Details van de beoordeling

Lampenzo
Wonen, huis & tuin

Wachten en wachten

2 weken terug een lamp besteld, week erna nog niks ontvangen dus mailen, verwachting was dat het woensdag opgestuurd zou worden. Maar nee geen bericht dus bellen nu was de verwachting vrijdag maar deze dag is ook voorbij gegaan zonder bericht. Mail gestuurd 1 van de vele waar ik geen antwoord op heb gehad. En tot nu toe nog steeds geen lamp ontvangen. Zit er ernstig over te denken om maar contact op te nemen met Kassa en Radar over deze slechte service en afhandeling. En ondertussen blijf ik wachten en wachten tot uiteindelijk mijn lamp komt. Benieuwd hoe lang dit nog gaat duren.

J
Was deze beoordeling nuttig? 1 0

Jolanda op 28 Januari 2016

Ondertussen de lamp ontvangen, maar helaas deze heeft het slechts een uurtje gedaan en toen niks meer.
Probeer nu al een week om de gegevens te krijgen zodat ik hem terug kan sturen en mijn geld terug kan krijgen.
Maar krijg totaal geen antwoord.
Vandaag de 28e de laatste poging gedaan.
Krijg ik weer geen antwoord dan ga ik andere stappen ondernemen.
Wanneer iemand een idee heeft welke weg ik het beste kan volgen laat het mij weten!

Stanley op 26 April 2016

Hallo Jolanda,

Als je betaald heb voor iets wat niet geleverd wordt, kun je aangifte doen van oplichting bij de politie.

Ik heb ook een lamp besteld. Deze wordt nu na 3
weken ook niet geleverd en ze reageren ook nergens op. Ik wacht nog heel even. Maar indien niets geleverd wordt, zal ik aangifte gaan doen van oplichting.

Helmie op 24 Augustus 2017

Dreigen met de consumentenbond en ze bombarderen met mails,dat heeft bij mij geholpen,
Succes!

Reageer op deze review