Zooplus reviews, beoordelingen en ervaringen

www.zooplus.nl
 
4.4 (81)
Zooplus

81 Zooplus reviews

 
(10)
 
(5)
 
(10)
 
(26)
 
(33)
Terug naar overzichtspagina
Bezoek website
Heeft u al een account?
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.
33 resultaten - getoond 1 - 20
Volgorde

Altijd tevreden sinds 2013. Nu niet meer. Misleiding.

Service 
 
1.0

Altijd tevreden geweest sinds 2013. Daarom een spaarplan gekocht om 3 jaar lang 3% korting te krijgen. Regelmatig verblijven wij in spanje en daar wordt de spaarplan-korting ook toegepast. Toevallig waren wij weer in spanje toen het in Nederland gekochte spaarplan afliep, dus in spanje het spaarplan opnieuw gekocht.
Nu wil ik in Nederland bestellen, maar Zooplus Nederland accepteert mijn spaarplan niet.
In de voorwaarden staat dat het spaarplan klantgebonden is. Logisch. Maar nergens staat dat het ook landgebonden is.
Mijn Nederlandse klantnummer is hetzelfde als in spanje. De zoopoints worden ook bijelkaar opgeteld. Het factuuradres is hetzelfde. Alleen het bezorgadres niet.
Maar Nederland zegt doodleuk dat het de bedoeling is om nóg een spaarplan erbij te kopen voor de Nederlandse bestellingen.
Ik peins daar niet over en los daarvan kan dat niet eens.

Gelukkig zijn er meer webshops waar ik mijn producten kan bestellen.

 

MV
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

website laad traag en raakt winkelmandje constant kwijt

Bestellen 
 
1.0

producten toevoegen aan winkelmandje gaat erg traag en als je dan in het winkelmandje kijkt zijn alle producten die je zorvuldig hebt uitgezocht weer weg, zeer frustrerende winkel ervaring op deze manier.

Z
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Slecht product en vervolgens een nog slechtere service

Service 
 
1.0

Slecht product en vervolgens een nog slechtere service
Hele slechte ervaring met dit bedrijf!!! Nadat de spijlen van de bench die ik heb gekocht zijn afgebroken, wat tot gevaarlijke situaties leidt en ik mijn klacht daarover deed, geen enkel begrip. Je mag verwachten dat een bench van 85 euro het wel minimaal een klein jaartje zal moeten houden.
De tekst op hun site: '...De wettelijke garantie is van toepassing op de producten die je bij zooplus koopt. Dit houdt in dat je als consument recht hebt op een deugdelijk product. Het product is of doet wat je er als consument in alle redelijkheid van mag verwachten'. Hier nemen ze het dus niet zo nauw mee.

E
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Bagger "service"

Beoordeling 
 
1.0

De 14e bestelde ik een aquarium en wat andere spullen bij zooplus. De 17e werden de losse spullen geleverd, maar het aquarium niet. Wel stond er dat alles geleverd was, dus meteen belde ik zooplus. Die probeerde aan te dringen dat het wel degelijk geleverd was, maar beweerde in hetzelfde gesprek ook dat het om twee dozen ging evenals dat alles in één doos geleverd moest zijn. Ik moest maar foto's maken van wat ik ontvangen had en zou een nalevering krijgen van het aquarium. Na een paar dagen krijg ik een mail dat de nalevering geannuleerd is, dus ik bel weer. Er zou weer een nieuwe nalevering komen. En ja hoor, weer een annuleringsmail. Ik bel weer. De jongen aan de telefoon beweerd dat ze eerst de retour van mijn aquarium afwachten voor ik een nieuw krijg en wilt niet geloven dat ik hem nooit ontvangen heb, tot hij eindelijk in het systeem kijkt. Weer een nalevering. Weer een annulering. Nog een telefoontje. Eindelijk een leidinggevende aan de lijn. Er zou iets misgaan in het systeem waardoor de annuleringen blijven komen. Het zou doorgegeven worden aan een casemanager, die maandag terug zou zijn van vakantie en het zou regelen. Er werd een losse bestelling van het aquarium gemaakt, om de annuleringen te omzeilen. Als ik weer een annulering kreeg en geen bevestiging, moest ik maar opnieuw bellen. Rara... Weer... Ik bel en de dame aan de telefoon verteld me vrolijk dat er geen casemanagers zijn op deze webshop en dat ik er verstandig aan zou doen de consumentenbond te bellen. Weer wat geregel en beloftes ... Blablabla. Nu krijg ik een mail dat het door gewichtsbeperkingen niet geleverd kan worden en is het aquarium ineens niet meer verkrijgbaar in de webwinkel. 12 telefoontjes en beloftes voor niks. Hoop stress veroorzaakt door zooplus en een hoop leugens verteld. Nu maar wachten tot ik mijn geld terug krijg. Ik kan je beloven hier nooit maar dan ook nooit meer mijn geld naartoe te brengen. Wat een waardeloze kut zaak.

N
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

ontzettend slecht!

Beoordeling 
 
1.0

Zooplus heeft mij een konijnenkooi verstuurd waarbij er 1 onderdeel ontbrak. Na telefonisch contact hebben zij een nieuwe opgestuurd en gevraagd of ik de oude wilde retourneren via DHL. Ik maakte online een afspraak met DHL maar jammer genoeg kwamen zij niet langs op de afgesproken datum. Daarom Zooplus gebeld en zij hebben voor mij een afspraak gemaakt met DHL, ditmaal heeft DHL het keurig opgehaald. Inmiddels had ik voor de nieuwe kooi al wat betalingsherinneringen ontvangen, waarvan ik het vreemd vond dat ze überhaupt mij een factuur gestuurd hebben. Ik weer bellen naar Zooplus waarbij medewerker aangeeft dat ik deze betalingsherinneringen gewoon kon negeren. Ik hoefde natuurlijke tenslotte niet nog een keer voor de kooi te betalen. Op een gegeven moment krijg ik ook aanmaningen binnen en een brief van een incassobureau. Ik heb weer naar Zooplus gebeld en toen pas gaven zij aan maar een deel van de levering ontvangen te hebben en dat er daarom een incassobrief naar mij gestuurd is. Mijn situatie zouden ze neerleggen bij het managementteam en ze zouden per mail contact opnemen, maar intussen liep de betalingstermijn van 8 dagen van het incassobureau gewoon door. Zooplus weigerde op papier te zetten dat het managementteam ermee bezig was. Hierdoor kon ik dus niet bewijzen aan het incassobureau dat Zooplus met een onderzoek gestart was. Vervolgens hoor ik niets meer van Zooplus en als ik belde, elke keer weer hetzelfde, geen nieuws van het managementteam. Ook is er op de aanmaning van Zooplus niets vermeld over het inschakelen van een incassobureau en de daar bijbehorende incassokosten. Ook hier wilde Zooplus mij niet in helpen. Uiteindelijk zat er niets voor mij op om toch het incassobureau te betalen, de betalingstermijn was inmiddels bijna verstreken en ik was het zo zat en wilde ervan af zijn. uiteindelijk heb ik €202 euro moeten betalen voor een kooi wat ik gewoon netjes teruggestuurd heb.

Ik bestel nooit meer bij Zooplus en zal iedereen dit ook ten sterkste afraden. Qua klantenservice willen ze niet meewerken en schepen ze je steeds af. Als je op zo'n manier geld van klanten wil ontvangen, houd je niet veel klanten meer over.

C
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Zeer slechte winkel

Beoordeling 
 
1.0

Zeer slechte klantenservice. Medewerkers praten amper Nederlands en doen niet wat ze beloven. De levertijd van simpele en kleine bestellingen is standaard extreem laat. Bestellen kan beter via een andere winkel is mijn advies..

SP
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

Erik op 01 Mei 2020

Welke winkel dan wel..?

Reageer op deze review

Waardeloos bedrijf

Beoordeling 
 
1.0

Mijn ervaring is waardeloos met Zooplus. Deze was altijd goed bestelde daar altijd voer en speelgoed voor mijn hond maar de laatste maand is het waardeloos. Je krijgt je voer niet geleverd. Constant opmerking we hebben het niet op voorraad. Restitutie geld duurt weken. Personeel aan telefoon doet moeilijk spreekt moeilijk Nederlands.
Voor mij NÓÓIT méér zoo plus.

MV
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Geen aanrader meer

Beoordeling 
 
1.0

6 maart bestelling geplaatst, maar nog niets binnen. 2x een bericht gestuurd naar de klantenservice, en geen enkele reactie. Meerdere keren geprobeerd te bellen, maar niet bereikbaar. Ik hoop dat ik mijn pakket nog ontvang of mijn geld terugkrijg.

S
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Slechte klantenservice

Service 
 
1.0

Zeer slechte service. Spijtig dat het zo achteruit is gegaan. Al langer dan 10 jaar klant, maar het is nu wel dramatisch. Klantenservice die je eerst goed kon benaderen is niet meer. Via mail geen inhoudelijke reactie, maar krijg wel ongevraagd een retouropdracht van ze. Jammer en teleurstellend. Artikelen worden nu wel retour gestuurd. Willen ze toch graag... En idd, review op eigen site wordt niet geplaatst, misleidende reviews dus.

M
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

waardeloos

Beoordeling 
 
1.0

waardeloos verkopen kattenbakvulling die voor 90 tot 95% uit poeder/stof bestaat een negatieve review hierover op hun site werd niet geplaatst (terwijl het wettelijk verplicht is ook negatieve reviews te plaatsen) en klachten word niet op gereageerd koop hier niet de producten zijn rommel en klachten reageren ze niet op

J
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Geen levering en geen antwoord klantenservice

Beoordeling 
 
1.0

Zooplus was ooit een goede betrouwbare shop. Ik ben al jaren klant maar sinds kort lijkt er van alles mis te gaan. Dat blijkt ook uit de andere reviews die hier staan.
Mijn pakket werd door DHL niet afgeleverd en ging terug naar Zooplus om voor ons onduidelijke redenen. Hierover berichten verstuurd naar de klantenservice, maar totaal geen enkele reactie (behalve dat ze het druk hadden). Vervolgens twee (geautomatiseerde?) zelfde berichten dat ze het product terug hadden gekregen en wat ik wilde. Nou gewoon mijn bestelling bezorgd krijgen, hetgeen ik ze al drie keer eerder had gevraagd en dus nogmaals geantwoord. Mijn producten die ik op 20 december voor een flink bedrag heb gekocht zijn echter nog steeds niet binnen. Zeer slechte service dus.

S
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Niet meer bestellen

Beoordeling 
 
1.0

Ooit een goede shop. Nu worden bestellingen niet meer geleverd. Er wordt echter ook niet gereageerd op mails en ik krijg na 20 minuten wachten nog steeds niemand aan de lijn.

Ik kan anderen adviseren om hier niet te kopen, het is een aflopende zaak deze shop. Zijn genoeg anderen die wel hun producten binnen 7 dagen kunnen leveren.

H
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Zeer lange levering

Beoordeling 
 
2.8

Op 20 december 2019 voor een flink bedrag producten besteld. Maandag 30 december contact opgenomen wanneer de levering zou zijn omdat ik nog niet te horen heb gekregen. Zou de 31e uiterlijk geleverd worden, maar tot op de dag van vandaag nog steeds geen bericht wanneer het geleverd wordt! Ik vind dit een zéér slechte zaak en het zal dus ook de laatste keer zijn dat ik hier bestel. P.s. ondanks de feestdagen hoeft een levering niet zo lang te duren!! Blijkbaar komt alles vanuit een distributiecentrum uit Duitsland, en gaat er daar van alles fout..

Update: tot op heden nog niets mogen ontvangen.. Wél een mail gekregen van leverancier DPD dat zij het pakket komen leveren een deze dagen.. Ik ben benieuwd.

KT
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Nooit meer

Beoordeling 
 
1.0

Altijd graag besteld maar na de laatste keer toen het helemaal mis is gegaan nooooit meer

K
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Frustratie over het niet krijgen van mijn achterstallige punten

Beoordeling 
 
2.8

Omdat ik geen acherstellige en huidige punten bijgeschreven krijg, overweeg ik om te stoppen met te bestellen!

RV
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

waardeloze klanten'service'

Beoordeling 
 
1.8

We zijn al 6 jaar vaste en trouwe klant bij Zooplus. De laatste tijd gaat er echter van alles mis. Bestellingen komen kapot aan. Sinds kort is er van alles mis met de website en is het niet meer mogelijk om via je mobiele telefoon te bestellen?? Ik heb een vol winkelmandje staan die ik niet kan bestellen. Hierover gemaild met klantenservice. Reactie; bel ons. 3 keer meer dan een half uur in de wacht gestaan en uiteindelijk ben ik niet geholpen. Ik moest later maar weer terugbellen. Aangegeven dat zij mij nu wel een keer kunnen bellen; nee dat kunnen ze niet. Nog 3 keer gemaild hierna ZONDER reactie. Erg klantonvriendelijk en asociaal. Dat wordt dus na jaren overstappen naar een andere leverancier.

M
Was deze beoordeling nuttig? 7 1

L-p Gabriëls op 05 Oktober 2019

Ben zwaar teleur gesteld over zooplus !!! en hun handelen naar de klant toe !!!
-----------------------------------------------------------------
Ben al +- 10 jaar trouwe klant met een gemiddelde van +- 200a250 euro per maand . (( Maar dat zal voor hun niet voldoende zijn )) . De ene maal leveren de dag nadien , en langs de andere kant lukt het hun niet na 7 dagen , of zijn de dozen ergens geopend , maar daar hebben ze dan geen gehoor na , als men dan vraagt waarom de bestellingen zoveel keer verwisselen van leverancier, krijgt men geen antwoord , maar telkens een standaard uitleg en beloven wel dat ze na 2 dagen leveren . En de klant maar wachten en wachten , maar niets gebeurt er , zelfs weet ik niet eens waar nu mijn bestelling is en voor wanneer ze nu eens leveren .
Al gaat het hier om een grote hoeveelheid nat eten !!! Wie durft dit nu nog aan zijn geliefde dieren geven !!! ...
Vandaar heb ik het gehad met hun geklungel en onkunde.
Van mijn kant zal ik deze instantie nergens meer aanbevelen , want bij deze manier van handelen stel ik me wel ernstige vragen .
Het is best jammer dat men zo met hun klanten omgaan , moest het bij een hogere instanties aankomen zou wel iets veranderen , maar wat kan men nu verwachten van gewone bediende , voor hun telt de klant niet eens , als er maar voldoende omzet is !!!
Dat men dit nu moet meemaken na zolang daar klant te zijn is bijzonder jammer gewoon .

Reageer op deze review

Mijn pakket zou 7 februari geleverd zijn en ik hem niks ontvangen

Beoordeling 
 
1.0

Ik heb verschillende dingen bestelt voor onze bc en ik heb nog steeds niks ontvangen 7februari zou ik dit blijkbaar ontvangen hebben ik heb helemaal niks ontvangen!!!! En emails verstuurd niks geen enkel reactie!!!!!

Screenshot_20190215-131923
Screenshot_20190215-131938
Screenshot_20190215-131938
E
Was deze beoordeling nuttig? 3 1
Reageer op deze review

STRUCTUREEL SLECHTE DIENSTVERLENING EN VERTRAAGDE LEVERING!!! (tov concurrentie)

Beoordeling 
 
1.0

1. SLECHTE DIENSTVERLENING (tov concurrentie)
De dienstverlening is bijzonder slecht. De klantenservice (per email en per telefoon) is niet klantvriendelijk, ze luisteren niet, zijn niet bereid te verbeteren, m.a.w.: pure arrogantie. Dit klinkt wellicht als een emotionele reactie, echter dat is het niet. Ik heb zeer veel online besteld (o.a. bij Huisdierplein.nl, bol.com, Tims.nl enz.), en af en toe gaat er wel iets fout. Echter dan is het aan de klantenservice om dat op een passende manier op te lossen. IN VERGELIJKING MET HUN CONCURRENTEN is de dienstverlening van Zooplus bijzonder slecht. Tijdens de telefoongesprekken met hun heb ik daar ook een melding van gemaakt, echter dan is hun reactie dat zij alleen hun eigen beleid belangrijk vinden, niet dat van concurrenten. Dat zij hierdoor klanten verliezen, maakt hun niet uit is hun standpunt.

2. ALTIJD VERTRAAGDE LEVERING (tov concurrentie)
In tegenstelling tot andere webshops (die dierenartikelen verkopen), is de levertijd van Zooplus 1-2 werkdagen, terwijl veruit het merendeel van de concurrenten binnen 1 werkdag leveren. Mijn bestelling was pas na DRIE WERKDAGEN geleverd. Toen ik daar na dag 2 over belde, werd mij verteld dat ik nog maar 1 dag hoefde te wachten (on time delivery vinden zij niet belangrijk, dit terwijl hun levertijd al per definitie langer duurt dan de concurrentie). Er werd niet onderzocht wat de oorzaak was, er is daar geen terugkoppeling over gegeven door Zooplus. Elke vorm van verantwoordelijkheid nemen, of je inleven in de situatie van de klant ontbrak bij Zooplus.

WAAROM Zooplus geen levertijd van 1 werkdag kan garanderen? Daar ben ik naderhand achtergekomen. Het ANTWOORD: omdat het mogelijk is dat de producten uit DUITSLAND verstuurd moeten worden, daar de producten niet in het magazijn in Tilburg beschikbaar zijn. Deze uitleg en info is niet beschikbaar op de website, en zal de klantenservice in NL ook niet vertellen. Door de klantenservice in Duitsland te bellen, ben ik tot deze info gekomen.

CONCLUSIE:
De (per definitie) langere levertijd icm de slechte klantenservice (tov concurrenten) betekent dat het niet waard is om bij Zooplus te bestellen. Omdat ik 3 personen heb gesproken, waarvan de klantenservice slecht was, en het niveau van de reactie per email tevens bijzonder matig was, is het duidelijk dat het hier NIET om een INCIDENT gaat, maar om een bedrijfscultuur. Er zijn meer dan voldoende andere dierenwebshops die prijstechnisch en qua klantenservice en dienstverlening beter zijn. Dit was mijn eerste bestelling bij Zooplus, en het zal tevens mijn laatste bestelling zijn. Ik raad iedereen af bij Zooplus te bestellen, tenzij je irritatie, ergernis, en ongeduld leuk vind, echter dat verwacht ik bij de meeste mensen niet.

BELANGRIJK
Uit de duizenden recensies blijkt dat zeer veel mensen klagen over de levertijd van Zooplus. In de recensies wordt door de Zooplus klantenservice verteld dat als gevolg van DRUKTE de bestelling is vertraagd. Dit is mogelijk een oorzaak, echter (zoals hierboven ook aangegeven), een andere oorzaak is dat veel producten uit DUITSLAND moeten komen, hetgeen de klantenservice in NL kennelijk niet mag melden aan de klant. Per definitie zorgt dat voor een langere levertijd!! Als je je bestelling binnen 1-2 werkdagen verwacht te ontvangen, bestel dan NIET bij Zooplus!!

R
Was deze beoordeling nuttig? 10 0

Maria op 13 December 2018

De spullen komen regelmatig uit Duitsland echter kunnen Nederlanders sinds kort niet meer bij Zooplus.de bestellen. Zooplus.de levert in de hele Europese Unie maar niet meer in Nederland. Nederlandse klanten hebben Zooplus.de in het begin groot gemaakt en kunnen nu doodvallen. Ik betaal wel 5 euro meer voor een zak voer bij de concurrent.

Reageer op deze review

Voor katten geen Dietendag

Service 
 
1.0

Vorige week mailtje gehad van Zooplus met speciale aanbiedingen voor honden vanwege Dierendag. Maar ik heb poezen, en niks geen aanbieding voor katten. Gevraagd aan Zooplus of ze ook nog aan poezen denken. Nee dus, het verantwoordelijke team heeft daat niet voor gekozen. Voor Zooplus geldt dus alleen Dierendag voor honden. Slechte service!

R
Was deze beoordeling nuttig? 4 0
Reageer op deze review

Waar blijft mijn bestelling.???

Beoordeling 
 
2.3

Slechte communicatie met het 020 klantenservice.
Ze lullen maar wat hun uitkomt en zeggen dat er een mail is verstuurd maar dat klopt gewoon niet.
Ik weet niet wat er daar aan de hand is maar ik ga geen 5 dagen op mijn bestelling wachten.
Heb hier in het dorp inkopen gedaan en dat ging ook goed.

V
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review
 

Zooplus informatie

Bij Zooplus koop je allerlei dierenartikelen en diervoeding. Zooplus heeft een ruime keuze van de bekende merken in haar assortiment. Online bestellen bij Zooplus is een fluitje van een cent. De webshop is handig gecategoriseerd en het bestelproces ziet er makkelijk te begrijpen uit. Indien je je abonneert op de Zooplus nieuwsbrief krijg je de laatste nieuwtjes en leuke kortingen van Zooplus regelmatig per mail.

Zooplus is de dierenwinkel online wat betreft honden, katten, knaagdieren, aquaria etc. Niet alleen voer maar ook speeltjes en dieren verzorgingsmiddelen koop je eenvoudig op zooplus.nl!

Foto's

Screenshot_20190215-131923
Screenshot_20190215-131938
Screenshot_20190215-131938

Anderen bekeken in dezelfde categorie:

Zooplus
 
4.4 (81)
Medpets
 
6.0 (33)
pets place
 
3.0 (16)
Dobey
 
8.0 (1)