Zooplus reviews & ervaringen

www.zooplus.nl
 
4.2 (91)
Zooplus

91 Zooplus reviews

 
(10)
 
(5)
 
(10)
 
(30)
 
(39)
Terug naar overzichtspagina
Bezoek website
Heeft u al een account?
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.
96 resultaten - getoond 1 - 20
1 2 3 4 5
Volgorde

Kattenvoer

Beoordeling 
 
2.5

Zeer slechte service tegenwoordig, ben al vanaf 2 januari bezig een goede partij blikjes binnen te krijgen, 2 keer een pakket afgeleverd gekregen zonder beschermingsmateriaal dus bijna alle blikjes gedeukt. Nu al 4 keer aangegeven dat ik mijn geld terug wil maar ik krijg gewoon geen reactie meer. Echt niet bestellen mensen!

M
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Hondenbrokken

Beoordeling 
 
3.0

Hondenbrokken retour, wel goed, wegens ziekte niet bij Postnl punt op kunnen halen. Zijn 6jan 2024 door post weer opgehaald en terug naar zooplus, wacht nog steeds op teruggave vh bedrag. Krijg net email van zooplus, na mijn vraag: waar t blijft.... Zij antwoorden dat t nog 7dg duurt?!!!!!
Gewoon van de ene Nederlandse bank naar de andere.....
Ik bestel hier niet meer, trruggave duurt, zeker in deze tijd, veel te lang!!!

JM
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Hondenvoerblikken

Beoordeling 
 
4.5

Zeker 20 blikken te weinig gekregen. Telefonisch aangegeven en vervolgens wordt er heel warrig en vaag over gedaan ook emails werden niet beantwoord, wel nadat ik telefonisch mijn kritiek uitte. Geven niet thuis en draaien om het probleem heen en komen hun verantwoording niet na...wees gewaarschuwd en koop elders.

OZ
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Vogelvoer en blikken hond

Beoordeling 
 
4.8

Na super lang klant te zijn voor de eerste keer een slechte levering. Zak vogelvoer gescheurd, blikken ontploft. Gebeld, zeer onvriendelijke mevrouw aan de telefoon. Moet foto opsturen, maar heb gezegd dat mij dat niet lukt. Wordt niet geloofd op mijn woord, geven mij het gevoel een leugenaar te zijn, na jaren vaste klant. Zal nooit meer iets bestellen bij zooplus en zeker niemand zooplus aanbevelen. Jammer.

EV
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Hondenvoer

Beoordeling 
 
3.3

Levering erg vertraagd. Het had volgens hun website al lang bezorgd moeten zijn en ik weet nu nog steeds niet wanneer het komt.
Mail over gestuurd, gaan niet echt in op mijn klacht. Gevraagd te annuleren, daar gaan ze niet op in.

L
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Hondenvoer

Beoordeling 
 
1.0

ALTIJD vertraagde levering, werkelijk altijd. Ongeacht hoe vroeg of optijd je de bestellig plaatst, ze krijgen het altijd voor elkaar om het te laat te bezorgen. Reden voor mij om hier NIET meer dingen te bestellen. Liever iets meer geld uitgeven en via een ander website doen, dan dit.

EA
Was deze beoordeling nuttig? 3 0
Reageer op deze review

Hondenartikelen

Beoordeling 
 
1.0

Slechter kan niet! Een club dat adverteert met 'achteraf betalen' maat pas verzendt als je vooraf betaalt! Achteraf betalen is een fijne optie aangezien (verdachte) webshops (zoals Zzoplus en hun andere verdachte variant Bitba) geld wel via iDeal innen maar niet verzenden! En dan komen ze met een lulverhaal over "we willen onze klanten eerst leren kennen"! Jullie krijgen geen cent van deze klant en we hebben inmiddels elders besteld! We bestellen jaarlijks voor duizenden euro's o.a. voor onze 5 honden. Zakelijk ook. Geen schulden en geen BKR-notering en zodra de bestelling binnen is wordt drze dezelfde dag nog betaald! Succrs verder met je Duitse webshop!

P
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Hondenvoer

Beoordeling 
 
2.8

Levering duurt nu al 6 dagen en postnl heeft pakket nog niet ontvangen. Zooplus verwijst naar postnl. Dit is nu al de zoveelste keer dat levering en communicatie hierover slecht is. Oplossingen worden niet geboden, geen Zooplus meer voor ons. Dat is jarenlang anders geweest, maar helaas: dag Zooplus

CD
Was deze beoordeling nuttig? 3 0

Margé op 10 Maart 2023

Zooplus wordt inderdaad steeds slechter vooral voor oude vaste klanten ben het ook zat on vier a vijf dagen op voer te moeten wachten

Reageer op deze review

katbak

Beoordeling 
 
1.0

bedriegers
zij weigeren ons geld terug te storten!
ellende

M
Was deze beoordeling nuttig? 1 1
Reageer op deze review

Hondenvoer

Beoordeling 
 
1.0

11 jaar een tevreden klant bij Zooplus geweest. Tot deze maand : bij de hondenbrokken die ik al 11 jaar bestel stond nu een rare zin. „Yarrah Bio Senior - bestel ook natvoer 6 x Yarrah bio chunks. Bij de bevestiging van de bestelling stond een afbeelding van de brokken. Ja, en ik kreeg toe blikken voer ? Nog een keer besteld - hetzelfde.
Een berichtje gestuurd maar kreeg alleen te horen dat het mijn vergissing was. Een kopie van de bestelling gestuurd met de foto van de brokken maar alleen maar excuses voor de verwarring . En een nalevering : ik blij - maar nee - weer blikken. Iedere keer een ander kontaktpersoon zonder enige bereidheid de bestelling terug te draaien.Blikken gaan naar het asiel. Bah, wat een naar bedrijf !

J
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

Altijd tevreden sinds 2013. Nu niet meer. Misleiding.

Service 
 
1.0

Altijd tevreden geweest sinds 2013. Daarom een spaarplan gekocht om 3 jaar lang 3% korting te krijgen. Regelmatig verblijven wij in spanje en daar wordt de spaarplan-korting ook toegepast. Toevallig waren wij weer in spanje toen het in Nederland gekochte spaarplan afliep, dus in spanje het spaarplan opnieuw gekocht.
Nu wil ik in Nederland bestellen, maar Zooplus Nederland accepteert mijn spaarplan niet.
In de voorwaarden staat dat het spaarplan klantgebonden is. Logisch. Maar nergens staat dat het ook landgebonden is.
Mijn Nederlandse klantnummer is hetzelfde als in spanje. De zoopoints worden ook bijelkaar opgeteld. Het factuuradres is hetzelfde. Alleen het bezorgadres niet.
Maar Nederland zegt doodleuk dat het de bedoeling is om nóg een spaarplan erbij te kopen voor de Nederlandse bestellingen.
Ik peins daar niet over en los daarvan kan dat niet eens.

Gelukkig zijn er meer webshops waar ik mijn producten kan bestellen.

 

MV
Was deze beoordeling nuttig? 3 1
Reageer op deze review

website laad traag en raakt winkelmandje constant kwijt

Bestellen 
 
1.0

producten toevoegen aan winkelmandje gaat erg traag en als je dan in het winkelmandje kijkt zijn alle producten die je zorvuldig hebt uitgezocht weer weg, zeer frustrerende winkel ervaring op deze manier.

Z
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Slecht product en vervolgens een nog slechtere service

Service 
 
1.0

Slecht product en vervolgens een nog slechtere service
Hele slechte ervaring met dit bedrijf!!! Nadat de spijlen van de bench die ik heb gekocht zijn afgebroken, wat tot gevaarlijke situaties leidt en ik mijn klacht daarover deed, geen enkel begrip. Je mag verwachten dat een bench van 85 euro het wel minimaal een klein jaartje zal moeten houden.
De tekst op hun site: '...De wettelijke garantie is van toepassing op de producten die je bij zooplus koopt. Dit houdt in dat je als consument recht hebt op een deugdelijk product. Het product is of doet wat je er als consument in alle redelijkheid van mag verwachten'. Hier nemen ze het dus niet zo nauw mee.

E
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Bagger "service"

Beoordeling 
 
1.0

De 14e bestelde ik een aquarium en wat andere spullen bij zooplus. De 17e werden de losse spullen geleverd, maar het aquarium niet. Wel stond er dat alles geleverd was, dus meteen belde ik zooplus. Die probeerde aan te dringen dat het wel degelijk geleverd was, maar beweerde in hetzelfde gesprek ook dat het om twee dozen ging evenals dat alles in één doos geleverd moest zijn. Ik moest maar foto's maken van wat ik ontvangen had en zou een nalevering krijgen van het aquarium. Na een paar dagen krijg ik een mail dat de nalevering geannuleerd is, dus ik bel weer. Er zou weer een nieuwe nalevering komen. En ja hoor, weer een annuleringsmail. Ik bel weer. De jongen aan de telefoon beweerd dat ze eerst de retour van mijn aquarium afwachten voor ik een nieuw krijg en wilt niet geloven dat ik hem nooit ontvangen heb, tot hij eindelijk in het systeem kijkt. Weer een nalevering. Weer een annulering. Nog een telefoontje. Eindelijk een leidinggevende aan de lijn. Er zou iets misgaan in het systeem waardoor de annuleringen blijven komen. Het zou doorgegeven worden aan een casemanager, die maandag terug zou zijn van vakantie en het zou regelen. Er werd een losse bestelling van het aquarium gemaakt, om de annuleringen te omzeilen. Als ik weer een annulering kreeg en geen bevestiging, moest ik maar opnieuw bellen. Rara... Weer... Ik bel en de dame aan de telefoon verteld me vrolijk dat er geen casemanagers zijn op deze webshop en dat ik er verstandig aan zou doen de consumentenbond te bellen. Weer wat geregel en beloftes ... Blablabla. Nu krijg ik een mail dat het door gewichtsbeperkingen niet geleverd kan worden en is het aquarium ineens niet meer verkrijgbaar in de webwinkel. 12 telefoontjes en beloftes voor niks. Hoop stress veroorzaakt door zooplus en een hoop leugens verteld. Nu maar wachten tot ik mijn geld terug krijg. Ik kan je beloven hier nooit maar dan ook nooit meer mijn geld naartoe te brengen. Wat een waardeloze kut zaak.

N
Was deze beoordeling nuttig? 1 1
Reageer op deze review

Vissterfte na levering Blue Exit door Zooplus.nl

Beoordeling 
 
6.0

Na gebruik conform de gebruiksaanwijzing van een door Zooplus.nl geleverde flacon Easy Life Blue Exit, aansluitend aan wekelijks onderhoud van het aquarium, is tot tweemaal toe binnen 16 uur forse vissterfte opgetreden. In totaal zijn 6 Discusvissen, 9 Kardinaaltetra’s en 1 Corydora gestorven. Zooplus.nl schuift de verantwoordelijkheid af en verschuilt zich achter door de fabrikant geleverde testresultaten, waaruit blijkt dat het gebruik van het middel veilig is. Echter, hoe toevallig is het dat tot tweemaal toe forse vissterfte optreedt na gebruik van de betreffende flacon Blue Exit na wekelijks onderhoud aan het aquarium, terwijl in alle overige gevallen waarin zodanig onderhoud is uitgevoerd en geen gebruik is gemaakt van de betreffende flacon, nooit vissterfte is opgetreden? Daarnaast hebben de door Zooplus.nl aangehaalde testresultaten geen betrekking op de betreffende door Zooplus.nl geleverde flacon Blue Exit en doen deze niets af aan voornoemde feiten. Vergelijk in dit verband een oplader die vlam vat, terwijl uit een eerdere test bleek dat het type oplader veilig was. Dan kan men ook niet onder verwijzing naar de eerdere test de verantwoordelijkheid/aansprakelijkheid afwijzen. Dergelijke testen sluiten immers (productie)fouten in incidentele gevallen nooit uit. Datzelfde geldt voor Blue Exit. Dat Zooplus.nl zich niettemin verschuilt achter testresultaten die niet zien op de door hen geleverde flacon Blue Exit, is dan ook niets anders dan een dooddoener. Een dooddoener die getuigt van gemakzucht en een hele slechte klantenservice!

J
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

ontzettend slecht!

Beoordeling 
 
1.0

Zooplus heeft mij een konijnenkooi verstuurd waarbij er 1 onderdeel ontbrak. Na telefonisch contact hebben zij een nieuwe opgestuurd en gevraagd of ik de oude wilde retourneren via DHL. Ik maakte online een afspraak met DHL maar jammer genoeg kwamen zij niet langs op de afgesproken datum. Daarom Zooplus gebeld en zij hebben voor mij een afspraak gemaakt met DHL, ditmaal heeft DHL het keurig opgehaald. Inmiddels had ik voor de nieuwe kooi al wat betalingsherinneringen ontvangen, waarvan ik het vreemd vond dat ze überhaupt mij een factuur gestuurd hebben. Ik weer bellen naar Zooplus waarbij medewerker aangeeft dat ik deze betalingsherinneringen gewoon kon negeren. Ik hoefde natuurlijke tenslotte niet nog een keer voor de kooi te betalen. Op een gegeven moment krijg ik ook aanmaningen binnen en een brief van een incassobureau. Ik heb weer naar Zooplus gebeld en toen pas gaven zij aan maar een deel van de levering ontvangen te hebben en dat er daarom een incassobrief naar mij gestuurd is. Mijn situatie zouden ze neerleggen bij het managementteam en ze zouden per mail contact opnemen, maar intussen liep de betalingstermijn van 8 dagen van het incassobureau gewoon door. Zooplus weigerde op papier te zetten dat het managementteam ermee bezig was. Hierdoor kon ik dus niet bewijzen aan het incassobureau dat Zooplus met een onderzoek gestart was. Vervolgens hoor ik niets meer van Zooplus en als ik belde, elke keer weer hetzelfde, geen nieuws van het managementteam. Ook is er op de aanmaning van Zooplus niets vermeld over het inschakelen van een incassobureau en de daar bijbehorende incassokosten. Ook hier wilde Zooplus mij niet in helpen. Uiteindelijk zat er niets voor mij op om toch het incassobureau te betalen, de betalingstermijn was inmiddels bijna verstreken en ik was het zo zat en wilde ervan af zijn. uiteindelijk heb ik €202 euro moeten betalen voor een kooi wat ik gewoon netjes teruggestuurd heb.

Ik bestel nooit meer bij Zooplus en zal iedereen dit ook ten sterkste afraden. Qua klantenservice willen ze niet meewerken en schepen ze je steeds af. Als je op zo'n manier geld van klanten wil ontvangen, houd je niet veel klanten meer over.

C
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

Zeer slechte winkel

Beoordeling 
 
1.0

Zeer slechte klantenservice. Medewerkers praten amper Nederlands en doen niet wat ze beloven. De levertijd van simpele en kleine bestellingen is standaard extreem laat. Bestellen kan beter via een andere winkel is mijn advies..

SP
Was deze beoordeling nuttig? 2 0

Erik op 01 Mei 2020

Welke winkel dan wel..?

Reageer op deze review

Waardeloos bedrijf

Beoordeling 
 
1.0

Mijn ervaring is waardeloos met Zooplus. Deze was altijd goed bestelde daar altijd voer en speelgoed voor mijn hond maar de laatste maand is het waardeloos. Je krijgt je voer niet geleverd. Constant opmerking we hebben het niet op voorraad. Restitutie geld duurt weken. Personeel aan telefoon doet moeilijk spreekt moeilijk Nederlands.
Voor mij NÓÓIT méér zoo plus.

MV
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

Betalen voor niks

Beoordeling 
 
4.3

Een rekening krijgen voor niks bestellen? Geen antwoord op de vraag wat er dan geleverd zou zijn geweest.... Geen antwoord. Niets bestellen!!

K
Was deze beoordeling nuttig? 1 0

cynthia op 22 April 2020

Ik raad niemand aan om hier te bestellen!

Heb gewoon 2x voor een kooi moeten betalen, 1 retour gestuurd, maar ze geven aan maar een deel ontvangen te hebben. zelf incasso op me afgestuurd.

heel waardeloos

Reageer op deze review

Geen aanrader meer

Beoordeling 
 
1.0

6 maart bestelling geplaatst, maar nog niets binnen. 2x een bericht gestuurd naar de klantenservice, en geen enkele reactie. Meerdere keren geprobeerd te bellen, maar niet bereikbaar. Ik hoop dat ik mijn pakket nog ontvang of mijn geld terugkrijg.

S
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review
96 resultaten - getoond 1 - 20
1 2 3 4 5

Wij zijn benieuwd naar jouw Zooplus ervaring

Bij Zooplus koop je allerlei dierenartikelen en diervoeding. Zooplus heeft een ruime keuze van de bekende merken in haar assortiment. Online bestellen bij Zooplus is een fluitje van een cent. De webshop is handig gecategoriseerd en het bestelproces ziet er makkelijk te begrijpen uit. Indien je je abonneert op de Zooplus nieuwsbrief krijg je de laatste nieuwtjes en leuke kortingen van Zooplus regelmatig per mail.

Zooplus is de dierenwinkel online wat betreft honden, katten, knaagdieren, aquaria etc. Niet alleen voer maar ook speeltjes en dieren verzorgingsmiddelen koop je eenvoudig op zooplus.nl!

Wat is uw ervaring met Zooplus? Of bent u nieuwsgierig naar de ervaringen van anderen die bij Zooplus hebben besteld? Op deze pagina kunt u een groot aantal Zooplus reviews lezen.