CoolBlue reviews

www.coolblue.nl
 
4.5 (50)
CoolBlue

COOLBLUE verkoopt diverse elektronica en consumenten produkten en sinds haar oprichting in 1999 sterk gegroeid. Cool Blue heeft in de België en Nederland inmiddels meer dan 300 gespecialiseerde webshops en 7 fysieke winkels. Voorbeelden van CoolBlue webwinkels zijn Laptopshop.nl, Camerashop.nl, PDAshop.nl en Speelgoedshop.nl.

Bestelt u bij CoolBlue voor 23.59 uur, dan wordt uw bestelling al op de volgende dag gratis bezorgd.

50 CoolBlue reviews

 
(8)
 
(3)
 
(6)
 
(12)
 
(23)
Heeft u al een account?
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.

ZEER SLECHT NOOOOIT MEER COOLBLUE

Beoordeling 
 
1.0

Zeer slecht, leveren foutief product en weigeren fout toe te geven. Na veel aandringen eindelijk toegeven, tevens is het foutief geleverde product goedkoper dan wat ik betaald heb en het teveel betaalde bedrag keren ze uit in een tegoedbon ipv het uitbetalen aan de klant. Naast het gegeven dat ze niet bereid zijn hun fout te herstellen door een nieuw product op te sturen, keren ze dus ook het teveel betaalde bedrag niet uit. Op de vraag waarom ze niet uitbetalen, want ik heb immers betaald voor een duurder product en ik krijg een goedkoper product, wat dus het zelfde is als diefstal, wordt er verteld dat er helaas niets te doen is want dat is het beleid. Koop aub niet bij coolblue want de klantenservice en nazorg als het mis gaat is uitermate slecht. Je ziet heel duidelijk dat ze goed zijn in het maken van reclame maar als het puntje bij paaltje komt heb je pech gehad en willen ze geen haar met de klant meedenken. Ik ga mijn advocaat erop zetten. Tevens zijn de prijzen erg hoog, dus vergelijk eerst voordat je hier iets koopt! Dat had ik helaas niet gedaan, en krijg je ook nog iets geleverd wat je niet besteld hebt! Kan niet slechter coolblue!!

M
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Leveringen komen steeds vaker te laat

Beoordeling 
 
3.0

De belofte om de dag erop te leveren als je voor 23.59 besteld, wordt steeds vaker niet nagekomen. Leveringen door PostNL komen steeds vaker te laat aan. Alles voor een glimlach, Coolblue? Doe dan iets aan je contract met PostNL: zelfs je medewerkers geven toe dat er veel klachten over zijn.

J
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Afzetters

Beoordeling 
 
2.5

Beste Lezer,
Ja de service van Coolblue is goed totdat je apparaat het niet meer doet. Ik heb voor mijn kleinkind een Nintendo Switch gekocht voor €349 en na 2 maanden laad deze niet meer op. Naar Coolblue gegaan en ter reparatie aangeboden na een paar weken krijg ik een mail dat het apparaat ONJUIST IS GEBRUIKT en dat de reparatie niet onder de garantie van 2 jaar valt. Na meerdere mails over en weer moet ik ook nog €40 betalen voor onderzoek kosten als ik het apparaat wil behouden zoniet is het apparaat van €349 van Coolblue. Let op DIT ZN OPLICHTERS en gaan voorbij het menselijke aspect!!!!

M
Was deze beoordeling nuttig? 1 0

AvV op 22 Februari 2020

Als regelmatige klant gaat u alle perken te buiten met de strekking Dit zijn oplichters.
Geen een ander bedrijf geeft een beter service dan Coolblue dat is mijn ervaring zij staan bij mij hoog in het vaandel

Simon op 11 Maart 2020

Oneens met AvV. Ooit was ik die mening ook toegedaan, maar omdat Coolblue inmiddels zo groot is geworden blijven ze hangen in protocollen waar niet van af wordt geweken. Er is niemand, maar dan ook niemand bij Coolblue die een casus persoonlijk wil of kan bekijken, met als resultaat dat ze mij als klant kwijt zijn en ook de anderen die tussen wal en schip geraken. Persoonlijk heb ik grote bedragen uitgegeven bij Coolblue, en gaf altijd zeer hoog op van hun service, maar het glimlachen is me inmiddels wel vergaan. Niet om het geld, maar om het principe. Iets ter reparatie aanbieden wat correct aankomt(bewijs van), en daarna iets zwaar beschadigt retourneren... met als reactie (in het kort gezegd) red je er maar mee of ga naar een geschillencommissie. Voor mij nooit meer Coolblue! Heb na deze actie van hun een nieuwe tv van meer dan 2000 euro en een zakelijke laptop van net zo'n bedrag elders gekocht. Dat doe je niet zomaar als je positieve ervaringen hebt.

Ik hoop voor AvV dat de ervaring zo blijft, maar vrees het ergste... het is niet meer wat het geweest is.

Reageer op deze review

Wat een slechte service!

Beoordeling 
 
3.8

Meest waardezloze klanten service ooit meegemaakt. Schuiven het probleem zomaar af op "we vermoeden dat het product onjuist gebruikt is". No way dat ik hier ooit nog iets koop!

In Mei 2019 heb ik een decoupeerzaag aangeschaft via coolblue.nl. Enige tijd later ben ik de machine gaan gebruiken. Daarbij viel deze regelmatig uit, moest ik de accu er af halen en er weer opnieuw op doen en toen deed de machine het weer even. De machine heb ik ter reparatie op laten sturen. 3 weken later heb ik de machine "gerepareerd" terug gekregen. Echter bleek tijdens het eerste gebruik dat deze nog steeds niet werkte en deze dezelfde kuren vertoonde. Ik heb een vuren balkje van 3x2 centimeter doorgezaagd en halverwege kwam er rook uit de machine. Toen snel de accu eraf gehaald en opnieuw teruggestuurd ter reparatie. Toen wist men mij echter te vertellen dat ik de machine niet goed gebruikt had omdat er een langere zaag in zat. Er is in totaal nog geen 10x mee gezaagd met een maximale zaagdiepte van 32mm! Diverse pogingen gedaan bij verschillende medewerkers maar ze blijven bij het verhaal "sja de expert vermoed dit dus zal het wel kloppen". Niemand die dit opnieuw wil laten beoordelen. Het is echt 100% een maandag ochtend model geweest.

J
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

soundbar

Beoordeling 
 
1.0

Zeer slechte ervaring met coolblue heb er een nieuwe soundbar besteleld,gekocht voor nieuwprijs.
En blijkt een tweedekans te zijn de doos is behoorlijk beschadigd en de soundbar zat onder vinger afdrukken,die was dus al bij iemand anders geweest.(maar wel nieuw prijs betaald) Als er iets mis gaat bij coolblue dan is niemand thuis,ja ze proberen je af te schuiven met een tegoed bonnetje ik noem dit ......vul het zelf maar in.
Ik koop er niets meer.

J
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

Coolblues service met een traan

Beoordeling 
 
3.0

Coolblues service met een traan,

In augustus hebben we een nieuwe tv gekocht bij coolblue. De levering was okee en twee maanden langen hebben we met veel plezier gekeken naar ons sony kdl toestel. Na twee maanden begonnen de problemen. Het beeld bleef zwart, het toestel ging niet meer aan. Na een lang telefoongesprek waarbij ik meerdere malen in de wacht stond werd besloten de tv op te halen voor reparatie. Rond deze tijd is mijn glimlach al verdwenen.

Na twee weken wachten (en dan schijn je nog mazzel te hebben) ontvangen we de tv terug. De beeldbuis functioneerd naar behoren, maar de helden van de reperatieservice hebben een klein details over het hoofd gezien…..
Een enorme barst in het scherm! Vlekken in het beeld. De 40 inch afmeting is reduceerd tot een maanlandschap van psychidelische kleuren dat alleen entertainend is als je geestverruimende middelen gebruikt.

Dit vermoed ik trouwens wel van de mederwerkers die bij de Klantenservice van coolblue werken. Na voor een tweede maal meerdere minuten in de wacht te hebben gestaan krijg ik een jonge man aan de lijn waarvan ik al snel het idee kreeg dat ik beter de pot vaseline op tafel kon zetten, om volgens voorover te bukken.

Ik heb een gerepareerd product gekregen dat er net zo slecht aan toe was als eerder. Op de vraag naar compensatie of de vraag naar een leentoestel werd enkel gereageerd met een optie voor een reparatie verzoek. Als ik een tijdvak wil afspreken kan dit niet en medewerker aan de lijn vind het erg vervelend maar, hij kan zich niet indenken hoe het is. Hij besteld zelf namelijk nooit iets online.

Zal ik voortaan ook maar doen, zeker als ik na mijn gesprek met de Klantenservice een mailtje ontvang waarin staat dat het retourneren van de tv een gewenste oplossing is.

Ik vraag mij af wat voor wensen coolblue nog meer voor mij in vervulling kan laten gaan. En welke waarde coolblue hecht aan de betekenis van het woord medewerken. Ik dacht altijd dat service met een glimlach iets anders inhield dan afgescheept te worden met een Klantenservice die mensen aanneemt die zeggen zelf nooit iets online te bestellen. Lijkt mij dat de HR afdeling zijn diploma bij een pakje boter gewonnen heeft of gekocht bij inholland.

Zowel mijn geduld als mijn kringspier zijn door dit blauwe stelletje incompentente knuppels zover opgerekt dat ik enkel nog wat bestel bij coolblue als ik weer keihard in mijn reet genaaid wil worden.

Ik ga voortaan wel naar een winkel in de buurt.





J
Was deze beoordeling nuttig? 6 0
Reageer op deze review

Slechtste service ooit

Beoordeling 
 
1.8

De service met een glimlach geldt alleen voor Coolblue. Voor de klant geldt buk en ontspan, want je wordt van achter genaait. Een Sony tv ging na twee maanden kapot. Tv werd opgehaald, in een tijdsvak. Leen toestel is niet mogelijk. Geld terug ook niet. 3 weken later is de tv terug, MET EEN KAPOT BEELDSCHERM! Op dat moment hoop ik dat er meer mogelijk is. Nee hoor... Nog steeds geen leentoestel, geen geld terug mogelijk en ineens wordt de tv niet meer in een tijdsvak opgehaald. 'Dit is onze oplossing en anders verbreek ik de verbinding' was de reactie van de klantenservice medewerker.
Coolblue is weer een klant kwijt. De service is nog slechter dan de man die het dak van het AZ stadion ontworpen heeft.

I
Was deze beoordeling nuttig? 3 0
Reageer op deze review

Incompetent

Beoordeling 
 
1.0

Jullie zijn de meest incompetente webshop, op het gebied van retour- en ruilbeleid, die ik ooit in mijn leven heb meegemaakt. Twee weken lang hoofdpijn. Ik heb meerdere vakantiedagen voor niks gebruikt. Het ging zo veer dat je in een toestand van ontkenning terecht komt. Doen ze dit expres? Willen ze me met opzet boos maken? Ik heb het product uiteindelijk, op eigen kosten, zelf naar de winkel in Den Haag gebracht om te ruilen. (Deze idee moest ik zelf bedenken) Hier een opsomming van de gebeurtenissen:
- 3 a 4 keer het verkeerde adres gebuikt
- 3 keer belooft dat ruilen mogelijk is en het uiteindelijk niet gedaan
- 2 a 3 keer de retourzending niet aangemeld
- Niet flexibel met afleveren naar het juiste adres ( 5min extra reistijd om op het juiste adres te zijn) Eigen Coolblue bus zoals op het video van de website te zien is? Bullshit, jullie gebruiken dynalogic.

Er zijn beloftes gemaakt om mij te compenseren voor dit drama! Niet alleen wacht ik nog op €5 die ik terug moet krijgen, maar een kortingbon of iets dergelijks heb ik nog niet ontvangen. Ik hoop dat de boodschap duidelijk is en jullie nog iets voor me doen. Als dit niet gebeurd bestel ik nooit meer bij jullie en ik heb all heel wat spullen bij jullie gekocht. Oh ja, zorg dat jullie een nieuwe software pakket aanschaffen om voor een optimale communicatie en verwerking te zorgen van alle informatie die bij jullie door de ronde gaat. Zo fuckin belachelijk!

M
Was deze beoordeling nuttig? 3 0
Reageer op deze review

Ik ben beschuldigd van schade die ik niet heb gemaakt!

Beoordeling 
 
6.0

Wij zijn ervan beschuldigd het product beschadigd te hebben en ze hebben een behoorlijke deel van het aankoopbedrag ingehouden. Wij hebben de klantenservice als zeer klantonvriendelijk en amateuristisch ervaren. Nooit meer cool blue voor ons, wij voelen ons echt belazerd.

NB
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Super slechte service

Beoordeling 
 
2.0

Verkopen met een glimlach, en zijn enorm onaardig als men service moet verlenen.

Nooit meer Coolblue!!!

S
Was deze beoordeling nuttig? 2 1
Reageer op deze review
Lees meer reviews

Veelgestelde vragen

Waarom heeft CoolBlue haar prijzen verhoogd?

Coolblue heeft in het weekend van 22 februari haar prijzen verhoogd. Coolblue wil de verkopen temperen, omdat de productie in China door het Corona virus momenteel op een laag pitje staat. Het bedrijf verwacht de komende maanden beschikbaarheidsproblemen bij de leveranciers. 

CoolBlue informatie

Algemene informatie

Merken
Diversen
Productgroepen
  • Elektronica
  • Speelgoed
  • tablets
  • laptops
  • printers
  • Stofzuigers
  • Computers
  • camera's
  • keukenapparatuur
  • televisies
Levertijd
Voor 23.59 uur besteld, morgen gratis bezorgd
Verzendkosten
gratis bezorging
Afhalen mogelijk
ja
Keurmerken
Thuiswinkelwaarborg
Betaalmethodes
Ideal
Telefoonnummer
010 7988999