Zooplus

www.zooplus.nl
Zooplus

Bij Zooplus koop je allerlei dierenartikelen en diervoeding. Zooplus heeft een ruime keuze van de bekende merken in haar assortiment. Online bestellen bij Zooplus is een fluitje van een cent. De webshop is handig gecategoriseerd en het bestelproces ziet er makkelijk te begrijpen uit. Indien je je abonneert op de Zooplus nieuwsbrief krijg je de laatste nieuwtjes en leuke kortingen van Zooplus regelmatig per mail.

Zooplus is de dierenwinkel online wat betreft honden, katten, knaagdieren, aquaria etc. Niet alleen voer maar ook speeltjes en dieren verzorgingsmiddelen koop je eenvoudig op zooplus.nl!

Zooplus ervaringen

50 beoordelingen voor Zooplus

 
(8)
 
(5)
 
(6)
 
(18)
 
(14)
Gemiddeld 
 
5.0
 
6.1
 
4.1
 
3.5
 
6.4
Bekijk alle reviews Meest gewaardeerde reviews
Heeft u al een account?
Uw beoordeling (optioneel)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Extra info
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.
Mike
Gemiddeld 
 
4.5

Review zooplus

Levering ging compleet mis ondanks meerdere malen achteraan te bellen. Was geen ruimte voor excuses en zelfs na dit te benoemen ging de medewerker nog in de verdediging ipv. excuses te maken e.d.

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
LPG Gabriëls
Gemiddeld 
 
3.5

Klanten worden als 2 keus aangezien

Ik bestel al jaren katten eten voor +- 150 euro / maand ! De laaste tijd moet ik steeds langer en langer wachten op mijn bestelling ! Als men nu vraagt waar de bestelling blijft krijg je een antwoord wat ze zelf niet eens geloven !!! En laten het uitschijnen dat altijd de andere er schuld aan hebben , bij hun is het nu heel normaal dat je een week moet wachten op een bestelling . Wat ik me afvraag wat gebeurt er allemaal in die week met het eten en hoe gaat men hiermee om , daar het om natte voeding gaat ! Maar de medewerkers van zooplus stoort het niet als zij hun geld maar hebben is het voor hun goed , en de klant moet zoveel mogelijk zwijgen ! Jammer dat zo verhalen nooit bij de directie komen ,enkel maar bij 2a3 rangs medewerkers die er helemaal geen zin in hebben , het zou zeker anders verlopen , al hoop ik via deze weg iets te bereiken .
Ik zal deze winkel niet aan andere aanbevelen , want op deze manier maak je geen vrienden .

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Mario
Gemiddeld 
 
4.0

Klote service

Het enigste wat op tijd is is de factuur. Op de goederen kan je makkelijk 2 weken wachten. Gestopt met bestellen bij zooplus. Flut zaak.

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Vermeijs
Gemiddeld 
 
2.3

Waar blijft mijn bestelling.???

Slechte communicatie met het 020 klantenservice.
Ze lullen maar wat hun uitkomt en zeggen dat er een mail is verstuurd maar dat klopt gewoon niet.
Ik weet niet wat er daar aan de hand is maar ik ga geen 5 dagen op mijn bestelling wachten.
Heb hier in het dorp inkopen gedaan en dat ging ook goed.

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Johan
Gemiddeld 
 
1.5

Bestelling beschadigd aangekomen …

Bestelling beschadigd aangekomen (slecht verpakt), onmiddellijk foto's genomen en per mail bevestiging ontvangen dat het aankoopbedrag ging teruggestort worden, helaas komen ze ook deze afspraak niet na. Vermijden!

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review

A.F.
Gemiddeld 
 
4.0

Slecht!

Vroeger kocht ik vaak daar, maar steeds minder: alle goedkope artikelen hebben ze uit voorraad gehaald, voer kost bijna zelfde als in de winkel... bezorgtijden zijn vaak lang (3-5 dagen).
Kort geleiden heb ik een NEGATIEVE beoordeling van een aantal producten geplats - geen enkele was gepubliceerd. En ik heb dit product op de beoordelingen gekocht, wat heeft me 67 euro gekost - weggegooid geld. Ik ga me naar de andere internetwinkels schakelen...

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Rianne van Teeffelen
Gemiddeld 
 
10.0

Uitstekende service, snelle correcte leveringen.

Altijd correcte en tijdige leveringen, geweldige service !
@ zakken a 8 kg pup voer besteld, geopend en tot de conclusie gekomen dat wij het verkeerde voer hebben besteld.
Naar de service desk van Zooplus gemaild of we de onaangebroken zak konden ruilen voor de juiste, dan mengen we de eerste zal eronderdoor . .
Antwoord van Zooplus, allebei de zakken retourneren !!!! er is minder dan 70% eruit.
Wat een service, Gewedig!

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
oke
Gemiddeld 
 
5.0

oke dan

werkt deze site

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Kevin
Gemiddeld 
 
6.5

levering duurt LANG

ik heb 2 dagen geleden een warmtekussen voor mijn kat besteld. op vrijdag de 21e. ik heb netjes een email gekregen met facturen enzo. maar de levering.... ze zeggen wel vrijdag besteld zaterdag in huis. nou echt niet! ik mag nou lekker tot dinsdag wachten.....

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Marianne
Gemiddeld 
 
1.7

Waardeloos

Op woensdag besteld en nu (zaterdagochtend) nog steeds niet ontvangen. Klantenservice is gesloten. Ik bestel mijn voer normaal gesproken elders waar het binnen 24 uur geleverd wordt. Omdat ik nu 2 nieuwe lijnen nodig had leek het handig om het voer dan maar meteen mee te bestellen. Slecht idee naar nu blijkt. Ik zit zonder voer en DHL geeft aan dat de zending pas waarschijnlijk dinsdag (!) aankomt. Eens maar nooit meer dus.

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review

Shel
Gemiddeld 
 
1.0

Slechte zooplus

ik heb een Mat besteld voor mijn hond voor 80 euro, levering binnen 1 a 2 werkdagen. helaas kwam er niks na 1 of 2 werkdagen zooplus gebelt en ze hebben vertraging, ik heb de bestelling afgezegd omdat ik een nieuwe ondertussen ergens anders heb gehaald, pakketje geweigerd ik zooplus bellen hoe nu verder ik moest afwachten tot ik een mail kreeg zodat het bedrag terug gestort kan worden het lukte niet ik heb weer gebelt mijn Iban doorgegeven nu duurd het weer 5 werkdagen ben inmiddels al 2.5 week aan het wachten op mijn geld rond uit belachelijk! Brutale mensen die er niks aan kunnen doen en dit de voorwaarden zijn! Ik raad mensen zeker niet aan om iets te kopen bij ZOOPLUS!!! Klant is koning als je betaald heb ben je geen koning meer!

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
marnies
Gemiddeld 
 
4.3

Levertijd zooplus

Op vrijdagochtend hondenkussen besteld, staat op website dat dit de volgende dag geleverd moet worden. Uiteindelijk pas op dinsdagavond 21.00 geleverd gekregen. Ik had zooplus maandag al gebeld waar het kussen bleef. Ze gaven aan dat ze in het weekend een eenmalige storing hadden in het leveringssysteem. Maar als het gewoon vrijdag was ingepakt een aangeleverd bij PostNL, had het kussen gewoon zaterdag geleverd moeten worden en anders hadden ze zeker naar de klanten die iets besteld hadden een mail moeten sturen met de mededeling dat er een storing was.

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Karin
Gemiddeld 
 
8.8

Prima prijzen, snelle levering

Zelf bestel ik al enkele jaren, vooral kattegrid, bij Zooplus.
Snel geleverd, veel betalingsmogelijkheden, en vooral met de Crystals voor in de kattebak een prima prijs/kwaliteits verhouding.
Keurig al die zware zakken thuis bezorgd.
Tevens een heel ruim assortiment. En een spaar systeem voor trouwe klanten.
Over het algemeen binnen 1 dag thuis bezorgd. helemaal prima !

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
joyce
Gemiddeld 
 
4.3

Slechte service en houden zich niet aan afspraken

Een levertijd van 1-2 werkdagen beloven en het na 10 dagen (7 werkdagen) leveren. Bewust een bepaalde dag besteld, omdat ik die week vrij was. Na 4 dagen een mail gestuurd en zeiden zij dat dit klaar stond voor verzending en uiteindelijk 6 dagen later pas ontvangen, ze hadden nog 3 dagen tot het weekend dus erg apart dat dit voor die tijd niet gehaald is. Hierna weer een bericht sturen dat ik niet blij ben hier mee en kreeg als smoes dat het systeem niet mee werkte en dat was het. Geen compensatie, geen excuses. Geen aanbeveling.

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Scooby
Gemiddeld 
 
1.3

Slechte service!!!!!!!!!!!!

Geachte manager Customer, Service, Directie,

Wij laten u nogmaals weten dat we overal anti-reclame aan het maken zijn voor uw bedrijf. Op de grootste sites van Nederland en België (hier zijn we mee begonnen pas) staan overal al vooral negatieve, uitgebreide reviews met maximaal 1 ster als beoordeling. Ook op vergelijkingssites etc.

Gisteren kwam een vriendin toevallig langs en zij heeft 2 maal zoveel huisdieren als ons en bestelde ook altijd bij u. Wij hebben haar gezegd niet meer te bestellen bij Zooplus.nl. We hebben nog veel meer mensen geïnformeerd voortaan niet meer bij u te bestellen. Dit is pas het begin en we gaan ermee door. In onze directe omgeving hebben heel veel mensen huisdieren, bij familie, vrienden en kennissen etc. Dus we gaan door met het deze mensen voortaan niet meer bij u te laten bestellen!

Hoe we door u behandeld zijn is onmenselijk en oneerlijk. Het is absoluut geen kerstgedachte om zo met klanten om te gaan. Nogmaals met een kleine geste, een bos bloemen of een vervangend artikel zoals katten- of hondenvoer, een kadobon van Zooplus of bijvoorbeeld het bedrag voor de helft te vergoeden, had veel goed gedaan aan onze wederzijdse relatie en uw reputatie. Uw bedrijf is nogmaals een gevoelloze, geldslokkende fabriek en heeft totaal niets meer te maken met dierenliefde. U gaat over de ruggen van gestorven dieren!! Daar zijn geen woorden voor!!

We hebben producten langhoudbaar tot 2017 en 2018, die u niet wenst terug te nemen. Over de rug gaan van ons dierbare konijn?

De waardeloze mentaliteit en hoe de producten liefdeloos letterlijk in de veel te grote kartonnen dozen worden gepleurd en gesmeten, straalt dit imago ook goed uit! Veel artikelen sneuvelen al tijdens het transport hierdoor en deze vervangt u dan wel onmiddellijk??

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review

Scooby
Gemiddeld 
 
1.0

Oplichterij!

Oplichters en onbeschofte papegaaien!
Bestel hier nooit want er komen alleen maar problemen van. Geld opslokken van klanten en service ho maar!

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Scooby
Gemiddeld 
 
1.0

Zooplus.nl betere naam Zoomin.nl

Geachte heer Van Dalen,

Afgelopen week zijn wij diverse malen niet goed en onvriendelijk behandeld door uw bedrijf, collegae en absoluut niet behandeld als een zeer gewaardeerde klant! Integendeel! We zijn met een hamer diverse malen op ons hoofd geslagen op een zeer botte, dieronvriendelijke en haatdragende manier! Wij hebben onze vakantie abrupt moeten afbreken door het plotselinge en onverwachtse overlijdensgeval van onze dierbare konijn en geliefd gezinslid. Hij was gezond en heeft een hartstilstand gekregen. Een gecondoleerd kon er nog niet eens vanaf van uw collega Emma.

Nadat wij jarenlang als grote en trouwe klant van uw bedrijf echt voor vele Euro's hebben gespendeerd bij uw bedrijf voor al onze vele dierbare huisdieren!!! Om zo RESPECTLOOS EN HARTELOOS behandeld te worden, zo behandel je geen mensen en dieren. Dat is nog veel erger dan het niet mogen terugsturen van ongebruikte artikelen.

Ook zijn we vrijdag j.l. nog gebeld door een vrouwelijke collega van u. Wat hebben we eraan om gebeld te worden, zonder een oplossing van uw kant? Er bestaat ook nog zoiets als een gulden middenweg. U bent trots erop om mensen te kwetsen en heeft dat hoog in het vaandel staan. U bent gewoon een fabriek die geld opslokt van mensen en als het om overleg en service aankomt, bent u niet thuis. Schandalig!! Echt geen dierenvrienden.

Het is toch buiten alle proporties hoe we behandeld worden als voetvuil door iedereen van uw bedrijf. Nu is er een keer echt wat aan de hand en u doet geen enkele tegemoetkoming naar ons toe. U twijfelt zelfs over de kwaliteit van onze artikelen die houdbaar zijn tot 2017 en 2018?? Terwijl u een aantal maanden geleden wel artikelen terugneemt van ons. Dit is echt te belachelijk voor woorden!! Bovendien is onze laatste order, ook met Supreme Science Selective konijnenvoer van begin november 2015!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Wij vragen u echt niet of u alles wilt terugnemen, dat begrijpen we nu dat dat helaas niet kan. Maar bv de zakken Beaphar Multi-fris, krijgen wij niet met de hand open, zo goed zijn deze verzegeld. Er staan 13 zakken nog van. Met een tang moet mijn man deze open zien te krijgen normaal. Bovendien had u een kadobon of een tegoedbon voor het leed en verdriet dat wij hebben kunnen tegemoetkomen of u had een aantal zakken katten- en hondenvoer die wij gebruiken kunnen toesturen aan ons. Dan waren wij toch een loyale en tevreden klant van u gebleven en hadden ons tenminste als klant gewaardeerd gevoeld!

Nu bereikt u door dit botte gedrag het tegendeel. Bovendien gaan wij overal anti-reclame maken en we voelen ons eigenlijk ook opgelicht. We gaan hier werk van maken en u komt hier niet zo weg mee.

Zooplus.nl zou een betere naam hebben aan Zoomin.nl!!

Hoogachtend,

Familie Broshuis

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Topanga
Gemiddeld 
 
1.3

immoreel, enkel op geld bewust bedrijf

Enkel op geld belust, willen nog geen zak eten doneren aan dieren in nood.
Onpersoonlijke klantenservice, beschadigde artikelen, moeilijk bereikbaar....
Nooit meer.

Was deze beoordeling nuttig? 

topanga op December 16, 2015

Ik wilde deze recentie van me verwijderen omdat ik toch nog ben gehoord en mijn probleem is opgelost, maar dat ging helaas niet. Misschien nu iets objectiever: goedkoop, snelle levering, en met veel producten in hun assortiment. (mis misschien vooral een aanbod aan rauwe kattenvoeding, maar ik vermoed dat dat met moeilijke versheid te maken zal hebben). Klantenservice is niet altijd top, maar hangt af van wie er achter de computer zit. Ik kan familie Broshuis hierboven wel volgen rond "Emma's" onpersoonlijke aanpak. Maar buiten deze rotte appel eigenlijk jaren tevreden klant geweest.

Reageer op deze review
Tammy
Gemiddeld 
 
1.0

Leugenaars!

Nooit bij ZOOPLUS bestellen.
Voor mijn eerste kat van alles bij ze besteld, een vrij goedkope webshop voor onze diertjes?!
De krabpaal was niet naar wens en deze wouden we terug sturen. Dat kan maar OP ONZE EIGEN KOSTEN EN ZELF REGELEN. Gelukkig hebben wij een auto, maar je zal die grote doos maar op de fiets naar het postkantoor moeten brengen. En dat terwijl we er gewoon een andere krabpaal voor terug hadden besteld, De nieuwe krabpaal was 4 euro goedkoper en de het verschil zou worden terug gestort. Een maan later kregen we een AANMANING, of we de nieuwe krabpaal nog even wouden betalen. Vele malen is er over en weer gemaild dat we een verrekening zouden krijgen. 3 JAAR LATER.... krijgen we een INCASSOBUREAU op ons dak! Zooplus beweerd ons verschillende malen per mail en per post te hebben benaderd dat ze onze retourzending nooit hebben ontvangen! LEUGENAARS... probeer dit nu maar eens aan te tonen 3 jaar later!!!

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
André
Gemiddeld 
 
1.0

De honden lusten er geen brood van

Ik heb in april 2013 hondenriemen bestel deze kwamen via de post in de brievenbus binnen. Materiaal was waardeloos. ik heb ze teruggestuurd en kreeg nu twee jaar verder een incassobureau op mijn dak, ik zou deze zonder betalen hebben gehouden. Ik heb al die tijd, geen aanmaning of niets van deze club gehoord en nu ken ik effe vangen, nee dus. Stelletje oplichters. IK heb hierover gereclameerd, ik zou een mail krijgen, ik zit hier nu nog op te wachten, inmiddels heb ik mijn advocaat hierop gezet. Mensen deze club heeft zeer slechte producten en is niet eerlijk. Ik wil u waarchuwen, er zijn betere webshops met dierenbenodigdheden.

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review

Lees meer reviews

Vergelijk webshop reviews en koop betrouwbaar online

Reviewspot verzamelt webwinkel beoordelingen en geeft in een handig overzicht de review score per webshop weer. U kunt dus snel en eenvoudig zien of een webwinkel betrouwbaar en bestellen veilig is. In de categorie gsm staan de belangrijkste Nederlandse gsm webshops. Bekijkt u de belsimpel ervaringen en mobiel.nl reviews van die grote gsm shops maar eens of ontdek of Cool Blue en Simpel betrouwbaar zijn. U kunt verschillende aspecten van deze webshops bekijken. Eenvoudig kunt u bijvoorbeeld de betaalmogelijkheden van mode webwinkels zoals wehkamp, pabo of amazon bekijken. U kunt reviews en beoordelingen van Nederlandse aanbieders van een goede opleiding zoals nha opleidingen of Laudius danwel reviews over elektronica shop baxshop lezen. Maar natuurlijk kunt u ook zelf een webshop beoordelen en uw positieve ervaringen of klachten delen. Online winkels kunnen gratis hun shop aanmelden op Reviewspot en een onbeperkt aantal reviews en beoordelingen verzamelen. Online winkels kunnen daarnaast gratis gebruik maken van de review widgets. Het beste advies, betrouwbare beoordelingen, recensies, klantbeoordelingen & ervaringen met Nederlandse webshops, u vindt het op Reviewspot.nl! - Copyright © 2010 - 2016.