Mediamarkt

www.mediamarkt.nl
 
4.1 (5)
mediamarkt

MediaMarkt is Nederlands' grootste winkelketen in consumentenelektronica met 49 vestigingen en 80 miljoen online bezoekers per jaar in de webwinkel. Een van de sterke punten van Mediamarkt is het enorme assortiment. Wanneer je in de webwinkel voor 23.59 uur bestelt, wordt je bestelling doorgaans de volgende dag al bezorgd.

Waarom bestellen bij Mediamarkt?

  • enorm assortiment met alle A-merken
  • scherpe prijzen en veel aanbiedingen
  • prima service & snelle bezorging

Mediamarkt informatie

Algemene informatie

Merken
  • Samsung
  • Apple
  • Philips
  • Sony
  • LG
  • Tomtom
  • Canon
  • microsoft
  • Sonos
  • Bose
  • Lenovo
Productgroepen
  • Consumentenelektronica
  • televisies
  • Beamers
  • soundbars
  • Speakers
  • stereo sets
  • Autoradio's
  • Koptelefoons
  • headphones
  • kabels
  • smart-tv's
  • homecinema sets
  • Platenspelers
  • laptops
  • tablets
  • mobiele telefoons
  • pc's
  • monitoren
  • printers
  • harde schijven
  • computer onderdelen
  • Software
  • computerkabels
  • e-readers
  • fotocamera's
  • drones
  • videocamera's
  • lenzen
  • objectieven
  • geheugenkaarten
  • Cameratassen
  • telefoonabonnementen
  • mobiele telefoon accessoires
  • smartwatches
  • Vaste Telefoons
  • autonavigatie
  • wasmachines
  • wasdrogers
  • Stofzuigers
  • strijkijzers
  • barbecues
  • Naaimachines
  • Koelkasten
  • vriezers
  • Vaatwassers
  • koffiezetapparaten
  • magnetrons
  • Ovens
  • fornuizen
  • Kookplaten
  • afzuigkappen
  • keukenmachines
  • blenders
  • sporthorloges
  • scheerapparaten
  • games
  • gameconsoles
Levertijd
Op werdagen voor 23.59 uur besteld, wordt in de meeste gevallen de daaropvolgende werkdag bezorgd.
Verzendkosten
€ 1,99 verzendkosten per bestelling | gratis bezorging vanaf € 20,-
Afhalen mogelijk
ja
Telefoonnummer
088 - 4640464 (op werkdagen van 9.00 tot 23.59 uur bereikbaar. In het weekend aangepaste tijden)

5 Mediamarkt reviews

9-10 punten
 
(0)
7-9 punten
 
(1)
5-7 punten
 
(0)
3-5 punten
 
(1)
1-3 punten
 
(3)
Beoordeling 
 
4.1
Bestellen 
 
5.3
Levering 
 
4.0
Service 
 
2.6
Prijs 
 
4.5
Heeft u al een account?
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Extra info
Welk(e) product(en) (of dienst) heeft u besteld?
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.

Slechte Belabberde Media Markt Servers! Zeer slechte Servers! Garantie tot aan de deur!

Beoordeling 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Ik heb een LG telefoon van geen 5 maanden oud. Me camera glas was gebroken en scheurde zomaar ineens in. Dat grapje was 128,05. Ik heb het toestel nog nooit laten vallen, heb ik ook aan gegeven bij Media markt. Toen ik me toestel erheen bracht zou die gerepareerd worden. Ik zou hem 2 a 3 weken kwijt zijn. 2 a 3 weken werden bijna 2 maanden. Zeer slordig, Omdat ik me leen toestel terug had gebracht ging er bij hun wat fout. Daar mag de klant niet de dupe van zijn. Ook schrijft media markt in het systeem omdat er geen andere oplossing stond valschade vanwaar het totaal geen valschade was.

Op een gegeven moment was zelfs me toestel verdwenen? Apart! Na weken kreeg ik te horen dat hij naar LG werd gestuurd om daar de reparatie plaats te laten vinden. Ik gaf van te voren al aan dat die naar LG moest gaan want de servers waar media markt zaken mee doet doen geen reparaties LG. Had Media markt kunnen weten of even kunnen bellen naar hun servers punt. Krijg ik een schriftelijk bericht via de e-mail van media markt hun reparatie punt dat de kosten 109,05 is. Dacht van hoe kunnen hun de kosten bepalen? Zijn doen geen LG. Was er weer een fout gemaakt omdat het 128,05 moest zijn want de btw kwam er nog bij.

Op de bon stond alleen dat er vingerafdrukken op zaten en scheurtjes vanwaar daar de betrekking op het camera glas aan vast zat. Wat gebroken glas was van de camera. Dat is ook logisch want dat moest gerepareerd worden.
Ik kwam me toestel bijna 2 maanden later ophalen, zit het toestel vol krassen aan de zeikanten. Kwamen ze met een foto vanwaar een hele andere balie op stond toen ik hem erheen bracht. Ik bracht het toestel erheen zonder krassen stond ook niet op de bon. Dan vullen ze eerst valschade aan vanwaar ze overig moesten invullen en daarna krijg ik me toestel terug vol krassen. Met een foto die zo gebewerkt was dat ik op die datum was geweest. Beetje raar? Want dan had het op de bon moeten staan en ik weet heus wel hoe ik mijn toestel erheen heb gebracht. Maar ze hebben me toestel zelf beschadigd dat ze kunnen zeggen, Kijk valschade. Ze hebben me garantie laten verlopen op die manier. Ze hadden gewoon met garantie moeten geven en niet misbruik van de situatie maken om onder de garantie uit te komen. Ik vind dat zo slecht en slordig! Ik heb een klacht in gediend maar krijg alleen te horen u krijgt geen garantie en ze praten er gewoon om heen. Sterker nog me mailtjes op me tegenverweer houden ze af en negeren mij.

Ik raad mensen aan geen toestel meer te kopen bij media markt want ze maken er niet alleen schade op maar laten je garantie naar verre vervallen. En de klant mag er maar achter aan rennen en de klant mag maar in de kou buiten staan om niet geholpen te worden. Ik ben helemaal klaar met media markt en zal ook nooit meer iets kopen in de winkel bij hun. Ze hadden oplossingen kunnen verzinnen bijvoorbeeld of een nieuw toestel of het geld terug en de garantie gewoon laten zo als het is. Dat ik gewoon garantie op me toestel heb. En dat ik die 128,05 terug zou krijgen. Maar helaas de klant moet het maar uit zoeken. Ik vind het mooi geweest bij deze winkel.

Dit noemen ze grantie tot aan de deur bij media markt! Echt waardeloooos!!!!! Zal ook geen producten meer afnemen zo lang ze mij zo behandelen. Prutsers! Doe geen aanbod bij media markt voor toestellen want garantie krijg je niet of zorgen ze wel via de achter deur dat je garantie word laten vervalt. Mij hebben ze echt laten vallen als een baksteen!


Mvg

Stephan

Besteld product
S
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Oplichterij ?

Beoordeling 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Vandaag eens gaan informeren voor een laptop voor de naar de unief gaande kinderen. Was mij dat daar een knalaanbieding, waaw, van €999,00 naar € 798 en dit enkel omdat er een vlek op was omdat ze die er niet meer uit kregen, was dus het toonzaalmodel waar er vermoedelijk al een paar duizenden aan geprutst hadden, hmmm twijfel.. Mooi was dat, dachten wij en de verkoper prees deze laptop de hemel in. MAAAARRR na even snel opzoekwerk op internet bleek deze laptop €799 te kosten bij Extrasoft(Mariakerke). Dus € 1 duurder maar wel een spliksplinternieuw toestel dus...EN het was de nieuwere variant met ook een I5 processer maar dan wel van de 8 series en niet van de 7 series van in de Mediamarkt ??? d.m.a.w Het woord "oplichting" wil ik nog net niet in de mond nemen maar je moet verdomd goed uitkijken daar in de Mediamarkt want ze verkopen duidelijk oudere modellen... FOEI Mediamarkt !!!

Besteld product
H
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Verkeerde informatieverschaffing

Service 
 
1.0

Ik ben slecht geïnformeerd en heb dus ook het verkeerde product gekocht. Thuisgekomen heb ik direct via internet een juiste elektrische tandenborstel besteld/gekocht, want via internet word ik beter geïnformeerd dan via de 'expert' van mediamarkt. En het kost met veel minder moeite.

A
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Slechte "service"

Beoordeling 
 
4.3
Bestellen 
 
6.0
Levering 
 
2.0
Service 
 
2.0
Prijs 
 
7.0

Door: H.J. Trein
Media Markt - Zeer slechte service

Eind januari 2018 leverde MediaMarkt een Samsung wasdroog-combinatie bij mij af. Helaas functioneerde de machine niet. Omdat MM de machine door gebrek aan voorraad niet kon omruilen heb ik ingestemd met een reparatie. De Samsung-monteur constateerde dat reparatie niet mogelijk was. Een telefoongesprek met MM over omruil was zonder resultaat want eerst moest het rapport van de monteur binnen zijn. Een paar dagen laten ontving ik bericht van het Samsung reparatiebedrijf dat de machine niet te repareren was, dat er overleg tussen Samsung en MM zou zijn en dat MM op de hoogte gebracht was. Het desbetreffende e-mailbericht heb ik doorgestuurd naar MM. Een daaropvolgend telefoongesprek met MM bleef opnieuw zonder resultaat; nu werd mij gevraagd of ik (als klant!!) voor het rapport van de servicemonteur kon zorg dragen. Inmiddels zijn ruim 10 dagen verstreken sinds de levering van de defecte machine en MM onderneemt nog steeds geen actie. Van de MM - "servicedesk" heb ik inmiddels gesproken met Irene, met Hilal, met Nilam, met Yoni en met Melek Demir. Niemand van hen kan voor een oplossing zorgen. Ik kan Mediamarkt niet anders als een voor klanten waardeloos bedrijf beoordelen. Niet aan te raden dus!!

HT
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Super winkel

Beoordeling 
 
8.8
Bestellen 
 
9.0
Levering 
 
9.0
Service 
 
8.0
Prijs 
 
9.0

Al jaren mijn favoriete winkel, zowel offline als online. En praktisch altijd de goedkoopste.

E
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review