Belsimpel

www.belsimpel.nl
belsimpel.png

BELSIMPEL is één van de gevestigde adressen online waar je terecht kunt voor al je mobiele telefonie zaken. Bij Belsimpel werkt een jong team van meer dan 120 mensen met veel enthousiasme en in 2012 won Belsimpel de Deloitte Fast50 Award. Belsimpel is onderscheidend in de drukke mobiele telefonie markt. U kunt bij Belsimpel altijd de nieuwste GSM's bestellen. De gsm acties zijn erg voordelig. Direct de Belsimpel aanbiedingen bekijken?

Waarom bestellen bij Belsimpel?

Bij Belsimpel zijn bijna alle toestellen op voorraad dus wordt uw telefoon of abonnement meestal binnen 24 uur geleverd. Ook heeft Belsimpel naar eigen zeggen de beste deals voor abonnementen. Ook biedt Belsimpel contract verlengen en de voordeligste sim only aanbiedingen met internetbundel aan. Belsimpel is uitgeroepen tot "beste E-tailer van het jaar 2009", een prijs voor de beste webwinkel op het gebied van mobiele telecom. De gsm webshop draagt het Thuiswinkel Waarborg en QShops Keurmerk.

Belsimpel ervaringen

445 reviews voor Belsimpel

 
(336)
 
(86)
 
(5)
 
(10)
 
(11)
Gemiddeld 
 
9.1
 
9.3
 
9.2
 
8.8
 
9.0
Bekijk alle reviews Meest gewaardeerde reviews
Heeft u al een account?
Uw beoordeling (optioneel)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Extra info
Welk(e) product(en) (of dienst) heeft u besteld?
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.
Stefan
Gemiddeld 
 
3.8

Telefoon stuk? Ajoh boeien

Okee laten we even eerlijk zijn tegen elkaar Belsimpel. Ik merk dat jullie nog al moeite hebben zijn met het omgaan met klanten (en telefoons). Aangezien ik denk dat dit best een belangrijk onderdeel is van jullie dagelijkse gang van zaken, zal ik jullie even wat tipjes geven waar jullie misschien wat mee kunnen, gebaseerd op de laatste paar jaar ervaring met jullie.

- Als iemand een telefoon opstuurt naar jullie, is dat waarschijnlijk omdat er iets mee is. Mensen zijn in hun dagelijks leven best gehecht aan z'on ding, dus jullie kunnen er best van uit gaan dat ze hem dus niet voor hun plezier opsturen.

- Als jullie een probleembeschrijving erbij krijgen, lees deze dan even. Dit kan helpen met het vaststellen van het probleem.

- Als iemand ten einde raad maar een nieuwe telefoon wil kopen (nog steeds vol goede moed bij jullie), verkoop hem dan het toestel dat hij wil voor de prijs die op de site staat, en licht je personeel in over wat er bij de telefoon komt.

- Als jullie dan een stel pannekoeken inhuren om kapotte telefoons te repareren, check dan ook even of het probleem gefixt is (met die probleembeschrijving van tip 2).

- Als mensen €121,68 neerleggen binnen een uurtje kan je er best van uit gaan dat ze graag willen dat het apparaat binnen korte tijd (dat lukte) gerepareerd (dat niet) wordt.

- Als jullie dan super trots zijn op het ''repareren'' van een telefoon (mag best, die dingen zijn best ingewikkeld), ga er dan een beetje voorzichtig mee om (een envelop met bubbeltjesplastic doet niet echt veel als je hem gewoon door de brievenbus sodemietert).

Als jullie nog meer tips willen sta ik daarvoor helemaal open. Voor een bedrag van €121,68 en nieuwe telefoon ben ik jullie man.

Ben je nou nieuwsgierig geworden naar waar dit allemaal vandaan komt? Ik wil graag de hele bende uitleggen aan hun die het wat interesseren.


Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
jeroen
Gemiddeld 
 
4.0

jammer jôh!

Snel in huis, we doen niet moeilijk over ruilen
Voor 23.30 uur besteld, morgen in huis, op je werk of bij het afhaalpunt...

helaas gold dit niet voor mijn bestelling. postNL heeft het druk?! sorry. de geboden alternatieven afleveren op je werk of bij het afhaalpunt zijn voor mij niet van toepassing. en nu? gewoon wéér een halve dag moeten wachten en leven met deze teleurstelling. jammer jôh.

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Marco
Gemiddeld 
 
2.8

Geen service en geen begrip voor de klant

Omdat we op vakantie gingen en mijn zoon in de vakantie jarig was, had ik het toestel op tijd besteld. Op zijn verjaardag bleek dat er een barst in de achterzijde van het glas zat. Direct gemeld bij Belsimpel, maar ze zeggen gewoon dat het buiten de garantie valt en regelen dus helemaal niets voor je. Een nieuw toestel waar direct reparatiekosten aan zitten en dan zijn we inmiddels ook al een maand verder. Onacceptabel, maar wat moet je. Je staat met je rug tegen de muur en moet gewoon betalen. Wat me opvalt is dat ik hierin blijkbaar niet de enige ben met dit soort ervaringen. Nooit meer Belsimpel.

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Andries Tuiten
Gemiddeld 
 
7.0

Retorzending telefoontoestel LG G4

Retourzending Telefoon

Een dag na levering van mijn telefoon, een LG G4, door Belsimpel, heb ik deze terug gestuurd omdat deze niet aan mijn verwachting voldeed. Belsimpel deed anders niks dan problemen zoeken en wilde het aankoopbedrag niet terug storten. Reden volgens Belsimpel: Ik zou de sleve niet hebben teruggestuurd (nooit gezien) en er zou een beschadiging op de achterkant van het toestel zitten. Toen ik later terug belde waren het ineens 4 krassen. heel merkwaardig. Belsimpel wilde slechts 80% van het aankoopbedrag terugstorten. Belachelijk! Ik heb nooit een sleve gezien (kartonnetje) en heb er ook geen kras opgemaakt in die ene dag en zeker geen 4 krassen. Als je belt naar Belsimpel was het steeds hetzelfde verhaal: U wordt teruggebeld. bellen kunnen ze daar kennelijk niet, want ik ben nooit 1x teruggebeld. Wat een waardeloos bedrijf. Mijn advies: Koop nooit iets bij Belsimpel.!!!!

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Heinen
Gemiddeld 
 
5.0

Verzending

Dinsdag 2 producten besteld. Maar beide producten moeten onder 1 ordernummer verstuurd worden. 1 product werd uitgesteld, dan wordt ook de ander niet geleverd.
Advies : bestel alles apart.

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
JKforyou
Gemiddeld 
 
1.0

Slechte reparatieservice en garantie

Ik heb overal slechts 1 ster gegeven omdat ik van mening ben dat wanneer je slechte service verleend ook geen goed bestel / prijs of levering hebt. Het gaat in dit geval om de reparatieservice van Belsimpel. Een langdurig slepende kwestie om de klant vervolgens doodleuk te vertellen dat zijn toestel van 3 maanden uit niet onder de garantie valt omdat er meerdere onderdelen vervangen moeten worden. Als er even plusminus de helft van de aankoopwaarde betaald wordt is het te repareren. De klant moet dus blijkbaar boeten als er een fabrieks mankement is aan het toestel.

Was deze beoordeling nuttig? 

JKforyou op Juni 07, 2017

Naar aanleiding van mijn eerdere schrijven hierbij een update. Op 31 mei j.l. heb ik eindelijk mijn toestel retour gekregen. Hoewel ik natuurlijk blij ben dat het toestel eindelijk terug is, ben ik minder tevreden over de afhandeling van één en ander. Daar zijn namelijk heel wat e-mails en telefoontjes voor nodig geweest om dat te bereiken. Belsimpel / Teleplan waren meester in het verschuilen en elkaar beschuldigen. ik heb heel wat smoezen voorbij zien komen, van "ongeautoriseerd open maken", en "foute constatering" tot zogenaamde "openstaande facturen" het is allemaal gebruikt. Op 23-05 kreeg ik eindelijk te horen dat men met de reparatie begonnen was. Toch hefet het toen weer een week geduurd voordat het toestel eindelijk werd bezorgd. De ongetwijfeld goed bedoelde verontschuldigingskaart en bloemen attentie die Belsimpel stuurde ten spijt, de afhandeling blijft mij een onprettig gevoel geven. Belsimpel is dan misschien best wel een aantrekkelijk geprijsde shop als het gaat om aankopen en abonnementen van smartphones, op het gebied van reparatie en service moet er nog veel gebeuren.

Reageer op deze review
Kamp
Service 
 
1.0

Zeer ontevreden mbt klantenservice

Zeer ontevreden over klantenservice bij BelSimpel. Als je een toestel koopt, gaat alles snel en goed, maar zodra er iets aan de hand is...
In het kort: toestel LG Nexus 5X 32GB Black aangeschaft in aug. 2016.
6 April 2017 Toestel vastgelopen, verhit, gaf aan verwijder accu, opengemaakt en rook kwam eruit.
Aangeboden (opgestuurd) ter reparatie/garantie, zonder enig begeleidend schrijven retour ontvangen.
Contact opgenomen met klantenservice.
Medewerker 1: toestel mocht wel geopend worden
Medewerker 2: toestel opnieuw insturen, dan wordt er een passende oplossing aangeboden
Medewerker 3: het is klote, maar u heeft geen garantie. Het toestel is opengemaakt.
Medewerkers spreken elkaar tegen, van een oplossing is geen sprake. Je staat met je rug tegen de muur, en naar die EUR 300 kan mijn zoon fluiten.
Zelf constant contact opnemen, want ondanks dat je alles duidelijk vermeld, wordt daar niet naar geluisterd en de beloftes welke door de medewerkers gemaakt worden, komen ze niet na.
Zoals wij nemen contact met u op, haha grapje, bel zelf maar terug!
Behalve medewerker 3 dan, want we krijgen niets…
Mag het straks aan mijn zoon van 14 vertellen, die er maanden hard voor gewerkt heeft...

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Tom
Gemiddeld 
 
9.3

Zeer tevreden

9 April 2017 een LG Nexus 5X besteld bij Belsimpel. Vervolgens een week lang gebruikt en tot de conclusie gekomen dat de telefoon me toch niet helemaal beviel. De telefoon teruggestuurd (16 april) en het complete aankoopbedrag teruggestort op mijn rekening (25 april) en geen verzendkosten voor het retourneren. Top!

Besteld product
Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review

Claudia
Gemiddeld 
 
1.0

Niet kopen bij Belsimpel, pas op!!

Inmiddels 5 weken geleden had ik via Belsimpel een iPhone SE besteld, waar ik tot op de dag van vandaag nog steeds geen gebruik van heb kunnen maken. Toen ik mijn iPhone binnen kreeg, bleek die na het opstarten defect te zijn omdat hij niet wilde opladen. Ik heb hem teruggestuurd, waarna ik de telefoon terugkreeg met het bericht dat hij wél wilde opladen. Maar dat was niet het geval, dus moest ik hem wéér onnodig terugsturen. Gelukkig kwamen ze deze keer achter het defect, hebben ze hem 'gerepareerd', en weer teruggestuurd naar me, maar... Verassing, hij wil nog steeds niet opladen!!! Dus nu ligt hij WEER/NOG STEEDS bij dit bedrijf. Belsimpel verwacht dat ik extra geld neerleg voor een nieuw toestel, terwijl zij mij een defect toestel hebben gestuurd! Hoe belachelijk. Geen enkele compensatie aangeboden gekregen, alleen maar het verzoek om extra geld neer te leggen. We zijn nu 5 weken verder, en de communicatie met Belsimpel de afgelopen weken zijn waardeloos en tijdrovend geweest. Super slechte klantenservice waar je geen steek mee verder komt. Nooit meer Belsimpel voor mij!

Besteld product
Was deze beoordeling nuttig? 

Claudia op April 03, 2017

Inmiddels is het probleem nu opgelost door een zeer hulpvaardige medewerker van Belsimpel, ik heb nu een nieuwe mobiel die het doet. Nu dit zo goed en fijn is opgelost ben ik toch wel weer tevreden over Belsimpel!

Reageer op deze review
Martijn
Gemiddeld 
 
1.0

Pas OP!!

Ik heb op 21 januari 2017 mijn IPhone 6 64GB naar Belsimpel retour gestuurd i.v.m. een defect toestel in de garantieperiode.
Op het retourformulier, wat je kunt downloaden na aanmelding voor een retour, bleek mijn oude woonadres te bevatten. Ik heb daarop telefonisch contact gehad met iemand v.d. klantenservice met de vraag of hij mijn persoonsgegevens kon updaten en me een nieuw retourformulier kon toezenden. Hij zei me dat het voldoende was wanneer ik het oude adres doorstreepte en mijn nieuwe adres er onder schreef. Ik heb nog 2 maal gevraagd of hij dat zeker wist, aangezien de huidige bewoner(s) tevens te boek staan als identiteitsfraudeurs met online aankopen, en het daarom uiterst belangrijk is dat mijn telefoon na reparatie daar niet terecht komt, want dan weet ik wel wie de dupe is...
"Nee hoor dat komt allemaal goed, ik heb je persoonsgegevens aangepast en jouw zelf veranderde retourformulier is goed zo", werd er gezegd. Oke prima, dan laat ik het zo.
Na 10 werkdagen kreeg ik een standaardmailtje van Belsimpel of alles goed verlopen was. Goed verlopen? Ik zit nog steeds te wachten op mijn telefoon. Op dat mailtje heb ik gereageerd dag ik nog niets ontvangen had. De reactie van Belsimpel was dat ze het dagen geleden verstuurd hadden naar (....). Tot mijn schrik was dat mijn oude woonadres!
Belsimpel hoe kan dat nou?? Toen ik dat las heb ik meteen de klantenservice gebeld. Daar bleken mijn persoonsgegevens de vorige keer helemaal niet aangepast te zijn, mijn oude woonadres stond er gewoon nog in. Heel slordig dus. Belsimpel ging meteen PostNL benaderen om mijn telefoon weer terug naar hen te zenden en daarna weer naar mij. Ik heb ze gevraagd om me per email op de hoogte te houden over de status van de verzending van mijn telefoon.
Het gaat allemaal fantastisch (NIET DUS!!) want we zijn nu al 32 dagen verder en ik heb nog steeds mijn telefoon niet terug, laat staan e-mails ontvangen om me te informeren.
Voor die paar tientjes goedkoper ga ik echt geen risico meer lopen. Ik koop voortaan mijn telefoon + abonnement wel bij een fysieke winkel van mijn provider bij mij in de buurt. Voor mij nooit geen Belsimpel meer!!
Update: het is nu ondertussen 26 februari en nog steeds mijn telefoon NIET!!. Na wat mailtjes van Belsimpel om me te melden hoe vervelend ze het voor me vinden en een poging om me af te schepen met een tweedehands toestel (!!?), is er nog steeds geen oplossing.
Het wordt langzamerhand tijd voor rechtsbijstand, Kassa en Radar ben ik bang..zucht. Wat een gedoe

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Lees meer reviews

Algemene informatie

Keurmerken
  • thuiswinkel waarborg
  • QShops Keurmerk

Vergelijk webshop reviews en koop betrouwbaar online

Reviewspot verzamelt webwinkel beoordelingen en geeft in een handig overzicht de review score per webshop weer. U kunt dus snel en eenvoudig zien of een webwinkel betrouwbaar en bestellen veilig is. In de categorie gsm staan de belangrijkste Nederlandse gsm webshops. Bekijkt u de belsimpel ervaringen en mobiel.nl reviews van die grote gsm shops maar eens of ontdek of Cool Blue en Simpel betrouwbaar zijn. U kunt verschillende aspecten van deze webshops bekijken. Eenvoudig kunt u bijvoorbeeld de betaalmogelijkheden van mode webwinkels zoals wehkamp, pabo of amazon bekijken. U kunt reviews en beoordelingen van Nederlandse aanbieders van een goede opleiding zoals nha opleidingen of Laudius danwel reviews over elektronica shop baxshop lezen. Maar natuurlijk kunt u ook zelf een webshop beoordelen en uw positieve ervaringen of klachten delen. Online winkels kunnen gratis hun shop aanmelden op Reviewspot en een onbeperkt aantal reviews en beoordelingen verzamelen. Online winkels kunnen daarnaast gratis gebruik maken van de review widgets. Het beste advies, betrouwbare beoordelingen, recensies, klantbeoordelingen & ervaringen met Nederlandse webshops, u vindt het op Reviewspot.nl! - Copyright © 2010 - 2016.