Youfone

www.youfone.nl
 
7.8 (122)
Youfone

YOUFONE is een hele goedkope sim only aanbieder. Youfone biedt enkel en alleen goedkope Sim Only abonnementen aan. Dit betekent dat Youfone geen losse GSM’s verkoopt. Door deze werkwijze kan Youfone erg voordelige tarieven en een hoge service verlenen. De organisatie Youfone heeft niets te maken met Typhone ondanks dat de naam lijkt op die van typhone.

Aanbod Youfone

Youfone biedt o.a. aan voordelig bellen, SMS en mobiel internetten. Youfone geeft ook mogelijkheid uit verschillende bundels voor mobiel internet. Een belangrijk punt is dat je bij Youfone binnen 3 minuten kunt overstappen met behoud van je huidige nummer. Ook Simyo biedt voordelige sim only abonnementen.

Youfone informatie

Algemene informatie

Productgroepen
  • internet + bellen
  • internet
  • mobiel

122 Youfone reviews

 
(64)
 
(33)
 
(2)
 
(7)
 
(16)
Beoordeling 
 
7.8
Bestellen 
 
7.8
Levering 
 
7.7
Service 
 
7.7
Prijs 
 
8.2
Bekijk alle reviews
Heeft u al een account?
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Extra info
Welk(e) product(en) (of dienst) heeft u besteld?
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.

YoufoneTV: 3 keer niks...

Beoordeling 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Youfonetv… doe het niet. Je betaalt weinig voor een slecht product… en de 14 dagen bedenktijd is een wassen neus en misleidend: die gaat in op het moment dat je het contract afsluit, niet vanaf dat je het in gebruik neemt (Wat minimaal een maand later is, oftewel... waarom adverteer je daar dan mee) en dan pas kom je erachter hoe vreselijk slecht de kwaliteit is… haperingen (heel veel haperingen + beeld dat soms minuten lang uitvalt), slechtste interface ooit, zeer slecht/blikkerig geluid met een hoge piep en verschillen in volume, afstandsbediening met 3 knoppen zo’n beetje, oftewel super onhandig…. Vreselijk veel spijt van, een waardering van 1 ster is te veel voor dit product. Contract opzeggen kon door mijn 12 maanden volledig te betalen… wat een desillusie. Nooit meer. Doe het niet.. tip.

M
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Dramatisch

Beoordeling 
 
1.8
Bestellen 
 
2.0
Levering 
 
2.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
2.0

Ik kan enorm veel schrijven over Youfone, maar dan zou ik een paar uur de tijd moeten nemen. Samenvatting: ik heb een tv + internet abonnement besteld, maar kreeg na enkele weken opeens te horen dat ze op mijn huisnummer niet konden leveren. Wat bleek: bij de postcode check op de website stond dat ze konden leveren, maar na verder klikken en bestellen was de toevoeging bij mijn huisnummer verdwenen. Wat volgde was 2 maanden lang bijna dagelijks bellen om aan te geven dat het adres niet klopte en dat dit moest worden aangepast. Keer op keer moest ik het verhaal opnieuw uitleggen want blijkbaar werd de helft niet in het systeem vastgelegd. Na anderhalve maand kreeg ik de melding dat het pakket toch was verzonden, maar ondanks mijn tientallen waarschuwingen niet naar het juiste adres maar naar het adres zonder toevoeging. Deze kon uiteraard niet worden geactiveerd en heb hierop weer contact opgenomen. Mij werd verteld dat ze toch niet konden leveren en dat ik tegen betaling van 350 euro het abonnement kon ontbinden. Hier ging ik niet mee akkoord, want zij hebben me maandenlang aan het lijntje gehouden en tevens gaf de postcode check aan dat het wel mogelijk was! Als ik het er niet mee eens was had ik twee opties zei de jongen aan de lijn: een rechtszaak beginnen of een tegenvoorstel doen want zoals hij letterlijk zei: de managers lieten me er niet mee wegkomen en betalen zou ik! Uiteindelijk heeft Youfone haar fout ingezien en het abonnement kosteloos geannuleerd, hiervoor heb ik nog een schriftelijke bevestiging gevraagd want ik vertrouwde die bende voor geen meter meer. Afgelopen week kreeg ik opeens een melding dat mijn eerste factuur klaarstond. Gek vond ik, want Youfone had mij bevestigd dat ik kosteloos was opgezegd. Na weer een belletje vertelde de medewerker dat mijn abonnement al geactiveerd was en dus zodoende ik verplicht was de eerste maand te betalen, ondanks dat ik nooit maar iets heb aangesloten van deze ballen organisatie. Na een heftige woordenwisseling waarbij ik werd beschuldigd dat het mijn fout was geweest, omdat ik een verkeerd adres had ingevuld heb ik de hoorn erop gegooid. AUB nooit met dit bedrijf in zee gaan want ze proberen je aan alle kanten te naaien, nog nooit zo'n slechte service meegemaakt en dan druk ik me nog heel licht uit. Ik hoop van harte dat dit bedrijf spoedig haar faillissement kent want een bedrijf als dit hoort niet thuis in de dienstverlening!

Besteld product
T
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Prima telecomprovider, vriendendients

Beoordeling 
 
8.3
Bestellen 
 
8.0
Levering 
 
8.0
Prijs 
 
9.0

Erg goede ervaring met deze telecomprovider. Maak inmiddels al zo'n 2 jaar gebruik van Youfone en geen problemen ervaren. Bereik is altijd voldoende.

Je kan deze link gebruiken voor 10 euro korting!
goo.gl/mdd1f7

C
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Een warm welkom

Beoordeling 
 
4.8
Bestellen 
 
10.0
Levering 
 
7.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Een warm welkom..
2 maanden klant van youfone en alweer veel geleerd; goedkoop is duurkoop. En gelukkig een maandelijks opzegbaar abo, dus z.s.m. weg hier.

Ethiek kennen ze hier niet. De voorwaarden en het verdienmodel zijn er op ingericht om de consument te grazen te nemen.
En ja; juridisch alles keurig afgetimmerd, en nee bezwaar maken heeft geen zin.

Mijn "zelf veroorzaakte" factuurbedrag in 1 maand: ca. €150,- hoe dan? Wifi schakelen is mis gegaan; 1154mb over de bundel van 4500mb heen. Een fatsoenlijke provider informeert je dat je door je bundel bent, laat je mb's bijkopen of verlaagd de snelheid. Youfone niet want Youfone heeft een hekel aan haar klanten. Wij informeren ze lekker niet, hoe meer mb's buiten de bundel hoe meer wij kunnen plunderen.

Vervolgens met een oneerbaar voorstel voor coulance komen van €15,- nee dank je de koekoek Youfone dat hoef ik niet, dit is een principekwestie, zo ga je niet met je (nieuwe) klanten om!

Onvoorstelbaar dat je zo wilt werken als bedrijf, en dat dit nog straffeloos kan anno 2018 ga je diep schamen Youfone!

BV
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Waar blijft mijn telefoon

Beoordeling 
 
2.8
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
8.0

Dinsdag 7 november voor 5 uur telefoon besteld. Er stond: 'voor 5 uur besteld, de volgende dag in huis'. Niet dus. Vrijdag 10 november gebeld en mij werd verteld dat na betaling er staat dat de telefoon binnen 2 dagen geleverd zou worden. Niet dus. Het is nu zaterdag en nog steeds niet geleverd.

Besteld product
AD
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Youfone, slechtste provider ooit ooit.

Slechtste provider ooit ooit.
Ik heb een Youfone simonly abonnement van 12 euro per maand. Voor de maand augustus moest ik een extra bedrag ( 45,12 euro) boven mijn abonnement geld. Youfone gaf aan dat ik mijn databundel overschreden was.
Toen ik met de klantservice belde, hadden zij geen verklaring en geen oplossing van mijn probleem. Zij kwamen met suggesties die iemand zoals ik pietje precies niet in trapt.

Ik gebruik de mobiel heel summier, ik lees de krant ‘ s ochend en s middag in de tram. Volgens de specificatie is de overschrijding van de bundel op momenten dat ik thuis ben en tijdens mijn slaap. Thuis heb ik een snel werkende WIFI verbinding.

Ik ben nu 6 maanden klant bij Youfone en is elke een overschrijding volgens hun. Ik heb al meer dan 15 jaar mobiele abonnementen en ben nog nooit ergens overheen gegaan.
Bij mijn vorige providers heb ik jaren lang nooit de datalimiet overschrijden ( ik had 1000 MB). Bij youfone ( 1500 MB) begon de ellende direct.

A
Was deze beoordeling nuttig? 1 1
Reageer op deze review

Goede service

Beoordeling 
 
8.5
Bestellen 
 
8.0
Levering 
 
9.0
Service 
 
9.0
Prijs 
 
8.0

Goede ervaring met de levering, binnen enkele dagen. Mijn oude abonnement werd door Youfone opgezegd.

S
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Korting gehad

Beoordeling 
 
8.8
Bestellen 
 
7.0
Levering 
 
9.0
Service 
 
9.0
Prijs 
 
10.0

Ik vindt dat youfone bij mij tekortschoot in het informatiegeven over de nieuwe bundels want kon al verlegen maar als niemand dat zegt! Na overleg wel leuke actie dus nog wel blij

S
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Goede pakketjes

Beoordeling 
 
9.8
Bestellen 
 
9.0
Levering 
 
10.0
Service 
 
10.0
Prijs 
 
10.0

2 jaar klant, net voor 2 jaar bijgetekend en erg tevreden met de bundels die ik heb weten af te sluiten. Werd zelf door ze benaderd met een leuke actie en gratis MB, ook al 2x via de vriendendienst kosten terug gekregen.

F
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

:)

Beoordeling 
 
8.5
Bestellen 
 
7.0
Levering 
 
9.0
Service 
 
8.0
Prijs 
 
10.0

De site heb ik nu voor 2x moeten verbruiken om abonnement ana te schaffen en keer op keer heb ik foutmelding met check, gebeld en opgelost door pay serivce. koste moeite maar nu wel erg blij met de pakket, mijn vrouw is ook klant

GV
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Correct geholpen

Beoordeling 
 
7.8
Bestellen 
 
7.0
Levering 
 
6.0
Service 
 
10.0
Prijs 
 
8.0

Afgelopen februari was het zover, mijn nummer ging over vanaf tele2 naar de vriendelijke vrinden van Youphone! En ja hoor, direct bij aanvang leek alles te werken, echter na verdere inspectie... geen e-mail!
Ik kon zonder meer geen emails ontvangen op mijn nieuwe telefoon, erg verbaasd belde ik ze op voor ondersteuning. hoewel het geen dienst is die ze ondersteunen heefr mirela me perfect geholpen met het instellen, erg fijn!! pluim!!

L
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Zeer tevreden!

Beoordeling 
 
10.0
Bestellen 
 
10.0
Levering 
 
10.0
Service 
 
10.0
Prijs 
 
10.0

Ik heb nog nooit problemen gehad met Youfone. Toen ik Youfone bestelde, werd ik goed geïnformeerd over het nummerbehoud en wanneer mijn abonnement zou ingaan.
De dekking is heel goed. Ik heb bijna altijd 4G, en in de grotere dorpen/steden zelfs 4G+. Ik heb nog geen klachten over Youfone (dus over de klantenservice kan ik niks zeggen). Ik raad het daarom ook aan.
Je krijgt elke maand je nieuw tegoed. Dus op 1 januari, 1 februari,.... etc. Als je abonnement ingaat op bijv. 15 januari krijg je de helft van je MB's/SMS/min tot de volgende maand.
Als je wilt overstappen naar Youfone kun je deze link gebruiken voor 10 euro korting:
https://goo.gl/Rsl3LK

L
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Blij af

Beoordeling 
 
8.3
Bestellen 
 
7.0
Levering 
 
8.0
Service 
 
8.0
Prijs 
 
10.0

met 8 jr KPn niet blij, nu na overstap, erg goed. netwerk was al goed, maar ook met het verschil in pakket en behulpzaamheid, erg blij. aanrader

E
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Tevreden

Beoordeling 
 
8.5
Bestellen 
 
9.0
Levering 
 
9.0
Service 
 
8.0
Prijs 
 
8.0

Gek systeem met dat product hierboven

ik ben tevreden, niets meer aan toe te voegen verder

Besteld product
W
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

zeer tevreden

Beoordeling 
 
8.0
Bestellen 
 
8.0
Levering 
 
8.0
Service 
 
8.0
Prijs 
 
8.0

Zeer tevreden, overstappen met nummerbehoud ging snel en gemakkelijk. Ik heb gelijk het data en bel plafond ingesteld en nooit problemen gehad. Het is goedkoop en via de onderstaande link krijg je ook nog €10,- korting op de factuur.
https://my.youfone.nl/MGM/AMzE2MzA3MjM2NTc=Z

Besteld product
A
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Tevreden klant

Beoordeling 
 
10.0
Bestellen 
 
10.0
Levering 
 
10.0
Service 
 
10.0
Prijs 
 
10.0

Ik heb gebruik gemaakt van de actie 'Een tientje voor een vriendje' en dat maakte de overstap nog eens extra de moeite waard.
Sluit u ook een sim-only abonnement af, gebruik dan onderstaande link en krijg meteen *** € 10,- korting ***
https://my.youfone.nl/MGM/AMzE2MTgxMTMyNjY=Z

De prijs / kwaliteit verhouding is zeer goed, ik heb onbeperkt bellen / sms en 1,5 GB data met een maandabonnement afgesloten.
Ik heb wel meteen een dataplafond ingesteld en hoef daarom niet meer bang te zijn voor onverwachte kosten.
Het nummerbehoud ging goed en verliep zoals beloofd en van het proces werd ik via sms-berichten op de hoogte gehouden.

De app is duidelijk en je kan verschillende diensten uit breiden en in / uitschakelen. De app wordt ook goed ge-update.

Blij dat ik ben overgestapt.
Hopelijk gebruik je mijn linkje bovenaan als je €10,- korting wil krijgen!
Groetjes,
Zoë

Z
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Tevreden

Beoordeling 
 
8.5
Bestellen 
 
8.0
Levering 
 
8.0
Service 
 
9.0
Prijs 
 
9.0

Vliegensvlug internet met 4G+, ben er erg blij mee.!

C
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Geen dank

Beoordeling 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Altijd goedoe, lees de echte revieuws over hoge bel en datarekeningen. Over een provider doe zoch verschuild achter een bel/dataplafond terwijl ander providers OP TIJD melden dat je bijna aan je limiet zir. Dat doen ze gewoon GRATIS en VOOR NIETS gewoon SERCICE noem je zoiets Youfone.

Ze wachten niet tot je er al overheen zit. En over de 100 euro moet betalen omdt Youfone het doodeenvoudig niet op tijd meld. En dan als provider geen verantwoordelijkheid nemen als provider zelf automatische een bel plafond voor zijn klant in te stellen. Dat DOET YOUFONE NIET. Wat ze WEL doen is een vette rekening sturen en het dan hebben over eigen verantwoordelijkheid.

Youfone hengelt op deze manier een mega omzet binnen aan dit soort narigheid. Lees de revieuws hierover, lees de beoordelingen,revieuws, van klanten als het gaat over mega dataverbruik en mega rekeningen. GELOOF DIT het staat er niet voor niets.

De hoge waarderingen zijn voornamelijk van mederwerkers die het gemiddelde weer recht willen zetten.TRAP er niet in, krijg je niet alleen vieze schoenen van maar het zit All over the place zelf in je portemonnee.

S
Was deze beoordeling nuttig? 2 0

Brigitte op 03 Mei 2017

Hetzelfde hier, heel jammer!

Reageer op deze review

Bedankt

Beoordeling 
 
9.5
Bestellen 
 
9.0
Levering 
 
9.0
Service 
 
10.0
Prijs 
 
10.0

Collectief slechts €11,- de maand af te dragen voor de perfecte diensten van deze simonly telecomprovider. Hiervoor krijgt men een nette bel bundel, goeie datasnelheden van 4G+ en de mogelijkheden om diensten te blokkeren om zo haar verbruik te temperen.

Mede hierdoor moet ik te kennen geven, zeer tevreden te zijn over de spoedige afhandeling van vragen en de bijzonder correcte wijze waarop de simkaart bezorgd werd. Mijne vrienden, bespaar je kosten graag op hetgeen je veel gebruikt? Youfone wat mij betreft. #nooitmeergezeur

S
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

ZOU ZEGGEN NIET DOEN

Beoordeling 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Sinds 11 dagen klant bij Youfone. De 2e dag melding over je limiet van 165 euro. Aanbieding klantenservice gekregen na melding van ongenoegen youfone biedt 20 euro tegemoetkoming. WAAROM????? Omdat er iets niet in de haak is.

Vandaag naar de KPN gegaan, 400 bel/sms en 2000 mb voor 15 euro. Nieuw nummer aangevraagd en de simkaart van Youfone geblokkeerd.

Zo, ben benieuwd of deze oplichters mij nog een rekening sturen van te veel dataverbruik van meer dan 2000 mb in 1 dag.

De enige manier om nog verdere torenhoge buiten bundel kosten voor data te voorkomen is stoppen met dit bedrijf.
Elke maand 18 euro aan abonnementskosten zal ik omzetten in mijn bevindingen over Youfone te blijven plaatsen op internet.

Dus ZOU ZEGGEN NIET DOEN MENSEN NIET DOEN ga liever naar een eerlijke provider ipv naar een bedrijf met zo een mentaliteit.

L
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review
Lees meer reviews