Zooplus reviews

www.zooplus.nl
 
4.4 (80)
Zooplus

Bij Zooplus koop je allerlei dierenartikelen en diervoeding. Zooplus heeft een ruime keuze van de bekende merken in haar assortiment. Online bestellen bij Zooplus is een fluitje van een cent. De webshop is handig gecategoriseerd en het bestelproces ziet er makkelijk te begrijpen uit. Indien je je abonneert op de Zooplus nieuwsbrief krijg je de laatste nieuwtjes en leuke kortingen van Zooplus regelmatig per mail.

Zooplus is de dierenwinkel online wat betreft honden, katten, knaagdieren, aquaria etc. Niet alleen voer maar ook speeltjes en dieren verzorgingsmiddelen koop je eenvoudig op zooplus.nl!

80 Zooplus reviews

 
(10)
 
(5)
 
(10)
 
(26)
 
(31)
Heeft u al een account?
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.

Slecht product en vervolgens een nog slechtere service

Service 
 
1.0

Slecht product en vervolgens een nog slechtere service
Hele slechte ervaring met dit bedrijf!!! Nadat de spijlen van de bench die ik heb gekocht zijn afgebroken, wat tot gevaarlijke situaties leidt en ik mijn klacht daarover deed, geen enkel begrip. Je mag verwachten dat een bench van 85 euro het wel minimaal een klein jaartje zal moeten houden.
De tekst op hun site: '...De wettelijke garantie is van toepassing op de producten die je bij zooplus koopt. Dit houdt in dat je als consument recht hebt op een deugdelijk product. Het product is of doet wat je er als consument in alle redelijkheid van mag verwachten'. Hier nemen ze het dus niet zo nauw mee.

E
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Bagger "service"

Beoordeling 
 
1.0

De 14e bestelde ik een aquarium en wat andere spullen bij zooplus. De 17e werden de losse spullen geleverd, maar het aquarium niet. Wel stond er dat alles geleverd was, dus meteen belde ik zooplus. Die probeerde aan te dringen dat het wel degelijk geleverd was, maar beweerde in hetzelfde gesprek ook dat het om twee dozen ging evenals dat alles in één doos geleverd moest zijn. Ik moest maar foto's maken van wat ik ontvangen had en zou een nalevering krijgen van het aquarium. Na een paar dagen krijg ik een mail dat de nalevering geannuleerd is, dus ik bel weer. Er zou weer een nieuwe nalevering komen. En ja hoor, weer een annuleringsmail. Ik bel weer. De jongen aan de telefoon beweerd dat ze eerst de retour van mijn aquarium afwachten voor ik een nieuw krijg en wilt niet geloven dat ik hem nooit ontvangen heb, tot hij eindelijk in het systeem kijkt. Weer een nalevering. Weer een annulering. Nog een telefoontje. Eindelijk een leidinggevende aan de lijn. Er zou iets misgaan in het systeem waardoor de annuleringen blijven komen. Het zou doorgegeven worden aan een casemanager, die maandag terug zou zijn van vakantie en het zou regelen. Er werd een losse bestelling van het aquarium gemaakt, om de annuleringen te omzeilen. Als ik weer een annulering kreeg en geen bevestiging, moest ik maar opnieuw bellen. Rara... Weer... Ik bel en de dame aan de telefoon verteld me vrolijk dat er geen casemanagers zijn op deze webshop en dat ik er verstandig aan zou doen de consumentenbond te bellen. Weer wat geregel en beloftes ... Blablabla. Nu krijg ik een mail dat het door gewichtsbeperkingen niet geleverd kan worden en is het aquarium ineens niet meer verkrijgbaar in de webwinkel. 12 telefoontjes en beloftes voor niks. Hoop stress veroorzaakt door zooplus en een hoop leugens verteld. Nu maar wachten tot ik mijn geld terug krijg. Ik kan je beloven hier nooit maar dan ook nooit meer mijn geld naartoe te brengen. Wat een waardeloze kut zaak.

N
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Vissterfte na levering Blue Exit door Zooplus.nl

Beoordeling 
 
6.0

Na gebruik conform de gebruiksaanwijzing van een door Zooplus.nl geleverde flacon Easy Life Blue Exit, aansluitend aan wekelijks onderhoud van het aquarium, is tot tweemaal toe binnen 16 uur forse vissterfte opgetreden. In totaal zijn 6 Discusvissen, 9 Kardinaaltetra’s en 1 Corydora gestorven. Zooplus.nl schuift de verantwoordelijkheid af en verschuilt zich achter door de fabrikant geleverde testresultaten, waaruit blijkt dat het gebruik van het middel veilig is. Echter, hoe toevallig is het dat tot tweemaal toe forse vissterfte optreedt na gebruik van de betreffende flacon Blue Exit na wekelijks onderhoud aan het aquarium, terwijl in alle overige gevallen waarin zodanig onderhoud is uitgevoerd en geen gebruik is gemaakt van de betreffende flacon, nooit vissterfte is opgetreden? Daarnaast hebben de door Zooplus.nl aangehaalde testresultaten geen betrekking op de betreffende door Zooplus.nl geleverde flacon Blue Exit en doen deze niets af aan voornoemde feiten. Vergelijk in dit verband een oplader die vlam vat, terwijl uit een eerdere test bleek dat het type oplader veilig was. Dan kan men ook niet onder verwijzing naar de eerdere test de verantwoordelijkheid/aansprakelijkheid afwijzen. Dergelijke testen sluiten immers (productie)fouten in incidentele gevallen nooit uit. Datzelfde geldt voor Blue Exit. Dat Zooplus.nl zich niettemin verschuilt achter testresultaten die niet zien op de door hen geleverde flacon Blue Exit, is dan ook niets anders dan een dooddoener. Een dooddoener die getuigt van gemakzucht en een hele slechte klantenservice!

J
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

ontzettend slecht!

Beoordeling 
 
1.0

Zooplus heeft mij een konijnenkooi verstuurd waarbij er 1 onderdeel ontbrak. Na telefonisch contact hebben zij een nieuwe opgestuurd en gevraagd of ik de oude wilde retourneren via DHL. Ik maakte online een afspraak met DHL maar jammer genoeg kwamen zij niet langs op de afgesproken datum. Daarom Zooplus gebeld en zij hebben voor mij een afspraak gemaakt met DHL, ditmaal heeft DHL het keurig opgehaald. Inmiddels had ik voor de nieuwe kooi al wat betalingsherinneringen ontvangen, waarvan ik het vreemd vond dat ze überhaupt mij een factuur gestuurd hebben. Ik weer bellen naar Zooplus waarbij medewerker aangeeft dat ik deze betalingsherinneringen gewoon kon negeren. Ik hoefde natuurlijke tenslotte niet nog een keer voor de kooi te betalen. Op een gegeven moment krijg ik ook aanmaningen binnen en een brief van een incassobureau. Ik heb weer naar Zooplus gebeld en toen pas gaven zij aan maar een deel van de levering ontvangen te hebben en dat er daarom een incassobrief naar mij gestuurd is. Mijn situatie zouden ze neerleggen bij het managementteam en ze zouden per mail contact opnemen, maar intussen liep de betalingstermijn van 8 dagen van het incassobureau gewoon door. Zooplus weigerde op papier te zetten dat het managementteam ermee bezig was. Hierdoor kon ik dus niet bewijzen aan het incassobureau dat Zooplus met een onderzoek gestart was. Vervolgens hoor ik niets meer van Zooplus en als ik belde, elke keer weer hetzelfde, geen nieuws van het managementteam. Ook is er op de aanmaning van Zooplus niets vermeld over het inschakelen van een incassobureau en de daar bijbehorende incassokosten. Ook hier wilde Zooplus mij niet in helpen. Uiteindelijk zat er niets voor mij op om toch het incassobureau te betalen, de betalingstermijn was inmiddels bijna verstreken en ik was het zo zat en wilde ervan af zijn. uiteindelijk heb ik €202 euro moeten betalen voor een kooi wat ik gewoon netjes teruggestuurd heb.

Ik bestel nooit meer bij Zooplus en zal iedereen dit ook ten sterkste afraden. Qua klantenservice willen ze niet meewerken en schepen ze je steeds af. Als je op zo'n manier geld van klanten wil ontvangen, houd je niet veel klanten meer over.

C
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Zeer slechte winkel

Beoordeling 
 
1.0

Zeer slechte klantenservice. Medewerkers praten amper Nederlands en doen niet wat ze beloven. De levertijd van simpele en kleine bestellingen is standaard extreem laat. Bestellen kan beter via een andere winkel is mijn advies..

SP
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

Erik op 01 Mei 2020

Welke winkel dan wel..?

Reageer op deze review

Waardeloos bedrijf

Beoordeling 
 
1.0

Mijn ervaring is waardeloos met Zooplus. Deze was altijd goed bestelde daar altijd voer en speelgoed voor mijn hond maar de laatste maand is het waardeloos. Je krijgt je voer niet geleverd. Constant opmerking we hebben het niet op voorraad. Restitutie geld duurt weken. Personeel aan telefoon doet moeilijk spreekt moeilijk Nederlands.
Voor mij NÓÓIT méér zoo plus.

MV
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Betalen voor niks

Beoordeling 
 
4.3

Een rekening krijgen voor niks bestellen? Geen antwoord op de vraag wat er dan geleverd zou zijn geweest.... Geen antwoord. Niets bestellen!!

K
Was deze beoordeling nuttig? 1 0

cynthia op 22 April 2020

Ik raad niemand aan om hier te bestellen!

Heb gewoon 2x voor een kooi moeten betalen, 1 retour gestuurd, maar ze geven aan maar een deel ontvangen te hebben. zelf incasso op me afgestuurd.

heel waardeloos

Reageer op deze review

Geen aanrader meer

Beoordeling 
 
1.0

6 maart bestelling geplaatst, maar nog niets binnen. 2x een bericht gestuurd naar de klantenservice, en geen enkele reactie. Meerdere keren geprobeerd te bellen, maar niet bereikbaar. Ik hoop dat ik mijn pakket nog ontvang of mijn geld terugkrijg.

S
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Slechte klantenservice

Service 
 
1.0

Zeer slechte service. Spijtig dat het zo achteruit is gegaan. Al langer dan 10 jaar klant, maar het is nu wel dramatisch. Klantenservice die je eerst goed kon benaderen is niet meer. Via mail geen inhoudelijke reactie, maar krijg wel ongevraagd een retouropdracht van ze. Jammer en teleurstellend. Artikelen worden nu wel retour gestuurd. Willen ze toch graag... En idd, review op eigen site wordt niet geplaatst, misleidende reviews dus.

M
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Slechte service

Beoordeling 
 
3.3

Snelheid van levering en producten top.
Als er echter iets mis gaat is de service zeer slecht!

L
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review
Lees meer reviews

Zooplus informatie

Foto's

Screenshot_20190215-131923
Screenshot_20190215-131938
Screenshot_20190215-131938