Youfone reviews

www.youfone.nl
 
7.4 (135)

135 Youfone reviews

 
(66)
 
(34)
 
(2)
 
(9)
 
(24)
Terug naar overzichtspagina
Heeft u al een account?
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.
9 resultaten - getoond 1 - 9
Volgorde

Geen verbinding, jammer jôh

Beoordeling 
 
3.0

Betreft SIM only abonnement Youfone, regio Noord Holland Noord

---

Sinds 15 sept '20, ligt mijn mobiel netwerk eruit, ben ik telefonisch niet bereikbaar, kan ik niemand telefonisch (4G) bereiken vanaf mijn woonadres.

Ik ben direct gaan mailen, aangezien bellen niet mogelijk is met Youfone. Een dag later heeft er nog niemand van Youfone gereageerd op mijn mails.

Op 16 sept '20 ben ik gaan bellen met een andere telefoon (T-Mobile als provider), chatten met Youfone. Chatten met Youfone is totaal kansloos, daar reageert niemand van Youfone op. De telefonische helpdesk duurde ongeveer een half uur in de wacht staan, voordat medewerker Gabriel opnam.

Gabriel wist mij te vertellen dat vanwege onderhoud, KPN de stekker uit mijn verbinding had getrokken. Waarop ik antwoordde of Youfone misschien ook hun klanten op de hoogte had kunnen brengen, van dit soort ingrijpende werkzaamheden.
Antwoord van Gabriel: Niet dus, bij Youfone doen ze daar niet aan.

Vervolgens wist Gabriel mij te vertellen, dat ik tot en met 18 sept '20 niet bereikbaar ben, ik niemand telefonisch (4G) kan bereiken vanaf mijn huisadres. Alsof het de gewoonste zaak is, om ergens even de stekker eruit te trekken. Een klant met vraagtekens achter te laten.

Je zou in Corona tijd maar iemand willen bereiken, dan ben je in mijn geval bij Youfone totaal kansloos!

Toen deed ik bij Gabriel een beroep op mindering in maandelijkse rekening, aangezien ik niet bereikbaar ben. Gabriel zou hier een aantekent van maken, dit verifiëren in een mail gericht aan mij. De mail van Gabriel heb ik ontvangen, edoch zonder de opmerking mindering in rekening in de mail.....

Aangezien ik sind 29 Aug '20 klant ben, wilde ik mijn contact opzeggen, edoch, dat is alleen mogelijk wanneer ik mijn volle abonnement termijn voldoe. Moet u nagaan, ik ben net de twee weken opzegtermijn gepasseerd, en Youfone (KPN) trekt zonder pardon de stekker eruit. Geeft mij als klant het nakijken, steekt terloops een dikke vinger op naar mij.

Ik heb spijt dat ik ben weggegaan bij T-Mobile, want daar kom je dit soort knulligheden niet tegen. Is de helpdesk goed bemand, iets waar Youfone nog iets van kan leren.

Ik raad anderen aan Youfone te mijden. Ja, misschien ben je elders iets duurder uit, maar je hebt wél verbinding en een hulpvaardige helpdesk!

J.

J
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Misleidend en zeer slechte afhandeling van klachten

Beoordeling 
 
3.5

Let op ! Youfone is een dochter van KPN en krijgt telefoon en dataverbruik met een vertraging tot 48 uur door van KPN ! Als je denkt nog voldoende tegoed te hebben kom je bedrogen uit en worden woekertarieven berekend als je buiten de bundel komt ! Dit werd tot voor kort niet gecommuniceerd en staat nu ergens in de kleine lettertjes.

S
Was deze beoordeling nuttig? 3 0
Reageer op deze review

Een warm welkom

Beoordeling 
 
4.8

Een warm welkom..
2 maanden klant van youfone en alweer veel geleerd; goedkoop is duurkoop. En gelukkig een maandelijks opzegbaar abo, dus z.s.m. weg hier.

Ethiek kennen ze hier niet. De voorwaarden en het verdienmodel zijn er op ingericht om de consument te grazen te nemen.
En ja; juridisch alles keurig afgetimmerd, en nee bezwaar maken heeft geen zin.

Mijn "zelf veroorzaakte" factuurbedrag in 1 maand: ca. €150,- hoe dan? Wifi schakelen is mis gegaan; 1154mb over de bundel van 4500mb heen. Een fatsoenlijke provider informeert je dat je door je bundel bent, laat je mb's bijkopen of verlaagd de snelheid. Youfone niet want Youfone heeft een hekel aan haar klanten. Wij informeren ze lekker niet, hoe meer mb's buiten de bundel hoe meer wij kunnen plunderen.

Vervolgens met een oneerbaar voorstel voor coulance komen van €15,- nee dank je de koekoek Youfone dat hoef ik niet, dit is een principekwestie, zo ga je niet met je (nieuwe) klanten om!

Onvoorstelbaar dat je zo wilt werken als bedrijf, en dat dit nog straffeloos kan anno 2018 ga je diep schamen Youfone!

BV
Was deze beoordeling nuttig? 3 1
Reageer op deze review

jammer

Beoordeling 
 
4.0

jammer dat de degene die het abonnement afgesloten heeft, niet geadviseerd heeft om een dataplafond af te sluiten. hierdoor een flinke rekening gehad, waarbij de telefoon zelfs in de nacht en dag mb verbruikt terwijl de telefoon eigenlijk op wifi zit???

M
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Slecht

Beoordeling 
 
4.0

Bestelling via ipad ging niet, via computer werkte de site wel.
2 dagen laten keurig de simkaart ontvangen. Eenvoudig via de site geactiveerd en toen begon het. Na 48 uur werkte de kaart nog niet (deze zou binnen 10 min actief zijn). Toen gebeld, na 26 minuten een onvriendelijke mevrouw aan de lijn gekregen die allereeste 2 minuten gadaan heeft over het opvragen van mijn gegevens (vandaar waarschijnlijk de veelte lange wachtrij). Vervolgens kon ze niets doen als alleen doorzetten naar technische dienst. Het zou goed komen.
24 uur laten, nog altijd niets. Weer gebeld en vreemd of niet maar weer na exact 26 minuten kreeg ik dezelfde onvriendelijke mevrouw eraan. Jawel, weer duurde het 2 minuten alvorens ze mijn gegevens had. Hieruit kan ik 2 conclusies trekken: Er zit dus maar één mevrouw die niet efficient werkt waardoor het heel lang duurt + ze laten je extra zolang wachten in de hoop dat je de telefoon neerlegt en later terug beld om weer de 35 cent gesprekskosten te kunnen innen.
Terug naar het verhaal: ik kreeg dus hetzelfde verhaal te horen, doorzetten naar technische dienst, blablabla. Weer 24 uur verder, nog altijd geen werkende simkaart. Weer 26 minuten in de wacht (goh!) alles opgezegd, youfone in gebreken gesteld. Dit ging natuurlijk niet zomaar want het abbo was voor 2 jaar geldig. We zitten nog steeds met het abbo (wat ik niet ga betalen) Ik heb een kaartje bij BEN gevraagd, alles binnen 24 uur geregeld. Nu nog afwachtten hoe het YouFone verhaal afloopt. Ik raadt het niemand aan...

E
Was deze beoordeling nuttig? 0 2

jc op 17 Oktober 2014

Exix,
Heel vervelend allemaal wat ik lees,alleen 35 cent per minuut is niet waar, je kan ze gratis bellen op 1200 of je laten terug bellen.
dus niet jokken.

Reageer op deze review

contractbreuk

Beoordeling 
 
4.5

eind augustus abonnement afgesloten. nu 1 october nog geen simkaart ontvangen. 3 mails gestuurd .nog geen ene reactie. youfone maakt zich schuldig aan contractbreuk.onlangs is er 1 eurocent van mijn rekening gehaald. ook de mogelijkheid om simkaart te activeren nog niet gehad. eindstand ik kan om 00.15 nog steeds bellen met ben. dus ik stel youfone aansprakelijk voor de extra kosten die ik nu deze maand bij ben moet maken...

O
Was deze beoordeling nuttig? 0 2
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
3.5

Youfone is goedkoop, maar je krijgt er ook bijzonder weinig voor terug. De levering was laat en de eerste maanden kon ik niet bellen in het buitenland. Klachten worden door Youfone nooit fatsoenlijk en snel behandeld. De facturen kloppen bovendien vaak niet en het kost veel tijd om dit recht te zetten. Betaal liever wat meer voor fatsoenlijke service.

J
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
4.0

Waarschuwing ! Doe het niet !
Ben 10 maanden geleden overgestapt vanwege de mooie aanbieding. Bij T-mobile gebruikten we gemiddeld 300 mb (vnl. whatsappen). Dus ik dacht 500mb is wel voldoende. Dat ging 1 maand goed, toen kreeg ik ineens rekeningen van 40, 50 euro. Daar gaat je winst. Heb het abbo opgewaardeeerd naar 1000 mb. Ook dat ging 1 maand goed, toen weer hoge rekeningen. Wij doen niets raars, maar je kunt niets controleren. Je krijgt hele lijsten met zg. verbruikte data. Nu heb ik een abbo met onbeperkt internet. Ben duurder uit dan bij T-mobile en durf eigenlijk niet meer naar de rekeningen te kijken want ik krijg hier slapeloze nachten van.

T
Was deze beoordeling nuttig? 3 1
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
3.5

een zeer slecht bedrijf als het om service gaat. na 20 minuten nog geen contact met de service desk kunnen opnemen, pin of puk code kan je nergens op de site vinden waardoor ik nu onbereikbaar ben voor een lange tijd, onacceptabel.

R
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review
9 resultaten - getoond 1 - 9

Youfone informatie

Algemene informatie

Productgroepen
  • internet + bellen
  • internet
  • mobiel