaat het weken door krijg uiteindelijk het verzoek om niet via hun normale mailadres te vragen maar via een speciaal mailadres waar ze kennelijk wel op reageren.

Heb uiteindelijk na 41 dagen mailen/bellen me geld terug.

Dus ik ga nooit meer iets bestellen bij Large en raad ook iedereen af om dit te doen!!!
Als je wil dat ze reageren op je mail ga dan of via thuiswinkel.org of gebruik hun mail adres: reviews @ large .nl die ze gebruiken als er een klacht binnen komt van thuiswinkel.org.

Ik hoop dat dit helpt.

M
Was deze beoordeling nuttig? 6 0
Reageer op deze review

Koop niet meer bij Large

Beoordeling 
 
1.0

Ik heb op 13-07-2017 een bestelling gedaan van enkele Supernatural artikelen. Op 20-08-2017 gebeld waar de producten bleven. Ik zou binnen een week de artikelen ontvangen. Op 20-09-2017 weer gebeld. Nu zou het eind oktober geleverd worden. Op 05-11-2017 gemaild dat ik de order wil annuleren. Op 16-11-2017 kreeg ik een mail terug dat de reactie op mijn mail wat langer kan duren dan normaal. Op 23-11-2017 krijg ik een mail dat mijn pakket wordt afgeleverd. Ik weer bellen. Na lang wachten wordt er gezegd dat ik het pakje kan weigeren aan de deur en dat mijn geld teruggestort wordt. Vervolgens krijg ik een mail dat mijn pakketje niet afgeleverd kon worden, of ik wil aangeven wat er met mijn bestelling moet gebeuren. Op 7-12-2017 weer bellen. weer lang moeten wachten. Er wordt beloofd dat geld gestort wordt. Op 04-01-2018 maar weer gebeld. Dit maal 34! minuten in de wacht gestaan. Er wordt een mail naar een afdeling gestuurd die de terugbetaling doet en tussen nu en 14 dagen zou ik mijn geld terug moeten hebben. Ik verwacht er niks van. Uiteindelijk 45 min aan de telefoon gehangen. Ik ben blij dat ik gratis kan bellen. Ik koop NOOIT meer bij Large. Wat is dit een slecht bedrijf geworden.

I
Was deze beoordeling nuttig? 5 0
Reageer op deze review

Wel geld vangen maar niet leveren en niet terugbetalen

Beoordeling 
 
1.0

Begin december heb ik een jas besteld en betaald, de dag erna kreeg ik een mail dat hij toch niet leverbaar was en of ik mijn bankrekeningnummer door wilde geven voor terugbetaling.
Dit direct gedaan en ze er diverse keren aan herinnerd, helaas worden mails niet gelezen/beantwoord, telefonisch duurt het wachten veel te lang.
De order staat gek genoeg wel op “voltooid”
NIET DUS!!!

P
Was deze beoordeling nuttig? 3 0
Reageer op deze review

Onbetrouwbaar en nemen hun klanten niet serieus!

Beoordeling 
 
1.8

Slecht bedrijf, niet kopen!
Telefoon, mail, whatsapp, brief geen gehoor. Retouren worden niet verwerkt, Klarna wordt niet op de hoogte gebracht dat het retour is. Hebben wel tijd om onzin op Facebook te plaatsen maar klanten helpen ho maar, niet reageren, nergens op!

Onbetrouwbare bedrijf en de wet kopen op afstand laten ze aan hun laars!

Je bent gewaarschuwd, NIET KOPEN!

MK
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

loopt in het 190

Beoordeling 
 
1.0

je besteld en je krijgt geen verzending bewijs . Ik las reacties op fb op hun pagina . iedereen heeft verzending problemen , krijgen niks aan. Kunnen hun niet contacteren . Als klant word je compleet genegeerd . KAN NIET.

L
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

Large is oplichting!

Beoordeling 
 
1.3

Aan iedereen die iets heeft besteld of van plan is te gaan bestellen bij Large, er is aangeraden om aangifte doen als
er niets wordt geleverd want waarschijnlijk wordt je opgelicht.
Via hun facebookpagina waren er al honderden klachten gemeld en niet de minste.
Via alle sociale media heeft Large ook de negatieve recensies/reviews van alle klanten verwijderd. Ik heb naar lang aandringen via mail en blijven bellen (bijna 2 weken lang elke dag bellen en dan langer dan een half uur in de wacht te moeten staan) mijn geld gelukkig terug na anderhalve maand geen levering, urenlange zinloze telefoontjes, onbeantwoorde mails en asociaal personeel bij de klantenservice. Dus men raad iedereen aan om aangifte te doen of in ieder geval zo veel mogelijk terecht negatief in de media te brengen.
Bestellen bij Large? Voor mij never en nooit meer.

RB
Was deze beoordeling nuttig? 1 0

linda bakker op 21 December 2017

ook ik ben opgelicht door Large.nl. Geen kerstkadoo's, geld willen ze ook niet retour overmaken, dit is gewoon oplichting. Ik heb Thuiswinel Waarborg ( dat logo hebben ze) hiervan op de hoogte gesteld.

Reageer op deze review

Waardeloos

Beoordeling 
 
2.0

Reeds uren in wacht gestaan aan de telefoon mails worden niet beantwoord chat ook niet bestellinge niet geleverd

VD
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Waardeloze klantenservice, via facebook mooi weer spelen maar daarna ...

Service 
 
1.0

Mijn zoon heeft een overhemd gekocht waarvan bij 1x dragen het bovenste drukknoopje uit de stof is gekomen. Gemailed naar de klantenservice geen reactie. Gebeld, maar na ruim 20 minuten in de wacht wordt de verbinding verbroken. Toen recensie op Facebook gezet, direct antwoord, tuurlijk kan het overhemd terug stuur even een PB. Dat had ik natuurlijk al gedaan, maar goed opnieuw en weer geen enkele reactie. Aan de buitenkant heel keurig, maar verdere afhandeling echt waardeloos. En eerlijk gezegd als ik alle reacties zo lees weet je bijna zeker dat al stuur je het overhemd retour ze toch het geld niet gaan overmaken.... Dure les voor mijn zoon. Nooit meer kopen bij large!

A
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Zeer slechte ervaringen met Large

Beoordeling 
 
2.0

Afgelopen zondag een CD bij Large besteld die op de website op voorraad stond met leverdatum 8/9 december 2017. Afgelopen woensdag kreeg ik een mail dat de CD niet op voorraad was en geleverd word op het moment dat deze weer op voorraad is. Zeer slechte service dus. Ik heb gelijk een mail naar Large gestuurd dat ze zich aan de leverdatum zoals die aangegeven stond op hun website moesten houden en ik anders van de koop afzie en het geld snel terug eis. Tot vandaag geen reactie op mijn mail ontvangen.

Telefonisch probeer ik ze nu te pakken te krijgen. Ik heb net een half uur in de wacht gehangen en toen werd de verbinding verbroken. Nu hang ik wederom in de wacht...

Ik bestel niks meer bij deze amateurs. Klantenservice is een aanfluiting. Wel opvallend dat er door Large veel tijd in het reageren op slechte recensies word gestoken!

J
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

Janie op 16 December 2017

Nog steeds geen bestelling ontvangen. Ook nog steeds geen reactie op mail en telefonisch onbereikbaar. Daarom hebben wij besloten om aangifte te gaan doen. We zijn bestolen.

linda bakker op 21 December 2017

Graag uw klacht bij Thuiswinkel Waarborg melden, dit oplichters bedrijf gebruik nog het logo, dit moet gewoon niet kunnen. TW is inmiddels op de hoogte van de praktijken van dit bedrijf.

Reageer op deze review

Waardeloze retourservice

Service 
 
1.0

Half november heb ik een winterjas voor mijn zoon besteld. Volgens de maattabel van de fabrikant maat L. Er kwam een veel te grote jas uit de doos dus meteen teruggestuurd met het verzoek om een kleinere. Daarna doodse stilte! Geen bevestiging van de ontvangst van de grote jas van Large, geen nieuwe jas. Dus gebeld met Large. Ik heb 3 pogingen gedaan, in de wacht mziekje met heavy metal kunnen doorstaan maar niemand aan de lijn gekregen. Tig e-mails gestuurd maar geen enkel resultaat. Na 3 weken nog steeds geen nieuwe winterjas voor de zoon. Large, je wordt bedankt! Dat was de laatste keer winkelen bij Large dus.

A
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

Mensen opgepast!!

Beoordeling 
 
2.3

Mensen opgepast! Alle signalen zijn er het over en uit is met dit bedrijf; bestelling kwijt, producten achteraf toch niet meer leverbaar, geen reactie op mail, Twitter al 9 maanden inactief en telefoonnummer al een week buiten gebruik!!

E
Was deze beoordeling nuttig? 0 1
Reageer op deze review
28 resultaten - getoond 1 - 20
1 2

Wij zijn benieuwd naar jouw Large Online ervaring

Large Online Popmerchandising is een postordershop waar je vele producten vindt van kleding tot sieraden. Het assortiment bestaat uit producten voor mannen, vrouwen en kinderen. U kunt bij Large op verschillende manieren betalen en er zijn bij Large Online vaak aanbiedingen in de online webshop te vinden.

Wat is uw ervaring met Large Online? Of bent u nieuwsgierig naar de ervaringen van anderen die bij Large Online hebben besteld? Op deze pagina kunt u een groot aantal Large Online reviews lezen.

Thuiswinkel Waarborg

Algemene informatie

Verzendkosten
-
Levertijd
1 tot 3 werkdagen
Productgroepen
t-shirts
Merken
Popmerchandising
Afhalen mogelijk
nee
Betaalmethodes
Ideal