Bax Shop

www.bax-shop.nl
Baxshop

Bax Shop is de goedkoopste webwinkel voor DJ's, producers en muzikanten en biedt u altijd de laagste prijs garantie. Bax Shop is specialist met alles op het gebied van Licht, Geluid, DJ Gear, Audio/Video. De webshop is volwaardig Thuiswinkel.org lid en biedt u altijd de laagste prijs garantie. Bax bestaat al vele jaren en heeft in die tijd een goede naam opgebouwd.

Bax Shop betrouwbaar?

De webwinkel van Bax-Shop bestaat al geruime tijd. U kunt vertrouwd bestellen met de gebruikelijke betaalmogelijkheden bij Bax Shop! De shop heeft het thuiswinkelkeurmerk en voldoet daarmee aan strenge eisen. Vele Nederlandse en Belgische consumenten schaffen hun apparatuur al jaren aan bij Bax. ook in Duitsland is de webshop al geruime tijd actief en ook daar wordt veel DJ-aparatuur online aan de man gebracht.

Bax Shop ervaringen

27 reviews voor Bax Shop

 
(7)
 
(4)
 
(6)
 
(4)
 
(6)
Gemiddeld 
 
6.1
 
7.0
 
5.5
 
4.9
 
6.9
Bekijk alle reviews Meest gewaardeerde reviews
Heeft u al een account?
Uw beoordeling (optioneel)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Extra info
Welk(e) product(en) (of dienst) heeft u besteld?
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.
Tom van der Heijden
Gemiddeld 
 
1.3

Waardeloos bedrijf

Maken loze beloftes over levertijd, komen tot 5 maal toe hun afspraken niet na. Zit nu al een maand later nog steeds zonder productVerzending: tot 2 maal toe verkeerde track en trace code ontvangen, kreeg ook een mailtje dat ik iets had teruggestuurd had terwijl ik dat nooit had gedaan en liegen over verzendingen niet nooit verstuurd zijnKlantenservice: 15min wachten voor een telefoontje waar je niets aan hebt ....

Besteld product
Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
frank
Gemiddeld 
 
1.0

terrible service

worst customer service,

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Serge
Gemiddeld 
 
4.0

te laat en zonder handleidingen

Ik heb 3 producten besteld op zondagmiddag. De order gaf aan dat ze maandag geleverd zouden worden. De eerste kwam maandag, de tweede kwam dinsdag en de derde woensdag.

2 producten passen niet op mijn kabels. Op een gestuurd mailtje met de vraag welke aansluitingen we wel nodig hadden kreeg ik pas na een ruime week antwoord. De nieuwe aansluitingen kwamen vervolgens en daar zat geen handleiding bij hoe die aan te sluiten.

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Edwin
Gemiddeld 
 
4.0

Klacht

Zondag j.l. producten besteld en betaald, direct een bevestiging van de order ontvangen dus tot zover geen klachten
Volgens de site voor 22.00 uur besteld de volgende dag geleverd ik zit inmiddels 3 dagen te wachten op mijn spullen.
Na diverse pogingen om de help desk aan de telefoon te krijgen is dit me eindelijk gelukt na 3 dagen.
Er wordt een onderzoek ingesteld, en wordt zo spoedig mogelijk terug gebeld , we gaan het meemaken.

Hopelijk is de chauffeur van DHL niet tegen een boom gereden.

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
richard
Gemiddeld 
 
3.0

slechte afhandeling bij weigeren pakket

op 6 januarie 2017 heb ik iets besteld bij bax-shop.nl maar ik had achteraf besloten om het te annuleren en ik mocht het pakketje weigeren aan de deur,zo gezegd zo gedaan,de eerste bezorger wilde het niet mee terug nemen want hij mocht het zogenaamd niet mee terug nemen en stond er op dat ik het pakketje aan nam maar ik bleef voet bij stuk houden en bleef het weigeren....oke dat had ik gehad DACHT ik....2 dagen later werd het pakketje weer aangeboden maar nu door een andere bezorger,ik weer het het pakketje geweigerd,en nu ligt het pakketje al anderhalve week in het sorteer centrum als ik track&trace moet geloven....ik heb vandaag contact gehad met bax en die vertelde mij dat ( Het pakket zal volgende week bij ons terugkomen en dan wordt het geld direct naar je overgemaakt. ) dan is het pakketje dus al bijna 3 weken onderweg en voor dat ik dan mijn geld retour heb duurt dan nog eens 3 werkdagen....dit kan toch niet bax? dat het bedrijf wat jullie pakketjes bezorgd er zo een rommeltje van maakt wil toch niet zeggen dat jullie je klanten laten wachten op hun geld? wie weet duurt het langer dan een week....dat het pakketje al anderhalve week op het sorteer centrum ligt daar kan ik toch niks aan doen? dat is iets tussen jullie en de bezorger ( fadello )....

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
George Philip
Gemiddeld 
 
10.0

Bax doet het perfect!

Het is jammer hier zo vele onplezierige ervaringen te lezen. Zo te lezen aan de klachten ligt het niet altijd aan Bax zelf maar aan derde partijen, zoals vervoerders en fabrikanten. Om dan lage scores aan Bax te geven is mijns inziens niet correct.

Mijn verhaal gaat hier:

Dag-1: Ik bestelde een Korg Electribe 2 Music Workstation en kreeg die de volgende dag keurig netjes aangeleverd. Na die avond uitproberen kwam ik tot de conclusie dat voor de soort musiek die ikzelf maak ik toch beter de Korg Electribe 2 Sampler had moeten hebben.

Dag-2: Gelukkig dat Bax zo geweldig is om of geld terug of ruilen tegen wat anders aan te bieden. Dus ik meteen de Korg Electribe 2 Music Workstation als nieuw in de als nieuwe doos terug verpakken en binnen een dag kreeg ik een DHL retoulabel toegemailed en een download link om het retourformulier op te halen die dan met de zending mee gaat.

Dag-3: Mooi dan, papiertjes uitgeprint, retourformulier in de buitendoos, DHL op de buitendoos, en de hele mikmak bij DHL afleveren. Daar kreeg ik netjes het verzendbewijs geSMSt.

Dag-4: Dan kreeg ik van Bax een mailtje met een betaalverzoek om een Eurootje prijsverschil bij te betalen. Deed ik meteen met alle plezier en daarop kreeg ik een ontvangst bevestigings mailtje. Daarin kon ik zien dat Bax exact datgene gaat doen waar ik om heb gevraagd, te weten het exacte product (met nummer) namelijk de Sampler leveren.

Dag-5: Al gauw kreeg ik een mailtje van Bax met de bevestiging van de omruil, maar nog geen track & trace.
Maar na nog eventjes wachten kwam dan het verlossende mailtje: Het pakket is met DHL onderweg.

Dag-6: Ik kreeg in de middag mijn machientje bij mij keurig aan de deur afgeleverd. En nu heb ik precies wat ik wilde hebben, de Sampler. Helemaal nieuw, alles werkt, perfect. Wat een geweldige snelle en goede service!

Kortom, alles volgens het boekje, dus Bax doet het prima en oppie toppie in alle opzichten, en die krijgt dus van mij het Baximum aantal sterren!

Besteld product
Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Dick
Gemiddeld 
 
1.0

Een groot drama

Na wat onderzoek kon ik alleen bij BAX terecht voor twee tweeters. Moesten speciaal besteld en vooraf betaald. Dat heb ik begin november 2016 gedaan. Levertijd 5 weken. Zit er nu nog op te wachten. Wil langzamerhand wel weten hoe het er voor staat. Op mails reageert het bedrijf niet. Dan maar bellen. Intussen vier maal gedaan. Keuzemenu dat mijn ingetoetste keuzes niet herkend. Steeds minstens 15 minuten in de wachtstand (omdat het altijd drukker is dan gebruikelijk). Altijd een medewerker aan de lijn die ook niks kan vinden, van niks weet, systeem loopt vast ... stilte... wacht even. Steeds belooft om terug te bellen als ze meer weten. Nooit gebeld. "Verbind mij even door met de afdeling klachten". Antwoord: Dat ben ik ook

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
gerard hover

Levering binnen 24 uur????

Donderdag 17 november 's middags besteld EN betaald.
Apparaat zou vanuit winkelvoorraad geleverd worden volgens telefonische afspraak!
Vrijdag geen levering. Zaterdag geen levering.
Helpdesk gebeld, deze zouden een "onderzoek" starten...... apparaat was zoek!
Schuldige Postnl? Track en trace code nimmer ontvangen.
Gevraagd om mij terug te bellen of mailen.
Inmiddels maandag 21 november; geen levering, geen tegenbericht.
Geweldige service ???

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review

Danny
Gemiddeld 
 
3.0

Onder rembours betaald en toch aanmaningen krijgen!

Ongelooflijk slecht bedrijf!
Vorig jaar november heb ik een order geplaatst onder rembours. Zending is binnen gekomen en betaald aan de GLS chauffeur. Ik heb netjes een bon gekregen met daarop voldaan. Echter is het geld niet aangekomen bij Baxshop. Maar ik heb wel betaald. Bedrijfs recherche van GLS erbij gehad en volgens deze meneer was het zo klaar als een klontje, de chauffeur heeft het geld in zijn zak gestoken. De zaak zou afgehandeld worden tussen GLS en Bax. Echter ontvang ik na bijna 1 jaar nog steeds aanmaningingen. Ik bel steeds en leg het verhaal weer steeds opnieuw uit, waarop Bax aangeeft dat het wordt opgelost. Inmiddels de laatste aanmaning ontvangen en vandaag weer gebeld naar Bax. Nu zegt Bax, dat GLS niet uitkeert gezien er geen verzekering is voor verdwenen geld. Daarbij werdt mij verteld door Jeannette van Bax : gezien Bax al jaren zaken doet met GLS, dat ik als klant maar opnieuw dat bedrag mag betalen en ik inmiddels niet geloofd wordt dat ik betaald heb! Wie is hier nu de klant? GLS of ik? Voor mij is dit in iedergeval de laatste keer geweest om iets te bestellen en morgen wordt de rechtsbijstand op deze zaak gezet. Voor alle klanten die willen bestellen: betaal lekker met iDEAL , want onder rembours heb je alleen maar stress, wordt je dubbel genaaid bij Bax en wordt de hand boven het hoofd van GLS gehouden!

Was deze beoordeling nuttig? 

Amanda Bax-shop op Oktober 13, 2016

Beste Danny,

Zoals wij ook op uw andere reviews hebben gereageerd, is deze kwestie nog in behandeling. Mocht u nog nog vragen hebben met betrekking tot de aanmaning, dan kunt u contact opnemen met onze debiteuren-administratie.

Met vriendelijke groet,


Amanda
Bax-shop

Thom op April 11, 2017

Indien je een bon hebt lijkt me niet dat het moeilijk is te bewijzen dat je betaald hebt. Je kan onder rembours trouwens ook nooit het pakket krijgen mits je niet meteen afrekend. Dus een erg wazig verhaal dat men jou nu als schuldige ziet.

Reageer op deze review
ruiter

alles gaat fout bij bax

Van de week 2 zendermicrofoons besteld, volgens de website op voorraad, betaald en een dag later word er 1 geleverd en staat nr 2 in backorder (verwachte levertijd 3/4 weken)foutje op de website Sorry Sorry meneer kan gebeuren wat vervelend voor u.??!!
Contact met bax en gekozen voor een duurdere exemplaren en aangegeven dat ik ze echt de dag erna nodig had!! De nog niet geleverde zou worden gecrediteerd en de andere terug sturen en zou dan ook mijn geld terug krijgen prima geregeld (dacht ik). Om de nieuwe per direct te laten verzenden een nieuwe directe betaal link gekregen verrekenen kon niet ik zou mijn geld later dan terug krijgen,direct betaald. de volgende dag gebeld want ik had nog niets ontvangen, blijken de mircofoons niet eens te zijn verstuurd!!! storing in het systeem. Sorry Sorry meneer kan gebeuren.
Ik heb inmiddels 4 microfoons betaald. en niets ontvangen.

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Lees meer reviews

Vergelijk webshop reviews en koop betrouwbaar online

Reviewspot verzamelt webwinkel beoordelingen en geeft in een handig overzicht de review score per webshop weer. U kunt dus snel en eenvoudig zien of een webwinkel betrouwbaar en bestellen veilig is. In de categorie gsm staan de belangrijkste Nederlandse gsm webshops. Bekijkt u de belsimpel ervaringen en mobiel.nl reviews van die grote gsm shops maar eens of ontdek of Cool Blue en Simpel betrouwbaar zijn. U kunt verschillende aspecten van deze webshops bekijken. Eenvoudig kunt u bijvoorbeeld de betaalmogelijkheden van mode webwinkels zoals wehkamp, pabo of amazon bekijken. U kunt reviews en beoordelingen van Nederlandse aanbieders van een goede opleiding zoals nha opleidingen of Laudius danwel reviews over elektronica shop baxshop lezen. Maar natuurlijk kunt u ook zelf een webshop beoordelen en uw positieve ervaringen of klachten delen. Online winkels kunnen gratis hun shop aanmelden op Reviewspot en een onbeperkt aantal reviews en beoordelingen verzamelen. Online winkels kunnen daarnaast gratis gebruik maken van de review widgets. Het beste advies, betrouwbare beoordelingen, recensies, klantbeoordelingen & ervaringen met Nederlandse webshops, u vindt het op Reviewspot.nl! - Copyright © 2010 - 2016.