Belsimpel reviews

www.belsimpel.nl
 
8.9 (477)
belsimpel

477 Belsimpel reviews

 
(350)
 
(87)
 
(9)
 
(10)
 
(26)
Terug naar overzichtspagina
Heeft u al een account?
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.
10 resultaten - getoond 1 - 10
Volgorde

Dramatische service

Beoordeling 
 
3.8

Zal hier nooit meer iets bestellen
- Verkeerde informatie op de website.
- Niet reageren op e-mail's.
- Verkeerde informatie over levering.
- Eigen fouten worden goedgepraat, er wordt geen oplossing geboden nog aangedragen.
Dit bedrijf heeft zijn zaakjes heel slecht voor elkaar.

H
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Fuck winkel

Beoordeling 
 
3.8


Niet te geloven. 14 dagen wachten. Wat een aanfluiting laatste keer dat wij iets bestellen bij jullie. Gewoon op de site zeggen en volhouden dat het de volgende dag wordt geleverd
. Wees eerlijk flut winkel !!

D
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

slechte service en garantie tot aan de deur

Beoordeling 
 
3.5

Slechte service, telefoon drie keer kapot geweest met hetzelfde probleem. Bij de derde keer krijg je een nieuw toestel, zeggen ze. Geen fatsoenlijke aanbieding gehad en alleen maar aan het lijntje gehouden. We hebben na meerdere keren gebeld te hebben, minimale wachttijd is 45 minuten, eieren voor ons geld gekozen omdat ze geen kant op willen en niet willen luisteren. Zodra het aankomt op service dan zijn ze niet thuis. Nog 11 maanden uitzingen met dit abonnement en dan voor ons nooit geen belsimpel meer.

AA
Was deze beoordeling nuttig? 4 1
Reageer op deze review

Bel niet met 1808 voor klanten service. Is een betaal info nummer.

Beoordeling 
 
4.8

Hoge bel kosten. Voor bellen met 1808 voor Belsimpel klanten service.
Komen afspraak niet na. Leveren niet de volgende dag. Zoals berichten van Belsimpel wel zeggen.

A
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

iphone 5s garantie procedure mijn ervaring

Beoordeling 
 
3.0

na een 1 jaar/ 1,5 jaar deed homebutton van men iPhone 5s.het niet meer, teruggestuurd i.v.m de garantie die bij belsimpel.nl er op zat en 2 a 3 maanden moeten wachten totdat ze dat gerepareerd zouden kunnen hebben wat normaal 5 tot 10 werkdagen zou moeten duren. veel gebeld in de tussentijd en er is mij verteld dat het toestel compleet vervangen zou worden omdat er meer mis mee was. er is een nieuw toestel toegekend telefonisch en het zou gaan om een splinternieuwe iphone 5s en dat ik in mijn handjes mocht klappen met deze uitkomst ter compensatie ook voor de 2 a 3 maanden reparatietijd. 3 maanden geleden gebeld dat deze telefoon niet naar behoren werkten en en omdat ik geen alternatief heb voor men telefoon, ben ik naar amsterdam gereden naar de apple zaak en die zegt dat ze niet repareren voor 3e partijen terwijl ik dat zwart op wit van belsimpel heb gekregen dat apple het toestel destijds heeft omgeruild.nu ben ik dus 6 dagen over mijn abbonement heen en heb nergens meer recht op. en omdat het schijnbaar misschien nu toch ging over een refurbished toestel wat niet volgens de afspraak was.
ik heb het idee dat ik opgelicht ben, en ik zit nu met een ''kapot'' toestel. er is niets aan te doen en ze dat ook niet willen oplossen.

A
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Slechte service

Beoordeling 
 
4.8

Stevig advies om niet te bestellen bij Belsimpel! Er zeker niet vanuit gaan dat als je binnen 8 dagen reageert
omdat je toestel kapot is, je gelijk een nieuw toestel krijgt! Ze sturen het toestel gewoon terug naar de producent en je moet dan wachten!!

A
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

Nemen geen verantwoordelijkheid voor gemaakte fouten

Beoordeling 
 
4.8

Helaas heb ik te maken gekregen met de service afdeling van Belsimpel. Na een prima afhandeling van de initiele bestelling (goede prijs en levering), ben ik terecht gekomen in een discussie over de aansluiting. In mijn overeenkomst met Belsimpel staat dat bij het bereiken van een bedrag van 250 euro buiten de bundel, mijn aansluiting zou worden afgesloten. Echter bleek, nadat mijn telefoon op de achtergrond voor 360 euro aan data had gesynchroniseerd, dat Belsimpel de limiet op 500 euro had ingesteld. Aangezien ik, dankzij een fout van Belsimpel, een rekening heb ontvangen die ruim 100 euro hoger lag dan die had mogen zijn, heb ik hen vriendelijk verzocht om de door hen veroorzaakte schade te vergoeden. Helaas heb ik enkel een aanbod ontvangen van een vergoeding van 50 euro, waar ik niet akkoord mee ben gegaan, omdat zij mijns inziens verantwoordelijk zijn voor de volledige overschrijding boven de 250 euro. Helaas zijn ze nooit teruggekomen op hun aanbod.

SV
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

Sander V op 20 Mei 2015

Belsimpel heeft wederom naar mijn zaak gekeken, en heeft uiteindelijk besloten om toch over te gaan tot een vergoeding van de volledige schade.

Reageer op deze review

Rigide klanten'service' die alleen naar procedure's kijkt en niet ingaat op klacht van de klant Tel

Beoordeling 
 
4.3

HhTelefoontje besteld op 21 maart bij Belsimpel... maar stom stom stom... ik vul het verkeerde huisnummer in, een huisnummer dat niet bestaat. Dus ik bel op 22 maart naar Post.nl, die zegt dat ik Belsimpel moet bellen Ik bel Belsimpel... die zegt dat ik Post.nl moet bellen. Ik leg uit dat ik dat zojuist gedaan heb en zij mij naar Belsimpel verwijzen omdat zij de opdrachtgever zijn en zij de gegevens moeten veranderen. En dan gaat het mis.

Ik krijg maar geen pakketje en bel Belsimpel nog maar eens. Het pakketje is bij Post.nl kwijt geraakt en ze kunnen het niet vinden. Post.nl gaat een onderzoek starten zo wordt mij verteld en dat duurt maximaal 5 werkdagen. Ik wordt nog teruggebeld, zo wordt mij verteld en anders krijg ik een nieuw toestel van hun.

U raad het al... ik wordt niet teruggebeld....

Dus klim ik zelf nog maar eens aan de telefoon...

Meneer, Uw pakketje is zoek en Post.nl is een onderzoek gestart.. we hebben nog niks van Post.nl gehoord... en we wachten op de uitkomst van het onderzoek.
Waarop ik zeg: moet U luisteren... het is een probleem tussen U en Post.nl, het is niet mijn probleem. Ik heb bij u een telefoontje besteld en betaald, dus ik vind dat U moet leveren.

Waarop ik als antwoord krijg.. ja maar meneer.. het is UW SCHULD... U heeft een verkeerd adres ingevuld.

Nee Belsimpel... het is NIET mijn schuld dat het pakketje zoek is. Normaal gesproken wordt een pakketje dat onbestelbaar is terug gestuurd naar de afzender, Belsimpel dus.

Ik eis dat Belsimpel hun belofte waarmaakt dat ik een nieuw telefoontje krijg zoals mij beloofd is... immers als het kwijtgeraakte telefoontje weer boven water komt wordt het teruggestuurd naar Belsimpel.

Maar goed... dat dat telefoontje kwijt is niet mij probleem zo zeg ik tegen de persoon aan de andere kant... het is een probleem tussen Belsimpel en Post.nl

Waarop de persoon aan de andere kant van de lijn zegt... we wachten de uitslag van het onderzoek af GRRRRRRRRRRRR.....

Kortom: hele slechte service, niet oplossingsgerichte maar rigide klantenservice... nou ja.. service... totaal geen service.

Dit telefoongesprek kan worden opgenomen voor trainingsdoeleinden
van onze medewerkers krijg je te horen als je Belsimpel belt... ik hoop dat ze het eens terug luisteren en dan kijken vanuit de positie van de klant.

Nogmaals: het probleem ligt niet bij mij.... het is een probleem tussen Belsimpel.nl als opdrachtgever en Post.nl. Maar Belsimpel wentelt het af op de klant en laat hem in de kou staan, neemt hen niet serieus.

Kortom: slechte klanten'service', rigide... en uiteraard heb ik nog steeds geen telefoontje en heb ik verder niks meer gehoord.

Dus ik overweeg de koop te ontbinden... kijk ik in de voorwaarden.. daar staat dat ik het toestel onbeschadigd in de originele verpakking terug moet sturen... MAAR IK HEB GEEN TOESTEL BELSIMPEL!!!!!!!!!!

Wie een goede tip heeft mag het zeggen.

Update 3 maart 12:34: Reactie van Belsimpel.

Geachte heer (i.v.m.privicy hen ik mijn naam verandert in Kattenfreak)

Hartelijk dank voor uw e-mail aan Belsimpel.nl!

Het is begrijpelijk dat het voor u vervelend is om het onderzoek af te moeten wachten en dat u een nieuw toestel wenst te ontvangen. We hebben na uw telefoontje vorige week contact gehad met PostNL om het afleveradres te wijzigen zodat het pakket niet naar ons retour hoefde te komen. Dit is helaas niet gelukt, omdat het pakket zoek is geraakt. Er is altijd een vaste procedure bij het kwijt raken van een pakket. Hier kunnen we niet vanaf wijken, omdat eerst onderzocht dient te worden of de klant het pakket wel of niet ontvangen heeft. U kunt vast begrijpen dat wij eerst zekerheid willen hebben, voordat we een ander pakket naar u verzenden. We kunnen er niet vanuit gaan dat een klant het pakket retour stuurt als het alsnog afgeleverd wordt. Om die reden moeten we het onderzoek van PostNL afwachten voordat we u een nieuw pakket toe kunnen zenden. Het heeft hier niet met de schuldvraag te maken, maar het gaat om de normale procedure.

In het vertrouwen u voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u verder nog vragen hebben, aarzel niet om te bellen met 050-210 3404. Of te reageren met een reply op deze e-mail.

Met vriendelijke groet,

[Naam]
Klantenservice Belsimpel.nl

Update 3 maart 12:51:

Mijn reactie:

L.S.,

Wat een onzin is dit nu weer (zie roodgekleurde gedeelte van Uw reactie). Elk pakket heeft een track- en tace code waarbij wordt aangegeven in welk stadium van bezorging het pakket zich bevind. Dus als het pakket door Post.nl aan de klant is bezorgd wordt de bezorgstatus gewijzigd in ‘bezorgd’, waardoor U als opdrachtgever weet dat het pakket aan de geadresseerde is afgeleverd!

U stelt in de telefonische klachten van mij dat het onderzoek maximaal 5 werkdagen duurt en dat indien het pakket niet wordt gevonden ik een nieuw toestel krijg. Die vijf werkdagen zijn inmiddels verstreken zoals U na kunt kijken in Uw contactgeschiedenis met mij!!!

En dan nu deze reactie??? Schande!!!!

Nogmaals: het is een probleem tussen U en Post.nl.

Ik eis binnen twee werkdagen een nieuw telefoontje, wat mij alleszins redelijk lijkt aangezien U adverteert met een levertermijn van 24 uur. Zodoende krijgt U 100 % extra levertijd, wat mij heel billijk lijkt.

Ook deze reactie gaat naar Thuiswinkel Waarborg en diverse review sites.

Graag reactie.

Hoogachtend.

Kattenfreak

Update 4 april:

Naar aanleiding van deze klacht ben ik gebeld door Belsimpel met een voorstel, wat ook per mail bevestigd is.

Deze mail luidt als volgt:

Geachte heer Kattenfreak,

Zoals zojuist telefonisch met u besproken stuur ik u deze e-mail.

Allereerst wil ik mijn excuses aanbieden voor het feit dat wij u niet eerder hebben voorzien van een nieuw pakket. Op het moment dat pakket vermist raakt of dat de zending vertraging oploopt ontvangen onze klanten binnen 5 werkdagen na melding een nieuw pakket.
In dit specifieke geval was er sprake van een tussentijdse adreswijziging + vermissing van het pakket. De vervoerders zijn vaak erg snel in het leveren van een pakket, zodra er iets misgaat (bijv. een adreswijziging) loopt de zending al snel een paar werkdagen vertraging op en is de zending niet altijd meer te traceren.

Feit blijft dat u door deze situatie 2 weken heeft moeten wachten op een nieuw pakket. Wanneer wij eerder hadden gereageerd, was u nu al in het bezit geweest van uw mobiel.

Zoals besproken kunt u voor €15,- een accessoire uitzoeken op onze website. Mocht het totaalbedrag hoger uitvallen dan €15,-, dan zullen u voor het restant een ideallink toesturen. U kunt in een reactie op deze e-mail aangeven in welk product u bent geïnteresseerd.
Ook hebben wij u nog een kleinigheidje toegestuurd welke u in de loop van volgende week in huis kunt verwachten.

Om problemen als deze in de toekomst te voorkomen is per direct de “foutief adres” procedure gewijzigd. U kunt uw pakket dinsdag, uiterlijk woensdag in huis verwachten.

Van mijn collega’s van de serviceafdeling heb ik begrepen dat u een review had geplaatst op Trustpilot . Zou u deze review kunnen verwijderen? U zou daarna eventueel een nieuwe kunnen plaatsten.


Ik ga er vanuit u volledig geïnformeerd te hebben. Mocht u nog vragen hebben, dan horen wij dat graag van u via een reply op deze e-mail of via 050-2103404.

Met vriendelijke groet,

[Naam]


Maar op woensdag heb nog steeds ik geen pakketje ontvangen van Belsimpel.nl ondanks hun toezegging in hun mail.

Daarop heb ik op 8 april deze mail gestuurd:

Geachte heer [Naam] ,

Naar aanleiding van Uw telefoontje van zaterdag jl. en Uw mail waarin U de inhoud van het telefoongesprek bevestigd is mijn klacht nog steeds niet opgelost!

Het is nu dus woensdagavond en in tegenstelling tot Uw belofte heb ik nog steeds geen pakketje van U ontvangen.
Uiterlijk woensdag staat er duidelijk in Uw mail van zaterdag….
U belooft in Uw advertenties levering binnen 24 uur, vanwege de Pasen en het feit dat dit niet een rechtstreekse bestelling van mij betrof maar een vervangende order voor een vermiste order heb ik U het voordeel van de twijfel gegeven.
Ik heb geen track en trace nummer van U ontvangen waardoor ik niet kan nagaan waar mijn pakket nu is en of er überhaupt een pakketje door U verzonden is. Jammer.

Maar ook het niet nakomen van Uw belofte siert U niet, integendeel. Ik kan deze manier van omgaan met klanten niet anders dan stuitend omschrijven.
Ook de toevoeging in Uw mail of ik mijn review wil verwijderen is niet in het telefoongesprek besproken.

Ik stel U nu officieel in gebreke en eis levering van het pakket binnen twee werkdagen.

Uw antwoord en deze brief gaan ook weer naar Thuiswinkel Waarborg en als review naar Uw klantenpagina.
Hierin zal ik alleen een feitelijke weergave van de gebeurtenissen geven met mijn gevoel zoals ik als klant door U behandeld ben.

Nogmaals: ik heb op 21 maart een telefoontje met een accessoire besteld met een totale waarde van € 35,95, levering volgens U binnen 24 uur. Ik kan geen enkel begrip meer opbrengen voor het feit dat u nog steeds niet geleverd heeft.

In afwachting van een reactie van Uw kant,

Met vriendelijke groeten,
Kattenfreak

Update 09-03-2015:

Pfffffffff.... eindelijk... hij is binnen....

K
Was deze beoordeling nuttig? 1 1
Reageer op deze review

belmoeilijk.nl

Beoordeling 
 
4.5

Na een administratieve fout nu na 40 dagen nog geen levering.

G
Was deze beoordeling nuttig? 4 1
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
4.3

Ontzettend teleurgesteeld in Belsimpel. Mijn 10 jaar oude dochter heeft lang gespaard voor haar eerste telefoon. geleverd door Belsimpel, de dag na levering blijkt dat de telefoon niet opstart. We hebben hem gelijk geretourneerd, krijgen nu te horen van Belsimpel dat "hij in gebruikte staat is geretourneerd en dus niet wordt vervangen"

Onvoorstelbaar!

E
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review
10 resultaten - getoond 1 - 10

Belsimpel informatie

Belsimpel uit Groningen is een van de grootste mobiele telefoon aanbieders van Nederland. Je kunt bij Belsimpel een mobiele telefoon abonnement bestellen, maar ook smartphones zonder abonnement, sim only abonnementen en accessoires.

Algemene informatie

Keurmerken
  • thuiswinkel waarborg
  • QShops Keurmerk
Keurmerken
Thuiswinkel Waarborg
Telefoonnummer
050 - 2103404
Verzendkosten
Gratis verzending van losse toestellen, accessoires en Sim Only's. Verzending van toestel met abonnement € 4,95. Afhalen in de Belsimpel-winkel is altijd gratis.
Levertijd
Op voorraad? Voor 23.30 besteld = volgende dag in huis. 7 dagen per week!
Productgroepen
  • mobiele telefoons
  • mobiele telefoon abonnementen
  • sim only abonnementen
  • mobiele telefoon accessoires
Merken
  • Sony
  • Nokia
  • Samsung
  • BlackBerry
  • LG
  • Apple
  • HTC
  • Motorola
  • Lenovo
  • Alcatel
  • Huawei
  • microsoft
  • Asus
  • Doro
  • Xiaomi
  • Gigaset
  • CAT
  • google
  • Razer
  • OnePlus
  • Crosscall
  • Fairphone
  • General Mobile
  • Honor
  • Wileyfox
Afhalen mogelijk
ja
Betaalmethodes
  • Ideal
  • overboeking
  • creditcard
  • Fiscfree voucher
  • Bancontact / Maestro (België)

Anderen bekeken in dezelfde categorie:

mobiel.nl
 
9.2 (518)
youfone reviews
 
7.4 (135)
belsimpel
 
8.9 (477)
simyo
 
6.1 (62)
Typhone
 
5.6 (67)