Bobshop

www.bobshop.nl
Bobshop

Let op: Bobshop.nl is niet meer actief als webwinkel

BOBSHOP is een grote webshop met alle bekende merken consumenten elketronica en witgoed. Bobshop is een zogenaamd online warenhuis. Bobshop is aangesloten bij de Thuiswinkel organisatie en heeft dan ook een thuiswinkel waarborg. Dagelijks bezoeken vele duizenden consumenten Bobshop.nl en velen van hen doen hun aankoop uit het grote assortiment consumenten electronica. De shop heeft een ander assortiment als bv. bax shop. Bij Bobshop vindt u artikelen van de "bekende" merken. Het assortiment is vrij groot en wisselt snel. Bobshop is via mail of telefoon te bereiken.

Waarom bestellen bij Bobshop.nl?

  • Bezorgen is gratis bij Bobshop
  • Bobshop neemt gratis uw oude apparaat mee
  • Vandaag bestellen is morgen in huis
  • Groot assortiment met de nieuwste producten op Bobshop.nl
  • Witgoed op zaterdag besteld, maandag bij u thuis bezorgt!

Bobshop ervaringen

18 reviews voor Bobshop

 
(5)
 
(6)
 
(3)
 
(2)
 
(2)
Gemiddeld 
 
6.7
 
7.5
 
7.3
 
4.7
 
7.3
Bekijk alle reviews Meest gewaardeerde reviews
Heeft u al een account?
Uw beoordeling (optioneel)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Extra info
Welk(e) product(en) (of dienst) heeft u besteld?
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.
Michael
Gemiddeld 
 
1.0

Bad Service

Ordered from BOBSHOP couldn't get a straight answer out of DPD - spent hours on the phone trying to locate and get my package - Got two line response from BOBSHOP about delivery taking 3-4 days - Ignored the issues with DPD and did nothing to help or resolve the issue with getting the goods I've ordered and paid for from THEM to ME

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
gabriels
Gemiddeld 
 
4.0

onjuiste informatie

Waarom staat bij u in de afbeelding de stoommop FSM 1630-ND !!!
Maar bij levering is het de stoommop FSM 1630-QS
zelfs geeft u aan dat de water bak inhoud 500ml is en te vullen is aan de bovenkant , maar dat is type FSM 1630-ND
maar bij levering is de inhoud water bak niet eens 450ml te vullen aan de voorkant , daar deze telkens moet afgenomen worden om te vullen gaat deze zeer snel stuk , wat niet onder garantie is ! Type FSM 1630-QS
wat moet ik doen om nu een stoommop te bestellen type FSM 1630-ND deze staat nergens vermeld , maar staat wel in de afbeelding op de pagina , en bij bestelling leverde u een ander toestel wat niet overeen komt , met een hele rompslomp tot gevolg .

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Rosbief
Gemiddeld 
 
4.0

Bobshop's klantenservice

Algemeen
In eerste instantie een andere printer besteld, maar deze bleek niet meer voorradig, dus kreeg ik een andere.

Verzending
Niet aangeven dat pakket aangekomen is bij de PostNL ophaal punt.
Geen naam op het pakket. (wie moet het afhalen?)
Geen bestelbon/ of uberhaubt een leverbon op het pakket aanwezig.
Niet hoeven tekenen voor ontvangst.

De PostNL afhaalpunt, zat zelf ook met de handen in het haar, zij wisten totaal niet wie dit pakket kwam afhalen. Een andere klant, welke toevallig ook een Canon printer had besteld had hem zo mee kunnen nemen!

Klantenservice
Eerst niet informeren dat bestelde printer helemaal niet leverbaar is, daarna dagen later beloven dat de verwachte leverdatum toch echt gehaald wordt. vervolgens tot drie maal toe deze datum op een andere later tijdstip laten komen.

Vervolgens nadat een andere printer is aangevraagd, de klant niet op de hoogte stellen van de verwachte leverdatum.

(22-10-2015) Helaas is de printer na ongeveer 2 maanden stuk gegaan, deze is ter reparatie opgestuurd naar Bobshop.
Sinds 22-10-2015 dus niets meer vernomen over hoelang het onderzoek/ reparatie zal duren.
(5 november 2015) Bobshop heeft ondertussen gemaild, gaan onderzoeken waarom het geven van een antwoord over "hoelang het onderzoek/reparatie duurt" te geven.
(9 november 2015) Een mail van bobshop gehad, zij gaven aan dat eind deze week een nieuwe printer bij de reparatiedienst wordt verwacht. Daarna zal deze worden opgestuurd naar mij.

(12-11-2015) Afgelopen week een "bedankt kaart" van BOBshop gehad voor het plaatsen van een review op Tweakers.net . Vandaag komt er een kaartje van PostNL binnen, U heeft een poststuk ontvangen van Bobshop welke onvoldoende gefrankeerd is. Mogen we even € 2,07 vangen!!!!! Die tegoedbon van €5,- is dus een wassen neus als ze (perongeluk/expres) vertegen om een postzegel te plakken. Overigens nog niets vernomen over hoelang het duurt voordat ik mijn gerepareerde/ nieuwe printer terug mag verwachten.

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Zeer ontevreden

Hoofdpijn

Hele slechte winkel, na 9 dagen wachten op mijn bestelling kwam het echter niet compleet aan. En aan gezien er op zaterdag werd bezorgd is boboshop dicht, want klantenservice heeft ook weekend nodig.
Nu de eerste volgende maandag gebeld met Bobshop, die wil niet meewerken, wil mijn tv niet omruilen voor een ander mits ik €50,- betaal.
En als ik hem wou terugsturen dan kost het me ook weer €50,- nu zit ik met een tv in doos in me huiskamer.
Maandag heb ik afspraak bij me advocaat.
Dus mensen koop hier nooit wat!!!!!!!!!!!!!!!!!

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Reijns
Gemiddeld 
 
9.5

Super service!

Snelle levering. Mijn Kobo ereader ging helaas kapot, op de eerste dag van vakantie. Na mijn vakantie contact opgenomen met de service van Bobshop. Product gratis retour en binnen twee werkdagen al een nieuwe Kobo e-reader thuis. Super!

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
ben
Gemiddeld 
 
5.8

klantenservice is zeer kortaf

In mei 2012 een wasdroger gekocht. Helaas ging deze in 2013 al kapot. Ruim in de garantieperiode dus verder prima opgelost. Sinds dit weekend doet de wasdroger echter helemaal niets meer. Gebeld met de bobshop. Een zeer onvriendelijke medewerker had er duidelijk geen in zin vandaag en bleef maar herhalen dat ik naar de website moest en daar mijn gegevens moet achterlaten. Dat maar gedaan en zowaar teruggebeld. De enige mededeling die we echter kregen was dat ze voor €100,- voorrijkosten wel wilde komen kijken. En dat hebben we het nog niets eens over de onderdelen gehad. Aangegeven dat ik dat wel erg veel geld vind en gezegd dat ik er toch vanuit mag gaan dat als ik een wasdroger koop dat ik mag verwachten dat hij niet binnen 3 jaar 2x kapot gaat. Dat mocht ik vinden maar hij had daar verder geen boodschap aan. En als het me niet bevalt dan moet ik Samsung maar gaan bellen.
Kortom waardeloze service en niet eens de bereidheid om mee te denken!

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
ingrid baeten
Gemiddeld 
 
5.8

bedrog?

In de algemene voorwaarden van Bobshop staat dat een product enkel en alleen wordt terug genomen indien het zich nog in de oorspronkelijke verpakking bevindt. Zo kocht ik een combi koelkast/diepvriezer. Na het uitpakken en het zorgvuldig doorlezen van de handleiding bleek dat ik niet over voldoende verluchtingsruimte langs de zijwanden beschikte. Hiervan werd in de algemene informatie geen enkele melding gemaakt!. Dan maar een ander model via bobshop besteld dat wel de geschikte afmetingen had. Van het eerste toestel, dat nooit gebruikt geweest is, kreeg ik slechts 80% terugbetaald omdat de verpakking was geopend (het werd verrekend met het nieuwe toestel). Op de leveringsbon van de vervoersfirma die (waarschijnlijk per vergissing) bij mij is achtergebleven staat nochtans letterlijk in dikke letters en vet omkaderd "let op, chauffeur! goederen samen met klant uitpakken en controleren op schade + na uitpakken lege verpakking retournemen". Met andere woorden, Bobshop zorgt er voor dat de klant geen enkel recht meer heeft op zijn waarborg. Ergens las ik een revieuw ' ze waren zelfs zo vriendelijk van de verpakking mee te nemen'. Niet dus, het is wel duidelijk waarom ze dit doen. Overweeg om via mijn rechtsbijstandsverzekering klacht in te dienen. Misschien even wachten op hun antwoord.

Was deze beoordeling nuttig? 

gabriels op Februari 09, 2016

Dan kan je lang wachten ! Want servies staat niet zo hoog bij hun .
het zijn kortom bedriegers !!!

Reageer op deze review
tessa
Gemiddeld 
 
1.0

Slechte service


Enorm slechte ervaring met Bobshop, wasmachine 2,5 jaar geleden gekocht (garantie is 2 jaar)
volgens de klanten service de wasmachine zelf kapot gemaakt. na maanden mailen en mailen en geen een fatsoenlijk antwoord terug te krijgen, krijg ik maar liefst ja daar komt die €50,- korting op een nieuwe gewoon lach wekend aangezien dat een korting is van 5%
Ook heel vreemd dat je de team leider niet telefonisch kan bereiken ''elke keer in gesprek'' heel vreemd allemaal

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review

Dirk
Gemiddeld 
 
7.3

Levering was correct, prijs was oké. Echter, retour is volgens Bobshop nooit toegekomen, terwijl ik bewijs heb van aflevering van BPOST op 19 mei. ook heeft Bpost een onderzoek ingesteld en nadien bevestigd dat het pakket wel degelijk werd afgeleverd aan het juiste adres.
Bobshop zegt niets ontvangen te hebben. Ik ben bijgevolg mijn geld kwijt, maar liefst 216,00 euro.
WEES GEWAARSCHUWD!!! Denk na vooraleer nog bij BOBSHOP aan te kopen.
Ik doe het NOOIT MEER. Ik laat het hier alvast niet BIJ. Voor mijn part zijn het OPLICHTERS!

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Verhas
Gemiddeld 
 
7.8

De levering was prima ,de bobschop chauffeur prees ermee dat bij aanspraak garantie het toestel gewoon zonder problemen word opgehaald en vervangen aan huis, maarrrrrrr dat is dus echt niet zo in de realiteit !!
Na 9 maanden is er barst onstaan aan de rand van bovenblad (corrosie),foto en uitleg mochten niet baten, klacht blijft na verschillende mails onbeantwoord of krijg standaardmail dat dit niet in aanmerking komt garantie!!! De barst is 5cm lang en er vertoond een roestkleur, lijkt mij duidelijk fabricagefout.
De beloofde service na verkoop mocht ik dus ervaren als ondermaats.

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Lees meer reviews

Algemene informatie

Merken
Bobshop
Productgroepen
Elektronica
Levertijd
onbekend
Verzendkosten
onbekend
Afhalen mogelijk
nee
Keurmerken
  • Thuiswinkelwaarborg
  • Thuiswinkel Keurmerk
Betaalmethodes
onbekend
Telefoonnummer
-

Vergelijk webshop reviews en koop betrouwbaar online

Reviewspot verzamelt webwinkel beoordelingen en geeft in een handig overzicht de review score per webshop weer. U kunt dus snel en eenvoudig zien of een webwinkel betrouwbaar en bestellen veilig is. In de categorie gsm staan de belangrijkste Nederlandse gsm webshops. Bekijkt u de belsimpel ervaringen en mobiel.nl reviews van die grote gsm shops maar eens of ontdek of Cool Blue en Simpel betrouwbaar zijn. U kunt verschillende aspecten van deze webshops bekijken. Eenvoudig kunt u bijvoorbeeld de betaalmogelijkheden van mode webwinkels zoals wehkamp, pabo of amazon bekijken. U kunt reviews en beoordelingen van Nederlandse aanbieders van een goede opleiding zoals nha opleidingen of Laudius danwel reviews over elektronica shop baxshop lezen. Maar natuurlijk kunt u ook zelf een webshop beoordelen en uw positieve ervaringen of klachten delen. Online winkels kunnen gratis hun shop aanmelden op Reviewspot en een onbeperkt aantal reviews en beoordelingen verzamelen. Online winkels kunnen daarnaast gratis gebruik maken van de review widgets. Het beste advies, betrouwbare beoordelingen, recensies, klantbeoordelingen & ervaringen met Nederlandse webshops, u vindt het op Reviewspot.nl! - Copyright © 2010 - 2016.