Winparts reviews & ervaringen

www.winparts.nl
 
8.1 (1785)
winparts

1785 Winparts reviews

 
(946)
 
(490)
 
(142)
 
(114)
 
(109)
Terug naar overzichtspagina
Heeft u al een account?
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.
1849 resultaten - getoond 1 - 20
« 1 2 3 4 5 6 7 8 ... »
Volgorde
Beoordeling 
 
3.5

Prijs en bestelgemak is niet slecht, maar de service is ronduit waardeloos. De status van de verzending klopt niet, stond bij mij al 3 dagen op wacht op verzending. Levering is helemaal ronduit slecht te noemen, heb maar de helft gekregen van wat ik besteld heb, en de onderdelen die ik besteld heb zitten montageschroefjes helemaal scheef ingedraaid en zijn helemaal beschadigd vanwege de opvulling die ontbreekt in de doos, nu kan ik dus weer alles terug gaan sturen via een omslachtige retourprocedure die nergens op slaat. Ga mijn rechtsbijstand maar inschakelen denk ik. Dus een goede tip voor mensen die hier denken goedkoop uit te zijn: betaal liever een paar euro meer en koop ergens anders

W
Was deze beoordeling nuttig? 19 1
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
1.0

Zeer sléchte ervaring met Winparts.

Bij het bestellen van een carterpan werd mij telefonisch door Winparts vermeld dat het item te leveren was. Vervolgens 3 dagen elke dag telefonisch contact gehad. Er werd mij verteld dat ik een track&trace code zou ontvangen, maar deze kreeg ik nooit. Ik heb toen tweemaal telefonisch contact opgenomen op een ochtend, en er werd mij tweemaal gegarandeerd dat mijn bestelling verzonden was. Er zou enkel iets mis zijn bij PostNL, waardoor ik geen track&trace code heb ontvangen.

Een half uur na mijn laatste gesprek kreeg ik een mailtje dat het item toch niet te leveren was, de leverancier had verkeerde informatie gegeven. Dit kan gebeuren, maar het is totale quatsch dat mij verscheidene keren is gemeld dat mijn bestelling verzonden is.

Door deze situatie is mijn vakantie in het water gevallen.

Ik raad iedereen sterk af ooit wat te bestellen bij deze onbetrouwbare webshop.

J
Was deze beoordeling nuttig? 19 4
Reageer op deze review
(`Bijgewerkt: April 17, 2013)
Beoordeling 
 
6.0

In de eerste instantie leek het goed te gaan, diverse keren gebeld naar Winparts om info in te winnen voor bepaalde type lampen. De Xenon 6000K die ik nu in H1 wilde hebben en aan wilde sluiten op mijn huidige ballasts zou allemaal moeten passen, geen enkel probleem volgens de medewerkers van Winparts. Daarnaast nog een set Phillips X Treme H1 set besteld die ik voor m'n groot licht wil laten fungeren...dat was ook geen probleem.

Krijg ik de bestelde producten binnen, hoor ik me daar een partij gerammel in de gesloten doos. Maak deze open en wat zie ik...dat lampen in een veel te grote doos zitten, zonder bescherm materiaal zoals bv schuim of kranten o.i.d. en zie dus in de doos mijn dure Phillips X Treme H1 set liggen, in de dichte originele verpakking, maar liggen de lampen er dus los in te rollen en is het plastic lipje wat ze van elkaar moeten houden ook gebroken. Verder dus niks gedaan met deze set en gelaten zoals aangetroffen.

Pak ik de Xenon lampen, en had al een vermoeden bij het zien van de connectoren, loop naar mijn auto toe om te kijken of deze connectoren wel op mijn ballasts passen...en je raad het al! Het komt niet eens in de buurt, terwijl meerdere medewerkers mij hadden geïnformeerd dat het allemaal op elkaar moest passen, geen probleem, gaat allemaal lukken joh!!

Uiteraard is Winparts op zaterdag gesloten en kon ik mijn ongenoegen niet kwijt dus moest vervolgens de onhandige retour procedure volgen. Dit online gedaan, die maandagochtend telefonisch contact gehad, en de spullen retour gestuurd. I.v.m. de vervelende situatie werd vermeld dat de dinsdag meteen een nieuwe set Phillips X Treme H1 lampen, juist verpakt, toegezonden zouden worden en dat ze mijn retouren tegemoet zagen. De Xenon 6000K set had ik geen belangstelling meer in en deze heb ik via de originele leverancier gekocht, weliswaar € 100,- duurder maar het past!

Maar goed, na wat telefoontjes verder werd verteld dat de Phillips X Treme H1 set niet eerder worden verstuurd dan dat de retouren waren verwerkt. Jammer, maar daar had ik enigszins begrip voor. Tijdens dit gesprek bestel ik nog twee setjes Super White H3 lampen waar ik de huidige mistlampen mee wil vervangen, en oranje LED verlichting voor de knipperlichten in mijn units.

Naarmate de dagen verstrijken, krijg ik een mail van Winparts met daarin de track and trace gegevens en hoop dan eindelijk met mijn licht-units verder te kunnen. Maar wat schertst mijn grote verbazing...dat alleen de allerlaatste producten, de Super White H3 lampen setjes worden geleverd (ook weer op een vrijdagavond, en dus Winparts niet meer bereikbaar).

Dezelfde avond een vrij pissige email verzonden en krijg maandagochtend een mailtje dat het ook maar mensen zijn en blablabla...en dat de rest wordt nagezonden. Drie dagen later krijg dan eindelijk mijn overige producten door de pakketdienst geleverd, en wat hoor ik daar...rinkel de rinkel!!
Ik maak het pakketje open, geen bescherm-materiaal, en daar zitten idd mijn LED's in, maar ook mijn Phillips X Treme H1 set...weer helemaal los in de originele verpakking hebben ze de hele rit vanaf Groningen los gelegen en de klappen opgevangen.

Hebben ze dan echt niks geleerd, zoals ze wel aangaven in de email die ik eerder van ze kreeg!
En dit terwijl ze van eenieder verlangen dat als ze retouren sturen, deze in een omdoos, beschermfolie o.i.d. versturen, want anders worden de retouren afgekeurd!! Belachelijk, omdat ze zich zelf niet eens aan hun voorwaarden houden.

Ik heb nu wel zo'n ontzettend boos mailtje geschreven in de hoop dat ze het gaan begrijpen maar ik heb geen vertrouwen meer in Winparts.

En het is wel heel erg toevallig dat ik nu niet meer kan inloggen in mijn Winparts account die ik bij hun heb, dus er zit maar één ding op, en dat is andere mensen waarschuwen voor dit bedrijf.

Groetjes,

Robbie

R
Was deze beoordeling nuttig? 16 2
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
2.5

Slechte ervaring met Winparts,
Di 5 nov een stuurkogel en 5l olie besteld, vervolgens Wo 6 nov geleverd worden.
Wo 6 nov uitgesteld naar Do 7 nov.
Do 7 nov uitgesteld naar Vr 8 nov.
Vr 8 nov uitgesteld naar Za 9 nov.
Za 9 nov uitgesteld naar Ma 11 nov.
Ma 11 nov bestelling geleverd?? Maar nergens te bekennen vervolgens 3 telefoon gesprekken later hoor ik op Di 12 nov bestelling verloren, nieuwe bestelling word geleverd,
Wo 13 nov uitgesteld naar Do 14 nov.
Do 14 nov uitgesteld naar Vr 15 nov.
Vr 15 nov blijkt ongeacht ik het zelf 100 keer gecontroleerd te hebben het adres onbekend te zijn, bestelling retour, gebeld rond 13:00 en zou terug gebeld worden, maar nee maandag 18 nov weer bellen, dan zijn ze te druk en bellen ze weer niet terug, vervolgens niks gehoord einde van de dag zelf op gebeld en me bestelling geannuleerd. Met andere woorden, never nooit iets bestellen want ze gaan niet goed met hun klanten om, komen je nergens mee tegemoet, laten je gewoon stikken. Ik mag nog hopen dat ik mijn geld terug krijg, werkelijk ongelofelijk!

TS
Was deze beoordeling nuttig? 16 2
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
1.8

Helaas hele slechte ervaring.
In 2012 intercooler besteld. Heb deze via kenteken-search besteld, toch paste deze niet en is toen retour gezonden, op eigen kosten, dat kan ik nog billijken, ook al zijn er sites waar dit gratis is, maar goed.
Wat echter schandalig was: Mijn aankoopbedrag zou teruggestort worden maar daar werden eerst ca. 30% (!) aan "onkosten" afgetrokken! Nergens is dit te lezen of werd dit vermeld en achteraf telefonisch ook nooit bereikbaar. Bad business. Oplichters wat mij betreft.
Sorry, kan er niets mooiers van maken.

M
Was deze beoordeling nuttig? 16 2
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
9.0

Radiateur gekocht na 5 maanden zo lek als een mandje,zijkanten lieten los,waarschijnlijk fabrieks fout,meerdere mails gestuurd,kon bij de volgende bestelling korting krijgen,waardeloos antwoord,veel ellende en kosten in mijn vakantie gehad om een andere radiateur in te laten bouwen,heb tenslotte om de helft van de aankoop terug te krijgen gevraagd maar niets meer vernomen,koop nooit en te nimmer meer iets bij [Verliesparts]waardeloze aftersale .

DV
Was deze beoordeling nuttig? 15 2
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
5.5

Mijn eerste ervaring was niet zo geweldig.
Ten eerste kreeg ik een verkeerd onderdeel waarvan zij blijven beweren dat het de goede moest zijn. Ik kon het terugsturen, maar moest dan zelf voor de zending betalen, wat natuurlijk onzin is. Zij leveren verkeerd en moeten mij dan niet op kosten jagen.
In diezelfde bestelling setje remschijven besteld en dat waren ze vergeten? Ik moest er na 5 dagen achteraan bellen waar ze bleven en er was iets misgegaan binnen het systeem.

Al met al voor mij dus niet reden om hier nogmaals te kopen.

R
Was deze beoordeling nuttig? 15 2
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
4.5

Review van e vd lem.25-09-2012
Ik heb bij winparts een benzinepomp besteld welke volgens hun lijst in mijn auto zou passen.De pomp paste maar leverde veel te weinig druk om mijn motor te laten starten.Na veel zoek en speurwerk kwam ik daar a8ter.Heb bij de Alfa dealer een nieuwe pomp gemonteerd en het oltimertje loopt weer....Telefonisch zijn ze niet te berijken(door de kosten p min)en nu om mijn geld terug te krygen zijn ze niet thuis!en willen zeker niet het volledige aankoopbedrag retouneren.Ik bestel niets meer!!bij Winparts

E
Was deze beoordeling nuttig? 15 3
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
1.8

Wat een ellende. Uitlaat besteld voor mijn charisma!
Twee maal zelf moeten bellen wanneer hij geleverd zou worden?
Twee maal een belofte gehad, echter heb ik nog steeds geen uitlaat ontvangen.
Uiteraard weet niemand hoe dit kan.
Eens maar nooit weer!

R
Was deze beoordeling nuttig? 14 2
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
5.0

de bestelling is makkelijk gedaan, maar de producten kloppen niet. Als auto-leek heb ik mijn kenteken ingevoerd en kreeg daarop een site met onderdelen die voor mijn auto geschikt zouden zijn, dat blijkt dus nepperij. Er klopt niets van. Als je dan wilt bellen om te ruilen wordt er gedaan alsof je dom bent dat je er vanuit gaat om door je kenteken in te vullen de juiste producten te krijgen. Er wordt ook niet mee gedacht met een oplossing. Je betaald 0,20 ct. Per minuut als je belt en de retourprocedure is nodeloos ingewikkeld. Kortom laatste keer dat ik hier besteld heb, nu afwachten hoe de retour wordt afgehandeld. Waar je ook weer voor betaald, en verzendkosten bij levering en bij retour.......

M
Was deze beoordeling nuttig? 13 1
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
4.5

Niet tevreden.
Led kenteken verlichting besteld op 13-4 (zaterdag) (artikel op voorraad)
17-4 gevraagd wanneer ik geleverd kreeg?
antwoord betaling is binnen maar Uw order is leeg? per mail opnieuw besteld en toegezegd gekregen wordt 19-4 verzonden.
19-4(vrijdag) 17.13 uur mail ontvangen ligt klaar voor verzending
19-4(vrijdag) 17.18 uur mail ontvangen Uw adres is fout???? zending is retour gekomen of kan niet worden verzonden.
Nu maar afwachten of ze 22-04(maandag) wel kunnen verzenden.
Klantenservice ??? is alleen te bereiken op onmogelijke tijden als je aan het werk bent.
Ben er wel een beetje klaar mee.

FV
Was deze beoordeling nuttig? 12 1
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
5.3

Bestel gemak is goed,levering kan beter.Aftersale/service hebben ze dat?,ik heb er namelijk niets van gemerkt.Onderdeel paste niet goed (lekte koelvloeistof), ze willen het niet retour nemen. Zeker niet het kwaliteit van orgineel,onderdeel was bij de audi dealer goedkoper!. Mijn les is wat Wesley schrijft betaal liever iets meer, ik koop niets meer bij winparts.

J
Was deze beoordeling nuttig? 13 3
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
5.8

Heb vijf weken geleden twee artikelen besteld en betaald, het tweede artikel laat nog steeds op zich wachten. Ondank twee telefoontjes (op digitale berichten wordt niet gereageerd) en toezeggingen nog steeds niets. Hier bestel ik dus nooit meer.

AV
Was deze beoordeling nuttig? 12 2
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
3.5

Twee weken geleden meldde ik al dat levering door Winparts slecht is. Een aantal dagen daarna kreeg ik bericht dat het bestelde artikel z.s.m. verzonden zou worden. Ruim een week later wacht heb ik nog steeds niets ontvangen. Oorspronkelijke bestelling was 22 juni, nu is het 7 augustus...

AV
Was deze beoordeling nuttig? 12 2
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
3.0

spiegels besteld via auto-type (niet via kenteken). Ik werd erop attent gemaakt dat ik waarschijnlijk niet de juiste had. Ik vertrouw erop dat zij gelijk hadden en dus de bestelling laten aanpassen. Het leveren duurde weken en dat zonder een bericht van Winparts.

Eindelijk de bestelling ontvangen, blijken het de verkeerde te zijn. Dus de spiegels maar weer terug. Zij maken een fout en dus is het het normaal dat zij ook de verzendkosten betalen. Mails op de vraag of zij ook de verzendkosten vergoeden worden niet beantwoord. Ik stuur de spiegels terug en ik ben benieuwd wat ze terugstorten.

Eens en dus nooit meer Winparts voor mij.

R
Was deze beoordeling nuttig? 10 0
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
4.5

Vaak verkeerde delen geleverd, terwijl wel het juiste besteld is. Laten dan klanten opdraaien voor retourkosten.Staan onderdelen op de site die ze niet kunnen leveren , klantenservice slecht te bereiken en zeer slechte of beter gezegd geen service. Leveringen ook niet echt snel.Wij bestellen hier niks meer .

G
Was deze beoordeling nuttig? 12 3

Gabriele Bijlsma op 11 April 2014

Heb ook besteld bij winplaats.
Kreeg foutieve onderdelen en kan ze met geen mogelijkheden bereiken.
Zit nu met uitlaat die nog gedeelde stuk is daar ik niet het goed onderdeel ontvangen heb.
Hoop door hier iets de zetten contact krijg. Lukt bij hun niet via winny of bellen.
Vind dit erg slecht

Reageer op deze review
Beoordeling 
 
1.0

ik heb mij bij winparts 2uitlaten besteld 20 april besteld geweest en 23april geld overgemaakt stond er op mijn bestelling maar sedert deen nog niks veranderd probeer te bellen naar het nummer op de site maar graak er niet in en bestaad het nr zelf helemaal nie meer vie mail ook geen reactie dan begin je u toch wel veel vragen te stellen mss iemand die mij kan helpen met een juiste nr of iemand dat ongeveer het zelfde mee gemaakt geeft mvg David

DD
Was deze beoordeling nuttig? 10 1

Team Reviewspot.nl op 02 Mei 2013

Het correcte telefoonnummer van Winparts is 0900-0400814 of 0031 900-0400814 (vanuit het buitenland). De kosten voor dit nummer bedragen 20 cent per minuut met een maximum van 10 euro + extra kosten bij gesprek per mobiele telefoon.
De Winparts Klantenservice is maandag t/m vrijdag van 09.00-12.00 en 13.00-16.00 uur bereikbaar.

Met vriendelijke groet, Team Reviewspot.nl

Harry op 26 Mei 2013

Heeft u ooit wel eens van hoofdletters of punten gehoord?

Rob op 21 Juni 2013

Team reviewspot dat inderdaad het nummer van winparts echter heb ik met 2 mobiele telefoons het meerdere malen geprobeerd, echter zonder resultaat. Ook ik heb een uitlaat plus demper hier besteld. Middels ideal betaald maar tot op heden ( inmiddels 14 dagen) nog niks ontvangen. Tevens waardeloze klantenservice. Worden beloftes gedaan die ze niet kunnen nakomen!

erik op 13 September 2013

heb op 26 -08 -2013 wieldeksels besteld en betaald , tot nu toe niks gezien
heb mail verzonden en probleem ligt aan de post zeggen zij , maar verder niks !!!wat nu doen ? 1 ste maal nooit meer !

Reageer op deze review
Beoordeling 
 
4.3

Helaas zeer teleurstellend.

Na speciaal nog gebeld te hebben over mijn bestelling werd mij verzekerd dat mijn bestelling op tijd binnen zou komen. Toch voor de zekerheid even gebeld de uiterste dag dat het verzonden zou worden... gewoon niet op voorraad nog steeds.

Gevolg dat wij stad en land moeten afbellen om alsnog het onderdeel proberen te krijgen zodat ons weekend (wat al betaald is) niet in duigen valt.

Werd netjes te woord gestaan maar er is geen alternatief geboden, kortom wij zitten met de gebakken peren.

Niet voor herhaling vatbaar dus.

LJ
Was deze beoordeling nuttig? 9 1
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
3.3

Levering ging snel , maar....
Winparts stuurde verkeerde onderdeel op, reageer niet op mijn versoek om onderdeel in dezelfde prijsklasse op te sturen-maar stuur doordluek 3 keer zo duur onderdeel op (die bij Mr Auto de helft kost). Winparts opbellen met vragen kost geld. Om de verkeerde onderdelen te ruilen kan niet meer via website, dus ik moet hopen dat ze de onderdelen goed omtvangen en het geld terugstoreten.

J
Was deze beoordeling nuttig? 8 0
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
7.0

Op kenteken volgens de site een tankdop besteld. Deze bleek niet te passen. Ik mocht retourneren en zal heus het aankoopbedrag van de tankdop wel terugkrijgen. Wat mij wel erg stoort is het feit dat ik de verzendkosten van zowel de heen als terugzending dien te betalen. Bij het bestellen van een onderdeel op kenteken zou dit niet mogen voorkomen. Als ik van te voren had geweten dat het bestellen op kenteken geen zekerheid geeft over de juistheid van het geleverde dan had ik nooit besteld. Een les voor de toekomst.

WT
Was deze beoordeling nuttig? 8 1

Wil Toft op 17 Mei 2013

Ik moet een correctie maken op de verzendkosten. De kosten van de retourzending diende ik uitsluitend te voldoen. Blijft toch wel vreemd als de fout volledig ligt bij winparts.

Eddie op 20 Juni 2013

Voor mij dezelfde ervaring. Op kenteken een onderdeel besteld, dan denk je dat dit goed moet zijn. Maar helaas. Ik heb nog gevraagd aan de hand van het OEM nummer of ze dit hadden en wilden omruilen, maar volgens het plaatje van het onderdeel dat ze voorstelden was dit het ook niet. Teruggestuurd en 2x verzendkosten kwijt. Goeie les voor mij. Beter gewoon naar de winkel, dan ben je uiteindelijk goedkoper uit en zie je wat je koopt.

Reageer op deze review
1849 resultaten - getoond 1 - 20
« 1 2 3 4 5 6 7 8 ... »

Wij zijn benieuwd naar jouw Winparts ervaring

WINPARTS is de meest complete onderdelen site van auto-onderdelen voor de allerscherpste prijzen. Het leveringsprogramma van Winparts omvat een breed scala aan originele en merk vervangende onderdelen. Winparts verkoopt o.a. plaatwerk, verlichtingsdelen, bumpers, radiateurs, condensors, spiegels, katalysators enz. online op Winparts.nl.

Wat is uw ervaring met Winparts? Of bent u nieuwsgierig naar de ervaringen van anderen die bij Winparts hebben besteld? Op deze pagina kunt u een groot aantal Winparts reviews lezen.