Mediamarkt reviews

www.mediamarkt.nl
 
2.9 (33)
mediamarkt

MediaMarkt is Nederlands' grootste winkelketen in consumentenelektronica met 49 vestigingen en 80 miljoen online bezoekers per jaar in de webwinkel. Een van de sterke punten van Mediamarkt is het enorme assortiment. Wanneer je in de webwinkel voor 23.59 uur bestelt, wordt je bestelling doorgaans de volgende dag al bezorgd.

33 Mediamarkt reviews

 
(1)
 
(1)
 
(2)
 
(7)
 
(22)
Heeft u al een account?
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.

Verkeerde info over LG UltraGear 27GL650F-B

Beoordeling 
 
1.3

Onlangs heb ik 2x LG UltraGear 27GL650F-B.AEU monitor gekocht, op de website stond het is een AMD-Sync, maar het zijn Nvidia G-SYNC monitors dus geen AMD-Sync.
Zoals jullie weten MediaMarkt heeft geen klanten service nummer alleen maar bereikbaar via chat, op de chat heb ik probleem uitgelegd en te horen gekregen het is content fout verder geen excuses aangeboden alleen werd gezegd stuur die terug.
Ik vind schandalig dit MediaMarkt mensen voor de gek houdt.

link naar product: https://www.mediamarkt.nl/nl/product/_lg-ultragear-27gl650f-b-aeu-1618255.html

A
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

zeer slechte afhandeling na verkeerde levering

Beoordeling 
 
4.8



ruim tijdig voor black friday en sinterklaas gedoe product besteld.
Hierna wordt verkeerd product geleverd,
vervolgens emails en verhalen over dat het druk is, wat een gezijk.
dat het druk wordt weet je van te voren en daarvoor kun je extra mensen inzetten.
verzoek om juiste versie te sturen wordt volledig genegeerd.
Je krijgt niemand te spreken en via whatsapp contact wordt ook niet gerageerd,


V
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Verschrikkelijke service

Beoordeling 
 
4.8

Cijfer gebaseerd op de webshop, voor 22.00 besteld morgen in huis.
Volgende dag mooi geen bestelling, na 3 kwartier in de wacht bij de klantenservice krijg je antwoord geen idee wat de levertijd gaat worden.
Bestelling geannuleerd, en ook bevestigd per mail.
Volgende Daf komt post nl het pakket afleveren, en ik had inmiddels al elders wat geregeld.

Geretourneerd in de winkel, zit nu al een maand op mijn geld te wachten...

Waardeloos bedrijf met een verschrikkelijke klantenservice, bestel hier nooit iets online....

P
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

MEDIAMARKTOrder verdwenen, order door hen gecanceld, niemand komt terug op je e-mails.

Beoordeling 
 
1.5

De webshop levert niet de volgende dag wanneer je voor 00:00 besteld, als je achteraf wilt betalen wordt jouw order als laatst behandeld en niemand komt terug op je e-mails en vragen. Ik had om 20:30 een koelkast besteld en extra bij betaald om het de volgende dag tussen 17-22u te laten leveren. Volgende dag om 16:00 nog geen order bevestiging. De klanten service gebeld en zij konden mijn order niet vinden. Hiermee zeggende, dat de koelkast ook niet tussen 17-22u geleverd zal worden. Zij zou de desbetreffende departement mailen, zodat ik alsnog mn koelkast zou krijgen. De dag daarna nog geen orderbevestiging gehad en nogmaals gebeld. Ook de volgende kon mijn order niet vinden. Weer kreeg ik hetzelfde verhaal en zij zouden heel erg kun best doen om de koelkast te leveren. Zij vertelde me ook, omdat ik achteraf betalen heb gekozen, dit ook een oorzaak kan zijn waarom mijn order later pas in behandeling werd gezet, wat ik heel vreemd vind. Ook zij ging de desbetreffende departement mailen en ik moest later op de dag nog maar eens naar de klantenservice bellen of mijn aanvraag in werking is gezet. In de middag nogmaals gebeld en ook deze meneer kon mijn order niet vinden. Hij kon mij ook niets vertellen en zou alweer de desbetreffende departement mailen. Ook zei hij, nu hij mijn order niet kan vinden, ik achterkwam bij Klara dat mijn order door Mediamarkt is gecancelled en het product is uitverkocht, ik er beter maar niet vanuit kon gaan dat de koelkast nog zou komen. Tot nu, 2 dagen later ben ik nog niet geholpen en is niemand teruggekomen op mijn vragen, mijn verdwenen order en al mijn e-mails. Dat er iets mis gaat, kan altijd gebeuren, maar zelf mijn order cancelen en niet meer terugkomen op mijn vragen en e-mails is ronduit asociaal. Zelfs een van de medewerkers vinden de manier van werken niet netjes.

RL
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

wasmachine .... volgende dag levering ? not

Beoordeling 
 
1.3

Zeer slecht . Indien ik op 21/10/2020 een wasmachine kocht voor 23.30 had ik deze de volgende dag in huis. Echter kon dat over de hele dag zijn . Nu wilde ik graag in de ochtend deze ontvangen. Moest ik 15 euro extra betalen zou de wasmachine op 22/10/2020 voor 12 uur bezorgd worden . Bel ik om 12 uur om de reden dat ik de middag weg moet , is mijn order niet gepikt . staat nog gewoon op voorraad in het magazijn . Verder ook geen uitleg waarom en hoe . alleen dat het vandaag niet word. Betaald via paypal . O ja mijnheer , dan ontvangt u pas na 30 dagen uw geld terug ..... als u annuleert . Mensen , doe geen zaken met dit bedrijf

H
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Slechtste zaak van 2020

Beoordeling 
 
1.0

Op 04 september in Breda een televisie gekocht € 2.100,00 deze zou 05 september geleverd worden. Op 05 september te horen gekregen dat deze niet geleverd kon worden en we 07 september zouden horen wanneer levering zou plaats vinden. Op 05 september direct onze aankoop geannuleerd en via mail ons ongenoegen geuit en ons bankrekeningnummer doorgegeven. Op 12 september een ontvangstbevestiging gekregen ( ordernummer 81887995 en retournummer MM41223007X ) op 14 september een creditnota ontvangen factuurnummer 41223007. Sindsdien bijna iedere dag contact gezocht met Mediamarkt, telefonisch, via de mail, via Facebook en messenger. Op allerlei manieren mijn mailadres, bankrekeningnummer, postcode huisnummer en factuur en creditnota nummers achtergelaten / doorgegeven. Het is nu 10 oktober en nog steeds geen reactie van Mediamarkt in de vorm van een telefoontje of mail met verontschuldigingen en ook nog geen geld teruggestort. Echt slecht. Ad Smits

AS
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Prima service

Beoordeling 
 
9.0

Prima service, alles snel en naar wens bezorgd!

L
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

u komt de afspraken niet na

Beoordeling 
 
2.8


Ik ben zeer teleurgesteld in Mediamarkt.

Je komt met leuke akties en voordelen.....

Maar Mediamarkt komt het niet na!!!

Leuke aktie die deal van Siemens wat betreft de was machine en droog machine.....afgelopen vrijdag... (2 dagen geleden)

Netjes besteld en betaald......

Wasmachine is geleverd, oude wasmachine is NIET meegenomen door de Mediamarkt....(want tenslotte stond de vrachtwagen te vol met apparatuur)... had ook schade aan de geleverde wasmachine....:-(

En oja, jammer joh, de droger heb je wel besteld, betaald en past bij je wasmachine, maarre die hebben wij niet meer op voorraad.... jammer joh...... wanneer is die er dan wel...... dat weet ik niet mevrouw....
Maar is wel al betaald.....

Geld terug??? Nee, ik wil een goed alternatief en een droger.... ik wil kleren wassen en drogen...enne.... het zou fijn zijn als ik de droger ontvang volgens de deal waar ik het voor heb gekocht..... je hebt mij tenslotte zelf verleidt middels een mooie aanbieding....

Ga je mij een nieuwe droger aanbieden binnen de aanbieding zoals eerder gesteld???

Al met al, ik zit thuis met 1 nieuwe wasmachine....

En nog 2 extra apparaten die opgehaald zou worden....

Want Mediamarkt biedt service toch??? Wij sluiten aan... en nemen de oude apparaten weer mee.....

Ik wacht nog steeds.....

Ik mag hopen dat Mediamarkt met een mooi aanbod en oplossing komt....

Tot nu toe moet ik hier zelf achteraan.....

Erg jammerrrr

Zo maak je klanten blij met en dode mus.

Beste Mediamarkt, als jij met zulke mooie aanbiedingen komt..... moet je ze minimaal waar maken of oplossen....

Niet mijn probleem dat je vrachtwagen vol zit met apparatuur, zodat je de oude machines niet kunt mee nemen.

Niet mijn probleem dat uw aktie nog van toepassing is, maar het apparatuur uitverkocht is??

Kom met een passende oplossing voor deze niet blije klant.


C
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Opgelicht!!!

Beoordeling 
 
1.0

Koop NOOIT online bij Mediamarkt!!! 30 augustus 2020 online een stofzuiger gekocht van 109,95 euro voor mijn schoonmoeder van 75 jaar. Op haar adres laten bezorgen. Nu beweerd Postnl dat ze hem geleverd hebben, maar ze hebben NOOIT bij mijn schoonmoeder de stofzuiger geleverd!!! Na verschillende keren bellen en mailen met Mediamarkt is Mediamarkt tot de conclusie gekomen dat Postnl de waarheid spreekt en mijn schoonmoeder dus blijkbaar liegt!!! Ze heeft nu geen stofzuiger en is dus ook haar 109,95 euro kwijt!!! Dit kan toch niet zomaar Mediamarkt??????

M
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Laptop retourneren kost €30 en 90 minuten van je tijd

Beoordeling 
 
1.0

Terugbrengen van een laptop kost €30 omdat ze de computer moeten wissen. Wat een rare regel.

Je klapt hem open, doet hem aan, brengt hem terug.
En dan ben je €30 kwijt.

Daarnaast klopt het proces niet. Je moet 90 minuten wachten om je laptop schoon te laten vegen. Om het te kunnen ruilen. Een proces waarmee ze de klant onnodig mee belasten. Innemen en zelf laten wissen zonder bijzijn van d eklant klinkt veel logischer.


Voelt als zakkenvullerij en zeer klantontvriendelijk proces.

M
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Media Markt Middelburg

Service 
 
1.0

Zeer slechte ervaring met de…
Zeer slechte ervaring met de klantenservice in Middelburg, voor de tweede keer binnen het jaar een Samsung Galaxy A40 64GB welke niet meer wilde opladen. Men wilde hem opsturen ter reparatie, maar ik was het vertrouwen in het toestel kwijt, voorstel gedaan om een tegoed te geven van 80,00 euro waarvoor ik een ander toestel bij ze zou kopen, dit werd afgewezen. Over alle kosten die ik heb gemaakt om de winkel iedere keer weer te bezoeken werd niet gereageerd. Hoofdkantoor aangeschreven, benieuwd hoe ze reageren, als het Negatief is zet ik geen voet meer in de Media Markt waar maar ook! Filiaalmanager in Middelburg mag nog veel leren over Service naar de Consument/Koper. Zeer slechte ervaring!

OG
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Product niet geleverd en ook geen geld terug

Beoordeling 
 
1.0

Mediamarkt heeft echt een beroerde klantenservice. Een product besteld in de winkel omdat het niet op voorraad was, vervolgens wordt het niet geleverd en krijg ik er ook niks van te horen. Na bellen met de klantenservice werd ik verwezen om terug naar de winkel te gaan (waarom heb je dan een telefonische klantenservice?), vervolgens in de winkel kan ik mijn geld ook niet terug krijgen omdat ze de order niet kunnen vinden terwijl ik de bon en pinbon mee heb genomen. Nu wordt mij bij de winkel verteld dat ze er naar gaan gekijken maar dat ze mij nu niet kunnen helpen en sta ik weer buiten zonder product en zonder mijn geld terug. Dit riekt gewoon naar oplichting. Bizar slechte klantenservice.

B
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Waardeloze service!

Beoordeling 
 
1.0

Waardeloze service! Ik bestel een tv die de volgende dag geleverd gaat worden. De volgende dag krijgt je een bericht, Helaas meneer deze kunnen we vandaag niet leveren. Er is ook geen mogelijkheid om hem zelf te halen. Lekker vrije dag voor niets opgenomen! Zending maar geannuleerd en kan je nog 30 dagen wachten op een terug storting van je centen! Waardeloos!

S
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Nooit meer Mediamarkt

Beoordeling 
 
4.5



Algemeen
Bij Mediamarkt via hun antwoordnummer dat was doorgegeven en hun retournummers 3 artikelen retour gestuurd, ruim binnen de tijd.
2 ervan zijn verwerkt , van 1 zeggen ze die hebben wij niet ontvangen in de doos.

Ik heb foto's gestuurd van het inpakken en het verzendbewijs.

Maar nee ze doen niets.gewicht klopt niet.
Klopt wel via hun website naar natellen maar afijn.

En ze Zijn aangesloten bij thuiswinkel.org.
En ze gooien daar op een artikel van hun bewijslast is voor de consument.

Hoe moet ik verdere bewijzen aanvoeren als foto's en verzendbewijs?
Ik mag niet mee met de route van Postnl naar Mediamarkt magazijn.

En daar krijg je dan weer geen afdoende antwoord op.

Ongelooflijk dit, weg 300 euro.

Verzending
was op tijd geleverd.

Klantenservice
Giechelende meisjes en headsets die afvallen, verbindingen worden verbroken.
En vooral mopperen mag niet, je krijgt dan nog net geen grote mond.

En ze hebben geen enkele bevoegdheid.
Alles gaat met incidenten.
Niet te veel bellen of e-mailen anders komt je incident weer achter in de rij.

AW
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Wacht al 5WKN op reactie/actie van Mediamarkt

Beoordeling 
 
5.5

5 wkn!! geleden (16Jan) gebeld om onze
defecte DAEWOO wasmachine aan te melden....
TOT OP DE DAG VANVANDAAG
"GEEN ENKELE" terugkoppeling, reactie, telefoontje of mailtje terug gehad!!

ZELF, hang ik VANAF 16Jan om de 3 a 4 dgn met het hfdkantoor aan de telefoon.... buiten de vele en herhaaldelijke excuses gebeurd er TOTALY HELEMAAL NIETS NOPPES NJENTE NADA!!

U wordt terug gebeld... ik ga net nogmaals doorzetten... ik ga het nu laten escaleren... dit kan inderdaad niet!!..
En beloftes als: "meneer Jaarsveld, ik ga het NU doorzetten naar onze Backoffice, en zij nemen contact met u op...
hebben tot op dit moment (Do 20febr 12.50u) nog H E L E M A A L niets opgeleverd!!

Tenslotte heb ik gistermiddag om 16.50u nogmaals telf contact gehad met het hfdkantoor van MEDIA MARKT
(volgens mijn werkgever zou dit ALSNOG een (extern) call ENTER wezen), en aangegeven dat ik UITERLIJK VANDAAG (20feb vóór 12u) iets wil hebben vernomen.

12.30u zojuist, OPNIEUW naar Mediamarkt hfdkantoor gebeld, en wederom NIETS wijzer geworden!!

... "Meneer Jaarsveld, ik vind het echt heel vervelend voor u, maar ik kan OOK NU niets MEER doen dan het OPNIEUW vd zoveelste keer doorzetten en "HOPEN" dat ze u nu "wel eens een keer" gaan bellen", was de reactie van de jongeman aan de telefoon.

Beste lezer...
Moet ik "gewoon" NOG langer geduld BLIJVEN hebben??????

... IK BEN TOCH NIET GEK....???

SCHAN DA LIG!!
ZEEER KLANT onvriendelijk!!
SUUUPER slechte aftersales!!

... Ondanks ik voor m'n werk doorgaans voor derde bemiddel (en dit ook liever ZELF had geregeld met Mediamarkt), zal ik a.s. maandag 24febr dan toch maar (voor deze keer) voor mijzelf de media opzoeken.

Jaarsveld
Rhoon

OJ
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

MediaMarkt verschuilt zich achter voorwaarden

Beoordeling 
 
5.3

Ik heb op 23/01/20 bij MediaMarkt bluetooth oordopjes besteld ze waren duur, na ontvangst wil je ze natuurlijk controleren dus celefaan verwijderd en doosje opengemaakt na controle niet geschikt bevonden en dag erna gelijk retour gezonden.
Tot mijn verbazing week later pakje van MediaMarkt aangeboden door post NL met oordopjes erin ?
Contact gezocht en kreeg uitgelegd volgens de voorwaarden konden ze niet teruggenomen worden wegens hygiëne , je kan ze toch niet controleren door naar een dicht pakje te kijken? Alles wat je online koopt maak je open en controleert het, dan kom je automatisch met je handen ergens aan, conclusie koop niet online bij MediaMarkt je krijgt je geld niet terug !!! wel een slecht product en nul op rekest.

E
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Waardeloze service

Beoordeling 
 
2.0

Waardeloze service, bijzonder klantonvriendelijk. Ruim een maand zonder wasmachine van 1 jaar en 8 maanden oud. Begin er niet aan beste mensen, als je een probleem krijgt met de wasmachine dan heb je echt een groot probleem.

RB
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

BTW actie

Beoordeling 
 
3.0

Wat een oplichters.
Ze maken reclame dat er geen BTW op de producten is. Als je op andere sites kijkt, zijn de producten op nog geen €10,- gelijk (zonder actie) aan de prijs van Mediamarkt (actie prijs nu). Ook de verkoopprijs die ze nu met de actie incl. BTW hanteren, is nu veel hoger dan normaal. De prijzen zijn normaal lager bij de Mediamarkt voor dezelfde producten. Dit is al de tweede x dat ik dit constateer. Tijdens de Black Friday was dat ook al zo.

P
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Geen laagste prijs meer!

Beoordeling 
 
1.0


Droger online gekocht en een uur later zag ik deze droger elders 20% goedkoper te koop staan bij een concurrent. Vervolgens met de klantenservice gebeld. De bestelling was al verwerkt en voor het prijs verschil kon ik naar een winkel gaan. Jarenlang schreeuwen ze dat ze laagste prijsgarantie hebben, maar dat hebben ze stilletjes beëindigd, zo blijkt. In de winkel netjes een afbeelding van de concurrent laten zien, maar men ging niet mee met de prijs. Ze komen de droger liever weer ophalen. Koop dus niet meer bij de Mediamarkt zonder eerst te vergelijken!!!

S
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Slecht online mediamarkt

Beoordeling 
 
2.5

online mediamarkt slecht
24 december besteld tv met levering na 27 december. Vandaag, nadat ze contact hadden opgenomen met Mediamarkt dat alleen het bestelnummer naar het e-mailadres kwam en de bestelling niet werd bevestigd, zeiden ze dat er een systeemvariant is en dat ze niet weten wanneer de bestelling zal worden verwerkt. Bestellingen kunnen niet worden geannuleerd of opgehaald in een stationaire winkel. Als je in andere online winkels kunt kopen, koop dan niet in de mediamarkt-winkel als je niet teleurgesteld wilt zijn.

PS
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review
Lees meer reviews

Mediamarkt informatie

Algemene informatie

Merken
  • Philips
  • Sony
  • Samsung
  • LG
  • Apple
  • Lenovo
  • microsoft
  • Canon
  • Tomtom
  • Sonos
  • Bose
Productgroepen
  • mobiele telefoons
  • tablets
  • kabels
  • laptops
  • printers
  • games
  • Ovens
  • monitoren
  • Stofzuigers
  • Software
  • Autoradio's
  • Speakers
  • Beamers
  • computerkabels
  • Koptelefoons
  • Vaatwassers
  • Kookplaten
  • Koelkasten
  • Platenspelers
  • wasmachines
  • fornuizen
  • lenzen
  • e-readers
  • drones
  • Cameratassen
  • Vaste Telefoons
  • Naaimachines
  • televisies
  • pc's
  • smartwatches
  • harde schijven
  • Consumentenelektronica
  • soundbars
  • stereo sets
  • headphones
  • smart-tv's
  • homecinema sets
  • computer onderdelen
  • fotocamera's
  • videocamera's
  • objectieven
  • geheugenkaarten
  • telefoonabonnementen
  • mobiele telefoon accessoires
  • autonavigatie
  • wasdrogers
  • strijkijzers
  • barbecues
  • vriezers
  • koffiezetapparaten
  • magnetrons
  • afzuigkappen
  • keukenmachines
  • blenders
  • sporthorloges
  • scheerapparaten
  • gameconsoles
Levertijd
Op werdagen voor 23.59 uur besteld, wordt in de meeste gevallen de daaropvolgende werkdag bezorgd.
Verzendkosten
€ 1,99 verzendkosten per bestelling | gratis bezorging vanaf € 20,-
Afhalen mogelijk
ja
Telefoonnummer
088 - 4640464 (op werkdagen van 9.00 tot 23.59 uur bereikbaar. In het weekend aangepaste tijden)

Contactgegevens Mediamarkt

Klantenservice Mediamarkt: 088 - 4640464
Maandag t/m vrijdag: 9:00 – 23:59 uur
Zaterdag: 10:00 - 20:00 uur
Zondag: 10:00 - 19:00 uur

Mediamarkt onderscheidt zich door:

  • een enorm assortiment met alle A-merken;
  • scherpe prijzen en veel aanbiedingen;
  • een prima service & een snelle bezorging.