Belsimpel reviews

www.belsimpel.nl
 
9.0 (461)
belsimpel

Belsimpel uit Groningen is een van de grootste mobiele telefoon aanbieders van Nederland. Je kunt bij Belsimpel een mobiele telefoon abonnement bestellen, maar ook smartphones zonder abonnement, sim only abonnementen en accessoires.

461 Belsimpel reviews

 
(348)
 
(86)
 
(7)
 
(8)
 
(16)
Heeft u al een account?
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.

Slechte bedrijf waar ik ooit iets besteld heb

Beoordeling 
 
1.0

Koop hier nooit iets!

Ik heb hier mijn Apple Airpods 2019 gekocht, maar na 2 weken gingen die al stuk. Ik heb ze toen opgestuurd waarna ik nieuwe kreeg. Die gingen na een korte tijd weer stuk, waardoor ik ze dus weer 2 en een halve week kwijt was. Nu heb ik ze na die 2 en een halve weer terug ontvangen, maar zijn ze weer kapot! Ze hebben het niet eens gedaan: ik pakte ze uit en ze werkten niet bij het verbinden, 1 oor was veel zachter dan het andere. Ik heb gelijk de klantenservice gebeld, waar ik met 'je' werd aangesproken, en 20 minuten in de wacht werd gezet, waarna ik als (geïrriteerde) reactie krijg dat ik ze maar weet moet opsturen. Ik heb nu nog steeds kapotte Airpods en heb geen zin om ze wéér opnieuw op te sturen, ik heb ze namelijk nodig. Ik ga ze ergens anders kopen en ik weet zeker dat ik hier nooit meer terug kom. Ik raad niemand het aan om hier iets te kopen!

Wat een slecht bedrijf zeg.

L
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Top

Beoordeling 
 
9.3

Ik heb nu al drie keer zonder problemen mn abonnement verlengd (met een nieuw toestel). Deze keer de iphone XR. Helemaal tevreden over bel simpel!

A
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Zeer slechte ervaring

Beoordeling 
 
1.0

Zeer slechte ervaring met Belsimpel. Als zakelijke klant al een groot aantal premium toestellen afgenomen de afgelopen jaren. Nu hebben we voor het eerst een toestel met problemen, direct na unboxing, en wordt er vanuit Belsimpel op geen enkele manier meegedacht. Zeer teleurgesteld in de geboden service, en voor ons bedrijf ook de laatste keer dat wij zaken met hen doen. Kortom, leuke prijzen bij een op het eerste gezicht leuk bedrijf, totdat er ook maar iets fout gaat, dan sta je er alleen voor. Zeker aan te raden om een aankoop tweemaal te overwegen.

V
Was deze beoordeling nuttig? 5 1

Regi op 28 Augustus 2019

Ook op particulier vlak kan ik dit beamen echt bar slechte service voor mij hoeft het niet meer...

Reageer op deze review

Pakje zoek, gebrekkige communicatie klantendienst

Beoordeling 
 
1.0

Samengevat:

- Pakje vertraagd
- Dan pakje zoek
- I.p.v. een nieuw pakje op te sturen, mag ik nog langer wachten op het resultaat van het onderzoek.
- Gebrekkige communicatie: helpdesk schuilt zich achter formeel taalgebruik, regeltjes, procedures, goedkope fake empathie "Dat begrijp ik meneer, maar blablabla."
- Qua communicatie zijn ze onvoldoende proactief. Eens de verkoop gerealiseerd, zijn ze meer bekommerd om "wettelijk in orde te zijn" dan om mijn klantentevredenheid.

Uitgebreid:

Op 28/5/2019 bestelde ik een smartphone bij Belsimpel. Hun slogan: "Voor 23:30 uur besteld, morgen in huis." Op 6/6/2019, meer dan een week later, nog steeds niets ontvangen. Verschillende keren contact met Belsimpel (telefoon en e-mail). Ze zouden me op de hoogte houden. Soms deden ze het wel, soms niet. In de meeste gevallen moest ik er zelf achter zitten. Ze communiceerden niet proactief, behalve op het einde dan, wanneer de situatie de spuigaten uitliep.

Op 6/6/2019 vertelden ze dat het pakje zoek was en dat ze een onderzoek zouden opvragen bij PostNL. Wat? Dat gingen ze op 31/05 al doen, om te achterhalen waarom het pakje vertraging had opgelopen en vervolgens geretourneerd werd naar de afzender. Op 31/05 zouden ze me ook op de hoogte houden. Ze stuurden slechts een standaardmail.

5/6/2019 : na de zoveelste vertraging, zeiden ze: "PostNL heeft het pakje getraceerd. Het is in een sorteercentrum in België. Morgen komt het normaal gezien aan." "Morgen", do. 6/6/2019 neem ik weer ZELF contact op met Belsimpel, omdat er niets beweegt op de site van track and trace en omdat de koerier passeerde bij het afhaalpunt zonder pakje (heb ik ook voor gebeld, vandaar dat ik het weet).

6/6/2019 : de Belsimpel-medewerker vertelde dat het pakje zoek was en dat ze een onderzoek zouden starten. En als het onderzoek binnen de 5 werkdagen (we zijn donderdag en er zit een weekend en een feestdag tussen) niet opgelost zou zijn, dan zouden ze een nieuw pakje opsturen of me terugbetalen. En voor dat onderzoek, mocht ik dan ook nog een document uitprinten, invullen, scannen en terugsturen.

Kortom, ik betaal. Ik wacht. Het pakje is zoek. Resultaat? Ik mag nog langer wachten en op de koop toe wat extra administratie doen.

NEE, F-HEADS, THE RIGHT THING TO DO OP DAT MOMENT IS ME EEN NIEUW PAKJE BEZORGEN EN DAN UW SH*T MET POSTNL ONDERLING OPLOSSEN. Het interesseert me niet of wat jullie doen "wettelijk" is of niet, vanuit een commercieel standpunt is het gewoon SLECHT!

K
Was deze beoordeling nuttig? 4 2

Konstantin op 18 September 2019

Mijn ontevredenheid is omgeslagen in 100% tevredenheid. De mannen van Belsimpel hebben dit op een professionele en zorgzame manier afgehandeld. Ze hebben proactief gecommuniceerd. Ze hebben zich ingezet om de 'schade' ongedaan te maken. Concreet, wat hebben ze gedaan? Ze hebben me zelf verschillende keren gebeld met de vraag hoe we dit konden oplossen. Ze hebben me een waardebon t.w.v. 50€ geschonken. Ze hebben me zelfs bloemen gestuurd. Jawel, bloemen! Ik vond het een leuk gebaar. Ik werd er zelfs lichtjes door ontroerd. En last but not least, ze zeiden ook dat ze uit dit incident hebben geleerd en date ze ervoor zullen zorgen dat het zich niet meer herhaalt. M.a.w. ze gaan het documenteren en er een SOP (standard operating procedure) van maken. Belsimpel, petje af!

Reageer op deze review

Voor goede service hoef je niet bij Belsimpel te zijn

Beoordeling 
 
6.3

Ik schrijf deze review naar aanleiding van mijn (nu al) slechte ervaring met Belsimpel wat betreft hun service. Zelf heb ik altijd de indruk gekregen dat het bedrijf klantenbinding en service bovenin haar prioriteitenlijst had. Echter blijkt uit mijn ervaring dat dit niet het geval is. Graag deel ik hierbij mijn ervaring om u ervan op de hoogte te brengen hoe het bedrijf daadwerkelijk handelt en omgaat met problemen van haar klanten.

Vorige maand heb ik besloten een nieuwe telefoon + abonnement te nemen. Na lang speuren op het internet was ik uitgekomen bij Belsimpel, die mij kon voorzien van het toestel dat ik voor ogen had (Honor 10; ben wel erg tevreden met het toestel zelf) en een abonnement dus. Zo had ik uiteindelijk de keuze tussen provider Ben (waar ik toen nog een abonnement bij had lopen) en Hollands Nieuwe. Uiteindelijk heb ik besloten voor Hollands Nieuwe te gaan, omdat het in totaal net iets voordeliger was. Bij het bestellen werd mij de optie gegeven door Belsimpel om voor mij het huidige abonnement op te zeggen en om mjin oude nummer te behouden. ‘Prima’, dacht ik en heb deze optie aangevinkt. Na geen gehoor van noch Ben of Belsimpel wat betreft de annulering en het nummerbehoud heb ik zelf gebeld met Ben om te vragen hoe dat zat. Wat bleek? Ben heeft nooit een verzoek voor nummerbehoud noch annulering van mijn huidige abonnement gekregen van Belsimpel. Een paar weken verder en nog steeds geen info van Belsimpel (of Ben) wat betreft het nummerbehoud en de opzegging van mijn abonnement. Ik besloot te bellen naar Belsimpel (vorige week vrijdag, 17 mei) om te vragen hoe dat zat. Belsimpel zou voor mij gaan kijken wat ze konden doen. Diezelfde dag kreeg ik ‘geheel toevallig’ de e-mail met info wat betref mijn verzoek voor nummerbehoud, wat niet bleek te kunnen omdat mijn abbonement nog 8 maanden door zou lopen. Toegevend had ik dit zelf voorhand ook moeten controleren, echter was dit geen probleem geweest als Belsimpel mij de de e-mail eerder had gestuurd (niet nadat ik er zelf over heb moeten bellen). Nu was mijn annuleringsperiode bij Hollands Nieuwe al verlopen en had ik geen andere optie dan mijn abonnement op te kopen bij Ben of het abonnement door te laten lopen. Na nog een keer gebeld te hebben beweert Belsimpel dat ze wel contact hebben opgenomen met beide providers, alleen kunnen ze het bij Ben niet aantonen. Oftewel, ‘wij willen geen verantwoordelijk op ons nemen voor deze fout’. Erg jammer is dat . Ondanks dat de optie gegeven werd aan mij vanuit Belsimpel om het te regelen snap ik dat zij hoe dan ook mijn huidige abonnement niet konden annuleren. Het probleem van dit verhaal zit hem echter in het feit dat Belsimpel niet tijdig de e-mail met deze info had verstuurd (waarschijnlijk omdat ze in de eerste instantie vergeten zijn het verzoek in te dienen bij Ben), waardoor ik deze kosten niet meer kon voorkomen of in ieder geval mijn beslissing niet meer kon herzien.

Kortom, ik ben totaal niet tevreden over de service van Belsimpel en hoop dat er nog contact met mij kan worden opgenomen om tot een passende oplossing te komen.

D
Was deze beoordeling nuttig? 6 0

Damiën op 24 Mei 2019

*UPDATE*

Belsimpel heeft met mij contact opgenomen deze ochtend (de ochtend na het plaatsen van de klacht) en hebben mij 2 opties gegeven: ofwel de annulering van mijn abonnement en toestel of een vergoeding van iets meer dan de helft van de kosten die ik had van het opkopen van mijn oude abonnement, dit gezien het feit dat er ook sprake was van eigen verantwoordelijkheid in de situatie. Een prima compromis vind ik!

Reageer op deze review

garantie flop hier

htc m9 gold op 03-09-2017 gekocht en op 01-10-2018 rug camera stuk maar gemaakt in garantie tijd.
duurde wel lang 24-01-2019 weer terug bij mij.
hij is weer binnen gekomen bij mij en de software is niet meer wat het was ( geen Nederlands meer )
van af die datum ( 24-01-2019 ) gelijk weer opgestuurd naar belsimpel.
en tot nu toe ( 08-03-2018 ) hoor ik niets van hun hoe het gaat of wat er speld.
totaal nu 04:49.39 uur met ze gebeld en ik krijg dit te horen.
stuur maar terug je krijgt een nieuwe deze is echt stuk.
maar nee hij word zonder overleggen gemaakt en ik krijg vandaag te horen 08-03-2018 ( na veel gebel ) dat ik een ander krijg.
dit is de zelfde maar dan van 01-03-2018 maar dan wel grijs alleen de garantie zetten we op 03-09-2017.
he wat ?????? een nieuwer toestel maar ik mis mijn garantie ???!!!
daar ga ik niet mee akkoord.
toestel is van 01-03-2018 dus de garantie ook !!!!!!!!! en niet anders................zegt de man van belsimel...maar je krijgt als je dit toestel neemt een compensatie.......ja ja.
ik wil de garantie van 01-03-2018 en niet anders of mij totaal aankoopsom terug heb ik gezegd.
maar die krijg ik niet en ook niet mijn geld terug.

kijk uit met ze

S
Was deze beoordeling nuttig? 5 0
Reageer op deze review

slechte service en garantie tot aan de deur

Beoordeling 
 
3.5

Slechte service, telefoon drie keer kapot geweest met hetzelfde probleem. Bij de derde keer krijg je een nieuw toestel, zeggen ze. Geen fatsoenlijke aanbieding gehad en alleen maar aan het lijntje gehouden. We hebben na meerdere keren gebeld te hebben, minimale wachttijd is 45 minuten, eieren voor ons geld gekozen omdat ze geen kant op willen en niet willen luisteren. Zodra het aankomt op service dan zijn ze niet thuis. Nog 11 maanden uitzingen met dit abonnement en dan voor ons nooit geen belsimpel meer.

AA
Was deze beoordeling nuttig? 3 1
Reageer op deze review

Waardeloze klantenservice, of afwimpel dienst

Beoordeling 
 
1.0

Klantenservice heeft moeite om te luisteren, en ondanks dat ik al meerdere malen uitgelegd heb wat ik wil blijven ze hun best doen om het niet te willen horen.

Aanvankelijk heeft postNL het helemaal verkeerd gedaan, maar ik ben ook volkomen gefrustreerd en furieus over de manier waarop belsimpel faalt om mij serieus te nemen.

B
Was deze beoordeling nuttig? 4 1
Reageer op deze review

Schandalige garantieafhandeling!

Beoordeling 
 
1.0

Een bekende productie fout van mijn telefoon heeft de telefoon onbruikbaar gemaakt binnen de garantieperiode (google pixel, defecte microfoon en luidspreker). Belsimpel weigert de garantieaanvraag in behandeling te nemen vanwege een klein deukje aan de zijkant van de telefoon wat valschade zou zijn.....

T
Was deze beoordeling nuttig? 5 0
Reageer op deze review

Het allerslechtste dat ik ooit heb meegemaakt!

Beoordeling 
 
1.0

Nummer per abuis geporteerd. Al een week onbereikbaar. Oplossing nog ver weg. Klantenservice onbereikbaar. Wie doet er wat? Kan allemaal zomaar .........

E
Was deze beoordeling nuttig? 6 0
Reageer op deze review
Lees meer reviews

Belsimpel informatie

Algemene informatie

Merken
  • Sony
  • Nokia
  • Samsung
  • BlackBerry
  • LG
  • Apple
  • HTC
  • Motorola
  • Lenovo
  • Alcatel
  • Huawei
  • microsoft
  • Asus
  • Doro
  • Xiaomi
  • Gigaset
  • CAT
  • google
  • Razer
  • OnePlus
  • Crosscall
  • Fairphone
  • General Mobile
  • Honor
  • Wileyfox
Productgroepen
  • mobiele telefoons
  • mobiele telefoon abonnementen
  • sim only abonnementen
  • mobiele telefoon accessoires
Levertijd
Op voorraad? Voor 23.30 besteld = volgende dag in huis. 7 dagen per week!
Verzendkosten
Gratis verzending van losse toestellen, accessoires en Sim Only's. Verzending van toestel met abonnement € 4,95. Afhalen in de Belsimpel-winkel is altijd gratis.
Afhalen mogelijk
ja
Keurmerken
  • thuiswinkel waarborg
  • QShops Keurmerk
Betaalmethodes
  • Ideal
  • overboeking
  • creditcard
  • Fiscfree voucher
  • Bancontact / Maestro (België)
Telefoonnummer
050 - 2103404

Contactgegevens Belsimpel

E-mail: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
Telefoon Nederland: 050 - 210 34 04
Telefoon België: 03 808 35 45
Fax: 050 - 210 34 05

Vestigingsadres (afhalen is hier niet mogelijk)
Belsimpel
Waagstraat 1
9712JX Groningen

Postadres
Belsimpel
Postbus 3023
9701 DA Groningen

Belsimpel winkels

De klantenservice is 7 dagen per week tot 23.30 uur bereikbaar en ook kun je terecht in een van Belsimpel's fysieke winkels in Amsterdam, Rotterdam, Den Haag, Utrecht, Groningen, Tilburg of Zwolle. Om het zoeken naar het de telefoon en het abonnement dat het meest geschikt is voor jou gemakkelijker te maken, gebruikt Belsimpel de Belsimpel Methode.

Bestel je voor 23.30 uur, dan heb je je telefoon vaak al de volgende dag in huis. Daarnaast kun je je bestelling binnen 31 dagen gratis retourneren.