CoolBlue reviews, beoordelingen en ervaringen

www.coolblue.nl
 
4.0 (74)
CoolBlue

74 CoolBlue reviews

 
(8)
 
(4)
 
(11)
 
(17)
 
(37)
Bezoek website
Heeft u al een account?
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.

Computer, ZenDrive, Microsoft Office

Beoordeling 
 
5.5

“Coolblue: Alles voor een glimlach.
Dat is een slogan die voor mij absoluut nergens op slaat. Het lachen is mij wel vergaan.

Op 9 juli bestelde ik bij Coolblue een nieuwe computer, een ZenDrive en een Officepakket. De eerste twee werden op 10 juli bezorgd. Toen ik de computer ging installeren, ontdekte ik dat ik geen registratienummer voor Office had ontvangen. Dat heb ik uiteraard gemeld. Op 21 juli kreeg ik bericht dat men een onderzoek was opgestart en dat men daarna met een oplossing zou komen. Ik heb toen gemeld dat ik door het thuiswerken i.v.m. corona niet langer kon wachten en een Office-pakket bij een ander bedrijf besteld had (die dat direct online leverde!), zodat ik nu mijn geld terug wilde hebben. Op 27 juli kreeg ik bericht dat men daarvoor begrip had en dat het onderzoek nog gaande was. Verder vroeg men of de dozen beschadigd waren bij bezorging en of ik daar foto’s van kon opsturen. Ik heb gemeld dat de dozen dicht waren en heb, hoewel ik daar de zin niet van inzag, foto’s van de inmiddels natuurlijk wel geopende dozen gestuurd. Op 9 augustus kreeg ik bericht dat ik aangifte moest gaan doen van diefstal, want ze hadden een proces-verbaal nodig om verder te kunnen.
Welnu, dat weigerde ik te doen. Er was bij mij geen diefstal gepleegd, er was iets niet geleverd. Het doen van aangifte zou dan ook valsheid in geschrifte zijn geweest, terwijl het mij doen aanzetten tot het doen van zo’n valse aangifte ook strafbaar is. Ik heb nog geadviseerd om bij Microsoft navraag te doen of het vermiste pakket bij hun geregistreerd is, zodat ze wellicht achter de dader zouden kunnen kopen.
Omdat mijn geduld toen echt op was heb ik op 9 augustus een termijn van 14 dagen gegeven om het betaalde bedrag terug te storten (het gaat dus om € 69,99 in een bestelling van € 1338,34). Op 12 augustus kreeg ik bericht dat men toch een proces-verbaal moest hebben. Op 25 augustus kreeg ik bericht dat ze het allemaal heel vervelend vonden, maar dat ze hun procedures moesten volgen en dus een proces-verbaal moesten hebben. Diezelfde dag nog heb ik gemeld zeer teleurgesteld te zijn over hun handelwijze betreffende een klein deel van mijn totale bestelling, dat ik met hun interne procedures niets te maken had en dat ik bereid was aangifte te doen tegen Coolblue voor wanprestatie subsidiair oplichting en voor het aanzetten tot het doen van een valse aangifte. Daar heb ik niets meer over gehoord. Later heb ik mij nog gewend tot de CEO Pieter Zwart zelf, maar dat leverde alleen maar een reactie van de klantenservice op, met de mededeling dat ze bij hun standpunt bleven.
Het zal opvallen dat er steeds geruime tijd zat tussen mijn mailtjes en hun reactie daarop. Dat betekent volgens mij dat er blijkbaar veel klachten binnenkomen en men daarvoor te weinig personeel heeft ingezet. Dat beeld wordt bevestigd door de klachten die ik lees op hun Facebook en op reviewsites.
Coolblue is m.i. een ordinaire dozenschuiver die geen enkele service biedt als er iets misgaat. Ik adviseer een ieder daar niets te kopen, maar bij een van de vele andere webshops, die wel aan klantvriendelijkheid doen.

Uit de Algemene Voorwaarden van Coolblue:
Als jouw bestelling beschadigd wordt of kwijtraakt voordat het bij jou is, is dat onze schuld. We gaan het dan ook zo snel mogelijk voor je oplossen.
Je krijgt uiterlijk binnen 2 werkdagen antwoord van ons. We helpen je meteen, of je hoort hoeveel tijd we nodig hebben om het recht te zetten.”

Kortom, ze houden zich ook niet aan hun eigen voorwaarden.

GK
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Vaatwasser & Netwerk switch

Beoordeling 
 
3.0

Zelfs 1 ster voor service is al teveel:

In september 2020 een vaatwasser hier aangeschaft en augustus 2021 gaat deze stuk.
Zij zijn nauwelijks bereikbaar. Inmiddels is er al twee maal een monteur bij geweest
en deze kunne het niet oplossen. Het consumentenrecht geeft aan dat de klant 1x een
reparatie moet toestaan en dan is het klaar. Echter hebben zij maling aan het "Nederlandse recht".
Hun protocol is bepalend en al moet er 10x een monteur komen en de klant 10x vrij nemen het apparaat
maanden niet gebruikt kan worden. Tja daar hebben ze maling aan.

Als zogenaamde compensatie een tegoed gehad van €: 30,-- gehad, een netwerk switch was thuis defect
dus een nieuwe switch met deze korting besteld, deze zou de volgende avond door BudBee bezorgd worden.
Helaas dat is bijna een week geleden. BudBee heeft al aangegeven dat deze zoek is. (Ook bij de webshop)
maar Coolblue geeft aan, ondanks de vermissing maar moet afwachten. Deze centen heeft Coolblue dus gewoon ingepikt.

Tja kan de klantenservice nog slechter.... Nee dat is volgens mij onmogelijk!!!

Mijn Advies, Koop bij een ander... De klanten service kan niet slechter!!!

Tevens zijn ze nauwelijks bereikbaar, al meerdere malen als eerste wachtende in de rij gestaan,
maar dan zit je nog 45 minuten te wachten....

S
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Eufy beveiligingscamera

Beoordeling 
 
7.3

Bestellen en ontvangen is prima. Echter de telefonische klantenservice is een DRAMA! maakt niet uit wanneer je belt, “vanwege onverwachte drukte” …..
Nou hoe lang kan het onverwacht zijn?

WK
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Telefoon

Beoordeling 
 
1.0

Defecte telefoon ging retour voor reparatie. Communicatie en afhandeling niet goed gegaan. reparatie viel buiten de garantie, maar daar werden we in eerste instantie niet van op de hoogte gebracht. Hier kwamen we pas na 1 uur bellen met klantenservice achter. Wij werden nl. verrast door een telefoon retour in een doos met 4 lossen schroefjes en zonder tekst en uitleg. Klantenservice begreep ons ongenoegen en heeft dit doorgespeeld naar backoffice.
Tot op de dag van vandaag nog geen uitleg gekregen over wat ze nu precies met onze telefoon hebben gedaan en waarom we hem retour hebben met 4 losse schroefjes erbij.
Jammer!

AB
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

telefoon

Beoordeling 
 
2.0

Donderdagavond telefoon besteld, levering vrijdag. Kwam niet, geen mail of iets met uitleg verder, niets. Zaterdag en zondag ook niet. en de rest van de weken erop ook niet. Klantenservice is ten alle tijden 'onverwacht druk nu' waardoor je vreselijk veel geduld en belminuten moet hebben wil je iemand spreken. Die iemand weet het dan ook niet en plaatst de order opnieuw. En zo gaat het dagen door. Nooit geleverd, nooit een goeie reden gekregen waarom niet. Na 7 dagen iedere ochtend hetzelfde liedje te moeten horen 'hee raar, het is niet gelukt' permanent gekapt met coolboeh!

J
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

wasmachine

Beoordeling 
 
1.0

Aantal maanden terug werd mijn wasmachine vervangen met een lease contract bij coolblue. Ze kwamen aan en haalde me wasmachine weg zonder een nieuwe neer te zetten dus vroeg ik waar is mijn nieuwe die ik besteld heb ? Oh mevrouw geen idee wij komen alleen weghalen, ik bellen uit eindelijk heb ik een week moeten wachten op een nieuwe want was iets mis gegaan, kreeg bericht dat dit nooit meer zou gebeuren en er compesatie zou komen , erg fijn met kids in huis maar oke 1 keer een fout te overzien , tot dit weekend! Mijn wasmachine ging stuk 4 dagen terug wij bellen , oh mevrouw wij bestellen direct een nieuwe morgen heeft u onze bezorgers aan de deur dus zorg dat u aanwezig ben , zo doende zat ik sochtends vroeg te wachten maar einde ochtend nog niks ik weer bellen of mevrouw een fout wij zorgen dat hij er morgen is en u word vanmidag nog teruggebeld . Savonds nog niks , weer bellen en wel 3 keer want werd gewoon opgehangen of associaal te woord gestaan door hun personeel . Was niks geregeld en nu vandaag zondag nog geen wasmachine , kids zonder schone kleren en onderbroeken en wij zelf ook. Weer bellen…. Oh mevrouw wat vervelend wij gaan het regelen wachten …. Wachten …. Wachten …. Hallo mevrouw nou donderdag komt de wasmachine. Ik zeg pardon nog een week wachten dit kan niet hoe moet ik dat doen ik begon gewoon te huilen, werd gezegd kan niks doen. Toen vroeg ik oke kan me contract beeindigt worden haal ik em wel bij een andere winkel, ja dit kon wel was alleen al me geld en aanbetalingen kwijt ( vandaag nog €75 aanbetaald nogmaals) dus door al hun fouten kom ik tot de conclusie dat ik met beeindigen door hun fout ook nog is al me geld kwijt ben en anders maar week moet zorgen dat ik door kom. Mag ik vragen wat dit voor service is? Hoe jullie zo met mensen om kunnen gaan? En hoe jullie op deze manier eigenlijk nog mogen bestaan? Tot twee keer aan toe word ik vreselijk belazerd door dit bedrijf en als je belt krijg je te horen moment geduld dan krijgt u 1 van onze specialisten aan de telefoon, nou tot nu toe krijg ik van al het personeel te horen dat ze niks kunnen doen en niks mogen aanpassen en dat hogere personen in het bedrijf nooit met klanten bellen of dingen oplossen. Slecht voor klanten en hun personeel! Vreselijk dit bedrijf en adviseer mensen die van klantvriendelijkheid houden en normale service hier gewoon nooit iets bestellen!

PA
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Metabo schuurmachine

Beoordeling 
 
4.5

Wilde graag een schuurmachine(Metabo SRE 4350 TurboTec), en betalen met VVV bonnen. Die moeten worden omgezet online. Echter, dat kan tot maximaal €50,- terwijl ik o.a. een bon heb van €100,-. Klantenservice van Coolblue gebeld of ik in de winkel wel met VVV bonnen kan betalen. Half uur in de wacht met de mededeling dat ik de eerstvolgende klant ben vanwege een storing, maar dat kon de pret niet drukken. Nou, in de winkel met VVV bonnen betalen kon volgens de medewerker. Apparaat besteld en laten bezorgen bij de winkel in Almere.
De volgende dag vol goede moed van mijn vakantieadres op weg naar de winkel in mijn woonplaats. Teleurstelling 1: de verpakking zag er uit of de plaatselijke voetbalclub met de doos had getraind op penalty schieten. Geen verzegeling ook. Doos open gemaakt, apparaat zat onder het stof; naar mijn mening al mee geklust. Ik bestel géén tweede keus maar een nieuw apparaat toch? Winkelmanager doet erg verbaasd en geeft aan dat ik het apparaat gewoon mee kan nemen... "Als hij het niet doet kunt u hem gewoon omruilen". Yeah, Dude... Als jij een nieuwe auto koopt en je krijgt een gebruikte doe je dat natuurlijk ook?
Teleurstelling 2: Ik kan helemaal niet betalen met VVV bonnen. Die kan ik in de winkel voor omzetten, maar dan moet ik daarna eerst even een uur uit mijn neus graven voor ik er over kan beschikken. Waarbij het probleem van maximaal €50,- blijft bestaan. Ik doe niet voor niets moeite om deze dag over de machine te kunnen beschikken, toch?
Conclusie: Kwart tank benzine verspild, nog niet te spreken over de tijd die ik kwijt ben en de parkeergarage die ik mocht betalen. Geen schuurmachine en een illusie armer. Ik was jaren een tevreden klant, maar nu zwaar pissed-off!
Inmiddels de machine ergens anders gekocht... Wel iets duurder maar mooi, nieuw en shiny!

R
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Koffiemachine en ipad

Beoordeling 
 
3.5

Meest slechte bedrijf ooit…!!!! Bestelling van ruim € 1000 geplaatst ordernummer 56118262 Geeft het afhaalpunt van de Hema mijn pakketten aan iemand met een andere straatnaam maar zelfde huisnummer mee… zogenaamd doen ze dan onderzoek en krijg je een mail terug dat je maar aangifte moet doen bij de politie maar dat is niet mogelijk om aangifte te doen van iets wat nog niet in jou bezit was… je word dus door PostNL coolblue en de Hema van het kastje naar de muur gestuurd..!!!!! Bestel hier nooit iets mensen zeer slecht bedrijf en sclechte service… maja de wachttijd van de klantenservice van ruim 45min zegt in dit geval weer genoeg het regent over dit bedrijf klachten.!!! Ben gewaarschuwd..!!!!!

R
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Rowenta Air Force Flex stofzuiger

Beoordeling 
 
3.5

Coolblue, een blije nachtmerrie

In december 2020 kochten wij bij Coolblue een Rowenta Air Force Flex stofzuiger.
In mei van dit jaar brak er een stukje kunststof af waardoor de steel niet meer in de unit “klikte”. Aangezien we in Utrecht wonen brachten wij de stofzuiger naar de winkel in Utrecht.
Ze gaven al aan dat het nog in de garantietermijn viel en hoogstwaarschijnlijk onder de garantie zou vallen.

Alles werd netjes geregistreerd en in ontvangst genomen: nog voordat we thuis waren hadden we al een bevestigings e-mail met reparatienummer.
Om de paar dagen werden we op de hoogte gehouden waar onze stofzuiger zich bevond, totdat deze bij een expert van Rowenta ter beoordeling lag.
Als snel gaven ze aan dat de schade niet onder de garantie zou vallen en we 3 opties hadden.

- Laten repareren voor Euro 228,51
- Retour sturen met Euro 39.95 verzend- en onderzoekskosten
- Afstand doen van de stofzuiger voor Euro 0,00

We vonden dit vreemd want de stofzuiger hadden we gekocht voor Euro 265,00 (5 maanden oud), maar ook te absurd voor woorden het hoge reparatie bedrag voor het vervangen van een kunststofkapje.
Diezelfde week heb ik telefonisch contact gezocht voor uitleg en een Belgisch sprekende dame gaf aan dat de mail met de kosten een misverstand was en de stofzuiger onder garantie gerepareerd zou worden.
“U kunt de mail vergeten” vertelde ze.

Echter, na 5 dagen kregen we een mail met de vraag wat we hadden besloten. Wederom gebeld en toen gaven ze aan dat de Belgische medewerkster dit niet had moeten vertellen en we alsnog moeten betalen voor een reparatie.
We hebben daarna een mail gestuurd dat we hier niet mee akkoord gaan en deze communicatie ook niet begrijpen.
Ze bleven voet bij stuk houden en wilde ons tegemoet komen om de stofzuiger voor Euro 0,00 retour te sturen, zonder reparatie.
Daarna ontvingen we 3 mails, bij de eerste moesten we Euro 1.000.000,00 betalen, de tweede mail Euro 1.000.000 en de derde Euro 0,01 (dit om de stofzuiger vrij te kunnen geven neem ik aan). Natuurlijk kloppen deze bedragen niet maar stel dat iemand verward is en op deze opties zou klikken om te betalen….

Na een paar dagen ontvingen we een brief dat er een nieuw product klaar lag bij Coolblue Utrecht. We dachten nog: misschien hebben ze hun fouten ingezien.
Met ingehouden enthousiasme zijn we met deze brief naar de Coolblue vestiging in Utrecht gegaan.

En wat bleek nu weer, het was gewoon de oude stofzuiger die niet gerepareerd was, mijn vrouw gaf aan dat er in de brief staat dat we een nieuw product zouden krijgen.
De manager (overigens een vriendelijke en behulpzame jongen) ging zich terplekke in het verhaal verdiepen hoe alles was verlopen en ook hij verbaasde zich over wat er allemaal was gebeurd en zei dat dit niet mag gebeuren.
Hij adviseerde de stofzuiger achter te laten om te kijken wat hij nog kon doen. Hij kon op dat moment zelf geen beslissing nemen en zou in gesprek gaan met zijn leidinggevende hierover.
De volgende belde hij terug en gaf aan dat ook hij niets meer voor ons kon doen.

Dus weer terug naar de winkel, voor de derde keer, om de kapotte stofzuiger op te halen.

Het zat ons allemaal niet lekker. Het klopt niet om in deze tijd, waarbij iedereen zich bewust is dat we duurzaam moeten gaan leven, we een 5 maanden nieuwe stofzuiger bij het afval moeten zetten omdat er een zeer klein stukje plastic is afgebroken.

We hebben toen contact opgenomen met de consumentenservice van Rowenta zelf in Veenendaal en het probleem voorgelegd en de vraag of ik het onderdeel kon bestellen zodat ik deze zelf zou kunnen repareren.
Ze gaven aan dat de stofzuiger nog onder garantie valt en we deze gratis konden opsturen naar reparatiebedrijf E-care die dit voor hen doet.
Dezelfde dag nog hebben we de stofzuiger opgestuurd naar E-care. En ook daar konden we online zien wat de status was. De stofzuiger werd onder garantie gerepareerd (nieuw kunststofkapje) en teruggestuurd. Zonder enige kosten!!
We zijn weer helemaal blij met onze Rowenta Air Force Flex stofzuiger, maar niet met Coolblue!

Jullie begrijpen dat wij geen blije glimlach krijgen van Coolblue. Het lijkt erop dat ze de consument niet serieus nemen en zich niet willen bezighouden met service en klantvriendelijkheid.

Familie Nieuwland

JW
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Razer Nari

Beoordeling 
 
2.3

Nou hier zakt werkelijk mijn broek van af.
Wat een organisatie alles maar werkelijk fout daar.
In het verleden iets overgekocht maar is stuk gegaan.
Heb het aangeboden bij Coolbleu.
Kreeg netjes de mail dat ik een shoptegoed kreeg heel netjes.
Toen ik wilde gaan bestellen gebeurde het volgende.
Shoptegoed stond bij de oude klant in zijn webshop terwijl ik de reparatie op mijn gegevens heb verzonden.
Nu inmiddels 4 dagen verder en meer dan 6 uur aan de telefoon nog steeds niet opgelost.
Als ik alles uit moet gaan schrijven wat er allemaal fout is gegaan heb ik nog wel een A4 tje nodig.
Wat ​een slechte organisatie qua klantenservice en klachtafhandeling

M
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Onwelwillend

Met onze buurvrouw voor advies en aankoop van een video doorbel eufy zijn wij naar de winkel aan de aalsterweg te Eindhoven gegaan.
Daar zijn wij op een écht zeer onbeleefde, onwelwillende manier en een neerbuigende toon te woord gestaan. Door verkoopster JESSIE.
Zelfs gaf ze ons foute informatie en toen ik dat aangaf kreeg ik het antwoord "dat zij het toch écht beter wist.
We zijn gegaan.
Uiteindelijk het product gehaald bij de media markt.
En bleek haar verhaal met advies ook écht niet te kloppen.

Écht heel vervelend.
We hebben er ook alle 3 een naar gevoel van gehad

L
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Geen levering

Beoordeling 
 
1.0

Gisteren een 2de kans wasmachine gekocht. Deze zou vandaag volgens de mail worden bezorgd. Vanmorgen nog niets gehoord. Dus zelf maar gebeld. De machine was al verkocht. Dus als alternatief kon ik 30€ korting krijgen. Ik ben dit geld al kwijt om de was nu 30km verder te doen bij mijn zus.

Wat mij dwars zit dat ik geen machine vandaag heb ontvangen en Coolblue niets van zich heeft laten horen.

K
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Verborgen gebreken producten wees opgelet

Beoordeling 
 
2.0

Coolblue
Weena 664
3012 CN Rotterdam

, 11-06-2021

Onderwerp: ondeugdelijk product
Geachte heer of mevrouw,
Op 13 maart 2019 Ordernummer: Klantnummer: kocht ik bij u een product koelkast voor 499,00 euro. Het gaat om een Samsung RB34K6032SS/EF koelkast Helaas voldoet het product niet aan de verwachtingen die ik ervan mag hebben. Met deze brief vraag ik u om een oplossing voor het probleem.

Het product is niet goed omdat het product na twee keer reparatie heb ik nog steeds problemen zowel met harde geluid die uit de koelkast onstaansgeschiedenis harde klappen te horen borrelende geluiden dat eruit komt en lcd scherm die van temperatuur wissel zonder enkele reden zoals gebeurd altijd staat het op 3 koelkast vriezer 19 en plotseling sprong het koel vriezer gedeelte naar 13 graden en het maakte vreselijke harde geluid.
Ook merk ik dat mij energie verbruik hoge in wattage gaat en de koelkast echt hard werk om te blijven functioneren . Ik heb Samsung RB34K6032SS/EF koelkast normaal gebruikt. En ik vind dat deze problemen nog niet hadden mogen ontstaan bij een product van deze leeftijd en voor deze aanschaf prijs.

Bij het product kreeg ik ook garantie. Dit is niet wettelijk verplicht. Daardoor had ik een hogere verwachting dat het een goed product was.

Hoe is dit wettelijk geregeld?

Volgens de wet heb ik recht op een deugdelijk product. Dit betekent dat het product de eigenschappen moet hebben die ik ervan mocht verwachten volgens de koopovereenkomst. Als het product een onverwacht gebrek heeft, is de verkoper verplicht om het product zonder kosten en binnen een redelijke termijn te repareren of te vervangen. Doet de verkoper dat niet als de consument hierom vraagt, dan mag de consument het product op kosten van de verkoper door een andere partij laten herstellen. Of de consument mag de koopovereenkomst ontbinden. In dat geval moet de consument het product teruggeven aan de verkoper. De verkoper moet het aankoopbedrag terugbetalen. De Autoriteit Consument & Markt (ACM) houdt toezicht op deze regels. U kunt de regels nalezen op www.acm.nl/garantie.

Wat verwacht ik van u?

Ik verwacht dat u mijn product gratis vervangt en een nieuw product geeft. Ik vraag u vriendelijk om een oplossing binnen 2 weken.

Biedt u geen oplossing?

Biedt u geen gratis vervanging van een nieuw product binnen deze termijn, dan bent u in gebreke.


Ik heb dan het recht om de koopovereenkomst te ontbinden. Ik geef u het product dan terug. En ik verwacht dat u mij het aankoopbedrag zo snel mogelijk terugbetaalt.


Ik ontvang graag binnen twee weken uw reactie per e-mail

Met vriendelijke groet,

J
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Website niet op orde

Beoordeling 
 
1.0

Heeft zijn website niet op orde. Tot 7 keer iets besteld, wat al verkocht was aan andere mensen. Vervolgens krijg je steeds tegenstrijdige berichten en mensen van de klantenservice weten totaal niet wat er speelt als ze contact met je opnemen. Ik was tot kort erg tevreden over dit bedrijf, maar mij zijn ze als klant kwijt. Waardeloos en amateuristisch.

M
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Dode pixels nwe curved screen

Beoordeling 
 
3.3

Mijn zoon in september dure AOL curved monitor besteld, netjes geleverd, na 2 mnd tig dode pixels, dus opgestuurd, na 3 weken weer terug, aansluiten en.... dezelfde dode pixels!! Dus gewhattsapp-chat, duuzendmaal excuus, maar weer voor 6 weken kwijt minimaal! Wat een teringbedrijf die pronken met hun service.. Droeftoeters, mij never nooit meer gezien bij Coolblue, teringslechteservice.nl

JO
Was deze beoordeling nuttig? 1 1
Reageer op deze review

1 grote teleurstelling

Beoordeling 
 
1.0

Op donderdag 24 dec. Om 12:35 uur iPhone 12 pro besteld, op voorraad, is er beperkte voorraad dan staat dat anders vermeld, meteen via iDeal betaald.
Orderbevestiging nooit ontvangen.
Na bestellen iPhone een hoesje uitgezocht en besteld om 12:55, betaling via iDeal willen doen maar was niet nodig, kreeg direct een orderbevestiging.
Vreemd, toch maar even bellen.
Medewerker zegt dat het wel een uur kan duren voor ik de orderbevestiging van de iPhone krijg, op mijn vraag of de iPhone op voorraad is wordt bevestigend geantwoord.
Hoewel nog steeds geen bevestiging en ook geen bestelling van de iPhone zichtbaar in mijn bestellingen.
Om 13:25 maar weer gebeld, andere medewerker die vrolijk zegt dat de iPhone helemaal niet op voorraad is...........
Legt uit dat als er voorraad staat en er nog iemand de telefoon in winkelmandje heeft me dan net voor is geweest, reservering gebeurd pas na betaling, dan was er weinig voorraad. Niet dus dus want dat wordt expliciet vermeld op de site wanneer dat zo is.
Wat is er werkelijk gebeurd, de iPhone was niet op voorraad, bestelling en betaling zijn geaccepteerd en omdat er geen voorraad was is de betaling niet gecrediteerd maar in mijn tegoeden gezet en is het hoesje daar mee verrekend vandaar dat er geen betaling heeft plaats gevonden van het hoesje.
Alles geannuleerd en betaling terug gevraagd.
Vervolgens heeft deze medewerker, Eden, behalve beloftes, niets gedaan, helemaal niets!!
Omdat ik niets verneem van de beloftes nog maar eens gebeld, deze collega zag dat Eden was vergeten om een vonkje aan te zetten bij administratief verwerken. Ook hier weer beloftes en niets doen, bleek toen ik maandag ging weer bellen.
Er was echt niets gedaan of geregeld met de gedane beloftes.
Nu zou Julia actie gaan ondernemen, zij heeft een bestelling aangemaakt en ervoor gezorgd dat het bedrag gecrediteerd zou worden.
Nou dat heeft ze inderdaad gedaan maar de belofte van 3 werkdagen zijn, hoe verbazend, weer niet nagekomen.
Zie het ook niet meer gebeuren vandaag 31 december.
Het zal volgend jaar wel worden, maar zeker zonder glimlach.
COOLBLUE 1 GROTE TELEURSTELLING!

R
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

waardeloos

Beoordeling 
 
1.8

Als je graag 2 weken op je bestelling wacht en graag heel lang (en vaak) met een klantenservice belt, dan ben je bij Coolclue op de juiste plek.

Laatste keer geweest dat ik hier iets besteld heb.

A
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

Snelle levering, daarna kun je de pot op

Beoordeling 
 
5.8

Helaas...
De chromebook die ik bestelde vertoonde na een half jaar afdrukken van het toetsenbord in het scherm. Er mistte rubberen dopjes die zorgden dat het scherm niet op de toetsen kwam bij dichtklappen. Vriendelijke dame zei, stuur maar op, dan maken we er werk van. Nou.... dat is dus een illusie.

Juist....ruim 4 bijna 5 weken later na een aantal telefoontjes (steeds 20 minuten in de wacht) heb ik dan eindelijk mijn spullen terug. Nog steeds niet gemaakt, maar wel een diepe kras over de klep van het toestel. Gebeld...allemaal erg vervelend, maar natuurlijk toch weer opsturen. Nu inmiddels weer ruim 3 weken verder en al 2 vrije middagen zitten wachten, omdat hij bezorgd zou worden. Product is niet bij postnl en ik krijg geen antwoord op waar mijn chromebook dan wel is. Ik heb mijn chromebook nu dus al 2 maanden niet. Bij coolblue vinden ze het allemaal erg vervelend....maar daar blijft het dan ook wel bij. Het is doorgezet naar de backoffice....die vinden het vast ook vervelend.

Kortom....leuke snelle levering van nieuwe producten, maar als er wat mis is, moet je hier niet zijn.

M
Was deze beoordeling nuttig? 1 0

yahib op 11 December 2020

Op mijn vraag waarom ze duurder zijn dan Paradigid wordt gezegt dat ze een betere service hebben!!

Reageer op deze review

Slechte service

Beoordeling 
 
1.0

Beste heer/mevrouw,

Gisteren 02-12-20 zijn wij met onze zoon van 8 jaar voor zijn verjaardag naar jullie winkel geweest om zijn cadeau uit te kiezen. Deze zou vandaag bezorgd worden, want was niet op voorraad... Om 10.36 krijg ik een SMS waarin staat dat de bezorger 15 min later komt bezorgen, dus ik rijd naar huis van mijn werk. Daarna word de bezorg tijd tot 2x veranderd, naar 12.30 uur. Toen heb ik gebeld met jullie klantenservice waar ik 33 min in de wacht heb gestaan. Binnen 2 min vertelde deze vrouw dat ik moest blijven wachten want het zou nog een uurtje duren... En het werd ZEKER vandaag bezorgd. Daarna geprobeerd iemand via Facebook messenger te bereiken, waar ik tot nu toe geen reactie heb ontvangen.
Nu 13.50 krijg ik weer een mailtje dat mijn pakketje zaterdag pas word geleverd!

T
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Terrible customer service

Beoordeling 
 
1.5

I had a terrible experience with Coolblue. They sent me a faulty coffee machine and it took over a month to get my money back. It was very expensive too. I ordered a grinder to go with the machine and they said they
only part refund used products. I only used the grinder because I assumed the coffee machine would work. I'm very disappointed with their customer service team. I also wrote to their management team and they didn't seem to care. They come up with excuses don't take responsibility. I wish I paid using my credit card then I would have got the full refund.

The most annoying part is I've spent over €6000 with them this past year and it doesn't feel great knowing how they treat their customers when something goes wrong. You don't know how they are until there's a problem.m

I only use MediaMarkt now or bol.com. I find that MediaMarkt is usually slightly cheaper anyway and always offers next day delivery too. Also they use PostNL, which is great for tracking. They have great customer service and would have fixed my problem

K
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review
Lees meer reviews

CoolBlue informatie

COOLBLUE verkoopt diverse elektronica en consumenten produkten en sinds haar oprichting in 1999 sterk gegroeid. Cool Blue heeft in de België en Nederland inmiddels meer dan 300 gespecialiseerde webshops en 7 fysieke winkels. Voorbeelden van CoolBlue webwinkels zijn Laptopshop.nl, Camerashop.nl, PDAshop.nl en Speelgoedshop.nl.

Bestelt u bij CoolBlue voor 23.59 uur, dan wordt uw bestelling al op de volgende dag gratis bezorgd.

Veelgestelde vragen

Waarom heeft CoolBlue haar prijzen verhoogd?

Coolblue heeft in het weekend van 22 februari haar prijzen verhoogd. Coolblue wil de verkopen temperen, omdat de productie in China door het Corona virus momenteel op een laag pitje staat. Het bedrijf verwacht de komende maanden beschikbaarheidsproblemen bij de leveranciers. 

Algemene informatie

Keurmerken
Thuiswinkelwaarborg
Keurmerken
Thuiswinkel Waarborg
Telefoonnummer
010 7988999
Verzendkosten
gratis bezorging
Levertijd
Voor 23.59 uur besteld, morgen gratis bezorgd
Productgroepen
  • Elektronica
  • Speelgoed
  • tablets
  • laptops
  • printers
  • Stofzuigers
  • Computers
  • camera's
  • keukenapparatuur
  • televisies
Merken
Diversen
Afhalen mogelijk
ja
Betaalmethodes
Ideal

Anderen bekeken in dezelfde categorie:

Baxshop
 
3.7 (111)
CoolBlue
 
4.0 (74)
Conrad
 
3.5 (33)
mediamarkt
 
2.7 (44)
MaxiAxi
 
9.1 (22)