Belsimpel

www.belsimpel.nl
belsimpel.png

BELSIMPEL is één van de gevestigde adressen online waar je terecht kunt voor al je mobiele telefonie zaken. Bij Belsimpel werkt een jong team van meer dan 120 mensen met veel enthousiasme en in 2012 won Belsimpel de Deloitte Fast50 Award. Belsimpel is onderscheidend in de drukke mobiele telefonie markt. U kunt bij Belsimpel altijd de nieuwste GSM's bestellen. De gsm acties zijn erg voordelig. Direct de Belsimpel aanbiedingen bekijken?

Waarom bestellen bij Belsimpel?

Bij Belsimpel zijn bijna alle toestellen op voorraad dus wordt uw telefoon of abonnement meestal binnen 24 uur geleverd. Ook heeft Belsimpel naar eigen zeggen de beste deals voor abonnementen. Ook biedt Belsimpel contract verlengen en de voordeligste sim only aanbiedingen met internetbundel aan. Belsimpel is uitgeroepen tot "beste E-tailer van het jaar 2009", een prijs voor de beste webwinkel op het gebied van mobiele telecom. De gsm webshop draagt het Thuiswinkel Waarborg en QShops Keurmerk.

Belsimpel ervaringen

455 beoordelingen voor Belsimpel

 
(338)
 
(87)
 
(5)
 
(12)
 
(17)
Gemiddeld 
 
9.0
 
9.1
 
9.1
 
8.7
 
8.9
Bekijk alle reviews Meest gewaardeerde reviews
Heeft u al een account?
Uw beoordeling (optioneel)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Extra info
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.
Joel
Gemiddeld 
 
9.8

Garantiebepaling is top!

Toestel (iPhone 6) ging binnen garantie termijn kapot. Belsimpel.nl gebeld, geen enkel probleem we gaan hem repareren. Door een technisch verhaal konden de onderdelen niet hersteld worden. (Toestel werkte wel weer perfect maar de touchID nog niet) Nogmaals contact gehad met Belsimpel.nl en ik kon rekenen op alle begrip. Toestel opgestuurd en toen een aanbod gekregen voor een refurbished model. Van belsimpel.nl krijg ik nu zelfs daarop nog weer twee jaar garantie. Dat is dus garantie óp garantie. Waar vind je dit tegenwoordig nog? Ik kan alleen maar positief zijn over Belsimpel.nl. Klantenservice, Garantieregeling en levertijd zijn allemaal perfect!

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Cihan
Gemiddeld 
 
1.0

Verkoopt een defect toestel en laat me in de steek

Op 28 oktober 2017 kocht ik een Huawei p9 met een 1 jaar abonnement.
Na een week deed mijn beeldscherm het niet meer.
Ik heb ze vervolgens heel vaak gebeld maar zijn niet berikbaar.
Per mail contact gehad en een geautomatiseerd bericht geeft aan dat ik het toestel moet opsturen.
Dat heb ik gedaan. 2 weken hen ik moeten wachten.
Ontvangst via DHL ging mis want toestel was onvindbaar en een dag later vind ik het toestel naast de voordeur.
Mijn toestel was nog steeds defect. Belsimpel reageert niet op mijn mail en 2 maanden later nog steeds een defect telefoon. Nadat ik verschillende reviews heb geschreven ga ik maar kijken wat mijn bijstandverzekering kan betekenen. Nooit meer belsimpel.

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Patrick
Gemiddeld 
 
3.5

Zolang je iets koopt, gaat het goed. daarna...

Zolang je iets wilt kopen is de service goed.
Maar zodra er iets mis gaat, moet je er zelf continu achteraan gaan. (en gaat er zelfs meer mis) Ze geven niet aan als een levering te laat is, of zelfs helemaal niet komt. Nu 3 telefoons met abbo er besteld. En bij alle 3 zeer slechte ervaringen gehad.
Halen je ook met valse beloftes binnen als klant (bij iphone x werden korte levertijden beloofd, terwijl we echter gewoon lang moesten wachten erop)
Je krijgt uiteindelijk alleen maar excuusjes...

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review

Ronald
Gemiddeld 
 
1.0

Belsimpel drijft je tot het uitersre

Zeer slechte klantenservice (of eigenlijk: geen klantenservice). Het is dat ik geen 0 kan geven Lange wachttijden als je belt (dat geeft al wat aan natuurlijk...), verkeerde gegevens doorsturen naar het reparatiebedrijf, afspraken die niet na worden gekomen en vooral niets voor je klant willen doen. De medewerkers kennen de zinnetjes uit hun handboek keurig uit het hoofd, maar hebben niet het vermogen om een oplossing te bedenken die wél tot een tevreden klant leiden. "Tot het uiterste voor jou?" Nou, die slogan is een grote leugen.
Duim dus maar dat er niets met je toestel aan de hand is of gebeurt als je bij Belsimpel iets koopt, want service doen ze niet aan! Nooit meer Belsimpel voor mij en mijn gezin!

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Rico
Gemiddeld 
 
9.0

Geen klachten, goede service

hmmm?

Het verbaasd mij enorm om onderstaand berichten te moeten lezen over de slechte service die Belsimpel volgens hen geeft/hebt gegeven.
Ik ben echt super goed geholpen door Belsimpel.nl, zelfs keurig!

Had een nieuwe lenovo k6 besteld op woensdag en kreeg hem de volgende dag (donderdag) binnen.
Ik was in de veronderstelling dat dit een dualsim toestel zou zijn, maar kreeg de 2e simkaart niet in. Ben vervolgens die zondag naar DenHaag gegaan om mijn probleem voor te leggen in één van hun winkels.

Daar zijn we er achter gekomen dat ik geen dualsim toestel heb besteld. Ik dacht gelijk al " oooh sh*t wat nu"
De medewerker gaf aan het toestel terug te sturen en de goeie te bestellen die had immers de zelfde prijs. Maar ik dacht dat zullen ze niet zomaar accepteren gezien ik het toestel al uit de verpakking hebt gehaald.

Voor de zekerheid gebeld om het probleem voor te leggen! de telefonist (justin) heeft uitgelegd dat het toestel wel wordt nagekeken op eventuele gebruik schade(wat natuurlijk logisch is) zoja zou ik 10% bij moeten betalen. Ik moest uitgaan van ongeveer 10 dagen voordat ik een bericht zou krijgen over de beslissing voor eventuele bijbetaling.

Maandag pakket op de post gedaan! Dinsdag middag kreeg ik mijn eerste mail, dat pakket goed is aangekomen. 4 minuten daarna een bericht dat ik mijn geld volledig terug kan krijgen. 3 minuten daarna een bericht dat het nieuwe toestel al klaar ligt voor levering en 4 minuten daarna een bevestiging dat het toestel woensdag tussen 13.30 - 16.00 wordt geleverd. ik dacht wooooooooooow!!! dat zijn 10 snelle dagen!! ik heb dus feitelijk binnen drie dagen een nieuw toestel mogen ontvangen van belsimpel.nl Zo snel heb ik het echt nog nooit elders meegemaakt en ben heel tevreden over de (nu wel) juiste toestel!
Dus het verbaasd mij echt wat ik hier lees! Als ik uitgaat van mijn situatie kan ik (en dat nemen jullie mij hopelijk niet kwalijk) alleen met lof over Belsimpel.nl schrijven.

Ik vind het vervelend hoe het is verlopen bij de vorige recensie schrijvers hier,
Maar hopelijk komen jullie er met Belsimpel toch goed uit.

Succes

Rico

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Michel Hulshof
Gemiddeld 
 
1.5

Zeer slechte service Belsimpel

Mijn ervaringen met Belsimpel zijn ronduit slecht.
Sinds enige tijd was ik in het bezit van een iPhone 8 in combinatie met een T-Mobile abonnement, echter zijn er grote problemen met de combinatie T-Mobile en de iPhone 8, iPhone 8 plus en de iPhone X.
Deze problemen kenmerken zich door niet kunnen bellen, niet gebeld kunnen worden want de verbinding valt weg en in het display komt te staan verbinding mislukt.
Daarnaast zijn er problemen met de internetverbinding welke niet stabiel is en continu wisselt van 4G naar 3G naar GPRS tot simpelweg helemaal geen signaal.
Inmiddels vanzelf alles geprobeerd, andere simkaart ( op aanraden van T-Mobile ), herstellen van het toestel enz., enz.,
Daar ik niet de enige ben met deze problemen ( het T-Mobile forum beslaat nu inmiddels ruim 30 pagina's met klachten van mensen met dezelfde ervaring ) heb ik contact gezocht met T-Mobile om mijn klacht kenbaar te maken.
Echter T-Mobile weigert elke medewerking en stuurt mij door naar Belsimpel, want daar heb ik mijn toestel aangeschaft.
De teller staat inmiddels op een kleine 8 uur aan telefoongesprekken voeren met T-Mobile en Belsimpel en we zijn inmiddels 8 week verder sinds de eerste ervaring met mijn klachten.
Ondertussen is het spelletje "we sturen de klant van het kastje naar de muur" tot in den treure gespeeld door zowel T-Mobile en Belsimpel.
En in het kort zoekt Belsimpel naar allerlei manieren om mij aan het lijntje te houden.
De oplossing voor T-Mobile abonnees met een aangeschaft toestel via T-Mobile zelf is een kostenloze omruiling en dit proces is sinds ruim een week in gang gezet.
En deze oplossing zou Belsimpel ook moeten hanteren, ikzelf heb deze optie aangedragen echter "schijnt" het dat er iemand bij Belsimpel dit goed moet keuren.
Tenminste dit wordt mij verteld!
Sinds een week is mijn toestel retour gestuurd en ondanks de belofte van "Cas Wennekes" van Belsimpel gaat het proces zeer, maar dan ook zeer traag.
De voorwaarden van mijn contract worden behoorlijk geschonden dit doordat ik een toestel heb ontvangen welke niet deugt, terwijl ik recht heb op een goed werkend toestel en Belsimpel houdt zich van de domme en probeert mij weer naar T-Mobile te sturen.
Daarnaast heeft Belsimpel mij nu al meerdere beloftes gedaan, maar al deze beloftes zijn tot op geen enkele manier nagekomen.
Wel worden er iedere keer nieuwe beloftes gedaan, maar ook deze zie ik somber in dat deze nagekomen worden door Belsimpel.
Om het proces enigszins te bespoedigen heb ik Belsimpel te kennen gegeven dat ik alles in werking zal stellen om mijn negatieve ervaringen te vertalen naar een review voor toekomstige klanten en daarnaast mijn rechtsbijstand te verwittigen in deze.
Mijn toestel is nog geen 3 maand oud en valt volledig onder de garantie, welke zowel bepaald is in het contract welke is opgesteld door Belsimpel als de garantievoorwaarden van Apple.
Ik als consument wordt behoorlijk aan het lijntje gehouden, waardoor ik geen enkel vertrouwen meer heb in de handelswijze van Belsimpel en het naleven van de garantievoorwaarden.
Ook de klantenservice trek ik zeer in twijfel, want Belsimpel is het enige bedrijf tot op heden waar ik contact mee heb gehad waarbij je plotsklaps als eerstwachtende in de rij als je telefonisch contact op neemt zomaar weer het bericht krijgt dat er 3 wachtenden voor je zijn, dit is overigens niet eenmalig gebeurt maar dit gebeurt bijna iedere keer als ik bel.
Ik verzoek iedereen die overweegt om een telefoon aan te schaffen of een contract af te sluiten met een van de vele providers welke Belsimpel aanbied zeer goed na te denken voordat je in zee gaat met dit bedrijf.
Ondanks de mooie reclames dat ze het allemaal simpel willen houden, is de service als klant behoorlijk ver te zoeken zeker wanneer je beroep doet op de garantie van een toestel.
In mijn kwestie hopen ze maandag aanstaande met een oplossing te komen, ondanks dat dit mij inmiddels al 3 maal beloofd is afgelopen week en tevens niet nagekomen, ik heb Belsimpel ook een belofte gedaan echter houdt ik mij in tegenstelling tot Belsimpel wél aan mijn afspraken.
Maandag ben ik mobiel weer bereikbaar is het niet via Belsimpel ( ik ga in hoogst eigen persoon naar Belsimpel toe ) dan wel via een andere provider dan T-Mobile.
Ik heb recht op een vervangend toestel en Belsimpel weigert deze te leveren, komt Belsimpel niet met een oplossing dan ontbind ik het contract met onmiddellijke ingang!
Belsimpel doet het allemaal heel mooi voorkomen, maar elke medewerking wordt verleend als je een abonnement wil afsluiten of verlengen maar bij problemen weigert Belsimpel met een oplossing te komen.
Bedenk als consument goed voordat je zaken met Belsimpel doet!

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review

Arnold
Gemiddeld 
 
4.8

Bel niet met 1808 voor klanten service. Is een betaal info nummer.

Hoge bel kosten. Voor bellen met 1808 voor Belsimpel klanten service.
Komen afspraak niet na. Leveren niet de volgende dag. Zoals berichten van Belsimpel wel zeggen.

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Rutger Rozendal

Belsimpel - waardeloze service

Ik heb een refurbished Iphone 6S bij Belsimpel besteld, twv 489 euro
1. Belsimpel stuurde mij als eerste doodleuk een kappotte telefoon toe, die ik vervolgens retour heb moeten zenden.
2. Bij de tweede levering stuurde ze me een iPhone 6 terwijl er op de doos en in de factuur over iPhone 6S gesproken werd (oplichting?), weer retour.
3. De derde telefoon die werd opgestuurd had een hele slechte batterij, terwijl er op hun website gesproken wordt over een 'technisch perfecte conditie'.
4. Vervolgens zou men binnen 4 werkdagen reageren met een gepast oplossing en ben ik inmiddel 2 weken en 10 werkdagen verder en krijg ik nog steeds geen reactie

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Niels
Gemiddeld 
 
1.0

Niet doen

Zwaar Slecht, zit er 2 jaar aanvast

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review

Mike van der Aa
Gemiddeld 
 
1.0

iPhone x

Vandaag een bestelling gedaan voor een nieuwe iPhone x.
Ze garandeerde me dat ik de telefoon de volgende dag in huis had, dus ik snel de bestelling afgerond omstreeks 12:00 uur. Krijg ik om 18.00 uur een bericht dat de bestelling uitgesteld is, hoe kan dat ze geven toch aan voor 23.30uur besteld morgen in huis.
Na een half uur wachten krijg ik te horen dat t-mobile een vertraging heeft, heb ik geen boodschap aan.
Jullie maken met mij een afspraak, kom deze dan ook na. Echt jammer, had in eerste instantie een prettig gesprek en nu dit! Belsimpel kom je afspraken na!

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Lees meer reviews

Algemene informatie

Keurmerken
  • thuiswinkel waarborg
  • QShops Keurmerk

Vergelijk webshop reviews en koop betrouwbaar online

Reviewspot verzamelt webwinkel beoordelingen en geeft in een handig overzicht de review score per webshop weer. U kunt dus snel en eenvoudig zien of een webwinkel betrouwbaar en bestellen veilig is. In de categorie gsm staan de belangrijkste Nederlandse gsm webshops. Bekijkt u de belsimpel ervaringen en mobiel.nl reviews van die grote gsm shops maar eens of ontdek of Cool Blue en Simpel betrouwbaar zijn. U kunt verschillende aspecten van deze webshops bekijken. Eenvoudig kunt u bijvoorbeeld de betaalmogelijkheden van mode webwinkels zoals wehkamp, pabo of amazon bekijken. U kunt reviews en beoordelingen van Nederlandse aanbieders van een goede opleiding zoals nha opleidingen of Laudius danwel reviews over elektronica shop baxshop lezen. Maar natuurlijk kunt u ook zelf een webshop beoordelen en uw positieve ervaringen of klachten delen. Online winkels kunnen gratis hun shop aanmelden op Reviewspot en een onbeperkt aantal reviews en beoordelingen verzamelen. Online winkels kunnen daarnaast gratis gebruik maken van de review widgets. Het beste advies, betrouwbare beoordelingen, recensies, klantbeoordelingen & ervaringen met Nederlandse webshops, u vindt het op Reviewspot.nl! - Copyright © 2010 - 2016.