Youfone reviews

www.youfone.nl
 
7.4 (135)

135 Youfone reviews

 
(66)
 
(34)
 
(2)
 
(9)
 
(24)
Terug naar overzichtspagina
Heeft u al een account?
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.
24 resultaten - getoond 1 - 10
1 2 3
Volgorde

Charging me but no service is provided.

Beoordeling 
 
1.0

I made a new contract with youfone for internet at home, they sent someone from KPN to check the lines, the guy from KPN said there are no KPN connections is my street, it is best that I stick to Ziggo, as getting the connection and installing would be timely and costly. He left and said he will inform KPN. In the absence of line I have not received any service from them, but they are charging me for the service. THIS IS THEFT.I called them to cancel the contract, they say, the cancellation period is 2 weeks after ordering, this is hilarious, I have not received a service, but I am not allowed to cancel it any longer. They say the only way they can cancel the contract is if they send someone to my place, in the midst of Corona outbreak to check whether it is indeed true that it would take months before they can give me service, only then they can cancel my contract, when I notify them this is not business as usual, they act as if they are health care professioanals, and they say only marginal portion of population have Corona, so if you don't accept someone in your place, we cannot cancel the contract....AGAIN, THEY HAVE NEVER PROVIDED ME ANY SERVICE TO BEGIN WITH, cause there is no KPN line in my street. And I am not going to let someone in my place who considering this is pandemic may be a carrier. They continue to charge me for a service they are not offering, NO ETHICS WAHTSOEVER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
After several online complaints, they advised me to contact the support desk, I emailed them, and they told me the only way to cancel the contract is for me to pay 350 euros. So not only they are charging me monthly, they also want a whole lot of money to cancel the contract basis which they are not giving any services. Unbeleivable!

M
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Youfone is taking my money, giving me no service

Beoordeling 
 
1.0

I made a new contract with youfone for internet at home, they sent someone from KPN to check the lines, the guy from KPN said there are no KPN connections is my street, it is best that I stick to Ziggo, as getting the connection and installing would be timely and costly. He left and said he will inform KPN. In the absence of line I have not received any service from them, but they are charging me for the service. THIS IS THEFT.I called them to cancel the contract, they say, the cancellation period is 2 weeks after ordering, this is hilarious, I have not received a service, but I am not allowed to cancel it any longer. They say the only way they can cancel the contract is if they send someone to my place, in the midst of Corona outbreak to check whether it is indeed true that it would take months before they can give me service, only then they can cancel my contract, when I notify them this is not business as usual, they act as if they are health care professioanals, and they say only marginal portion of population have Corona, so if you don't accept someone in your place, we cannot cancel the contract....AGAIN, THEY HAVE NEVER PROVIDED ME ANY SERVICE TO BEGIN WITH, cause there is no KPN line in my street. And I am not going to let someone in my place who considering this is pandemic may be a carrier. They continue to charge me for a service they are not offering, THIEVES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

M
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

prepaid abbo

Beoordeling 
 
1.0

Ik heb betaald voor een prepaid abonnement met nummerbehoud. Dit kon niet vanuit mijn huidige provider waardoor ik een ander nummer van youfone heb gekregen en waarvoor ik moet betalen! Dit wil ik niet en kan ik niets mee. Enige optie? Volledige abonnement afkopen! YouFone wenst niet mee te denken en wil met geen enkele oplossing komen. 'Dien maar een klacht in' en 'dit zijn nu eenmaal de voorwaarden'. Ik ben witheet. Waar slaat dit op!? Slechte service, een onbruikbaar product geleverd. Ik heb nog nooit ergens een klacht ingediend over een dienst of product, maar ik nog nooit zo slecht behandeld.

E
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

torenhoge kosten voor buiten bundel

Beoordeling 
 
1.0

Waardeloos bedrijf!
Afgelopen maand is er 60 euro extra afgeschreven voor 600 MB buiten mijn bundel. Ik ga er van uit dat wanneer je je limiet bereikt dat je een sms van je provider krijgt om je hier op te attenderen. Echter vind Youfone dit blijkbaar (als enige provider) niet nodig. Dus ik mijn geld meteen terug laten boeken, en dan weten ze je wel direct te berijken via de sms. Ook ging ik er van uit dat je dataplafond automatisch aan staat maar dit is bij Youfone ook een betaalde functie. kost maar 50 cent, maar gaat meer om hoe triest je blijkbaar kan zijn als provider. na contact met de klantenservice (uiteraard na 15 min wacht) en het probleem voorgelegd te hebben, word er verteld dat hij het snapt maar er niks aan kan doen. Op de vraag of dat hij me iemand kan geven die er wel wat mee kan, een leiding-gevende of iemand anders kreeg ik het antwoord dat dat niet kan want dat staat niet in zijn draaiboek. Uiteindelijk na lang zeuren heeft hij een coulanceverzoek aangevraagd waar ik vandaag reactie op heb. Ik moet me tevreden rekenen met een korting van 7,50! Naar Youfone, krap je zelf een keer achter de oren. Het slaat absoluut nergens op waar jullie mee bezig zijn. Verschuilen achter het feit dat jullie in je wettelijk recht staan moet je zelf weten, maar het is op zijn minst zeer klantonvriendelijk en ik ga lekker op zoek naar een provider er wel is voor zijn klanten.
Nogmaals WAARDELOOS bedrijf...

F
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Oplichterspraktijken

Beoordeling 
 
1.0

Sim only abonnement met 1GB databundel besteld. Standaard zit er geen limiet op die databundel, dus als je eroverheen gaat betaal je de hoofdprijs per MB.
En Youfone waarschuwt je ook niet vooraf als je de bundel bijna vol hebt in een maand, je krijgt pas een berichtje als je tientallen euro’s boven de bundel zit.
Ik vind dit oplichterspraktijken. Blijf bij Youfone weg!

GH
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

Youfone!! Voor 'n echte hekel aan jezelf

Beoordeling 
 
1.0

Als je nou echt een enorme hekel aan jezelf hebt, dan neem je Youfone.
Dit bedrijf heeft namelijk geen klantenservice, al zeggen ze zelf van wel. Problemen worden simpelweg nooit opgelost. Zelf had ik een glasvezel aansluiting aangevraagd met alle gevolgen van dien. Ik kreeg een dag voor oplevering van het glasvezel internet te horen dat KPN de aanvraag afgekeurd had ivm meerdere aansluitingen op het huisadres. Dit was al weken bekend bij Youfone maar toch besloten ze dit op het allerlaatste moment aan mij te melden. Inmiddels had ik mijn eigen internet al opgezegd, wat betekende dat ik, door hun toedoen, weken zonder internet kwam te zitten. Heel fijn bedrijf, geen excuses niks, je kan gewoon de pestpleuris krijgen.

K
Was deze beoordeling nuttig? 4 0
Reageer op deze review

Zeer slecht bedrijf

Beoordeling 
 
1.0

Zelden zo slecht verwelkomt bij het aangaan van een nieuw contract bij een bedrijf. Dit bedrijf doet er letterlijk alles aan om je zoveel mogelijk geld afhandig te maken. Mijn contract ging in op 20-03-2019, op 26-03-2019 kreeg ik een SMS waarbij er werd aangegeven dat ik 80 procent van mijn mobiele data had verbruikt. Deze SMS bevatte misleidende informatie en het bleek dat er al meer dan €100,- buiten de bundel verbruikt was. Om extra kosten te voorkomen wilde ik een extra bundel bij bestellen. Dit kon niet omdat het dataplafond niet aan stond. Vervolgens het dataplafond aan laten zetten toen bleek dat de bundels pas de volgende maand besteld konden worden.

De conclusie was dus 5 resterende dagen extra kosten maken tegen oplichtingstarieven (€0,10 per MB) OF helemaal geen data meer gebruiken.

Kortom nog nooit zo'n slecht bedrijf meegemaakt.

VA
Was deze beoordeling nuttig? 5 0
Reageer op deze review

Het voorbeeld van hoe een provider niet moet zijn

Beoordeling 
 
1.0

Onlangs zijn wij met één van onze zakelijke toestellen van Telfort naar YouFone geswitched vanwege de concurrerende prijs. Wat dat betreft is de prijs/kwaliteit verhouding wel in orde, de service namelijk precies wat je mag verwachten voor die paar euro per maand. Wanneer je ze mailt middels het contactformulier op de website krijg je geen antwoord (ook geen automatisch bericht), de telefonische helpdesk is onvriendelijk en kortaf.
Wanneer je bijna door je databundel heen bent krijg je een automatische SMS met de melding "Uw datalimiet is bereikt om verder te gaan sms JA naar 1330. Het tarief voor data is EUR0.00". Dit kun je doen tot je een ons weegt, bundel wordt niet verlengd. Toch kregen wij een rekening van €153 voor roamingkosten binnen de EU.
Er zou namelijk tussen het moment dat ik aan mijn limiet zat, Youfone hiervan op de hoogte was en mijn verbinding afsloten, nog 4GB aan data verzet zijn.
Volgens mij staat er in de wet vastgelegd dat er in zulke situaties maar €50 geïncasseerd mag worden.

Bovendien rekenen ze torenhoge roamingkosten buiten de EU terwijl roaming op het toestel uitgeschakeld staat. Wanneer je de klantenservice hierover spreekt krijg je een antwoord als "Roaming kun je niet helemaal uitschakelen, er zijn altijd nog apps op de achtergrond data aan het verzetten". Dit is uiteraard absolute onzin.

Na mijn abonnement afgekocht te hebben en mijn nummer overgezet te hebben naar Telfort blijft YouFone geld incasseren voor het abonnement dat niet meer bestaat. Dit terwijl ze er geen facturen voor versturen en ik ook niet in My.Youfone kan inloggen omdat ze per direct mijn account dichtgegooid hebben nadat ik het abonnement afgekocht heb.

KC
Was deze beoordeling nuttig? 4 1
Reageer op deze review

YoufoneTV: 3 keer niks...

Beoordeling 
 
1.0

Youfonetv… doe het niet. Je betaalt weinig voor een slecht product… en de 14 dagen bedenktijd is een wassen neus en misleidend: die gaat in op het moment dat je het contract afsluit, niet vanaf dat je het in gebruik neemt (Wat minimaal een maand later is, oftewel... waarom adverteer je daar dan mee) en dan pas kom je erachter hoe vreselijk slecht de kwaliteit is… haperingen (heel veel haperingen + beeld dat soms minuten lang uitvalt), slechtste interface ooit, zeer slecht/blikkerig geluid met een hoge piep en verschillen in volume, afstandsbediening met 3 knoppen zo’n beetje, oftewel super onhandig…. Vreselijk veel spijt van, een waardering van 1 ster is te veel voor dit product. Contract opzeggen kon door mijn 12 maanden volledig te betalen… wat een desillusie. Nooit meer. Doe het niet.. tip.

M
Was deze beoordeling nuttig? 4 1
Reageer op deze review

Dramatisch

Beoordeling 
 
1.8

Ik kan enorm veel schrijven over Youfone, maar dan zou ik een paar uur de tijd moeten nemen. Samenvatting: ik heb een tv + internet abonnement besteld, maar kreeg na enkele weken opeens te horen dat ze op mijn huisnummer niet konden leveren. Wat bleek: bij de postcode check op de website stond dat ze konden leveren, maar na verder klikken en bestellen was de toevoeging bij mijn huisnummer verdwenen. Wat volgde was 2 maanden lang bijna dagelijks bellen om aan te geven dat het adres niet klopte en dat dit moest worden aangepast. Keer op keer moest ik het verhaal opnieuw uitleggen want blijkbaar werd de helft niet in het systeem vastgelegd. Na anderhalve maand kreeg ik de melding dat het pakket toch was verzonden, maar ondanks mijn tientallen waarschuwingen niet naar het juiste adres maar naar het adres zonder toevoeging. Deze kon uiteraard niet worden geactiveerd en heb hierop weer contact opgenomen. Mij werd verteld dat ze toch niet konden leveren en dat ik tegen betaling van 350 euro het abonnement kon ontbinden. Hier ging ik niet mee akkoord, want zij hebben me maandenlang aan het lijntje gehouden en tevens gaf de postcode check aan dat het wel mogelijk was! Als ik het er niet mee eens was had ik twee opties zei de jongen aan de lijn: een rechtszaak beginnen of een tegenvoorstel doen want zoals hij letterlijk zei: de managers lieten me er niet mee wegkomen en betalen zou ik! Uiteindelijk heeft Youfone haar fout ingezien en het abonnement kosteloos geannuleerd, hiervoor heb ik nog een schriftelijke bevestiging gevraagd want ik vertrouwde die bende voor geen meter meer. Afgelopen week kreeg ik opeens een melding dat mijn eerste factuur klaarstond. Gek vond ik, want Youfone had mij bevestigd dat ik kosteloos was opgezegd. Na weer een belletje vertelde de medewerker dat mijn abonnement al geactiveerd was en dus zodoende ik verplicht was de eerste maand te betalen, ondanks dat ik nooit maar iets heb aangesloten van deze ballen organisatie. Na een heftige woordenwisseling waarbij ik werd beschuldigd dat het mijn fout was geweest, omdat ik een verkeerd adres had ingevuld heb ik de hoorn erop gegooid. AUB nooit met dit bedrijf in zee gaan want ze proberen je aan alle kanten te naaien, nog nooit zo'n slechte service meegemaakt en dan druk ik me nog heel licht uit. Ik hoop van harte dat dit bedrijf spoedig haar faillissement kent want een bedrijf als dit hoort niet thuis in de dienstverlening!

T
Was deze beoordeling nuttig? 2 3
Reageer op deze review
24 resultaten - getoond 1 - 10
1 2 3

Youfone informatie

Algemene informatie

Productgroepen
  • internet + bellen
  • internet
  • mobiel