Zooplus reviews & ervaringen

www.zooplus.nl
 
4.2 (91)
Zooplus

91 Zooplus reviews

 
(10)
 
(5)
 
(10)
 
(30)
 
(39)
Terug naar overzichtspagina
Bezoek website
Heeft u al een account?
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.
30 resultaten - getoond 1 - 20
1 2
Volgorde

Hondenbrokken

Beoordeling 
 
3.0

Hondenbrokken retour, wel goed, wegens ziekte niet bij Postnl punt op kunnen halen. Zijn 6jan 2024 door post weer opgehaald en terug naar zooplus, wacht nog steeds op teruggave vh bedrag. Krijg net email van zooplus, na mijn vraag: waar t blijft.... Zij antwoorden dat t nog 7dg duurt?!!!!!
Gewoon van de ene Nederlandse bank naar de andere.....
Ik bestel hier niet meer, trruggave duurt, zeker in deze tijd, veel te lang!!!

JM
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Hondenvoerblikken

Beoordeling 
 
4.5

Zeker 20 blikken te weinig gekregen. Telefonisch aangegeven en vervolgens wordt er heel warrig en vaag over gedaan ook emails werden niet beantwoord, wel nadat ik telefonisch mijn kritiek uitte. Geven niet thuis en draaien om het probleem heen en komen hun verantwoording niet na...wees gewaarschuwd en koop elders.

OZ
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Vogelvoer en blikken hond

Beoordeling 
 
4.8

Na super lang klant te zijn voor de eerste keer een slechte levering. Zak vogelvoer gescheurd, blikken ontploft. Gebeld, zeer onvriendelijke mevrouw aan de telefoon. Moet foto opsturen, maar heb gezegd dat mij dat niet lukt. Wordt niet geloofd op mijn woord, geven mij het gevoel een leugenaar te zijn, na jaren vaste klant. Zal nooit meer iets bestellen bij zooplus en zeker niemand zooplus aanbevelen. Jammer.

EV
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Hondenvoer

Beoordeling 
 
3.3

Levering erg vertraagd. Het had volgens hun website al lang bezorgd moeten zijn en ik weet nu nog steeds niet wanneer het komt.
Mail over gestuurd, gaan niet echt in op mijn klacht. Gevraagd te annuleren, daar gaan ze niet op in.

L
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Betalen voor niks

Beoordeling 
 
4.3

Een rekening krijgen voor niks bestellen? Geen antwoord op de vraag wat er dan geleverd zou zijn geweest.... Geen antwoord. Niets bestellen!!

K
Was deze beoordeling nuttig? 1 0

cynthia op 22 April 2020

Ik raad niemand aan om hier te bestellen!

Heb gewoon 2x voor een kooi moeten betalen, 1 retour gestuurd, maar ze geven aan maar een deel ontvangen te hebben. zelf incasso op me afgestuurd.

heel waardeloos

Reageer op deze review

Slechte service

Beoordeling 
 
3.3

Snelheid van levering en producten top.
Als er echter iets mis gaat is de service zeer slecht!

L
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Hondenbrokken

Beoordeling 
 
4.3

1-3 dagen levering?????
Zelf contact op genomen: uw betaling is binnen en alles wordt verstuurd.
Een week aan het wachten en nog niks ontvangen.

B
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Onvolledige levering - Misleidende advertentie

Beoordeling 
 
3.0

Onvolledige levering - Misleidende advertentie

Naar aanleiding van een interessante aanbieding op Zooplus, kocht ik dierenvoeding aan op de site. Op meerdere manieren werd aangegeven dat bij aankoop er 2 dozen van deze items werden verkocht.

Bij levering bleken er echter slechts 5 in plaats van 10 dozen te zijn geleverd. Na klacht bij de klantendienst werd de website onmiddellijk aangepast, maar op een antwoord was het langer wachten.
Na herhaaldelijke mailuitwisselingen die mijn eerste klacht ontweken, liet men mij weten dat ik slechts 5 dozen besteld had.

De klantendienst legt de fout volledig bij de klant en doet geen enkele moeite om een probleem op te lossen. Men probeert eerst de klant te ontmoedigen door opeenvolgende ontwijkende reacties.
Als klant ben je genoodzaakt om verdere stappen te nemen omdat de klantendienst complete onwil toont om het probleem op te lossen.

A
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Slechte klantenservice

Beoordeling 
 
3.5

slechte klantenservice
Ik heb laatst een dure bestelling geplaatst bij zooplus. Helaas heb ik een fout in mijn bestelling gemaakt en heb hiervoor een bericht gestuurd naar de klantenservice. Ik kreeg een keurige mail terug dat ik mijn verkeerd bestelde product terug kon sturen via de ophaalservice van DHL. Dit heb ik toen ook gedaan. Een week later had ik nog steeds geen geld terug ontvangen en heb opnieuw contact opgenomen met de klantenservice. Deze wil beweren het pakket niet ontvangen te hebben. Ik ben op de site van DHL gaan kijken of dit zo was. Volgens DHL heeft zooplus wel degelijk mijn pakket aangepakt. Ik heb nu nog steeds geen geld terug gehad. Ik hoop wel dat de service gaat verbeteren, want voor mij geen zooplus meer.

S
Was deze beoordeling nuttig? 4 2

L-p Gabriëls op 05 Oktober 2019

Ben zwaar teleur gesteld over zooplus !!! en hun handelen naar de klant toe !!!
-----------------------------------------------------------------
Ben al +- 10 jaar trouwe klant met een gemiddelde van +- 200a250 euro per maand . (( Maar dat zal voor hun niet voldoende zijn )) . De ene maal leveren de dag nadien , en langs de andere kant lukt het hun niet na 7 dagen , of zijn de dozen ergens geopend , maar daar hebben ze dan geen gehoor na , als men dan vraagt waarom de bestellingen zoveel keer verwisselen van leverancier, krijgt men geen antwoord , maar telkens een standaard uitleg en beloven wel dat ze na 2 dagen leveren . En de klant maar wachten en wachten , maar niets gebeurt er , zelfs weet ik niet eens waar nu mijn bestelling is en voor wanneer ze nu eens leveren .
Al gaat het hier om een grote hoeveelheid nat eten !!! Wie durft dit nu nog aan zijn geliefde dieren geven !!! ...
Vandaar heb ik het gehad met hun geklungel en onkunde.
Van mijn kant zal ik deze instantie nergens meer aanbevelen , want bij deze manier van handelen stel ik me wel ernstige vragen .
Het is best jammer dat men zo met hun klanten omgaan , moest het bij een hogere instanties aankomen zou wel iets veranderen , maar wat kan men nu verwachten van gewone bediende , voor hun telt de klant niet eens , als er maar voldoende omzet is !!!
Dat men dit nu moet meemaken na zolang daar klant te zijn is bijzonder jammer gewoon .

Reageer op deze review

Verkeerde leverplaats en foute leverdatum

Beoordeling 
 
4.0

Tijdens het plaatsen van mijn bestelling wilde ik mijn bezorgadres veranderen, toen was de bestelling al geplaatst zonder dat ik mijn bestelling definitief bevestigd had. Resultaat foutief leveradres.
Na 2 dagen wist DHL niet waar mijn pakket was, en nu 3 dagen verder nog niets geleverd te hebben wat we nodig hebben. 3 dagen levertijd is veel te lang, bij de concurrent is het de volgende dag al binnen.
Als nieuwe klant gaat alles meteen perfect, maar na vervolg bestellingen duurt alles vele malen langer. Slechte zaak voor een webshop.

E
Was deze beoordeling nuttig? 3 3
Reageer op deze review

lange levertijd

Beoordeling 
 
4.0

Ik ben nu zo n 3 a 4 jaar klant geweest, nu zijn de levering van de laatste 3 zendingen vreselijk. Bij het bestellen blijft staan levertijd 1 a 3 dagen. Totdat je hebt besteld, dan krijg je een mailtje dat de bestelling een week onderweg is omdat het uit duitsland moet komen. Als je hierover mailt, krijg je als antwoord dat de levertijd 1 a 3 dagen is, en met uitzondering 5 werkdagen, dan is het toch heel toevallig dat 3 bestelling over een half jaar, alle 3 uitzonderingen zijn. Erg jammer omdat in deze levering zelfs kvv zit. Ons geduld is op, en wij zullen naar een ander gaan.

E
Was deze beoordeling nuttig? 4 0
Reageer op deze review

Super Slechte service

Beoordeling 
 
3.0

Misleidende marketing op de website.

20 Kg Royal canin gekocht. Actie was nu met GRATis led pointer.

Producten ontvangen maar GEEN ledpointers. Dus ik netjes bellen met klantenservice, bleef meneer voet bij stuk houden dat het mijn eigen schuld was en ik de producten vanuit de aanbieding serie moest selecteren en naar mijn shoppingcart moest plaatsen. Er worden dus voor een en dezelfde product gebruik gemaakt van 2 verschillende artikelnummers. Who the F*#k moet de klant dit weten als dit een herhalingsaankoop is. Er wordt dus alnog niks nagestuurd, het was dus mijn eigen dikke schuld. Ik weet niet welke cursus die medewerker heeft gevolgd maar in iedergeval niet die van klantgericht en klantvriendelijkheid.

Ik koop nooit meer hier!

S
Was deze beoordeling nuttig? 3 0
Reageer op deze review

Review zooplus

Beoordeling 
 
4.5

Levering ging compleet mis ondanks meerdere malen achteraan te bellen. Was geen ruimte voor excuses en zelfs na dit te benoemen ging de medewerker nog in de verdediging ipv. excuses te maken e.d.

M
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

Klanten worden als 2 keus aangezien

Beoordeling 
 
3.5

Ik bestel al jaren katten eten voor +- 150 euro / maand ! De laaste tijd moet ik steeds langer en langer wachten op mijn bestelling ! Als men nu vraagt waar de bestelling blijft krijg je een antwoord wat ze zelf niet eens geloven !!! En laten het uitschijnen dat altijd de andere er schuld aan hebben , bij hun is het nu heel normaal dat je een week moet wachten op een bestelling . Wat ik me afvraag wat gebeurt er allemaal in die week met het eten en hoe gaat men hiermee om , daar het om natte voeding gaat ! Maar de medewerkers van zooplus stoort het niet als zij hun geld maar hebben is het voor hun goed , en de klant moet zoveel mogelijk zwijgen ! Jammer dat zo verhalen nooit bij de directie komen ,enkel maar bij 2a3 rangs medewerkers die er helemaal geen zin in hebben , het zou zeker anders verlopen , al hoop ik via deze weg iets te bereiken .
Ik zal deze winkel niet aan andere aanbevelen , want op deze manier maak je geen vrienden .

LG
Was deze beoordeling nuttig? 3 0
Reageer op deze review

Klote service

Beoordeling 
 
4.0

Het enigste wat op tijd is is de factuur. Op de goederen kan je makkelijk 2 weken wachten. Gestopt met bestellen bij zooplus. Flut zaak.

M
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

Slecht!

Beoordeling 
 
4.0

Vroeger kocht ik vaak daar, maar steeds minder: alle goedkope artikelen hebben ze uit voorraad gehaald, voer kost bijna zelfde als in de winkel... bezorgtijden zijn vaak lang (3-5 dagen).
Kort geleiden heb ik een NEGATIEVE beoordeling van een aantal producten geplats - geen enkele was gepubliceerd. En ik heb dit product op de beoordelingen gekocht, wat heeft me 67 euro gekost - weggegooid geld. Ik ga me naar de andere internetwinkels schakelen...

A
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

Levertijd zooplus

Beoordeling 
 
4.3

Op vrijdagochtend hondenkussen besteld, staat op website dat dit de volgende dag geleverd moet worden. Uiteindelijk pas op dinsdagavond 21.00 geleverd gekregen. Ik had zooplus maandag al gebeld waar het kussen bleef. Ze gaven aan dat ze in het weekend een eenmalige storing hadden in het leveringssysteem. Maar als het gewoon vrijdag was ingepakt een aangeleverd bij PostNL, had het kussen gewoon zaterdag geleverd moeten worden en anders hadden ze zeker naar de klanten die iets besteld hadden een mail moeten sturen met de mededeling dat er een storing was.

M
Was deze beoordeling nuttig? 0 4
Reageer op deze review

Slechte service en houden zich niet aan afspraken

Beoordeling 
 
4.3

Een levertijd van 1-2 werkdagen beloven en het na 10 dagen (7 werkdagen) leveren. Bewust een bepaalde dag besteld, omdat ik die week vrij was. Na 4 dagen een mail gestuurd en zeiden zij dat dit klaar stond voor verzending en uiteindelijk 6 dagen later pas ontvangen, ze hadden nog 3 dagen tot het weekend dus erg apart dat dit voor die tijd niet gehaald is. Hierna weer een bericht sturen dat ik niet blij ben hier mee en kreeg als smoes dat het systeem niet mee werkte en dat was het. Geen compensatie, geen excuses. Geen aanbeveling.

J
Was deze beoordeling nuttig? 0 2
Reageer op deze review

slechte service!

Beoordeling 
 
4.5

De bestelling werd prima op tijd bezorgd. Er ontbrak echter een artikel. Als je dan een mail stuurt naar Zooplus met de vraag of ze het alsnog kunnen leveren krijg je dit antwoord: 'Om logistieke redenen kunnen wij het artikel niet nazenden. Wij vragen uw begrip dat het nasturen van dit artikel voor Zooplus niet mogelijk is aangezien de leveringskosten hiervan te hoog zijn. '
Wie zijn probleem en fout is het eigenlijk? En of we het artikel niet bij de volgende bestelling weer kunnen bestellen. Nou ik ga daar nooit meer bestellen!
Sorry maar dat is geen service!!!!!!!!!!!!!!!!

M
Was deze beoordeling nuttig? 1 1
Reageer op deze review

Bedorven voedsel

Beoordeling 
 
4.3

Op een zondag alleen blikvoer voor de katten besteld en 3 zakken met grind. Op woensdag werd het geleverd, buren hadden het pakket aangenomen en aangegeven dat het pakket riekte. Bij het openen bleken een aantal blikje(s) stuk te zijn gegaan waardoor er een enorme penetrante geur van ontbinding (rottend) voer ons toegemoet kwam. De kartonnen doos en de inhoud waren besmeurd met hetgeen er stuk was gegaan. Vochtige plekken en was afgrijselijk. Meteen gebeld met het Nederlands nummer om vervolgens te woord worden gestaan door een medewerker die alleen de Engelse taal machtig was.Het zou de vrijdag nadien worden ergens op de dag (een ochtend of middag gedeelte aangeven was niet mogelijk. Tot 14.40 uur gewacht en weggegaan. Daarbij waren ze kennelijk aan de deur geweest (geen bewijs ze hebben niets achtergelaten. De doos die zodanig opnieuw was verpakt stond met hemelsblauwe vuilniszakken omkleed gewoon in de voortuin te wachten om meegenomen te worden. Vervolgens kwam daar het mail verkeer tussen ondergetekende en een medewerker van de ZOOplus. Op mijn vraag of het die maandag kon werd er te kennen gegeven dat dit niet kon geen uitleg of iets dergelijks terwijl ze zelf aangeven dat het van maandag tot vrijdag opgehaald kan worden. Deze email heb ik twee keer ontvangen. Wat schets mijn verbazing de koerierdienst kwam dezelfde maandag het pakket ophalen (waren ze die vrijdag wel aan de deur geweest) De reactie van Zooplus was wederom teleurstellend het was ze niet bekend dat er een ophaal was gepland voor deze dag!!.Het is gewoon niet geloofwaardig meer.

D
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review
30 resultaten - getoond 1 - 20
1 2

Wij zijn benieuwd naar jouw Zooplus ervaring

Bij Zooplus koop je allerlei dierenartikelen en diervoeding. Zooplus heeft een ruime keuze van de bekende merken in haar assortiment. Online bestellen bij Zooplus is een fluitje van een cent. De webshop is handig gecategoriseerd en het bestelproces ziet er makkelijk te begrijpen uit. Indien je je abonneert op de Zooplus nieuwsbrief krijg je de laatste nieuwtjes en leuke kortingen van Zooplus regelmatig per mail.

Zooplus is de dierenwinkel online wat betreft honden, katten, knaagdieren, aquaria etc. Niet alleen voer maar ook speeltjes en dieren verzorgingsmiddelen koop je eenvoudig op zooplus.nl!

Wat is uw ervaring met Zooplus? Of bent u nieuwsgierig naar de ervaringen van anderen die bij Zooplus hebben besteld? Op deze pagina kunt u een groot aantal Zooplus reviews lezen.