Details van de beoordeling

sneakerbaas
Sport

Geen klantenservice

Beoordeling 
 
1.0

Ik heb twee teleurstellende ervaringen met Sneakerbaas.
De volgende klacht heb ik gestuurd naar aanleiding van twee teleurstellende producten.
De eerste klacht betreft de Nike Trainerendor Baroque Brown SB-616575-206-EU en de tweede betreft de Blazer Mid Vintage QS:

Voor mij en mijn partner geldt beiden dat wij niet in deze schoenen komen! Er zit een soort van binnensok in die het onmogelijk maakt om in de schoenen te komen.
Zelf heb ik maat 38 maar neem voor sneakers altijd 38,5 zodat ik dikke sokken kan dragen maar zelfs zonder sok kom ik niet in deze sneaker. Bovendien heb ik zeer dunne voeten, met bijvoorbeeld pumps heb ik altijd het probleem dat ik hier uitglij. Ik vind het daarom extra bijzonder dat ik niet in deze sneaker kom.
Ik raad jullie dus ten zeerste aan om dit product nader te bekijken en uit de collectie te halen. Ik ben van mening dat jullie dit artikel niet mogen verkopen aan klanten en ik vind het daarom ook onterecht om de kosten te betalen voor het retour zenden.

Dit is overigens niet de eerste keer dat ik ontevreden ben over een geleverd product.
Mijn vorige bestelling; SB10221924 de Blazer Mid Vintage QS waren zeer slecht afgewerkt; de onderkant van de tong van de schoen is afgewerkt met schuim en hier is geen lederen laag overheen geplaatst, waardoor je tijdens het dragen gewoon het gele schuim zag zitten. Bovendien kwam ik er na een dag dragen achter dat er een foutje in de zool zit met blaren als gevolg.

Van Duy van de ‘Customer service’ kreeg ik het volgende bericht:

Beste Romy,
Bedankt voor uw bericht.
De Trainerendors kunnen inderdaad iets strakker om de voeten zitten door de binnensok.
Wij hebben verder geen klachten ontvangen over dit model dus zullen wij dit niet uit de collectie halen.
Zodra wij uw retourzending hebben ontvangen krijgt u van ons een bericht!

Met vriendelijke groet,
Duy
Customer service

Allereerst vind ik het heel bijzonder dat een bedrijf bij ontvangst van nota bene twee klachten het niet nodig acht om de mail te beginnen met ‘onze excuses voor’...
Ook grappig dat er vervolgens aangegeven wordt dat er verder geen klachten binnen zijn gekomen over dit product; Dit is niet zo vreemd gezien de sneakers op dat moment 1 dag in de verkoop waren gegaan!
Op mijn vraag wat betreft de kosten voor het retourneren is deze medewerker helemaal niet in gegaan. Kortom; als klant wordt je totaal genegeerd.
Nog nooit heb ik zoiets dergelijks mee gemaakt; met geen enkel bedrijf en laat staan een commercieel bedrijf. Voor mij de laatste bestelling geweest!

R
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

Roy van Sneakerbaas op 18 November 2015

Beste Marcella,

Wat super vervelend om te lezen dat je dit zo hebt ervaren. Mijn collega gaat je vandaag nog contacten om tot een passende oplossing te komen. We willen je in ieder geval bedanken voor je feedback en wij zullen dit gebruiken om onze service te verbeteren.

Vriendelijke groet,

Roy van Sneakerbaas

Reageer op deze review