Youfone reviews

www.youfone.nl
 
7.4 (135)
Youfone

YOUFONE is een hele goedkope sim only aanbieder. Youfone biedt enkel en alleen goedkope Sim Only abonnementen aan. Dit betekent dat Youfone geen losse GSM’s verkoopt. Door deze werkwijze kan Youfone erg voordelige tarieven en een hoge service verlenen. De organisatie Youfone heeft niets te maken met Typhone ondanks dat de naam lijkt op die van typhone.

Aanbod Youfone

Youfone biedt o.a. aan voordelig bellen, SMS en mobiel internetten. Youfone geeft ook mogelijkheid uit verschillende bundels voor mobiel internet. Een belangrijk punt is dat je bij Youfone binnen 3 minuten kunt overstappen met behoud van je huidige nummer. Ook Simyo biedt voordelige sim only abonnementen.

135 Youfone reviews

 
(66)
 
(34)
 
(2)
 
(9)
 
(24)
Heeft u al een account?
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.

Geen verbinding, jammer jôh

Beoordeling 
 
3.0

Betreft SIM only abonnement Youfone, regio Noord Holland Noord

---

Sinds 15 sept '20, ligt mijn mobiel netwerk eruit, ben ik telefonisch niet bereikbaar, kan ik niemand telefonisch (4G) bereiken vanaf mijn woonadres.

Ik ben direct gaan mailen, aangezien bellen niet mogelijk is met Youfone. Een dag later heeft er nog niemand van Youfone gereageerd op mijn mails.

Op 16 sept '20 ben ik gaan bellen met een andere telefoon (T-Mobile als provider), chatten met Youfone. Chatten met Youfone is totaal kansloos, daar reageert niemand van Youfone op. De telefonische helpdesk duurde ongeveer een half uur in de wacht staan, voordat medewerker Gabriel opnam.

Gabriel wist mij te vertellen dat vanwege onderhoud, KPN de stekker uit mijn verbinding had getrokken. Waarop ik antwoordde of Youfone misschien ook hun klanten op de hoogte had kunnen brengen, van dit soort ingrijpende werkzaamheden.
Antwoord van Gabriel: Niet dus, bij Youfone doen ze daar niet aan.

Vervolgens wist Gabriel mij te vertellen, dat ik tot en met 18 sept '20 niet bereikbaar ben, ik niemand telefonisch (4G) kan bereiken vanaf mijn huisadres. Alsof het de gewoonste zaak is, om ergens even de stekker eruit te trekken. Een klant met vraagtekens achter te laten.

Je zou in Corona tijd maar iemand willen bereiken, dan ben je in mijn geval bij Youfone totaal kansloos!

Toen deed ik bij Gabriel een beroep op mindering in maandelijkse rekening, aangezien ik niet bereikbaar ben. Gabriel zou hier een aantekent van maken, dit verifiëren in een mail gericht aan mij. De mail van Gabriel heb ik ontvangen, edoch zonder de opmerking mindering in rekening in de mail.....

Aangezien ik sind 29 Aug '20 klant ben, wilde ik mijn contact opzeggen, edoch, dat is alleen mogelijk wanneer ik mijn volle abonnement termijn voldoe. Moet u nagaan, ik ben net de twee weken opzegtermijn gepasseerd, en Youfone (KPN) trekt zonder pardon de stekker eruit. Geeft mij als klant het nakijken, steekt terloops een dikke vinger op naar mij.

Ik heb spijt dat ik ben weggegaan bij T-Mobile, want daar kom je dit soort knulligheden niet tegen. Is de helpdesk goed bemand, iets waar Youfone nog iets van kan leren.

Ik raad anderen aan Youfone te mijden. Ja, misschien ben je elders iets duurder uit, maar je hebt wél verbinding en een hulpvaardige helpdesk!

J.

J
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Bovengemiddeld tevreden over deze provider

Beoordeling 
 
8.8

Ik ben enorm tevreden over deze provider. De verhouding tussen hetgeen wat je betaalt en hetgeen wat je ervoor terug krijgt is zeker aanwezig. Enige minpuntje is het ontbreken van unlimited internet.

Als je trouwens gebruik maakt van mijn link krijg je ook nog eens een tientje korting op de factuur of aansluitkosten!
https://www.youfone.nl/vriendendeals/?v=b78toI6OvXNZVSprfgG

S
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Goedkoop en flexibel met een goede dekking

Beoordeling 
 
9.5

Ben al sinds 2016 bij youfone voor een simonly abb, ben toen overgestapt van telfort naar youfone puur omdat het goedkoper was en dezelfde KPN dekking heeft. Je hebt een handige youfone app waar je overzichtelijk alles kan inzien. Mijn voowaarde bij de keuze voor een goedkopere provider was oa de mogelijkheid om een data of bel plafond in te stellen. Meeste providers hebben dat niet meer. En dat kan gelukkig bij youfone heel makkelijk. Je kan zelfs een maximum aangeven tot welk bedrag je buiten de bundel max wil uitgeven. Geen wachtrij bij de klantenservice, je bent zo geholpen. Snelle afhandeling van bestelling, nummerbehoud regelen zij verder allemaal en jij hebt geen omkijken. Met de geweldige spaaractie kan je zelfs youcoins sparen, wat mij veel voordeel heeft opgeleverd bij het aankopen van extra mbs of min. Via onderstaande link kan je ook nog eens 10 euro korting krijgen bij je bestelling op de eerste factuur, waardoor je eigenlijk een deel van je aansluitkosten niet meer hoeft te gaan betalen:
https://my.youfone.nl/MGM/AMzE2MzYzOTk0NzE=Z

E
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Charging me but no service is provided.

Beoordeling 
 
1.0

I made a new contract with youfone for internet at home, they sent someone from KPN to check the lines, the guy from KPN said there are no KPN connections is my street, it is best that I stick to Ziggo, as getting the connection and installing would be timely and costly. He left and said he will inform KPN. In the absence of line I have not received any service from them, but they are charging me for the service. THIS IS THEFT.I called them to cancel the contract, they say, the cancellation period is 2 weeks after ordering, this is hilarious, I have not received a service, but I am not allowed to cancel it any longer. They say the only way they can cancel the contract is if they send someone to my place, in the midst of Corona outbreak to check whether it is indeed true that it would take months before they can give me service, only then they can cancel my contract, when I notify them this is not business as usual, they act as if they are health care professioanals, and they say only marginal portion of population have Corona, so if you don't accept someone in your place, we cannot cancel the contract....AGAIN, THEY HAVE NEVER PROVIDED ME ANY SERVICE TO BEGIN WITH, cause there is no KPN line in my street. And I am not going to let someone in my place who considering this is pandemic may be a carrier. They continue to charge me for a service they are not offering, NO ETHICS WAHTSOEVER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
After several online complaints, they advised me to contact the support desk, I emailed them, and they told me the only way to cancel the contract is for me to pay 350 euros. So not only they are charging me monthly, they also want a whole lot of money to cancel the contract basis which they are not giving any services. Unbeleivable!

M
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Youfone is taking my money, giving me no service

Beoordeling 
 
1.0

I made a new contract with youfone for internet at home, they sent someone from KPN to check the lines, the guy from KPN said there are no KPN connections is my street, it is best that I stick to Ziggo, as getting the connection and installing would be timely and costly. He left and said he will inform KPN. In the absence of line I have not received any service from them, but they are charging me for the service. THIS IS THEFT.I called them to cancel the contract, they say, the cancellation period is 2 weeks after ordering, this is hilarious, I have not received a service, but I am not allowed to cancel it any longer. They say the only way they can cancel the contract is if they send someone to my place, in the midst of Corona outbreak to check whether it is indeed true that it would take months before they can give me service, only then they can cancel my contract, when I notify them this is not business as usual, they act as if they are health care professioanals, and they say only marginal portion of population have Corona, so if you don't accept someone in your place, we cannot cancel the contract....AGAIN, THEY HAVE NEVER PROVIDED ME ANY SERVICE TO BEGIN WITH, cause there is no KPN line in my street. And I am not going to let someone in my place who considering this is pandemic may be a carrier. They continue to charge me for a service they are not offering, THIEVES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

M
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

prepaid abbo

Beoordeling 
 
1.0

Ik heb betaald voor een prepaid abonnement met nummerbehoud. Dit kon niet vanuit mijn huidige provider waardoor ik een ander nummer van youfone heb gekregen en waarvoor ik moet betalen! Dit wil ik niet en kan ik niets mee. Enige optie? Volledige abonnement afkopen! YouFone wenst niet mee te denken en wil met geen enkele oplossing komen. 'Dien maar een klacht in' en 'dit zijn nu eenmaal de voorwaarden'. Ik ben witheet. Waar slaat dit op!? Slechte service, een onbruikbaar product geleverd. Ik heb nog nooit ergens een klacht ingediend over een dienst of product, maar ik nog nooit zo slecht behandeld.

E
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

torenhoge kosten voor buiten bundel

Beoordeling 
 
1.0

Waardeloos bedrijf!
Afgelopen maand is er 60 euro extra afgeschreven voor 600 MB buiten mijn bundel. Ik ga er van uit dat wanneer je je limiet bereikt dat je een sms van je provider krijgt om je hier op te attenderen. Echter vind Youfone dit blijkbaar (als enige provider) niet nodig. Dus ik mijn geld meteen terug laten boeken, en dan weten ze je wel direct te berijken via de sms. Ook ging ik er van uit dat je dataplafond automatisch aan staat maar dit is bij Youfone ook een betaalde functie. kost maar 50 cent, maar gaat meer om hoe triest je blijkbaar kan zijn als provider. na contact met de klantenservice (uiteraard na 15 min wacht) en het probleem voorgelegd te hebben, word er verteld dat hij het snapt maar er niks aan kan doen. Op de vraag of dat hij me iemand kan geven die er wel wat mee kan, een leiding-gevende of iemand anders kreeg ik het antwoord dat dat niet kan want dat staat niet in zijn draaiboek. Uiteindelijk na lang zeuren heeft hij een coulanceverzoek aangevraagd waar ik vandaag reactie op heb. Ik moet me tevreden rekenen met een korting van 7,50! Naar Youfone, krap je zelf een keer achter de oren. Het slaat absoluut nergens op waar jullie mee bezig zijn. Verschuilen achter het feit dat jullie in je wettelijk recht staan moet je zelf weten, maar het is op zijn minst zeer klantonvriendelijk en ik ga lekker op zoek naar een provider er wel is voor zijn klanten.
Nogmaals WAARDELOOS bedrijf...

F
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Misleidend en zeer slechte afhandeling van klachten

Beoordeling 
 
3.5

Let op ! Youfone is een dochter van KPN en krijgt telefoon en dataverbruik met een vertraging tot 48 uur door van KPN ! Als je denkt nog voldoende tegoed te hebben kom je bedrogen uit en worden woekertarieven berekend als je buiten de bundel komt ! Dit werd tot voor kort niet gecommuniceerd en staat nu ergens in de kleine lettertjes.

S
Was deze beoordeling nuttig? 3 0
Reageer op deze review

Oplichterspraktijken

Beoordeling 
 
1.0

Sim only abonnement met 1GB databundel besteld. Standaard zit er geen limiet op die databundel, dus als je eroverheen gaat betaal je de hoofdprijs per MB.
En Youfone waarschuwt je ook niet vooraf als je de bundel bijna vol hebt in een maand, je krijgt pas een berichtje als je tientallen euro’s boven de bundel zit.
Ik vind dit oplichterspraktijken. Blijf bij Youfone weg!

GH
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

Youfone!! Voor 'n echte hekel aan jezelf

Beoordeling 
 
1.0

Als je nou echt een enorme hekel aan jezelf hebt, dan neem je Youfone.
Dit bedrijf heeft namelijk geen klantenservice, al zeggen ze zelf van wel. Problemen worden simpelweg nooit opgelost. Zelf had ik een glasvezel aansluiting aangevraagd met alle gevolgen van dien. Ik kreeg een dag voor oplevering van het glasvezel internet te horen dat KPN de aanvraag afgekeurd had ivm meerdere aansluitingen op het huisadres. Dit was al weken bekend bij Youfone maar toch besloten ze dit op het allerlaatste moment aan mij te melden. Inmiddels had ik mijn eigen internet al opgezegd, wat betekende dat ik, door hun toedoen, weken zonder internet kwam te zitten. Heel fijn bedrijf, geen excuses niks, je kan gewoon de pestpleuris krijgen.

K
Was deze beoordeling nuttig? 4 0
Reageer op deze review
Lees meer reviews

Youfone informatie

Algemene informatie

Productgroepen
  • internet + bellen
  • internet
  • mobiel