Belsimpel reviews

www.belsimpel.nl
 
8.9 (477)
belsimpel

477 Belsimpel reviews

 
(350)
 
(87)
 
(9)
 
(10)
 
(26)
Terug naar overzichtspagina
Heeft u al een account?
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.
9 resultaten - getoond 1 - 9
Volgorde

Slechte afhandeling defect toestel

Beoordeling 
 
6.0

In mei een samsung s10 5g gekocht bij een verlenging. Kort daarna viel de verbinding spontaan weg. Telefoon en internet. Het toestel is hiervoor ter reparatie weggeweest, maar het probleem ging niet weg. Hierna nog 3 keer weggestuurd hiervoor. Inmiddels ben ik het zo zat dat ik mijn geld terug wil van belsimpel. Maar zij doen erg moeilijk hierover. Ik kan een outlet-toestel uitkiezen en bijbetalen. Maar daar zit ik niet op te wachten.
Kortom let op!! als je bij belsimpel besteld. Bestellen gaat makkelijk, maar service erna is zeer slecht.

TT
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

samsumg A50 nep

Beoordeling 
 
5.5

Vandaag mijn bestelde samsung A50 binnengekregen, zat alleen een gebruiksaanwijzing in het pools bij.
Toen ik de telefoon in gebruik nam was zeer duidelijk dat het hier om een fake telefoon ging.
Het beeld was ongelooflijk flets en de resolutie zeer laag.
Overduidelijk een goedkoop chinees scherm.
Gelijk teruggestuurd, hoop dat ik mijn geld terug krijg.

A
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Voor goede service hoef je niet bij Belsimpel te zijn

Beoordeling 
 
6.3

Ik schrijf deze review naar aanleiding van mijn (nu al) slechte ervaring met Belsimpel wat betreft hun service. Zelf heb ik altijd de indruk gekregen dat het bedrijf klantenbinding en service bovenin haar prioriteitenlijst had. Echter blijkt uit mijn ervaring dat dit niet het geval is. Graag deel ik hierbij mijn ervaring om u ervan op de hoogte te brengen hoe het bedrijf daadwerkelijk handelt en omgaat met problemen van haar klanten.

Vorige maand heb ik besloten een nieuwe telefoon + abonnement te nemen. Na lang speuren op het internet was ik uitgekomen bij Belsimpel, die mij kon voorzien van het toestel dat ik voor ogen had (Honor 10; ben wel erg tevreden met het toestel zelf) en een abonnement dus. Zo had ik uiteindelijk de keuze tussen provider Ben (waar ik toen nog een abonnement bij had lopen) en Hollands Nieuwe. Uiteindelijk heb ik besloten voor Hollands Nieuwe te gaan, omdat het in totaal net iets voordeliger was. Bij het bestellen werd mij de optie gegeven door Belsimpel om voor mij het huidige abonnement op te zeggen en om mjin oude nummer te behouden. ‘Prima’, dacht ik en heb deze optie aangevinkt. Na geen gehoor van noch Ben of Belsimpel wat betreft de annulering en het nummerbehoud heb ik zelf gebeld met Ben om te vragen hoe dat zat. Wat bleek? Ben heeft nooit een verzoek voor nummerbehoud noch annulering van mijn huidige abonnement gekregen van Belsimpel. Een paar weken verder en nog steeds geen info van Belsimpel (of Ben) wat betreft het nummerbehoud en de opzegging van mijn abonnement. Ik besloot te bellen naar Belsimpel (vorige week vrijdag, 17 mei) om te vragen hoe dat zat. Belsimpel zou voor mij gaan kijken wat ze konden doen. Diezelfde dag kreeg ik ‘geheel toevallig’ de e-mail met info wat betref mijn verzoek voor nummerbehoud, wat niet bleek te kunnen omdat mijn abbonement nog 8 maanden door zou lopen. Toegevend had ik dit zelf voorhand ook moeten controleren, echter was dit geen probleem geweest als Belsimpel mij de de e-mail eerder had gestuurd (niet nadat ik er zelf over heb moeten bellen). Nu was mijn annuleringsperiode bij Hollands Nieuwe al verlopen en had ik geen andere optie dan mijn abonnement op te kopen bij Ben of het abonnement door te laten lopen. Na nog een keer gebeld te hebben beweert Belsimpel dat ze wel contact hebben opgenomen met beide providers, alleen kunnen ze het bij Ben niet aantonen. Oftewel, ‘wij willen geen verantwoordelijk op ons nemen voor deze fout’. Erg jammer is dat . Ondanks dat de optie gegeven werd aan mij vanuit Belsimpel om het te regelen snap ik dat zij hoe dan ook mijn huidige abonnement niet konden annuleren. Het probleem van dit verhaal zit hem echter in het feit dat Belsimpel niet tijdig de e-mail met deze info had verstuurd (waarschijnlijk omdat ze in de eerste instantie vergeten zijn het verzoek in te dienen bij Ben), waardoor ik deze kosten niet meer kon voorkomen of in ieder geval mijn beslissing niet meer kon herzien.

Kortom, ik ben totaal niet tevreden over de service van Belsimpel en hoop dat er nog contact met mij kan worden opgenomen om tot een passende oplossing te komen.

D
Was deze beoordeling nuttig? 6 0

Damiën op 24 Mei 2019

*UPDATE*

Belsimpel heeft met mij contact opgenomen deze ochtend (de ochtend na het plaatsen van de klacht) en hebben mij 2 opties gegeven: ofwel de annulering van mijn abonnement en toestel of een vergoeding van iets meer dan de helft van de kosten die ik had van het opkopen van mijn oude abonnement, dit gezien het feit dat er ook sprake was van eigen verantwoordelijkheid in de situatie. Een prima compromis vind ik!

Reageer op deze review

Grote teleurstelling

Beoordeling 
 
5.3

2 nieuwe Samsung toestellen aangeschaft de S8 en de J5 2017. Daar ik in het grensgebied woon en de dekking van Vodafone zeer slecht is heb ik vooraf een mail gestuurd naar de klantenservice of de toestellen beschikken over de optie "Wifi bellen" Een volmondig ja kreeg ik als antwoord.
Echter de S8 ondersteund dit wel maar de J5 dus niet.
Volgens Samsung klantenservice is de J5 geen Benelux toestel maar mogelijk een Pools. Hierop is deze functie dus niet aanwezig. Toestel dus maar teruggestuurd en bij een andere leverancier een "Benelux"versie gekocht.
Werkt nu wel goed op beide toestellen.
Geen alternatief in dezelfde prijsklasse die de optie wel ondersteunen bij Belsimpel.

R
Was deze beoordeling nuttig? 5 2
Reageer op deze review

Verzending

Beoordeling 
 
5.0

Dinsdag 2 producten besteld. Maar beide producten moeten onder 1 ordernummer verstuurd worden. 1 product werd uitgesteld, dan wordt ook de ander niet geleverd.
Advies : bestel alles apart.

H
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

wat een nare telefoonservice

Beoordeling 
 
6.0

Het is een leuke telefoon die ik heb. Maar ik heb er problemen mee en dan is de service erg ver te zoeken, nog erger nog, het is niet eens te vinden......

BD
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

zeer slechte levering nog steeds niet binnen wat afgelopen dinsdag besteld is

Beoordeling 
 
5.5

Ik heb de telefoon nog steeds niet binnen en heb al meerdere keren gebeld, kost me ook elke keer geld!!!
En steeds beloven ze dat het echt die dag bezorgd wordt en de telefoon is dinsdag al besteld!!!
Het is nu vrijdag!
Er staat volgende dag in huis, maar helaas!!

L
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
5.5

Beetje jammer dit .Heb mijn Samsung galaxy s3 mini net een jaar en nou heb ik problemen. Nieuwe accu erin alles terug naar fabrieksinstellingen, vervolgens op de site van Samsung gekeken en nog wat handelingen gedaan .Maar het mag allemaal niet baten.Softwaer is het ook niet.. Wat nu gebeld met belsimpel enige wat ze kunnen doen is opsturen. Maar zit dan wel bijna 2 week zonder telefoon. Is er nu geen andere mogelijkheid. Geef me gewoon een nieuw toestel , want als blijkt dat er inderdaad een fout inzit, dan ben ik ermee geholpen en hebben jullie een tevreden klant.

H
Was deze beoordeling nuttig? 2 4
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
5.5

ik heb nu voor de vierde keer me telefoon opgestuurd omdat me speaker van me telefoon defect was dit werd 3 keer gerepareerd nu de vierde keer dus zouden ze gaan kijken na een compensatie omdat repareren geen zin heeft blijkt nu belde ze net dat de telefoon 2 dagen uit de garantie is dus er niks meer mee doen terwijl ik maanden terug al heb gemeld dat die weer stuk was nu zeggen ze had u hem maar eerder moeten opsturen ik vind dit stijl loos en totaal geen service 3x een weken telefoon kwijt geweest zonder leen toestel en dan nu zo afhandelen???

T
Was deze beoordeling nuttig? 0 1
Reageer op deze review
9 resultaten - getoond 1 - 9

Belsimpel informatie

Belsimpel uit Groningen is een van de grootste mobiele telefoon aanbieders van Nederland. Je kunt bij Belsimpel een mobiele telefoon abonnement bestellen, maar ook smartphones zonder abonnement, sim only abonnementen en accessoires.

Algemene informatie

Keurmerken
  • thuiswinkel waarborg
  • QShops Keurmerk
Keurmerken
Thuiswinkel Waarborg
Telefoonnummer
050 - 2103404
Verzendkosten
Gratis verzending van losse toestellen, accessoires en Sim Only's. Verzending van toestel met abonnement € 4,95. Afhalen in de Belsimpel-winkel is altijd gratis.
Levertijd
Op voorraad? Voor 23.30 besteld = volgende dag in huis. 7 dagen per week!
Productgroepen
  • mobiele telefoons
  • mobiele telefoon abonnementen
  • sim only abonnementen
  • mobiele telefoon accessoires
Merken
  • Sony
  • Nokia
  • Samsung
  • BlackBerry
  • LG
  • Apple
  • HTC
  • Motorola
  • Lenovo
  • Alcatel
  • Huawei
  • microsoft
  • Asus
  • Doro
  • Xiaomi
  • Gigaset
  • CAT
  • google
  • Razer
  • OnePlus
  • Crosscall
  • Fairphone
  • General Mobile
  • Honor
  • Wileyfox
Afhalen mogelijk
ja
Betaalmethodes
  • Ideal
  • overboeking
  • creditcard
  • Fiscfree voucher
  • Bancontact / Maestro (België)

Anderen bekeken in dezelfde categorie:

mobiel.nl
 
9.2 (518)
youfone reviews
 
7.4 (135)
belsimpel
 
8.9 (477)
simyo
 
6.1 (62)
Typhone
 
5.6 (67)