Bax Shop reviews, beoordelingen en ervaringen

www.bax-shop.nl
 
3.8 (108)
Baxshop

108 Bax Shop reviews

 
(11)
 
(5)
 
(14)
 
(19)
 
(59)
Terug naar overzichtspagina
Bezoek website
Heeft u al een account?
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.
19 resultaten - getoond 1 - 19
Volgorde

Wat een afknapper zeg, die service na verkoop van BAX

Beoordeling 
 
3.3

Al bijna 3 maanden aan het wachten op herstelling van mijn fender onder garantie.
Bax is onbereikbaar, zowel telefonisch als via mail
5 weken max hadden ze gezegd
Wat een amateurisme zeg
Dit gaat niet meer lang duren vrees ik, voor ze hun faillisement gaan aanvragen

SG
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Niet doen

Beoordeling 
 
3.0

Speaker stuk. Geen garantie. Crossover doorgebrand zeggen ze.
Reparatievoorstel 430 euro.
Terug laten sturen en zelf gerepareerd. 10 euro onkosten. Half uur werk. Belachelijk. Ik koop hier nooit weer. Wees gewaarschuwd.

H
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

Wacht al 30 dagen op terugbetaling

Beoordeling 
 
3.8

Slechtste service ooit! Wat een bedrijf. Hier half juli een bestelling geplaatst. Levering komt vervolgens met transportschade binnen aangezien het ondeugdelijk verpakt was. Na contact met iemand van BAX dit set o.b.v. retour aanmaken teruggestuurd en op hun advies alvast een nieuw set besteld om het snel geleverd te krijgen. ook deze weer vooraf betaald.

Vervolgens de nieuwe bestelling niet op tijd geleverd en heb ik die (ook weer op advies van BAX) geweigerd. Ondertussen dus 2 betalingen daar en alle producten retour.

Eerste terugbetaling liet 10 dagen op zich wachten maar de terugbetaling van de eerste bestelling duurt nu al een maand! Diverse keren getracht in contact te komen maar terugbellen lijkt lastig voor BAX, alles gaat per mail en ondertussen, al de 4de als reactie op mijn verzoek, een verhaal dat de terugbetaling ergens mis is gegaan en het opnieuw wordt gedaan. Vervolgens zou het dan 5 tot 7 werkdagen duren voordat het op mijn rekening staat.

Nu ondertussen 30 dagen verder en tot op heden nog steeds geen terugbetaling ontvangen....
Wat een bedrijf..... En een klantenservice waar je alleen een telefoniste aan de lijn krijgt die je vervolgens niet door kan (of mag) schakelen naar de daadwerkelijke klantenservice....

Ik kan maar 1 advies geven, KOOP HIER NOOIT IETS!

J
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Vroeger groot fan van Bax maar nu is het echt waardeloos!

Beoordeling 
 
4.3

Ik ben echt in shock zoals de service van Bax is achteruit gedonderd! De klantenservice is echt vreselijk! Tot drie keer toe meer dan een half uur in de wacht gestaan. De belofte dat ik binnen twee werkdagen word teruggebeld en dat werd twee weken. Uiteindelijk na meerdere mails van mijn kant wordt mijn product opgestuurd en toen bleek de doos al open te zijn en werkte het apparaat niet naar behoren. Direct een retourticket aangevraagd en dat duurde ook weer veel te lang. Weer gemaild dat ik het apparaat z.s.m. terug wilde sturen maar op de retourticket zat te wachten. Uiteindelijk retour gestuurd en nu ruim twee weken verder nog helemaal NIKS alleen een melding dat het retour is gestuurd en dat er een wisseling komt. Wisseling??? Ik heb ze gemaild en gevraagd of ik teruggebeld kan worden, geen reactie. Nog een keer gemaild en aangegeven dat ik al weken geen muziek kan maken en of ze mij willen adviseren en even kunnen bellen. Al twee weken geen enkele reactie. Al met al voor mij NOOIT meer de BAX shop, weet niet wat er daar aan de hand is want in het verleden verliepen mijn aankopen daar altijd super. Jammer Bax, ik ga de volgende keer echt naar een ander!

E
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

Geen geld terug, nieuw product of kortingscode

Beoordeling 
 
4.7

Ik heb mijn keyboard ergens begin 2018 gekocht en kwam al meteen met een probleem dat de toetsen niet goed vast zaten en veel herrie maakte als ik erop speelde. Ik dacht dat het normaal was maar dat bleek dus niet. dus ik besloot het 1 maand geleden op te sturen voor een reparatie.
vervolgens heb ik hem gisteren terug gekregen met stof erop en er was er helemaal niets aan gerepareerd!! Ik stuur een berichtje van: wat is dit? er is helemaal niets aan gedaan 4 weken lang en jullie updaten mij er niet over. Hun antwoord hierop: Stuur het opnieuw op met duidelijke informatie (wat ik al deed toen ik hem opstuurde met een filmpje erbij). Ik vraag vriendelijk om een nieuw product of mijn geld terug maar geen gehoor. Nu nemen ze de telefoon niet meer op en hebben ze ook nog eens opgehangen. Koop je apparatuur bij KEYMUSIC! betaal liever 20 euro meer maar dan heb ik tenminste service!

S
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

Dit noemt zich de top

Beoordeling 
 
3.3

Wacht al bijna 3 weken op mijn bestellling. Krijg via klantenservice alleen alleen maar 3 x te horen dat er een onderzoek bezig is. Tot nu toe nog steeds niets. Kijk uit met bestellen. De kans dat het mis gaat is groot. Voor mij geen bestellingen meer bij Bax.

EL
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

Als het niet op voorraad is dan krijg je het ooit. Geen klantenservice. Wel goedkoop.

Beoordeling 
 
3.0

Ik weet niet eens waar ik moet beginnen. Jaren terug al besteld, ging prima. Nu een wat grotere bestelling die 'zoek' was. Daarna geannuleerd. Maar kwam de bestelling toch. Knullig maar het kan. Moet ik nu betalen om de spullen weer op te laten halen. Dat vind ik -ook in crisistijd- geen goede propositie voor de klant. Je eigen fouten kun je niet zo makkelijk op de klant afschuiven.
Superjammer allemaal want zo wordt bestellen van goede muziekspullen een jammerlijke tafereel in mineur.

E
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

Service van Bax Music 0,0!!!!! Nog nooit zo slechte service meegemaakt.. !!!!

Beoordeling 
 
4.5

Slechte service..je Wordt niet verder geholpen telkens meer als half uur wachten als je klantendienst belt en dan leggen ze de telefoon dicht als je de manager wil spreken omdat ze niet kunnen antwoorden ..gewoon weg zwijgen als je iets vraagt..en je niet verder helpen.. we wachten al 2weken op ons pakket.. ze gingen uitzoeken of het nog bij hen was of bij de vervoerder 2dagen nadien hebben ze het nog niet uitgezocht.. en annuleren willen ze niet.. zorg dan dat het pakket geleverd wordt ipv ons in het ongewisse te laten.. onderneem actie als er zoiets is ipv telefoon dicht te leggen als het moeilijk wordt om te antwoorden en de manager gevraagd wordt..mails worden niet beantwoord.. nog nooit heb ik zo slechte service meegemaakt ergens..!!! Dan betaal ik liever meer en loopt alles vlot..of Wordt er actie ondernomen als er iets scheelt..ipv hier waar ze niets doen.. en gewoonweg geen service bieden..!!

N
Was deze beoordeling nuttig? 3 0
Reageer op deze review

6 dagen=2 maanden

Beoordeling 
 
4.3

Beloofde levering binnen 6 dagen. Werkelijke levering 2 maanden !!!
Doei Bax Music.

LG
Was deze beoordeling nuttig? 1 1
Reageer op deze review

Slechte service

Beoordeling 
 
4.8

Ben al jaren klant bij Baxshop. Altijd een tevreden klant geweest. Maar die zijn ze nu kwijt. Waardoor?
Door een slechte service.

Opsomming:

- Gemiddelde wachttijden aan de telefoon: 30 minuten (Maar je wacht daadwerkelijk langer)
- WhatsApp webcare reactietijden: een middag. (checken ze hun appjes 1x op een dag?)
- Soms bestel je iets wat op voorraad is zal het dus de volgende dag geleverd worden. Mijn laatste twee orders kwamen echter pas een dag later aan vanwege een 'onverwachte' fout.
- Kies je voor een avondlevering? Danheb je de kans dat het toch s'middags geleverd wordt.
- Je bestelt een product en krijgt daarbij gratis spam brochures meegeleverd van derde partijen. Extra afval voor de papier container die al niet zo vaak wordt geleegd :-/

Tips voor Baxshop:

- Verlaag de telefonische & online wachttijden
- Houd je aan de leveringsafspraken. Of breng de klant op de hoogte als er vertraging optreedt. Om wat voor reden dan ook. Laat ze niet zelf bellen om daar dan pas achter te komen. Niemand staat graag een half uur in de wachtrij of een halve dag wachtende op een response van het webcare team.
- Maak de reclamefolders van derde partijen optioneel d.m.v. een checkbox bij het bestelformulier. Bax-shop verdient hierop en daar mag de klant best van meegenieten als deze voor deze optie gaat :)

- 2019 -
Een goede service is ontzettend belangrijk in deze tijd. Zelfs nog belangrijker dan een lage prijs. Ik betaal liever wat meer voor een product waarvan ik weet dat deze snel en volgens afspraak geleverd wordt Als ik vragen heb, dan kan ik bellen of appen, zonder dat ik lang hoef te wachten op een response.

Tijdens het typen van deze review ben ik nu inmiddels 45 minuten verder en raad eens wat? Deze ganze tijd sta ik in jullie telefonische wachtrij van wat volgens jullie 20 a 25 minuten zou zijn!

:-/

Vriendelijke groet,
Oud klant

JS
Was deze beoordeling nuttig? 2 2

Sjoerd op 28 September 2019

Je kan natuurlijk een fles azijn drinken voor en tijdens het schrijven van je review. Aangezien je het allemaal zo goed weet neem ik aan dat je zelf ook directeur bent van een groot en succesvol bedrijf? Neem even een moment van zelfreflectie en bekijk je eigen feedback richting Bax-shop nog eens... Je klaagt over wachttijd aan de telefoon, dat je bestelling een dag later komt dan gepland maar als ze eerder leveren dan is het ook niet goed? De reclamefolders, als ze je niet interesseren, kun je gewoon in de papierbak doen zodat ze worden gerecycled. Probeer is wat meer te genieten van de producten die je besteld en accepteer dat het ook bij een ander soms niet altijd even goed gaat. Of je kan nog een glas azijn drinken natuurlijk! ;-)

John Sim op 28 September 2019

Dag Sjoerd,
Dank je voor je reactie. Azijn? Nee dank je. Geef mij maar een goed flesje Port :)

Je geeft aan dat de klant niet zo moet zeuren om wat vertraging. Inmiddels is er weer vertaging opgetreden. Met maar liefst 2 dagen extra. Dus azijn? Nee .. gewoon een slechte service. Althans, dat is mijn persoonlijke mening en die vele anderen op deze pagina(s).

Goed weekend!

Robin op 03 Oktober 2019

Totale onzin, Sjoerd. De klantenservice is gewoon helemaal uien. Als je harde beloftes doet om je te onderscheiden van je concurrentie moet je niet huilie-huilie doen als je deze van geen kanten nakomt. Dan ben je gewoon een opportunistisch kutbedrijf.

Reageer op deze review

Super slechte service

Beoordeling 
 
4.3

Wij hebben een rookmachine in de B-stock gekocht en deze bleek kapot en niet compleet. deze retour gestuurd en nu zeggen ze dat hij niet stuk was en dat ik 50,= moet betalen voor ik hem terug krijg. Nog nooit zo slecht geholpen door een bedrijf. Ik heb meer dan 7 keer gebeld en lang in de wacht gestaan waarna nog geen oplossing. En beloftes dat ze er op terug komen en je word gewoon niet terug gebeld. Voor ons nooit meer BAX-Shop

ME
Was deze beoordeling nuttig? 6 1
Reageer op deze review

Geen levering, niet bereikbaar, foute trackingcode

Beoordeling 
 
3.8

Beste bax-shop,

Ik kreeg een melding van u dat er technische problemen zijn bij dhl.

Dat daarom mijn trackingcode niet bekend is en mijn pakket daarom afgelopen zaterdag niet is geleverd.

Echter ik heb zojuist telefonisch  contact opgenomen met DHL
Ze hebben het nagevraagd echter er is geen storing bekend bij DHL betreffend baxshop 


Graag opheldering hierover

Echter geen reactie 4 dagen reactietijd op mail wordt gegevens.
Telefonisch contact proberen te krijgen, wegens extra drukte lange wachttijden, terwijl ik
in de ochtend al om 09:00 aan de telefoon hing.

M.v.g

Cor de Visser
Oss

CD
Was deze beoordeling nuttig? 4 1
Reageer op deze review

AchterBAX en een Puinhoop

Beoordeling 
 
4.0

BAX SHOP is niet meer............
Jaren lang klant geweest en ook tevreden maar nu ben ik er HELEMAAAAAL klaar mee! Klanten lokken met levertijden v 3 dagen en na meerder telefoontjes met minstens een 1/2 uur wachttijd en ook false beloftes zag ik op de site de levertijden veranderen naar meer dan 6 weken en natuurlijk al betaald om dan ook nog te moeten bedelen om terugbetaling wat weer 14 dagen duurde. De concurrent kon binnen 2 dagen uit Z Duitsland leveren! De laatste keer een gitaar besteld en deze was na 3 dagen binnen maar deze was dramatisch slecht en beschadigd op zeker 7 punten dat hij nooit meer te gebruiken was. Na een 1/2 uur wachten werd mij aangeraden om foto's te maken en op te sturen en als tegemoet-koming zou ik hem waarschijnlijk gewoon kunnen houden en 2 dagen later een nieuwe krijgen. Jammer dat ik de foto's niet hier kan laten zien. Omdat ik niets meer hoorde weer gebeld, 2 x 20 minuten gewacht om weggedrukt te worden . De 3e keer gelukt na 50!!!! minuten wachten om te horen dat de afspraak van ene Martijn niet deugde en alsnog een terugzending vereist was. Heb direct om terug betaling gevraagd wat ook nog 10 dagen duurt..........KORTOM NOOOOOOIT MEER!!!!!!!!

PC110019
PC110009
PC110002
MR
Was deze beoordeling nuttig? 8 0
Reageer op deze review

Waardeloze aftersales

Beoordeling 
 
3.0

Fender gitaar gekocht met koffer. In de doos zit een heel andere gitaar dan getoond op de foto's bij de productbeschrijving. De vraag: alles terugsturen of alleen de gitaar indien alsnog de juiste geleverd kan worden. Per e-mail foto's gestuurd van wat het had moeten zijn en wat er geleverd was naar de helpdesk. Geen enkele reactie. Vervolgens gebeld: de wachttijden zijn 2x zo lang als aangekondigd. Resp. 0,5 en 0,75 uur. De Fender specialist zou terugbellen. Niet gebeurd. Weer gebeld: Mag je het verzendlabel 2 keer uitdraaien en op de beide dozen plakken of raakt het logistieke systeem in de war als 2 keer dezelfde barcode voorbij komt ? De medewerker heeft er geen flauw idee van. Is het retourformulier hetzelfde als de email ? waarom heet die email dan "verzendformulier DHL" Uiteindelijk de hele zooi in 1 doos opgestuurd. Had graag de goede gitaar alsnog gehad maar bij deze amateurs koop ik niets meer.

JV
Was deze beoordeling nuttig? 5 0
Reageer op deze review

Slechte klantenservice en leveren niet op tijd!

Beoordeling 
 
3.5

Leveren de beloofde spullen niet op tijd: ik heb 7 dagen moeten wachten en 5 x met de klantenservice moeten bellen en uiteindelijk kreeg ik nog geen fatsoenlijke oplossing!!! Koop hier NIKS en weer gewaarschuwd.

M
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

te laat en zonder handleidingen

Beoordeling 
 
4.0

Ik heb 3 producten besteld op zondagmiddag. De order gaf aan dat ze maandag geleverd zouden worden. De eerste kwam maandag, de tweede kwam dinsdag en de derde woensdag.

2 producten passen niet op mijn kabels. Op een gestuurd mailtje met de vraag welke aansluitingen we wel nodig hadden kreeg ik pas na een ruime week antwoord. De nieuwe aansluitingen kwamen vervolgens en daar zat geen handleiding bij hoe die aan te sluiten.

S
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Klacht

Beoordeling 
 
4.0

Zondag j.l. producten besteld en betaald, direct een bevestiging van de order ontvangen dus tot zover geen klachten
Volgens de site voor 22.00 uur besteld de volgende dag geleverd ik zit inmiddels 3 dagen te wachten op mijn spullen.
Na diverse pogingen om de help desk aan de telefoon te krijgen is dit me eindelijk gelukt na 3 dagen.
Er wordt een onderzoek ingesteld, en wordt zo spoedig mogelijk terug gebeld , we gaan het meemaken.

Hopelijk is de chauffeur van DHL niet tegen een boom gereden.

E
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

slechte afhandeling bij weigeren pakket

Beoordeling 
 
3.0

op 6 januarie 2017 heb ik iets besteld bij bax-shop.nl maar ik had achteraf besloten om het te annuleren en ik mocht het pakketje weigeren aan de deur,zo gezegd zo gedaan,de eerste bezorger wilde het niet mee terug nemen want hij mocht het zogenaamd niet mee terug nemen en stond er op dat ik het pakketje aan nam maar ik bleef voet bij stuk houden en bleef het weigeren....oke dat had ik gehad DACHT ik....2 dagen later werd het pakketje weer aangeboden maar nu door een andere bezorger,ik weer het het pakketje geweigerd,en nu ligt het pakketje al anderhalve week in het sorteer centrum als ik track&trace moet geloven....ik heb vandaag contact gehad met bax en die vertelde mij dat ( Het pakket zal volgende week bij ons terugkomen en dan wordt het geld direct naar je overgemaakt. ) dan is het pakketje dus al bijna 3 weken onderweg en voor dat ik dan mijn geld retour heb duurt dan nog eens 3 werkdagen....dit kan toch niet bax? dat het bedrijf wat jullie pakketjes bezorgd er zo een rommeltje van maakt wil toch niet zeggen dat jullie je klanten laten wachten op hun geld? wie weet duurt het langer dan een week....dat het pakketje al anderhalve week op het sorteer centrum ligt daar kan ik toch niks aan doen? dat is iets tussen jullie en de bezorger ( fadello )....

R
Was deze beoordeling nuttig? 3 0
Reageer op deze review

Onder rembours betaald en toch aanmaningen krijgen!

Beoordeling 
 
3.0

Ongelooflijk slecht bedrijf!
Vorig jaar november heb ik een order geplaatst onder rembours. Zending is binnen gekomen en betaald aan de GLS chauffeur. Ik heb netjes een bon gekregen met daarop voldaan. Echter is het geld niet aangekomen bij Baxshop. Maar ik heb wel betaald. Bedrijfs recherche van GLS erbij gehad en volgens deze meneer was het zo klaar als een klontje, de chauffeur heeft het geld in zijn zak gestoken. De zaak zou afgehandeld worden tussen GLS en Bax. Echter ontvang ik na bijna 1 jaar nog steeds aanmaningingen. Ik bel steeds en leg het verhaal weer steeds opnieuw uit, waarop Bax aangeeft dat het wordt opgelost. Inmiddels de laatste aanmaning ontvangen en vandaag weer gebeld naar Bax. Nu zegt Bax, dat GLS niet uitkeert gezien er geen verzekering is voor verdwenen geld. Daarbij werdt mij verteld door Jeannette van Bax : gezien Bax al jaren zaken doet met GLS, dat ik als klant maar opnieuw dat bedrag mag betalen en ik inmiddels niet geloofd wordt dat ik betaald heb! Wie is hier nu de klant? GLS of ik? Voor mij is dit in iedergeval de laatste keer geweest om iets te bestellen en morgen wordt de rechtsbijstand op deze zaak gezet. Voor alle klanten die willen bestellen: betaal lekker met iDEAL , want onder rembours heb je alleen maar stress, wordt je dubbel genaaid bij Bax en wordt de hand boven het hoofd van GLS gehouden!

D
Was deze beoordeling nuttig? 2 0

Amanda Bax-shop op 13 Oktober 2016

Beste Danny,

Zoals wij ook op uw andere reviews hebben gereageerd, is deze kwestie nog in behandeling. Mocht u nog nog vragen hebben met betrekking tot de aanmaning, dan kunt u contact opnemen met onze debiteuren-administratie.

Met vriendelijke groet,


Amanda
Bax-shop

Thom op 11 April 2017

Indien je een bon hebt lijkt me niet dat het moeilijk is te bewijzen dat je betaald hebt. Je kan onder rembours trouwens ook nooit het pakket krijgen mits je niet meteen afrekend. Dus een erg wazig verhaal dat men jou nu als schuldige ziet.

Reageer op deze review
19 resultaten - getoond 1 - 19

Bax Shop informatie

Bax Shop is de goedkoopste webwinkel voor DJ's, producers en muzikanten en biedt u altijd de laagste prijs garantie. Bax Shop is specialist met alles op het gebied van Licht, Geluid, DJ Gear, Audio/Video. De webshop is volwaardig Thuiswinkel.org lid en biedt u altijd de laagste prijs garantie. Bax bestaat al vele jaren en heeft in die tijd een goede naam opgebouwd.

Bax Shop betrouwbaar?

De webwinkel van Bax-Shop bestaat al geruime tijd. U kunt vertrouwd bestellen met de gebruikelijke betaalmogelijkheden bij Bax Shop! De shop heeft het thuiswinkelkeurmerk en voldoet daarmee aan strenge eisen. Vele Nederlandse en Belgische consumenten schaffen hun apparatuur al jaren aan bij Bax. ook in Duitsland is de webshop al geruime tijd actief en ook daar wordt veel DJ-aparatuur online aan de man gebracht.

Foto's

PC110019
PC110009
PC110002

Anderen bekeken in dezelfde categorie:

Baxshop
 
3.8 (108)
CoolBlue
 
3.9 (72)
Conrad
 
3.5 (32)
mediamarkt
 
2.7 (40)
MaxiAxi
 
9.1 (22)