Details van de beoordeling

Babyentiener
Kinderkleding webshops

Bestelling 100164075

Beoordeling 
 
4.5

Heel slecht communicatie en levering tijd , klantenservice ook.
Product bestel betaal her bedrag zou binnen 2-3 dagen binnen zijn omdat het via overboeking is gedaan ik 2 dagen derna bel mijn werd gezeg het bedrag is binnen u gaat een bevestiging mail krijgen ? Niets gehad ? Een week derna bel ik weer waarom heb ik nog geen bevestiging mail en wanneer krijg ik mijn product ? Werd gezegd 2-3 weken Ok. 2de bel ik weer waarom heb ik geen bevestiging mail en wanneer komt mijn product ? Ik te horen krijg mevrouw gaat gaat langer duren u krijg het over 5-6 weken? Ik boos werd aan de telefoon want niemand heeft mijn gecontacteerd of gemail dat het langer gaat duren? Ik een klacht heb ikgedien online en werd mijn gezegd van ja omdat het niet meer op voorraad is ? Terwijl toen ik online bestelde het voorraad stond? En zelf toen zei me dat zeiden ik weer online ging kijken het daar nog steeds voorraad stond maar goed? En ook in me email schreef dat ik nog steeds mijn bevestiging mail niet binnen heb dat het bedrag binnen is ? Want het gaat om een bedrag van 1259€ voor mijn kinderwagen en tas ? Ik werd terug gemail Wij begrijpen uw reactie. Vermoedelijk is het door de drukte erbij ingeschoten om een bevestiging te sturen dat de betaling ontvangen is.
Wij kunnen niets anders dan u onze excuses aanbieden. ( dit stuurde hun naar mijn toe)

5-6 weken verder. Dit zou mijn laaste week zijn dat mijn kinderwagen van 1259€ binnen zou zijn , heb nog steeds geen mail gehad van wanneer ze het gaan brengen ? Ook al is vandaag maandag en volgens hun zou ik het voor vrijdag in huis hebben ? Ik hoor dan al een mail binnen te krijgen welke datum ze komen en als ik thuis ga zijn? Nee hoor nog niets ? Ik ze vandaag weer gemaild heb en ik wacht nu weer op antwoord?

Heel absurt echt communicatie naar mijn toe over mijn bestelling heel slecht ? Niets wat op de site staat geschreven wordt gedaan?
Ik bedoel als her later is dan normaal contacteer mij dan weet ik het ? Want zo staat dat op de site geschreven? Waar staan die rechtlijnen dan voor ?

Eerste ervaring met baby & tiener store en was heel slecht ? Dat is heel JAMMER.

AR
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review