Zooplus

 
5.1 (43)

Bij Zooplus koop je allerlei dierenartikelen en diervoeding. Zooplus heeft een ruime keuze van de bekende merken in haar assortiment. Online bestellen bij Zooplus is een fluitje van een cent. De webshop is handig gecategoriseerd en het bestelproces ziet er makkelijk te begrijpen uit. Indien je je abonneert op de Zooplus nieuwsbrief krijg je de laatste nieuwtjes en leuke kortingen van Zooplus regelmatig per mail.

Zooplus is de dierenwinkel online wat betreft honden, katten, knaagdieren, aquaria etc. Niet alleen voer maar ook speeltjes en dieren verzorgingsmiddelen koop je eenvoudig op zooplus.nl!

Zooplus ervaringen

43 reviews voor Zooplus

 
(7)
 
(5)
 
(6)
 
(14)
 
(12)
Gemiddelde beoordeling 
 
5.1
 
6.2  (42)
 
4.2  (43)
 
3.6  (42)
 
6.4  (41)
Bekijk alle reviews Meest gewaardeerde reviews
Heeft u al een account?
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Bestellen
Levering
Service
Prijs
Extra info
Welk(e) product(en) (of dienst) heeft u besteld?
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.
Gemiddelde beoordeling 
 
5.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
6.0
Service 
 
6.0
Prijs 
 
7.0

oke dan

werkt deze site

Besteld product
Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Gemiddelde beoordeling 
 
6.5
Bestellen 
 
8.0
Levering 
 
3.0
Service 
 
5.0
Prijs 
 
10.0

levering duurt LANG

ik heb 2 dagen geleden een warmtekussen voor mijn kat besteld. op vrijdag de 21e. ik heb netjes een email gekregen met facturen enzo. maar de levering.... ze zeggen wel vrijdag besteld zaterdag in huis. nou echt niet! ik mag nou lekker tot dinsdag wachten.....

Besteld product
Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Gemiddelde beoordeling 
 
1.7
Bestellen 
 
3.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0

Waardeloos

Op woensdag besteld en nu (zaterdagochtend) nog steeds niet ontvangen. Klantenservice is gesloten. Ik bestel mijn voer normaal gesproken elders waar het binnen 24 uur geleverd wordt. Omdat ik nu 2 nieuwe lijnen nodig had leek het handig om het voer dan maar meteen mee te bestellen. Slecht idee naar nu blijkt. Ik zit zonder voer en DHL geeft aan dat de zending pas waarschijnlijk dinsdag (!) aankomt. Eens maar nooit meer dus.

Besteld product
Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Gemiddelde beoordeling 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Slechte zooplus

ik heb een Mat besteld voor mijn hond voor 80 euro, levering binnen 1 a 2 werkdagen. helaas kwam er niks na 1 of 2 werkdagen zooplus gebelt en ze hebben vertraging, ik heb de bestelling afgezegd omdat ik een nieuwe ondertussen ergens anders heb gehaald, pakketje geweigerd ik zooplus bellen hoe nu verder ik moest afwachten tot ik een mail kreeg zodat het bedrag terug gestort kan worden het lukte niet ik heb weer gebelt mijn Iban doorgegeven nu duurd het weer 5 werkdagen ben inmiddels al 2.5 week aan het wachten op mijn geld rond uit belachelijk! Brutale mensen die er niks aan kunnen doen en dit de voorwaarden zijn! Ik raad mensen zeker niet aan om iets te kopen bij ZOOPLUS!!! Klant is koning als je betaald heb ben je geen koning meer!

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Gemiddelde beoordeling 
 
4.3
Bestellen 
 
8.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
2.0
Prijs 
 
6.0

Levertijd zooplus

Op vrijdagochtend hondenkussen besteld, staat op website dat dit de volgende dag geleverd moet worden. Uiteindelijk pas op dinsdagavond 21.00 geleverd gekregen. Ik had zooplus maandag al gebeld waar het kussen bleef. Ze gaven aan dat ze in het weekend een eenmalige storing hadden in het leveringssysteem. Maar als het gewoon vrijdag was ingepakt een aangeleverd bij PostNL, had het kussen gewoon zaterdag geleverd moeten worden en anders hadden ze zeker naar de klanten die iets besteld hadden een mail moeten sturen met de mededeling dat er een storing was.

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Gemiddelde beoordeling 
 
8.8
Bestellen 
 
9.0
Levering 
 
9.0
Service 
 
8.0
Prijs 
 
9.0

Prima prijzen, snelle levering

Zelf bestel ik al enkele jaren, vooral kattegrid, bij Zooplus.
Snel geleverd, veel betalingsmogelijkheden, en vooral met de Crystals voor in de kattebak een prima prijs/kwaliteits verhouding.
Keurig al die zware zakken thuis bezorgd.
Tevens een heel ruim assortiment. En een spaar systeem voor trouwe klanten.
Over het algemeen binnen 1 dag thuis bezorgd. helemaal prima !

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Gemiddelde beoordeling 
 
4.3
Bestellen 
 
8.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
7.0

Slechte service en houden zich niet aan afspraken

Een levertijd van 1-2 werkdagen beloven en het na 10 dagen (7 werkdagen) leveren. Bewust een bepaalde dag besteld, omdat ik die week vrij was. Na 4 dagen een mail gestuurd en zeiden zij dat dit klaar stond voor verzending en uiteindelijk 6 dagen later pas ontvangen, ze hadden nog 3 dagen tot het weekend dus erg apart dat dit voor die tijd niet gehaald is. Hierna weer een bericht sturen dat ik niet blij ben hier mee en kreeg als smoes dat het systeem niet mee werkte en dat was het. Geen compensatie, geen excuses. Geen aanbeveling.

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Gemiddelde beoordeling 
 
1.3
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
2.0

Slechte service!!!!!!!!!!!!

Geachte manager Customer, Service, Directie,

Wij laten u nogmaals weten dat we overal anti-reclame aan het maken zijn voor uw bedrijf. Op de grootste sites van Nederland en België (hier zijn we mee begonnen pas) staan overal al vooral negatieve, uitgebreide reviews met maximaal 1 ster als beoordeling. Ook op vergelijkingssites etc.

Gisteren kwam een vriendin toevallig langs en zij heeft 2 maal zoveel huisdieren als ons en bestelde ook altijd bij u. Wij hebben haar gezegd niet meer te bestellen bij Zooplus.nl. We hebben nog veel meer mensen geïnformeerd voortaan niet meer bij u te bestellen. Dit is pas het begin en we gaan ermee door. In onze directe omgeving hebben heel veel mensen huisdieren, bij familie, vrienden en kennissen etc. Dus we gaan door met het deze mensen voortaan niet meer bij u te laten bestellen!

Hoe we door u behandeld zijn is onmenselijk en oneerlijk. Het is absoluut geen kerstgedachte om zo met klanten om te gaan. Nogmaals met een kleine geste, een bos bloemen of een vervangend artikel zoals katten- of hondenvoer, een kadobon van Zooplus of bijvoorbeeld het bedrag voor de helft te vergoeden, had veel goed gedaan aan onze wederzijdse relatie en uw reputatie. Uw bedrijf is nogmaals een gevoelloze, geldslokkende fabriek en heeft totaal niets meer te maken met dierenliefde. U gaat over de ruggen van gestorven dieren!! Daar zijn geen woorden voor!!

We hebben producten langhoudbaar tot 2017 en 2018, die u niet wenst terug te nemen. Over de rug gaan van ons dierbare konijn?

De waardeloze mentaliteit en hoe de producten liefdeloos letterlijk in de veel te grote kartonnen dozen worden gepleurd en gesmeten, straalt dit imago ook goed uit! Veel artikelen sneuvelen al tijdens het transport hierdoor en deze vervangt u dan wel onmiddellijk??

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Levering 
 
1.0

oplich***ij!

oplich*** en onbeschofte papegaaien!
Bestel hier nooit want er komen alleen maar problemen van. Geld opslokken van klanten en service ho maar!

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Service 
 
1.0

Zooplus.nl betere naam Zoomin.nl

Geachte heer Van Dalen,

Afgelopen week zijn wij diverse malen niet goed en onvriendelijk behandeld door uw bedrijf, collegae en absoluut niet behandeld als een zeer gewaardeerde klant! Integendeel! We zijn met een hamer diverse malen op ons hoofd geslagen op een zeer botte, dieronvriendelijke en haatdragende manier! Wij hebben onze vakantie abrupt moeten afbreken door het plotselinge en onverwachtse overlijdensgeval van onze dierbare konijn en geliefd gezinslid. Hij was gezond en heeft een hartstilstand gekregen. Een gecondoleerd kon er nog niet eens vanaf van uw collega Emma.

Nadat wij jarenlang als grote en trouwe klant van uw bedrijf echt voor vele Euro's hebben gespendeerd bij uw bedrijf voor al onze vele dierbare huisdieren!!! Om zo RESPECTLOOS EN HARTELOOS behandeld te worden, zo behandel je geen mensen en dieren. Dat is nog veel erger dan het niet mogen terugsturen van ongebruikte artikelen.

Ook zijn we vrijdag j.l. nog gebeld door een vrouwelijke collega van u. Wat hebben we eraan om gebeld te worden, zonder een oplossing van uw kant? Er bestaat ook nog zoiets als een gulden middenweg. U bent trots erop om mensen te kwetsen en heeft dat hoog in het vaandel staan. U bent gewoon een fabriek die geld opslokt van mensen en als het om overleg en service aankomt, bent u niet thuis. Schandalig!! Echt geen dierenvrienden.

Het is toch buiten alle proporties hoe we behandeld worden als voetvuil door iedereen van uw bedrijf. Nu is er een keer echt wat aan de hand en u doet geen enkele tegemoetkoming naar ons toe. U twijfelt zelfs over de kwaliteit van onze artikelen die houdbaar zijn tot 2017 en 2018?? Terwijl u een aantal maanden geleden wel artikelen terugneemt van ons. Dit is echt te belachelijk voor woorden!! Bovendien is onze laatste order, ook met Supreme Science Selective konijnenvoer van begin november 2015!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Wij vragen u echt niet of u alles wilt terugnemen, dat begrijpen we nu dat dat helaas niet kan. Maar bv de zakken Beaphar Multi-fris, krijgen wij niet met de hand open, zo goed zijn deze verzegeld. Er staan 13 zakken nog van. Met een tang moet mijn man deze open zien te krijgen normaal. Bovendien had u een kadobon of een tegoedbon voor het leed en verdriet dat wij hebben kunnen tegemoetkomen of u had een aantal zakken katten- en hondenvoer die wij gebruiken kunnen toesturen aan ons. Dan waren wij toch een loyale en tevreden klant van u gebleven en hadden ons tenminste als klant gewaardeerd gevoeld!

Nu bereikt u door dit botte gedrag het tegendeel. Bovendien gaan wij overal anti-reclame maken en we voelen ons eigenlijk ook opgelicht. We gaan hier werk van maken en u komt hier niet zo weg mee.

Zooplus.nl zou een betere naam hebben aan Zoomin.nl!!

Hoogachtend,

Familie Broshuis

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Gemiddelde beoordeling 
 
1.3
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
2.0

immoreel, enkel op geld bewust bedrijf

Enkel op geld belust, willen nog geen zak eten doneren aan dieren in nood.
Onpersoonlijke klantenservice, beschadigde artikelen, moeilijk bereikbaar....
Nooit meer.

Was deze beoordeling nuttig? 

topanga op December 16, 2015

Ik wilde deze recentie van me verwijderen omdat ik toch nog ben gehoord en mijn probleem is opgelost, maar dat ging helaas niet. Misschien nu iets objectiever: goedkoop, snelle levering, en met veel producten in hun assortiment. (mis misschien vooral een aanbod aan rauwe kattenvoeding, maar ik vermoed dat dat met moeilijke versheid te maken zal hebben). Klantenservice is niet altijd top, maar hangt af van wie er achter de computer zit. Ik kan familie Broshuis hierboven wel volgen rond "Emma's" onpersoonlijke aanpak. Maar buiten deze rotte appel eigenlijk jaren tevreden klant geweest.

Reageer op deze review
Gemiddelde beoordeling 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Leugenaars!

Nooit bij ZOOPLUS bestellen.
Voor mijn eerste kat van alles bij ze besteld, een vrij goedkope webshop voor onze diertjes?!
De krabpaal was niet naar wens en deze wouden we terug sturen. Dat kan maar OP ONZE EIGEN KOSTEN EN ZELF REGELEN. Gelukkig hebben wij een auto, maar je zal die grote doos maar op de fiets naar het postkantoor moeten brengen. En dat terwijl we er gewoon een andere krabpaal voor terug hadden besteld, De nieuwe krabpaal was 4 euro goedkoper en de het verschil zou worden terug gestort. Een maan later kregen we een AANMANING, of we de nieuwe krabpaal nog even wouden betalen. Vele malen is er over en weer gemaild dat we een verrekening zouden krijgen. 3 JAAR LATER.... krijgen we een INCASSOBUREAU op ons dak! Zooplus beweerd ons verschillende malen per mail en per post te hebben benaderd dat ze onze retourzending nooit hebben ontvangen! LEUGENAARS... probeer dit nu maar eens aan te tonen 3 jaar later!!!

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Gemiddelde beoordeling 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

De honden lusten er geen brood van

Ik heb in april 2013 hondenriemen bestel deze kwamen via de post in de brievenbus binnen. Materiaal was waardeloos. ik heb ze teruggestuurd en kreeg nu twee jaar verder een incassobureau op mijn dak, ik zou deze zonder betalen hebben gehouden. Ik heb al die tijd, geen aanmaning of niets van deze club gehoord en nu ken ik effe vangen, nee dus. Stelletje oplich***. IK heb hierover gereclameerd, ik zou een mail krijgen, ik zit hier nu nog op te wachten, inmiddels heb ik mijn advocaat hierop gezet. Mensen deze club heeft zeer slechte producten en is niet eerlijk. Ik wil u waarchuwen, er zijn betere webshops met dierenbenodigdheden.

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Gemiddelde beoordeling 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Als je van dieren houd, besel je niet hier. Zo Slecht

Een één is nog te veel, men heeft weer beloofd om terug te mailen, weer niet gebeurd. Door de telefoon wordt je onbeschoft behandeld. Men beweert, dat ze wel contact hebben opgenomen. Het zijn een stelletje leugenaars en zakkenkloppers. Men spreekt niet eens ABN en luistert niet wat je verteld. Wat zij zeggen is de waarheid, tenminste dat denkt men. Het is een leugenachtige, huichelachtige klopt, het gaat de eerste paar jaar goed en dan. Ooit eens geklaagd over een hondenriem van Heim, nee daar zit gen garantie meer op mw.. Nu de fabrikant benadert en tot mijn grote verassing zat er wel garantie, kosteloos via Heim nieuwe gehad. Zooplus was weer eens niet thuis. men straalt totaal geen professionaliteit uit, weet niet hoe ze een telefoon gesprek moeten voeren, mailen heeft men nog nooit van gehoord. Ik waarschuw er zijn veel betere webwinkels voor dierbenodigdheden, die ook goede prijzen hebben en SERVICE. DAT HEFT ZOOPLUS NIET. BESTEL ERGENS ANDERS OM TELEURSTELLING TE VOORKOMEN. ZE VERDIENEN DIE 1 NIET EENS.

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Gemiddelde beoordeling 
 
10.0
Bestellen 
 
10.0
Levering 
 
10.0
Service 
 
10.0
Prijs 
 
10.0

De beste dieren webshop!

Goed hondenvoer voor een goede prijs! Veel voorraad! Vaak gratis dingen bij je bestellen met speciale codes.
Als er iets niet goed was (wat niet vaak voorkomt) dan wordt er snel via de mail gereageerd en, indien nodig, gecompenseerd. Ik ben dus zéér tevreden over de klantenservice!
Via het spaarprogramma heb ik al een hele hoop kunnen besparen, dus dat is zeker een aanrader!
De bonusshop mag wel eens met wat leukere dingen geupdate worden ;) maar dat is een persoonlijke mening. Top dat je je punten ook kunt doneren aan goede doelen en dat je via de Facebook pagina kunt zien dat het goed besteed wordt!
Ik ben een trouwe, tevreden klant!

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Gemiddelde beoordeling 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Cijfr 1 is nog teveel, zeer slechte service

in april 2013 iets besteld, product niet naar verwachting, deze teruggestuurd, nu vandaag 21 augustus een incasso bureau op mijn dak, daar ik niet betaald zou hebben. Hiervoor hieromtrent nooit iets gehoord van Zooplus. Ik moest bij het incasso bureau vragen waar het om ging.
Ik ben heel blij, dat ik al een hele poos geleden heb besloten om nooit meer iets bij hen te bestellen, service hebben ze niet, dat is al eens eerder gebleken. Gelukkig kon de fabrikant mij toen wel helpen en heeft dat product toen, vanuit de fabriek naar mij toegestuurd, geheel kosteloos, daar Zooplus zei dat de garantie allang voorbij was, de fabrikant vond ook van niet. Erger vond ik het toen nog at er heel laconiek overgedaan werd, dat een hondenriem zomaar in tweeën brak, het had mij mijn hond kunnen kosten. Eigenlijk is het cijfer één nog te veel.
Kortom slechte service, garantie afspraken worden niet nagekomen en na twee jaar denkt men, goh ik zou die klant nog eens een poot proberen uit te draaien. Vanmorgen iemand aan de telefoon gehad, die niet bijster vriendelijk, zojuist enen Renate gesproken, zei was wel vriendelijk en luisterde wel naar mijn verhaal. Ik geef haar persoonlijk een 7 voor het luisteren.
Kortom, ga niet met Zooplus in zee, ik beveel u Brekz of Bol.com aan om uw bestellen op gebied van uw huisdieren te plaatsen.

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Gemiddelde beoordeling 
 
2.8
Bestellen 
 
3.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
6.0

zeer slechte service

Eerst kloppen de prijzen niet op de site en willen ze een nabetaling. Ondertussen bijna 3 weken wachten en we weten dat de bestelling 'onderweg' is maar ondertussen nog niets ontvangen.
Bellen en mailen levert niks op, zoek het zelf maar uit is eigenlijk de boodschap.
Kennelijk gewoon geld kwijt.

Was deze beoordeling nuttig? 

Will Monde op April 10, 2015

Inmiddels zijn wij door bellen en bellen en bellen met Post.nl te weten gekomen dat het pakket doorgestuurd is naar Extra@home, er zijn inmiddels vele tel.gesprekken geweest met de klantenservice aldaar, en al 3 keer een nieuwe afspraak gemaakt voor de bezorgdatum van mijn pakket. Dan ontbreekt ons huisnr. wordt er gezegd, en dan is het pakket niet in de vrachtauto geladen en heeft de chauffeur de rit gecanceld. Nu weer voor de 4de keer een afspraak gemaakt voor Maandag 13 April 2015. Het pakket is nu vanaf 25 Maart 2015 onderweg, lang leve onze Post?????. Zooplus dank je wel voor alle service, NOOIT MEER BESTELLEN BIJ JULLIE.

Reageer op deze review
Gemiddelde beoordeling 
 
5.8
Bestellen 
 
9.0
Levering 
 
2.0
Service 
 
5.0
Prijs 
 
7.0

Beestjes

Ik bestel vaak bij Zooplus. Over het algemeen wordt er snel en goed geleverd.
Echter ik heb nu twee keer een bestelling binnengekregen waar beestjes (torretjes) inzaten.
Ik heb de eerste keer gereclameerd en een foto gestuurd. Ik kreeg toen voor het bewuste product waar de beestjes inzaten mijn geld retour. Maar ik kreeg geen reactie op mijn vraag wat men aan het probleem zelf ging doen.
Vandaag kreeg ik weer een bestelling binnen. En weer zat er een torretje op. Nu in de kauwhoefjes. Ik vind dit nogal vies. En het lijkt mij voor mijn hond ook niet goed.
Ik heb maar weer gereclameerd.

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Gemiddelde beoordeling 
 
1.8
Bestellen 
 
2.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
3.0

Slechte levering

Wij hebben een krabton besteld via Zooplus en dachten deze binnen enkele werkdagen binnen te hebben, maar helaas bleek de werkelijkheid anders, de levering die via DHL plaats zou vinden bleef na 5 werkdagen uit. Na contact te hebben opgenomen met Zooplus werd ons verteld dat deze zending binnen 2 werkdagen binnen zou zijn, maar helaas mocht dat niet zo zijn. Vervolgens hebben wij contact opgenomen met DHL en zij wisten ons te vertellen dat het nog wel een paar dagen kon duren voordat wij de zending zouden ontvangen?? Oké met de feestdagen ertussen snappen wij dat dit niet binnen 2 werkdagen te realiseren is maar na 5 werkdagen te horen krijgen dat het nog wel een aantal dagen kan duren is niet acceptabel en ook een slechte service van zowel Zooplus als DHL.

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Gemiddelde beoordeling 
 
4.5
Bestellen 
 
7.0
Levering 
 
7.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
3.0

slechte service!

De bestelling werd prima op tijd bezorgd. Er ontbrak echter een artikel. Als je dan een mail stuurt naar Zooplus met de vraag of ze het alsnog kunnen leveren krijg je dit antwoord: 'Om logistieke redenen kunnen wij het artikel niet nazenden. Wij vragen uw begrip dat het nasturen van dit artikel voor Zooplus niet mogelijk is aangezien de leveringskosten hiervan te hoog zijn. '
Wie zijn probleem en fout is het eigenlijk? En of we het artikel niet bij de volgende bestelling weer kunnen bestellen. Nou ik ga daar nooit meer bestellen!
Sorry maar dat is geen service!!!!!!!!!!!!!!!!

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Gemiddelde beoordeling 
 
4.3
Bestellen 
 
7.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
2.0
Prijs 
 
7.0

Bedorven voedsel

Op een zondag alleen blikvoer voor de katten besteld en 3 zakken met grind. Op woensdag werd het geleverd, buren hadden het pakket aangenomen en aangegeven dat het pakket riekte. Bij het openen bleken een aantal blikje(s) stuk te zijn gegaan waardoor er een enorme penetrante geur van ontbinding (rottend) voer ons toegemoet kwam. De kartonnen doos en de inhoud waren besmeurd met hetgeen er stuk was gegaan. Vochtige plekken en was afgrijselijk. Meteen gebeld met het Nederlands nummer om vervolgens te woord worden gestaan door een medewerker die alleen de Engelse taal machtig was.Het zou de vrijdag nadien worden ergens op de dag (een ochtend of middag gedeelte aangeven was niet mogelijk. Tot 14.40 uur gewacht en weggegaan. Daarbij waren ze kennelijk aan de deur geweest (geen bewijs ze hebben niets achtergelaten. De doos die zodanig opnieuw was verpakt stond met hemelsblauwe vuilniszakken omkleed gewoon in de voortuin te wachten om meegenomen te worden. Vervolgens kwam daar het mail verkeer tussen ondergetekende en een medewerker van de ZOOplus. Op mijn vraag of het die maandag kon werd er te kennen gegeven dat dit niet kon geen uitleg of iets dergelijks terwijl ze zelf aangeven dat het van maandag tot vrijdag opgehaald kan worden. Deze email heb ik twee keer ontvangen. Wat schets mijn verbazing de koerierdienst kwam dezelfde maandag het pakket ophalen (waren ze die vrijdag wel aan de deur geweest) De reactie van Zooplus was wederom teleurstellend het was ze niet bekend dat er een ophaal was gepland voor deze dag!!.Het is gewoon niet geloofwaardig meer.

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Gemiddelde beoordeling 
 
5.3
Bestellen 
 
7.0
Levering 
 
6.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
7.0

waardeloos

Ik heb een paar maanden geleden een kattenkrabpaal gekocht bij Zooplus. Bij levering bleken er een aantal onderdelen te missen. Die zouden nagestuurd worden. Ipv de beloofde 1-2 weken duurde dat 4 weken. Toen bleek dat ik nog steeds een gedeelte van de missende onderdelen niet ontvangen had. Weer een mail gestuurd. Mijn krabpaal stond daar al die tijd onaf in de huiskamer. Vervolgens stuurt zooplus zonder overleg met mij een andere krabpaal. De half in elkaar gemonteerde kon ik weer retour sturen, ik moest daarvoor een dag thuis blijven. Handig als je fulltime zzper bent en geen vrij kunt permitteren. Dat ging dus niet. Uiteindelijk kan zooplus blijkbaar de missende onderdelen niet opsturen. Volgens hen wilde ik niet meer daarop wachten. Ik heb ze gevraagd de email te tonen waarin ik dat geschreven heb. Nu bieden ze me tien euro, en dat ik zelf maar naar de bouwmarkt ga om de missende onderdelen te kopen. Geweldig, wat een superservice! Hoe moeilijk is het om de onderdelen gewoon op te sturen? Naast een incomplete krabpaal krijg je er bij Zooplus nog gratis maandenlange ergernis bij, en naar tevredenheid oplossen, dat zit er niet bij. Nooit meer Zooplus, ik raad het u van harte af.

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Gemiddelde beoordeling 
 
4.8
Bestellen 
 
6.0
Levering 
 
6.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
6.0

Hele slechte aftersales

De prijs-kwaliteit verhouding van zooplus is prima. De aftersales/service is ronduit slecht. Twee (dure) voederautomaten gekocht van ruim 50 euro per stuk. Een daarvan bleek bij aankomst al defect. Omdat ik de voederautomaten het weekend meteen moest gebruiken, heb ik zooplus een reactie gestuurd.
Geen gehoor. Nogmaals gemaild. Ik kon een van de voederautomaten retour sturen, ik moet daarvoor thuis blijven (ooit gehoord van een full-time baan/opleiding??) en kreeg mijn geld terug. Echter, ik heb de voederbakken nog steeds elk weekend nodig, aangezien ik als student niet elk weekend thuis ben en mijn katten toch eten willen! Op mijn vraag of er meteen een nalevering kon doen: nee, dat kan niet. Gewoon retour sturen, korting komt te vervallen, daarna nabestellen voor de volle mep, een paar weken wachten, aangezien het product niet op voorraad is.
Wat heb ik hier nou weer aan? Drie keer niks? Misschien zou een tegemoetkoming wel leuk zijn, Zooplus? Want zoals het er nu voorstaat ga ik dus niks meer bij jullie bestellen.

Was deze beoordeling nuttig? 

Ada op Maart 26, 2015

Heeft iemand een antwoordnummer van Zooplus voor mij want ik wil na 20 e-mails iets terugsturen, ik vind het een slechte klantenservice, uiteindelijk zijn ze akkoord gegaan iets retour te nemen maar overal moet je weer voor mailen, voor de correcte factuur, voor de ophaaldatum, en dan weer voor het RETOURNUMMER, en dan weer over onduidelijkheid over het frankeren...zucht.....

Reageer op deze review
Gemiddelde beoordeling 
 
9.5
Bestellen 
 
9.0
Levering 
 
9.0
Service 
 
10.0
Prijs 
 
10.0

Mijn hele inboedel voor de katten komt bij zooplus weg! Van krabpaal tot het kattenvoer! (Ruim 2 jaar lang al) Snelle levering en spullen worden netjes verpakt verzonden. Goede kwaliteit voor een leuke prijs.

Kattenbak deksel was (denk door vervoeren pakketten) kapot. Foto toegestuurd naar zooplus en zonder moeilijk te doen kreeg ik een kompleet nieuwe kattenbak toegestuurd. De kapotte hoefde ik niet terug te sturen! Ook een keer een wandbevestiging voor de krabpaal besteld maar de verkeerde maat geleverd gekregen, kon toen kiezen uit of wachten op de goede maat (was tijdelijk uitverkocht) of geld terug. Heb toen geld terug gekozen. De bevestiging hoefde ik niet terug tr sturen aangezien het versturen duurdwr is dan dat de bevestiging kost. Al met al goede service en snelle levering! Zeer tevreden vanuit deze kant!

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Gemiddelde beoordeling 
 
10.0
Bestellen 
 
10.0
Levering 
 
10.0
Service 
 
10.0
Prijs 
 
10.0

Ik bestel al een paar jaar bij zooplus ben super tevreden de andere dag is de bestelling al in huis honden voer hills is veel goedkoper dan in een winkel en leuke acties !

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Lees meer reviews

Vergelijk webshop reviews en koop betrouwbaar online

Reviewspot verzamelt webwinkel beoordelingen en geeft in een handig overzicht de review score per webshop weer. U kunt dus snel en eenvoudig zien of een webwinkel betrouwbaar en bestellen veilig is. In de categorie gsm staan de belangrijkste Nederlandse gsm webshops. Bekijkt u de belsimpel ervaringen en studentmobiel reviews van die grote gsm shops maar eens of ontdek of phonehouse en gsmeasy betrouwbaar zijn. U kunt verschillende aspecten van deze webshops bekijken. Eenvoudig kunt u bijvoorbeeld de betaalmogelijkheden van mode webwinkels zoals zalando, wehkamp, pabo of amazon.nl bekijken. U kunt reviews en beoordelingen van Nederlandse aanbieders van een goede opleiding zoals nha opleidingen of Laudius danwel reviews over elektronica shop bax shop lezen. Maar natuurlijk kunt u ook zelf een webshop beoordelen en uw positieve ervaringen of klachten delen. Online winkels kunnen gratis hun shop aanmelden op Reviewspot en een onbeperkt aantal reviews en beoordelingen verzamelen. Online winkels kunnen daarnaast gratis gebruik maken van de review widgets. Het beste advies, betrouwbare beoordelingen, recensies, klantbeoordelingen & ervaringen met Nederlandse webshops, u vindt het op Reviewspot.nl! - Copyright © 2010 - 2016.